Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Házimozi belépő szinten
- Milyen digitális videókamerát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Gaming notebook topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dunc
nagyúr
Mennyi tanulórészt kell megcsinálni, hogy tudjak menni online?
-
mattheus
őstag
válasz
Gulyopapa #7193 üzenetére
Nem tudom, hogy milyen TV-d van, de pl. a Samsung tévéken külön kell aktiválni a HDR opciót HDMI csatornánként (!).
Régebben a Samsung TV-k kiírták, ha üzemmódot váltott, de az egyik frissítéssel ezt megszüntették, így úgy fogod észrevenni, ha kilépsz a programból, majd bezárod teljesen (kikapcsolod a háttérben futását), akkor eltűnik a kép 1-2 másodpercre és Non-HDR üzemmódba tér vissza.
Ezen felül még a PS4 menüjében is ellenőrizned kell a megjelenítési beállításokat.
-
dunc
nagyúr
Srácok a nézetet hol tudom konfigurálni?
(illetve tudok e kirakni virtuális tükröt?)
-
Gulyopapa
addikt
Más: még mindig nem tudom beállítani a HDR-t a cuccon. Tudom hatalmas probléma
de ha már van lehetőség rá, akkor kihasználnám.
Szóval a PS4 kiírja hogy HDR mód ON, de a TV nem vált át HDR módba.
A PS4 Pro-hoz adott vezetéket használom. Az lehet a ludas? -
Gulyopapa
addikt
Ma kijött az 1.05-ös patch.
Durva fordításban ezt tartalmazza
GT Sport 1.05 patch
BoP beállítások
Ha véletlenül Hundai Genezis ( Gr.3 ) vagy GT-R és Shirocco ( Gr.4 ) fan vagy, akkor van egy rossz hírünk. A PD legyengíti mindhármat. A legjobban a GT-R-t : 2% erőcsökkenést és 1% súlynövekedést kap.
Egyébként 3 Gr.3-as autó erősebb lesz ( AMG GT3, R8 LMS, Huracán ). Egy Gr.4-es, a Lancer Evo az egyetlen, ami picit erősebb lesz.
Gr3. osztály
Mercedes AMG GT3 (AMG-Team HTP-Motorsport) ’16 [Power ratio: 94% > 95%]
Audi R8 LMS (Audi Sport Team WRT) ’15 [Power ratio: 90% > 91%]
Lamborghini Huracan GT3 ’15 [Power ratio: 94% > 95%]
Hyundai Genesis Gr.3 [Power ratio: 112% > 111%]
Gr4. osztály
Nissan GT-R Gr.4 [Power ratio: 97% > 95%] [Weight Reduction Ratio: 110% > 111%]
Volkswagen Scirocco Gr.4 [Power ratio: 100% > 97%]
Mitsubishi Lancer Evolution Final Edition Gr.4 [Power ratio: 97% > 98%]Egyéb javítások
Az autók fizikája és kezelhetősége is kapott pár javítást. Speciálisan, javítottak az ABS-en, és az autó viselkedésén fékezés közben. A TC is javult, aminek köszönhetően jobban ki tudunk gyorsítani kanyarodás közben.
A kormány tulajdonosok azt fogják látni, hogy a kormány középállásában több a FF, mint korábban.
A játék kapott egy új Broadcast Mode-ot ahol elvileg saját zenét állíthattok be ezután.
Végül pedig a PD adott 2 új szekciót a játékhoz : „ Online Server Status „ és „ Karbantartás és hiba információk „ néven.
Forrás: GTPlanet.net -
james001
veterán
válasz
#42308056 #7185 üzenetére
Youtubeon néztem egy kettő durvát én is. Jó sok idejük van egyeseknek
Egyik kedvencem -
#42308056
törölt tag
Nézegettem kicsit a mások által tervezett autó dizájnokat és elképesztő miket összeraknak páran! Teljesen élethű M1RA és régebbi Zengő Honda festések, zseniális Alonso Renault és Honda festések, brutális!
Most jöttem rá amúgy, mi hiányzik nagyon ebből a játékból: egy weboldal, vagy mobilalkalmazás, ahol PS4-től távol is lehet nézegetni az activity feedet, festéseket keresni, elmenteni saját profilra, stb. Remélem ezt a Sony is belátja majd és összehoznak valamit.
-
dinostaRR
tag
Van értelme 2 ugyanolyan autót tartogatni a garázsban vagy lehet eladni?
-
Petreszku
senior tag
Sziasztok! A Gran Turismo Sport-ban, hogy tudom kikapcsolni a "szellem" autót? Elején vagyok a teszt/gyakorló pályákon és nagyon zavaró számomra.
-
KaitouP
nagyúr
Szóval, bár legutóbb is fixek voltak a beállítások, valamikor azért jól jöhetnek ezek a setup -ok:
Pálya: Mount Panorama (Bathurst)
Autó: Gr.3. Nismo GT-R
Autózott legjobb idő: 2:02.615 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 67mm/2,64in F - 95mm/3,74in R
Frequency (hz): 3,50 F - 3,50 R
ARB: 6 F - 6 R
Compression: 56 F - 58 R
Rebound: 85 F - 89 R
Camber: 1,8 F - 1,9 R
Toe: out 0.25 F - in 0.19 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
22
5Gears ratio:
Top Speed: 280km/h
Final Gear 3,100
1. Gear: 2756 / 121 and 6. gear 1019 /296---------------------------------------------
Pálya: Nordschleife
Autó: Gr.3. BMW M6 GT3 M
Autózott legjobb idő: 6:39,548 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 80mm/2,83in F - 105mm/4,13in R
Frequency (hz): 3,07 F - 2,96 R
ARB: 5 F - 7 R
Compression: 54 F - 54 R
Rebound: 84 F - 85 R
Camber: 2,3 F - 1,8 R
Toe: out 0.28 F - in 0.20 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
30
5Gears ratio:
Top Speed: 290km/h
Final Gear 2596
1. Gear: 2863 / 117 and 6. gear 1133/318---------------------------------------------
Pálya: Nordschleife
Autó: Gr.3. Mercedes AMG GT GT3
Autózott legjobb idő: 6:40,261 (Nem az én időm!)Setup:
Brake: 5
Traction: 2Ride height: 83mm/3,27in F - 105mm/4,13in R
Frequency (hz): 2,97 F - 2,85 R
ARB: 5 F - 8 R
Compression: 56 F - 56 R
Rebound: 86 F - 85 R
Camber: 2,4 F - 2.0R
Toe: out 0.21 F - in 0.20 RDownforce: 400 F - 800 R
LSD:
rear
10
23
5Gears ratio:
Top Speed: 290km/h
Final Gear 3170 -
KaitouP
nagyúr
Rossz lett a formázás, szóval kicsit később mutatom őket a setup-okat.
Mik a mai pályák?
-
#42308056
törölt tag
Nincs amúgy valami hivatalos fórum, ahol javaslatokat/hibákat lehetne jelezni a készítők felé?
-
Gulyopapa
addikt
Feltettem a YouTubeot a gépre de továbbra sem ajánlja fel a gt-ben, hogy a replay - t oda menthetném. Mit csinálok rosszul???
Mikor a megosztásra rámegyek, akkor csak egy sima lap jelenik meg, ahol a nagy közösbe tudom feltölteni. YouTube sehol... -
Gallardo007
tag
válasz
Gallardo007 #7169 üzenetére
Megvan, csak nem tudom hogyan tudom kimenteni pendrivera.
-
Gallardo007
tag
A garázsban készített képeket hol lehet megnézni?
-
#42308056
törölt tag
válasz
frankstork #7167 üzenetére
Active stability control és az ellenkormányzás ha jól láttam be van kapcsolva.
-
lbandi777
aktív tag
válasz
frankstork #7165 üzenetére
Kapcsold ki a sok segítséget és próbálj meg úgy vezetni,így ez a sok barom max.messze a tükörben fog látszódni.
-
frankstork
aktív tag
A csodálatos ai védelmezőinek hoztam egy videót. Már az első kör végén is van egy érdekes sr mínusz, de 1:50-től jön a "ritkaság". Minden K versenyemen van egy ilyen ritkaság...
VIDEÓ -
lbandi777
aktív tag
Mutatok én is valami szépet,nem nevetni.
https://youtu.be/mHTM6-o1Vek -
#42308056
törölt tag
Megint sikerült rage quitet csinálnia ennek a szarnak... Ovál pálya, ahol van az a rohadt jobbos kanyar a fallal. Kis érintés, lepattansz a falról, elvesztesz csomó időt, és még ad 5 másodpercet is... A lekörözöttek le se szarják ki van mögöttük, kettővel vánszorognak az íven, nem értem miért nem lehet belőlük szellem. Úgy felidegesített a végén fogtam magam és elindultam forgalommal szemben. Rohadt frusztráló ez a sok idióta büntetés.
-
hitchins
őstag
válasz
james001 #7150 üzenetére
Elso inditaskor megkerdezi hogy at akarode e hozni az adatokat a betabol.
Nyomj nemet es kesz. De ha torolsz mindent az is jo szerintem.Mondjuk en at akartam hozni de a challangeket mind ujra kellett csinalnom csak a penzt es a festeseket hozta at.
Szoval sztem nem vesztesz semmit ha athozod. -
james001
veterán
Sziasztok!
Játszottam a Sport bétájával,de majd a teljes játékban elölről akarok kezdeni mindent. Kérdésem hogy elég csak a mentést kitörölnöm a gépről vagy majd valami mást kell csinálni hozzá? -
Viper26
nagyúr
válasz
Gallardo007 #7143 üzenetére
Garázsban nálam is látszik, hogy megviselt, állítólag csak livery cserével lehet megoldani.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Gallardo007 #7146 üzenetére
Igen?
Dobj már egy scrshot-ot, ilyet még nem is láttam.
-
hitman77
senior tag
Sziasztok,
Ismét egy kormánnyal kapcsolatos kérdésem lenne. Mivel a fiamnak nem ajánlott a VR sisak amit kinéztem magunknak (nincs 12 éves). Gondoltam megnézem mennyibe kerül egy szék-kormány páros. Eddig legolcsóbban a playseat challenge + Thrustmastet t150 párost néztem. Ez olyan 110eFt. Van ennél jobb megoldás ilyen árban?
-
KaitouP
nagyúr
válasz
Gallardo007 #7143 üzenetére
Itt nem törik össze véglegesen, maximum futam alatt szenvedhetsz mechanikai sérülést. Hogy a bokszutcába bemenet minden javul -e, vagy csak részlegesen, azt nem tudom, de ha olyan futam van ahol sérül az autó, akkor irány a pit.
Futam után meg automatice helyreáll mindne tudtommal.
(#7135) erahurka & (#7136) Viper26
Sajnos igen, és ahogy nézegettem a fórumokat, ennek a lépésnek nagyon nem örülnek mások sem. Talán meggondolja a Poly magát.
Csak Suzuka -n tudtam menni pár kört, fixál beállítások mellett csak az RSR rúghat labdába, így körözgettem vele, de annyira fáradt voltam már (hajnali 4 -re mentem melózni 14:00 -ig
) hogy 2-3 normális körön kívül nem sikerült többet. Ma meg már más pályák lesznek elvileg.
-
Gallardo007
tag
Sziasztok. Segítséget kérek. Hol tudom javítani az autót ha összetört?
-
frankstork
aktív tag
Ha kicsúszom, senkit nem érintve, nem vagyok fair?
Ha jogosulatlan előnyhöz jutok, az oké.Egyébként: tegyük már rendbe ezt a kérdéskört.
Az SR a viselkedésre jár. Ha előttem megy valaki, és kigyorsításkor elémhelyezkedik az oké. Nyilván ne álljon félre. De megtörtént olyan, hogy kigyorsításkor jobban elkaptam, úgy nézett ki sikerül majd megelőzni, szélárnyékba be, majd balra ki, elém jött, oké akkor jobbra, elém jött, oké akkor balra, elém jött, (tudtommal itt már szabálytalan), és aztán bevágott egy satut, persze belementem, mert egyenesben nem számítottam fékre, és kaptam büntetést, meg sr mínuszt. Ő meg semmit, mert befutottunk, és neki nem írt büntetést. Holott az ok nélküli fékezést tudtommal büntetik az igazi versenyeken is. Pedig az ai-nak nem lenne nagy feladat, hogy észlelje, ez itt direkt szívatás volt.
Más.
Kanyarban elől vagyok, mögöttem egy mókus. Jön a féltáv, belém csattan, és megint kapom mindkettő kokit. ??? Pedig az ai-nak észlelni kellene hogy féktáv van.Az elöl haladó van védett pozícióban. Kivételt képez ez alól, a hátul érkező szándékos feltartása. Vannak a védekezésre szabályok, pont azért hogy a hátul haladó tudjon mire készülni. Tehát az említett két esetben nem járt volna semmi.
És ha én érkezem hátul, és elmérem a féktávot, és neki megyek, jöhet mindkét bünti. De ha nincs ott senki, akkor minek büntet? F1ben is megforognak, aztán a stewardok még se molesztálják, elég annak a hátrány amit szerzett. -
frankstork
aktív tag
válasz
Oppenheimer #7120 üzenetére
A gépet...
-
#42308056
törölt tag
Na bementem 2:12 alá végre, ez az NSX eléggé fekszik nekem erre a pályára
Az viszont picit frusztráló, hogy akármilyen időt is megyek, mindig olyan mezőnybe kerülök, ahol legalább egy ember rám ver legalább 1 másodpercet.
(#7136) Viper26: Szerintem is felesleges naponta frissíteni, heti adagok teljesen jók lettek volna, esetleg három helyett mondjuk 5 versennyel, amiből mondjuk egy-egy sima sprint N-Gr.3-Gr.4, a maradék kettő meg valami endurance, rally vagy Gr.X, Gr.1 futam.
-
KaitouP
nagyúr
Ez most azért nem egy frankó ötlet hogy naponta változnak a daily versenyek...
-
mcwolf79
veterán
Agyhalál ami az N300-as osztályban zajlik. Tényleg felkényszerülök Gr. 4-be, mert N300 - ban jobbára csak dodzsem megy. A parasztok miatt az SR értékem is romlott.
Cgány lengyelek már nem csak a WOT - ban ámokfutnak, hanem itt is. Kanyar után a célegyenesben direkt keresztbeállít, mert még mertem előzni. És kinek megy a - SR? Természetesen nekem
Inkább tanulom a Gr 4-es pályát, ott legalább normálisan lehet versenyezni. -
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7128 üzenetére
Ahogy neked kényelmes. A kolléga mondott egy opciót, én például viszont R2-L2 párost használom váltásra.
Korábban én is elképzelhetetlennek tartottam a manuális váltást, de az élethűbb vezetési élmény miatt megtanultam manuálisan változni - azóta soha többé nem is akarok automata váltót. Egyrészt manuálisan gyorsabb tudsz lenni, másrészt tényleg hozzá ad az élményhez.
Egy idő után a motor hangjából tudni fogod, mikor kell váltanod. Nehéz lesz először, de sok gyakorlás, és nem fog kelleni neked sem az AT.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7108 üzenetére
Csak állítsd be ahogy leírtam, hasítani fog a GT-R -ed.
1:41 körüli idő autózható ezzel a setup-al.
Válts manuális váltóra ha eddig nem tetted, lődd ki az összes segítséget, csak az ABS maradjon (ABS nélkül játszok de így nem tudtam 1:43 alá kerülni, majd megnéztem a setup szerzőjének a körét, és ő is ABS -el csinálta, így lelkiismeret furdalás nélkül kapcsoltam be én is az ABS -t.), és ne félj a kanyarokban gázt adni. Viszonylag gyorsan autózható pálya, célegyenesben felérst 200 km/h óra felé, onnan a kanyarban vissza négyesbe, félgázon, majd gyorsíts ki bátran, és ne is lassíts az első nagyobb kanyarig, de ott is elég 4-esbe visszarakni a váltót. Tapasztald ki a határokat, aztán amikor jobb időt futottál, törekedj a még jobbra.
(#7111) frankstork
Először a final gear -t állítsd, aztán a top speed -et, majd az első és hatodik fokozatot, és nem fog leszabályozni.
Nagyon szívesen, nem saját setup, de amit megosztok itt azt magam is letesztelem.
(#7112) Droughert
És tényleg.
Ismerős volt a név, de nem nagyon tudtam hová rakni, most már beugrott hogy PH -s kolléga.
(#7125) mattheus
Ugye?
Lődd bá a váltót is, és figyeld hogy hasít a kis GT-R.
-
busman
veterán
Nem csinál valaki egy első kiemelt Hszt,összefoglalót...amibe bele lehetne rakni néhány pályafüggő setupot...
-
mattheus
őstag
-
Madwe
nagyúr
válasz
#42308056 #7123 üzenetére
Hogy megtanuld, mik a határok s ne csússz ki
? Tudom én ebben radikális vagyok, de anno is mindig ezen szörnyűlködtem, h emberek az ütközés fizikáját szidják gtben. Nem kell ütközni, nincs mit nézni
Arra terel a játék h szépen menj, ezzel nekem nincs bajom. Hamar megismerhető mind a pálya mind az autó... Amíg nem ismered annyira az egyiket, addig kár online versenyezni szvsz, addig tessék csak futni még 4-5 kört legalább időmérőben... Verseny hevében vérszemet kapni meg... önkontrollt is tanít a játék, na
Ha meg nem vagy biztos annyira magadban, inkább menj lassabban de biztosan, egy behozott 8. hely még mindig jobb, mint egy erőltetett ha összejön megvan a 6. ha nem bukó s 15+ érek be tipusú mentalitás szerintem. Tanuld meg a pálya, autó s saját határaidat is. Az utóbbit meg told feljebb ahogy tudod
Érted a kicsúszással mondjuk vesztesz 0.5mpet tegyük fel. Na bumm mondaná az egyszeri játékos, nem nagy érvágás, uh ugyanúgy a határon innen s túl vezet. Ami ugye nem feltétlen csak rád veszélyes, hanem a társaidra is, mert lehet legközelebb amikor túltolod, akkor mást is magaddal rántasz. Tehát le kell szoktasson róla. (ahogy 220al kavarogni motorral sem azért felháborító, mert max benézel egy kanyart s körbefolyod a korlátot, hanem azért mert lehet közben magaddal rántasz egy amúgy ártatlan embert/embereket is...)
Ha kapsz +2mp büntetést, lehet kétszer is meggondolod, h mennyire menj a határon. Ha pedig borul az agyad s elkezdesz mindenkit letolni a pályáról, akkor ettől a japán játéktól nagyon messze van a mentalitásod s nem neked való, vagy legalábbis remélem mi nem kerülünk 1 futamba, na -
Madwe
nagyúr
válasz
heihachi #7119 üzenetére
Félreérted. Ha versenyben nem vágod le a pályát s mással sem ütközöl adott szektorban, akkor +t ad. S ez így jó is. Levágásért igenis adjon büntetést (idő + nem kapsz +SR pontokat) hiszen az nem sportszerű.
(#7116) frankstork Nekem ezzel sincs bajom, ha hibázol olyan nagyot, h kicsúszol, büntessen csak rendesen
-
Droughert
tag
válasz
heihachi #7119 üzenetére
Mivel a sportmanship sportszerűséget jelentené, szerintem igen is sok köze van ahhoz, hogy pályán belül tartva tudod megtenni a köröket, és közben nem töröd rommá a körülötted lévőket. Ez az egész fel van osztva szektorokra, ha egy szektoron belül ezt teljesíted akkor +SR-el jutalmaz a rendszer, ha nem sikerül, akkor vagy semmit nem ad az adott szektorra, vagy ütközés után azonnali -SR a jutalom.
A jó köridő majd a DR-ben fog mutatkozni. Nálam is látszik, hogy az S SR-t könnyen elértem, míg a DR-em C-n van, ami nem is nagyon fog változni, ha nem fekszek rá arra, hogy hol rontom el a féktávokat, de ettől függetlenül baromi jó versenyeket lehet menni, már az is feldob ha sikerül 1-2 helyet előrelépni a futam végére.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
frankstork #7118 üzenetére
Mi az, hogy be se kapcsolod? Opcionális az SR rating? Nem ez az online egyik lényege?
-
heihachi
addikt
válasz
Droughert #7117 üzenetére
Hát ha ez így van, és elhiszem neked, hogy így van, az szerintem eléggé nem jó (a tiszta szektorokért sr-t kapni). Szerintem ennek továbbra sincs köze a sportsmanshiphez, nem azért megy az ember tiszta köröket, hogy jó sportember legyen, hanem hogy jó legyen a körideje.
-
frankstork
aktív tag
válasz
Droughert #7117 üzenetére
Leírva jól hangzik, de messze nincs így. Az imént egy futamon belül kétszer is negatív sr-t adott, mert a majom nem tudta mennyi az elég, és nekem csúszott, pedig menekültem előle. De az meg mi, hogy direkt utolsó legyek az sr miatt? Teszek az sr-re... Be se kapcsolom, hátha akkor nem ad negativot. Témát innentől kerülöm...
-
Droughert
tag
Nekem úgy tűnik, hogy az SR részével sokan nincsenek tisztában a játéknak. Pozitív SR-t akkor kapsz, ha egy szektort tisztán végig vezetsz (nincs kicsúszás, nincs kontakt a "te" hibádból).
Ha kicsúszol, vagy levágsz egy ívet, akkor nem kapsz negatív SR-t, de a szektor végén pozitívat sem. Levágásért jár az időbüntetés.Ha normálisan vezetsz, akkor egy verseny alatt 1-2 kontakttal még simán +os lesz az SR a végelszámolásnál, de még 2-3 kontakttal is úgy fejezed be, hogy nem megy negatív irányba.
Legegyszerűbb ha indultok pár versenyen, hagyjátok, hogy a mezőny elmenjen, és tisztán körözgessetek egyedül, így minden futamon javul az SR besorolás, gyorsan felléptek A-ba, vagy S-be, ott már azért ritka kivételtől eltekintve tiszta versenyek vannak.
-
frankstork
aktív tag
válasz
#42308056 #7115 üzenetére
Ez az. Az algoritmus eléggé egyszerűen büntet. Pl előbb kiszélesítettem egy kanyart, nem szándékosan, és ha beton bukó tér van, nyilván nyerhetek vele, de az pl fű volt, buktam legalább másfél másodpercet, erre adott még majdnem 3 büntetést... Nem veszi figyelembe hogy buktával tértem vissza a pályára... Na mindegy, remélem fejlesztik majd...
-
#42308056
törölt tag
válasz
frankstork #7114 üzenetére
Szerintem figyelembe kellene vennie a játéknak a koccanás mértékét. Én is van hogy oldalról ráfordulok a belső íven haladóra, mert kontrollerrel ha nyitok az íven, szinte mindig túl nagyra sikerül és vagy a fűben kötök ki, vagy túl sok tempót vesztek. Amíg nem csúszik meg az ütközéstől a másik, addig szerintem kár az SR-t vonogatni.
Velem is mindig ezt csinálják amúgy, már enyém a pozíció, és simán belém fordulnak, el sem veszik a gázt és kilöknek. Pedig már BB-ben meg BC-ben megyek
Hiába mondja a játék hogy ez non contact sport, nézzenek már meg egy random GT vagy túraautó futamot, gyilkolják egymást mintha nem lenne holnap. Nyilván határt kell szabni, hogy ne a lökdösődés döntsön, meg azért mi nem profi versenyzők vagyunk (mondjuk a fél WTCC mezőny se
), de szerintem túlzásokba estek.
-
frankstork
aktív tag
válasz
heihachi #7113 üzenetére
Ez nálam is mindennapos. 10ből 8x megvan az, hogy látom a tükörben, jön mint a fékevesztett, kihúzodom, hogy nagyobb ívben fordulva elférjen, így belsőre kerülök kigyorsításkor, de addigra befordul, nekem koccan, és én kapom a -sr-t... Meg amit írtál, a szendvicset, ott is mindig én kefélek rá, szintén. Frusztráló, na.
-
heihachi
addikt
válasz
mcwolf79 #7104 üzenetére
Ritkán? Én még szinte csak azért kaptam (mármint az ellenfél faszsága miatt). Sose mentem bele senkibe hátulról, se oldalról, inkább lemegyek a pályáról és leszek utolsó, de büntetést így is minden meccsen kapok. Már megelőztem, már kanyarodok belső íven, erre kívülről rákanyarodik a kocsim farára az ő kocsija orrával, és én kapok büntetést
Esélyem nincsen ezt elkerülni,semmi közöm hozzá, bőven van neki hely külsőn, semmi oka nem lenne a büntetésre, mégis... Hátulról belém szállnak, erre kapok 8mp büntit, úgy, hogy 2 centivel előttem megy egy másik autó, fékez, én is fékezek, nem ütközünk, erre valaki belém száll hátulról, nyilván meglököm az előttem menőt, de erről én mit tehetek? Előtem 5 mp-re senki, mögöttem 5 mp-re senki, beveszek egy kanyart, erre írja, hogy növekszik az SR. Mi köze mindehhez a "sportsmanship"-nek?
Ne szépítsük az SR számolása egyelőre nem éri el a játék más részeinek színvonalát (és akkor igencsak óvatosan fogalmaztam).
-
Droughert
tag
válasz
KaitouP #7101 üzenetére
Tegnap többször összesorsolt minket az mm, láttam, hogy sikerült jobb időt menned, így azzal már az élemzőnyből indultál, nekem majd meg kell néznem, hogy melyik sectorban veszítek sokat(gyanítom, hogy az utolsó három), mert a 44,5-ös idő, már csak mazőny végére, vagy szerencsés esetben középmezőnybe elegendő.
Azért néha meglepődöm, mert hiába vagyok S sportmanshipben, egyeseknél még ezen a rankon is elgurul a gyógyszer. Tegnap egyik futamon hatodik helyről indultam, szépen jöttem felfelé, a harmadik körben már az elsőt támadtam, de megelőzni nem tudtam, utlsó körben is végig próbálkoztam, közben meg utólért minket a harmadik helyezett német gyerek. Az utolsó körben a célegyenes előtti sikánnal persze előzni akart, ott nem nagyon fér el két autó, de nem is ez volt a célja, mert simán kilökött, nagy nehezen összeszedtem a kocsit, belső íven maradtam úgy fordultam be az utolsó kanyarba, jobban jöttem ki, de ő szépen kétszer rámhúzta a kormányt míg ki nem tolt a fűre...
Bementem harmadiknak, majd jót mosolygtam az eredményen, én megkaptam a második helyet, a srác meg összehozott ezekkel a manőverekkel egy laza 18seces büntetést, amivel csak a mezőny végére volt jó. -
frankstork
aktív tag
válasz
KaitouP #7107 üzenetére
Kipróbáltam, van benne perspektíva, bár valamit elkottáztam elsőre a váltóbeállításnál, mert 179nél leszabályzott. A top speedet visszatoltam 220ra így pont elég lett a célegyenesben. Még egy kicsit itt ott bele kell hangolnom, biztos nem egyformán támadjuk a kanyarokat, de egész pöpec beállítás. Thx
-
#42308056
törölt tag
válasz
lbandi777 #7109 üzenetére
Beállítottam végül, de nem tudtam még csak megközelíteni sem a legjobb időmet. Kezdem azt érezni, hogy csak valami bug miatt sikerült az a 44.49
Kár volt annak idején változtatnom a setupon.
Közben változtak a pályák, nagyon megörültem a Gr.4-es helyszínnek, aztán látom, hogy fordított vonalvezetés.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
#42308056 #7103 üzenetére
Van ám.
Íme:
GT-R-hez:
Setup:
Brake: 5
Traction: 0Ride height: 80mm/3,15in F - 109mm/4,29in R
Frequency (hz): 2.40 F - 2.58 R
ARB: 6 F - 6R
Compression: 53 F - 55 R
Rebound: 85 F - 81 R
Camber: 3.0 F - 1.8R
Toe: in 0.07 F - in 0.12 RDownforce: 250 F - 450 R
LSD:
front
5 5
40 36
5 5
Top Speed: 200km/h
Final Gear: 4640
(First gear 1,518 / 127 and 6th 0,832 / 239)Először final gear, aztán top speed, és első és hatos fokozat.
Na így menj egy pár kört, meglátod hogy másodpercekkel jobb tudsz lenni ezzel a setuppal.
-
Stevenstyle
senior tag
válasz
#42308056 #7105 üzenetére
Egyet értek mcwolf79 kollégával. Pár és viszonylag ritkán előforduló esettől eltekintve a rendszer teszi a dolgát. Lehet, hogy néha tényleg túl szigorú, de jobban oda kell figyelni és akkor bünti sincs.Engem speciel kifejezetten ösztönöz. A sz*r az nem ilyen, sőt a közelében sincs.
"Hát nem tudom engem folyamatosan szívat" ==> nem szívat az senkit, csak jobban oda kell figyelni. Nem kell pályát levágni és hasonlók és akkor nem az lesz a gond, hogy kisebb levágásért szigorú vagy sem, hanem büntetés nélkül megúszod.
A Match Making rendszerrel sincs semmi gond, nyilván az SR a prioritás és utána jön a Driving, az meg változó, hogy éppen mennyi ember van fent aki ugyanabban vagy a körüli SR-ben van és a DR is megegyezik
-
#42308056
törölt tag
válasz
KaitouP #7101 üzenetére
Én ma már BB-ben nyomtam (bár nem tudom hogy kerültem oda
), 44.49-cel 5. helyről indultam mindkétszer. Van amúgy valami jó setupod GT-R-hez Kyoto Speedway-hez? Én 230-530-as aeróval mentem a legjobb időmet, aztán kicsit tologattam még a dolgokat de jobb nem tudtam lenni.
A sikán amúgy baromi nehéz, meg az utolsó előtti kanyar, többször is másodperces javításokat szúrtam el azzal, hogy azokat a kanyarokat nem tudtam olyan jól venni, mint korábban.
-
#42308056
törölt tag
Kezd baromira elegem lenni ebből az egészből. Össze-vissza szórja a büntetéseket amiket aztán alig lehet letölteni, mások hibájából keveredek balesetbe és aztán vonja le az SR pontokat. Tök jót csatáztam valakivel, volt egy kis érintés, kicsit kiszorított a pályáról, persze erre dobja a játék a 2 másodpercet meg az SR levonást, ez így játszhatatlan. Nem tudom hogy gondolták ezt a baromságot
Alonso és Hamilton vagy 10 másodpercet kapott volna a vasárnap esti csatájukért e szerint a logika szerint, hagyjuk már. Nevetséges.
-
KaitouP
nagyúr
Sikerült kiautózni egy 1:43:1 -es időt ma Kyoto -ban, ezzel a C-s DR ranglistán is feljebb kerültem, és pole -ból, vagy második helyről indultam, és nyertem vagy 3 versenyt is, ezzel meglett a 10 győzelem.
Azóta plusz két győzelem ráadásul.
3 lenne, ha a gyökér német gyerek mögöttem elül a seggén és normálisan versenyez.
Innen még 2-3 győzelem lenne a B DR -ig, kiváncsi leszek ha feljutok, mennyire tudok érvényesülni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Házimozi belépő szinten
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- Asus TUF Gaming F16 (2024) FX607JV Grey - 16" - és Lenovo Legion Slim 5 RYZEN 7 8845HS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- ÚJ Asus TUF Gaming F17 FX707 - 17.3"FHD IPS 144Hz - i7-13620H - 16GB - 1TB - RTX 4060 -3 év garancia