- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ilyenje van valakinek? Az újabb típusút rendeltem, de úgy látom a tetején nem állítható a kormánykerék dőlésszöge. Se a pedál távolsága. Ugye tévedek?
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz frankstork #7118 üzenetére
Mi az, hogy be se kapcsolod? Opcionális az SR rating? Nem ez az online egyik lényege?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
A Dodge concept carral 600-zal csapattam a Tokyo expressen. Elég jó buli.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Ma este nem leszek itthon hogy részt vegyek a championship 1. körében. A többi körben attól még részt vehetek majd?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ma részt vettem mindkét bajnokságon. Izgalmas volt mindkettő, nagyon élveztem a versenyeket. A nemzetek bajnoksága különösen vicces volt. Egy lekörözött úgy döntött hogy cikázni fog az ideális íven, hátha kiüt 1-2 autót. De ezen kívül is drámai helyzetek és oda-vissza előzések voltak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
Ti bekapcsolt braking indicatorral játszotok?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Oppenheimer #7277 üzenetére
Válasz hiányában válaszolok magamnak. Nekem az a problémám, hogy enélkül sokkal nehezebben találom el a megfelelő fékezési időpontot. Ha kikapcsolom visszaesik a tempóm eléggé. Viszont ha be van kapcsolva, sosem tanulom meg rendesen mikor kell fékezni. Mondjuk a circuit experience lehet jó arra, hogy ezt megtanuljam. De azért kocsinként eltérnek a fékezési képességek még kategórián belül is. Aki nem használja az indicatort, milyen hamar szokik át egyikről a másikra?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Manufacturers series: kvalifikáltam 6.-nak, kétszer is kiforgattak ugyan abban a kanyarban, visszaestem emiatt 11.-nek, utolsó körben meg benéztem egy kanyart, mögöttem 7 másodpercre lévő megelőzött és tádám, 12. Hely. tipikus.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Kapott valaki valamit a bajnokságért?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz Gulyopapa #7451 üzenetére
Ott ideje videjókat nézni, hogy hogyan kell vezetni. Én D/A-ban voltam sokáig, és rájöttem, hogy kurva lassan veszem a kanyarokat, nem hajtom ki eléggé a gépet. Csak időbe telik ezt megtanulni, most próbálok jobban a határon autózni de folyton hibázok.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz frankstork #7484 üzenetére
Jöhet egy request DrChickenLord-nak is.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
Wow ma van egy Gr1 daily race.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz frankstork #7517 üzenetére
Én 2-es traction control vagy ABS nélkül esélytelen vagyok a pályán. Próbáltam megszokni de nem ment.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Mai manufacturers: kvalifikálok 5.-nek. 2. Kört első helyen kezdem meg. Sikános rész közepén kilöknek, homokból 11.-nek jövök ki. Hátralévő 8 kör arra volt elég hogy 5.-nek érjek be a célba. Izgis verseny volt.
Utolsó körben kicsit vérszemet kaptam, mert előttem egy francia falhoz vágta a kocsit és arra számítottam hogy Ghost lesz, de nem lett az és nekimentem, lelassultam. Utána meg lassú volt előttem és kicsit megtotlam hogy mostmár engedjen el. Így sikerült az utolsó előzést összehozni 1 kanyarral a vége előtt.
Mivel csak ezek miatt kaptam SR büntetést, ezért feljöttem először S-be!
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Ez tetszik:
Sports Mode
It is now possible to download and playback the replays of top ranking drivers in the Daily Race Qualifying Time Attack Rankings.Lehet majd tőlük sokat tanulni.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
BoP változások:
【Gr.3 Class】
・BMW Z4 GT3 '11: Power Ratio : 105%> 106%
・AUDI R8 LMS (Audi Sport Team WRT)'15: Power Ratio : 91% > 90%
・ASTON MARTIN V12 VANTAGE GT3 '12eight Reduction Ratio: 106% > 105%
・CITROEN GT by CITROEN Race Car(Gr.3) : Power Ratio : 88% > 89%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.3: PowerRatio : 105% > 106%
・JAGUAR F-TYPE Gr.3: Power Ratio :101% > 102%; Weight Reduction Ratio: 103% > 102%
・SUBARU WRX Gr.3: Power Ratio : 105%> 106%
・FORD MUSTANG Gr.3: Power Ratio : 110%> 112%
・PEUGEOT RCZ Gr.3: Power Ratio : 103%> 104%
・MAZDA ATENZA Gr.3: WeightReduction Ratio: 103% > 102%
・RENAULT SPORT R.S.01 GT3 '16 Power Ratio : 100% > 101%
・MITSUBISHI LANCER EVPLUTION FINALEDITION Gr.3: Power Ratio : 107% > 108%【Gr.4 Class】
・ASTON MARTIN VANTAGE Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 106%
・ALFA ROMEO 4C Gr.4: WeightReduction Ratio: 103% > 104%
・CHEVROLET CORVETTE C7 Gr.4eight Reduction Ratio: 110% > 108%
・JAGUAR F-TYPE Gr.4: Power Ratio: 95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 104% > 103%
・FERRARI 458 ITALIA Gr.4: WeightReduction Ratio: 108% > 107%
・FORD MUSTANG Gr.4: WeightReduction Ratio: 107% > 105%
・BUGATTI VEYRON Gr.4: Power Ratio:98% > 99%
・PEUGEOT RCZ Gr.4: Power Ratio:108%> 110%
・HONDA NSX Gr.4: Weight ReductionRatio: 110% > 109%
・MERCEDES-BENT SLS AMG Gr.4eight Reduction Ratio: 111% > 110%
・NISSAN GT-R Gr.4: Power Ratio:95%> 96% ; Weight Reduction Ratio: 111% > 110%https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
Mai manufacturers ugyanaz mint a tegnapi Jó kvalifikáció, előznék első körben, megforgatnak. Puff vissza utolsónak. Aztán onnan jöttem fel 9.-nek. Utolsó körben egyik csávót 2x előztem, 2x hátulról megtoszott hogy visszaelőzzön, így történt a verseny utolsó kanyarában is. Hiába az S rating, az ilyen kisfiúk akkor sem korrektek.
Ha D helyett mondjuk B vagy A lenne a driver ratingem, kevesebb inkorrekt arc lenne?
Amúgy jól érzem magam a D-ben mert élvezetes hátulról előre jönni az első körös kifogások után.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz DrTropex #7601 üzenetére
Thrustmaster pedálok elég szarok. Műanyagok, nem jó a nyomásuk. Sztem vegyél egy Logitech G29-et, nekem is az van, tökéletesen elégedett vagyok. Ha veszel egy T150-et vagy T300-at még pedált is venned kéne hozzá pluszban, hogy ne okozzon csalódást, a G29-nél meg alapból nagyon jó pedált kapsz. Az FFB szerkezet is strapabíróbb benne, mert a G29-ben fogaskereskes, a Thrustmasterekben meg szalagos megoldás van, és idővel megnyúlik a szalag és szar lesz az FFB, viheted szervizbe. Ez a másik hátránya ezeknek a Thrustmastereknek, hogy gyakran meghibásodnak. G29 hátránya, hogy a FFB kevésbé precíz. Nekem ez az első ilyen FFB-s kormányom és nincs összehasonlítási alapom, de nem érzem, hogy bármi gond lenne ezzel.
BTW én is így indultam. Néztem, hogy T80 egész jó árban van, de nincs FFB. Elhittem másoknak, hogy FFB is a must. Jó, akkor nézem a T150-et. Azért már többet ott kell hagyni, de van benne FFB. Rákerestem véleményekre, elég lesújtó volt, hogy mennyi baj van velük. Így bukkantam a G29-re, ami még a T150-nél drágább, de ez volt a legolcsóbb kormány amivel nincsenek gondok és nem kell komoly kompromisszumot kötni.
GT Sporttal garantáltan nagyon élvezni fogod. Én ráfüggtem.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz DrTropex #7603 üzenetére
Add el a kocsid, problem solved. GT Sportban több autót vezethetsz mint egy, és fenntartani is olcsóbb. Nem kell a kuplungot használni. Ha veszel mellé manuális váltót akkor lehet csapatni, amúgy kormányváltózni fogsz. Fékben van egy gumi betét ami miatt keményen kell nyomni, igen.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Gulyopapa #7608 üzenetére
Én se értem. Pont az ellenkezőjével van tele a net.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
válasz frankstork #7659 üzenetére
Sztem nem kell ilyen drasztikus megoldásokat alkalmazni. A SR alatt egyszerűen ha a seggedben vannak, belső ívre húzódsz hogy ne legyél útban a torpedónak. Minimális konfliktuskerülés kell, nem nagy magic.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz erahurka #7662 üzenetére
Hát, valahogy le kell lassítani a kanyarban.
Akkor nekem szerencsém lehetett. Nem mondom h nem értek aljas támadások, és h nem volt olyan futam amin esett az SR-em, mert voltak bőven, de ha az ember odafigyel, akkor pozitív trend lesz megfigyelhető az SR-változásban.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
-
veterán
-
veterán
válasz james001 #7692 üzenetére
Köszi, meglett!
Kicsi más téma: van aki meg tudja szelídíteni a Gr.3-as Ferrarit és Lamborghinit? Én alig tudom őket vezetni. Enyhe kanyarban felengedem a gázt és már fordul is ki az autó. Wtf? Lamborghininél érzem ezt a legerősebben.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Ayn Odin 2 Pro
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- Újszerű! Garanciális Sony Playstation 5 Lemezes változat, 825GB! 2025.12 Garancia!
- Steam Deck 512GB + 256 GB