Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • HugóBoss

    tag

    Kéne egy kis help.
    Megvettem blizzardtól a diablo4 kieget, majd kértem refoundot kb 30 perc után. Ez volt múlt hónap 20.-án. Revoluttal fizettem, a fő számláról, nem egyszer használatosról.
    Azt írták, h kb 1 hét a visszafizetés. Eltelt kb 2 hét, mikor megkerestem őket, hogy mizu, mert pénz az nem jött.
    Erre azt válaszolták, hogy ők elküldték, kérdezzem a bankot. Írtam a revolutnak, akik azt írták, hogy kell az átutalás dátuma, hogy milyen számláról utaltak, mekkora összeget és melyik számlára.
    Kértem a blizzardot, hogy adja meg az utalás dátumát és hogy honnan hová utaltak.
    Ők erre megírták a dátumot és hogy mekkora összeget, de semmi mást.
    Ezt megírtam a revolutnak, akik válaszoltak, hogy ennyi infó kevés (ezt én is gondoltam)
    Írtam blizzardnak, hoyg ez így kevés a banknak, erre ők annyit írtak, hogy
    "Customer support do not provide the info you requested. everything we could provide was already provided by the previous game-master"

    Mit tudok ilyenkor tenni, kinek kell írni blizzardéknál? A revolut nyilván nem tud keresni a kért adatok nélkül, ők meg csesznek kiadni...

Új hozzászólás Aktív témák