Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- IFA 2025: mohával a tiszta levegőért
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Bluetooth hangszórók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen széket vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
-
PROHARDVER!
Itt mellőzzétek az offot, arra ott van a másik topic: OFF topic
Az előzmény topic: World of Tanks - MMO - Archívum I.
Aktív témák
-
Plokijuma
aktív tag
Nekem főleg az alábbival szokott gondom lenni és rohadtul idegesít:
The rate of visibility checks is as follows:* 0 - 50 m range - every 0.1 sec
* 50 - 150 m range - every 0.5 sec
* 150 - 270 m range - every 1.0 sec
* 270 - 445 m range (maximum indirect visibility range) - every 2.0 secGyakran van olyan, hogy tudom, hogy az ellenfél egy távoli szikla mögött bújik, de el-eltűnik.
Viszont nem akkor villan fel, amikor kigurul a szikla mögül, és nem is akkor, amikor lő, hanem lövés után, amikor már szinte teljesen visszagurult a rejtek mögé. A ritkított, 2 másodperces ellenőrzések miatt gyakran jön ki így... Esélyem nincs eltalálni az ellenfelet, pedig látnom kellene... de a 2 másodperc frissítés túl sok idő...Értem én, hogy a WoT-os fiúk ott optimalizálnak ahol tudnak, de ez már egyértelműen a játék élmény rovására megy.
Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD 1TB HDD GTX 1060 6GB Zalman N5 MF ADATA 600W
- ASUS TUF Dash F15 - 15.6"FHD 144Hz - i7-11370H - 16GB - 1,5TB SSD - RTX 3060 6GB - Win11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B85M-D3H B85 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest