Új hozzászólás Aktív témák

  • Jadro

    veterán

    válasz Gyöször #70956 üzenetére

    K14D van nekem is. A szervizeim így néznek ki:
    - 1000km (kb egy hónapon belül volt) - átvizsgálás
    - 1. szerviz (15k km vagy 12 hó) - 11k km-nél (+7 hónap) -> motorolaj, szűrók
    - 2. szerviz (30k km vagy 24 hó) - 22k km-nél (+9 hónap) -> motorolaj, szűrők, fékfolyadék
    - 3. szerviz (45k km vagy 36 hónap - 35,6k km, (+9 hónap) -> motorolaj, szűrők
    - 4. szerviz jön most az előzőhöz képest bő 8 és fél hónap múlva, mert közelítek a +15k km-hez. Felhívtam előrte a szervizt, 130k körüli mutatvány lesz. Motorolaj, szűrők, fékfolyadék és gyertya csere. Minden második szerviznél fékfolyadék és negyediknél gyertyacsere.

    Az autó márciusban lesz egyébként 3 éves, (50e km van benne), tehát az év amit mondasz stimmel, de gyertyát nem gondolnám hogy évre kell cserélni, hanem elhasználódásra. Ami meg a 60k előírás szerint. (Bár szerintem bőven elég lenne 90k körül is. ) Nekem is az a bajom, hogy feleslegesen cserélik nem olcsón.

    [ Szerkesztve ]

    Samsung Galaxy S23 8/128 Green

Új hozzászólás Aktív témák