Új hozzászólás Aktív témák
-
Raptus
tag
válasz
Thunder78 #5197 üzenetére
Én a 96-os 5 ajtós Swiftembe beraktam tavaly karácsonykor a jobb hátsó ülésre a gyereket gyerekülésben, mellé balról a babakocsit (az el is foglalt mindent ott), plusz a kettő közé bezsúfolódott a feleségem. A csomagtartóba az utazóágyat és az etetőszéket szétszedve, valamint bezippelve a matracát is. Előre az anyós lábtérbe egy sporttáska a cuccokkal, ülésre az ajándékok a szülőknek, valamint megmutatni a gyerek karácsonyra kapott micimackós "összevisszacsilingelmegőrjít" kerekes játékszerét (ami baromi nagy). Úgy szálltunk be, hogy a gyereket beraktuk, asszony mellé, összes ajtó nagyon gyorsan becsuk, aztán anyósoméknál mikor kiszálltunk, a fele cucc kiborult az utastérből, mivel mindent az ajtó tartott egyben.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Thunder78 #5195 üzenetére
az érdekes dolgok 2 gyereknél kezdődnek, amikor mondjuk van 2 év korkülönbség.
tesóbabakocsi, 2 kiságy, kiskád, játékok, pelenka, ruhák és egyéb tartozékok... és akkor a szülőknek még nincs berakva semmi.
a fotóstáska ilyenkor már a hátsó ülések előtt utazik, pedig azért a mondeo kombi nem olyan kicsi... -
-
bobsys
veterán
Ma volt egy hosszab táv az SX4el anyámékhoz. Ami nagy változás, hogy ezzel az autóval az ember nem akar száguldozni. Magasan ülök, asszony, gyerek hátul, szól a rádió, süt a nap és kész. Külső sávban szépen nyugiban közlekedtünk szinte teljesen betartva a sebességhatárokat. Hihetetlen
-
ett
aktív tag
Nem a véleményedet minosítettem, azt gondolsz amit akarsz. Hanem, az a hulyeség, hogy ez bukta lesz a gyárnak. Eddig még egy típus sem volt bukta nekik. Habár nem csípem a ferde szemuek mentalitását, azért csak elérték, hogy mindig nojon a darabszám sajnos.
Egy-két kereskedésbol meg nem lehet általánosítani. 300000 autot gyártunk le idén, hogy a franc essen bele. Hidd el, viszik mint a cukrot. A legtobb a germánokhoz, franciákhoz, lengyelekhez, angolokhoz, dánokhoz, spanyolokhoz megy. De van még boven ország, ahova exportálnak.
Egyébként nem istenítem a suzukit, ha esetleg azt gondolnád. Leírtam pár hozzászolással korábban a véleményem a verdákrol. Bár a splash nem rossz auto, csak nekem nem tetszik. -
Dare2Live
félisten
szerintem azta buktára írta és elég jól látja a gyártás mennyiségéböl, hogy mit mennyire visznek, mire mekkora az igény.
Nekem egyébként tetszik a Splash és uaz mint az elődei: Kitünő városi kisautó, tetöcsomagtartó+boxal pedig utazgatni is lehet vele 4főig. Majd 2010ben jön a nagy Suzuki.
-
divot
veterán
Megjártam Dunaújvárost az M6-on oda-vissza, plusz ugye átvágtam Budapesten kétszer, így lett computer szerint 5.6 az átlagfogyasztás. Ez pozitívum.
-
Dare2Live
félisten
ett a Suzuki gyárban dolgozik, nem egy kereskedésbe néz be néha.....
És a Suzuki tulnyomó részt külföldre termel: Exportcég és a NYi piacokon bőven elfér a Swift mellett a Splash, sött még az új Opel Agila is(ha jól emlékszem.) még akkor is ha véletlen mód a Splash és az Agila "mindha" megegyezne. Sött a Splash meg a Swift mellett még egy Yaris is elfér a piacon meg egy C3, meg egy Fiesta megy egy Fusion....
-
Róth
aktív tag
"Egyáltalán nem olyan mint a swift, szerintem sokkal rondább"
Nem szépségre gondoltam, hanem kategóriára. Ezen az alapon Splash=Swift.
Egyébként a budaörsi Világhoz közel lakom, és minden nap arra járok, sőt az utóbbi időben rendszeresen be is nézek, mert le van adva egy régi swiftem eladásra. Meg aztán be szoktam kukkolni a szalonba, megnézni a sportot, mert tetszik. Nos, az elmúlt hónapban alig láttam érdeklődőt, tavaly ilyenkor (vettem a swift II-t) a három ügyfélasztalból kettőnél mindig volt vevő. Ma egy sincs, persze ez nem csak splash-kérdés, hanem általános problem.Ha esetleg ismertetnéd, hogy mi a különbség a splash és a swift között, akkor megköszönném.
-
ett
aktív tag
-
Thunder78
őstag
válasz
as_Rock #5168 üzenetére
SX4 műszaki adatai
270 l-t ír rá. Ami nem számít nagynak, viszont jók az arányai és szerintem jól pakolható. Mindennapi használatra bőven elegedndő, nagybevásárlás is elfér benne. Kellően nagy volt a kalaptartó az autóhifim hangszóróinakVidejó
Az évi egyszeri "4 személy tengerpartra"-féle utazáshoz meg általában az 500 l-es csomagtér is kevés lenne, ismerve asszonyainkatSzóval arra lesz majd egy méretes tetődoboz
-
válasz
Khelben #5138 üzenetére
A vicces (szomorú) az, h. volt velem egy ismerős "autószerelő", akinek nem tűnt fel a dolog.
Én -megmondom őszintén-, nem gondoltam bele, h. 65000 km kevés egy ilyen korú autóhoz. Bár hallottam korábban is a visszatekerősdiről, nem gondoltam, h. én is belefuthatok egy ilyenbe.
Bementünk a kereskedésbe, ott volt az autó a kereskedés közepén, kívülről szép volt, ismerős megnézte a motorteret, mentünk vele egy kisebb kört, minden okésnak tűnt.
(Mondjuk akkor már gyanakodhattam volna, mikor odaadta a kulcsot, amin a riasztó távirányítója volt, és azt mondta, h. nem tudja, van-e benne riasztó...
Sz.tem pontosan tudta, h. nincs benne...)
Most már okosabb vagyok -a saját hibámból tanultam.
-
Dare2Live
félisten
szerintem is öngól ez a kb 250Les csomagtartó, nemrég mentem egy Bravaval és +30cm és bazi nagy 500Les csomagtér. Mondjuk ha évente egyszer nagyobb elutazás van akkor ugyis tetőcsomagtartó, ott elfér minden.
-
divot
veterán
Na, szóval a Splash...
Három henger, 68 LE. A 1.0-ból a legnagyobb felszereltség: MP3+klíma.
Külsőre nekem bejön, bár a 14-es gumi dísztárcsával nagyot ront az összhatáson. 1.2 GS már jól néz ki, főleg valami vidám színben, abban a zöldeskékben például.
Az első ablak bazi nagy, és hihetetlenül magasan ül az ember - én szeretem ezt a pozíciót, mert jól belátni mindent. A feleségem is az egyik nagy pozitívumként említette. Olyan biztonságos érzés.
Bent semmi meglepő: a kiemelt fordulatszámmérővel és a bazi nagy sebeségórával vidáman néz ki, kár, hogy a középkonzol nem követi ezt a hatást, mert az inkább olyan kis gagyi. Ez már a sokadik tesztautó, amiben magasan van a váltó, és bizony el kell ismernem, hogy sokkal kényelmesebb, mint a Swift-é: amikor visszaülök a sajátba, mindig keresgélem, hogy hol a váltó. Hát ott lent a mélyben, "alig érem el"...
A motor kellemes meglepetés volt: gyorsulni nem gyorsul, húzni nem húz, de ahhoz képest, hogy ilyen kis cinege, igen kulturáltan mozgatja a járgányt. Városba ideális, autópályára holnap megyek, meglátjuk, mit kezd magával 130-nál. Egyébként néhány óra alatt teljesen átalakult a vezetési stílusom: már eszembe nem jut kihuzatni, meg össze-vissza gyorsulgatni, előzni, csak megyek szép csöndben A-ből B-be. Végül is erről szól egy autó.
Ennek hatása a kellemes fogyasztás: tegnap egész nap Budapesten mászkáltam, sokat dugóztam, kavarogtam, és komputer szerint 5.9-el zártam a napot. Ezt azért meg tudnám szokni.
A benti helykínálat egyébként kiváló: a feleségem az anyósülésen keresztbe tudta tenni a lábát úgy, hogy nincs hátratolva az ülés, mivel a fiam a gyerekülésből lerúgná a veséjét.
Negatívumok:
A csomagtartó megdöbbentően kicsi és rossz alakú. Amit a Swiftbe bepakolok, pedig az se egy családi szedán, annak a töredéke fér ide be. Szerintem ez hatalmas öngól a Suzukitól, mert rengeteg családos embert fog elriasztani a vásárlástól.
Az autóban 1600 km van, és máris hangosan nyikorognak a fékek. Kínos, amikor egy új autóval a buszokat szégyenítő hangzavar kíséretében tudok megállni a zebra előtt. Az anyósülés fölött pedig valami kis műanyag máris cicereg, méghozzá elég hangosan, na, ezektől tudok megőrülni.
A sebváltó pontos, csak az ötödiket kell erősebben helyrenyomni, ez nyilván még finomodni fog, de így se zavaró. Az viszont meglepett, hogy a kettest sokszor valami bazi nagy csattanás kíséretében veszi be: elsőre rendesen megijedtem.
A legidegesítőbb, hogy alapjáraton úgy rázza a motora a kasztnit, mintha egy dízel kisteherautóban ülnék. Ilyet még nem tapasztaltam más autónál, elég furcsa egy ilyen pici járművtől.
Összegezve: ha most kellenet városi autót vennem, akkor elgondolkodnék egy Splash-en is, bár első szériás autót nem szabad venni (saját, most már kétszeresen is igazolt tapasztalat), Ebben a felszereltségben, ezzel a motorral 2650e forint - mondjuk egy év múlva, akciósan nagyon meg fogja érni az árát, bár így se rossz.
Viszont kizárólag második autónak ajánlott!
-
Thunder78
őstag
A főnököm kocsija is 4 éves és 20.000km van benne. Persze neki van egy céges autója is és azt használja szinte mindig
Skoda Oktavia, a céges meg VW Passat 4 motion -
bobsys
veterán
Ma hazahoztuk az SX4et. Kemény 15 kilométer van benne
UV gravir megvolt, a riasztót szerelik, holnapra lesz meg.
Asszony még nem merte vezetni én hoztam haza. Kényelmes, érdekes volt olyan magasan ülni a swifthez képest. -
divot
veterán
válasz
South Velen #5156 üzenetére
Milye?
Mentem öt percet az 1.2-el is, persze jobban húz, de az se az igazi. Kétségtelen, hogy ennél azért sokkal jobban megy, de városon kívül az se mutat sokat, ergó ha már városi autó, akkor legyen kicsi (és ezzel korábbi önmagamnak mondok ellen).
-
divot
veterán
Most értem haza a Splash-ezésből.
Kérdezzetek.
Még hat napig nálam van, ma nem mentem vele túl sokat, ráadásul nemrég indultam a szalonból, és végig az esti nagy forgalomban, de azért máris van egy-két kellemes, és még több kellemetlen meglepetés.
Egy biztos: ha most hirtelen új város szaladgáló autót kellene venni a feleségemnek olcsón, akkor az 1.0-ás GLX abszolút esélyes lenne.
-
-
spirit007
senior tag
válasz
Thunder78 #5145 üzenetére
Én nem értek hozzá nagyon , de valahogy úgy kell számolni , hogy kis kategória 15ezer Km/év , közép 25 ezer Km/év , felső kat. 30 ezer Km/év ... és ez a minimum . A Km számláló meg csak tájékoztató jellegű
A ~65E Km-es óraállásról 14 éves korban kb. a vén banya&királyfi vicc jut eszembe
-
Raptus
tag
Na mibe futottam egy másik honlapon? Kicsit hosszú, de megéri elolvasni. Azt hiszem az írójának komoly gondjai vannak. Fikázzuk a Suzukit/suzukist a javából:
"termeszetesen nekem sem a tipussal van gondom, hanem azokkal akik megveszik.Nem is tudom pontosan hogy fogalmazzam meg. Az biztos, hogy nem lehet sikeres ember aki suzukit vesz na...
Sajnos nem tudom kifejezni az allaspontomat. Egy biztos hogy "tisztelet a kivetlenk" olyan emberek vesznek buzukit nem bantaskepp, de nem a felso kategoriaba tartoznak, es nem is a kozepbe...
Szerintem moggondolatlanul eladositjak magukat es az egesz csaladjukat. Azert adnak el sok szuzukit, mert 0 befizetessel 120 honapra el lehet hozni es az ajandek klimanak is orulnek.
2008 ban ajandek klima. Probalna meg nekem eladni valaki ma klima nelkul kocsit. Tehat szvsz az vesz akik butak, de okosnak kepzelik magukat, mert termeszetesen 2 fajta hulye ember letezik, az egyik aki tudja magarol hogy hulye a masik aki azt hiszi hogy o a legokosabb es o mindenkienl mindent joban tud. De ebbol az 1 variaco megkerdez egy nalanal okosabb embert, es az azt tanacsolja neki, hogy ha nem tudsz fenntartani, egy uj autot akkor inkabb vegyel egy olcsobb hasznaltat. R-go mar csak azok vesznek akik okosnak kepzelik magukat.
Es azt is meg tudjak magyarazni hogy a bank mert veszi vissza toluk. Sajnos, ahogy en latom teljesen eladosodik az orszag, mert nagyon kunnyu akarmilyen hitelt felvenni, es nagyon nyomjak a reklamokat. Nyugaton, akkor vesz az ember uj autot mikor a haza mar ki van fizetve es akkor is csak a jovedelmenek a 10% forditja autohitelre, mert van meg ezer mas is.Pl a kanadaiak a fizetesuk majdnem 40% at ongondoskodasra hasznaljak. Azert elenek ilyen jol mikor nyugdijasok, es nem azert mert az allam nyomja oket.
De visszaterve a suzukira. Sajat felmereseim alapjan a zold suzukisok a legveszelyesebbek. Ok okoztak szamomr a legtobb majdnem balesetet, illetve ok basztak fel legtobbet az agyam. Es ezt mar a felesegem is ala tudja tamasztani, pedik o sem hitt nekem. Tehat alapbol nekem azokkal van gondom akik vezeti, es azok kozul is aki reszletre veszi. Mer tazok az "okosok", es ok tudjak hogy hogy kell kozlekedni :-PPP Persze nem tisztem hogy itelkezzem barki felett is. A suzuki szerintem alapbol egy nem rossz auto, kicsit nagyon fapados viszont olcso, de ami a fontos hogy megbizhato, bar a ketto osszefugg mert nem nagyon van ami elromoljon benne, tekintve hogy csak 4 mokus van elol akik tekerik a kereket. Egy varosi futkarozos anyanak bevasarlos, netan ceges kocinak szerintem jo, mert olcson fenntarthato, es olcso. Meg egyszer gondoltam is hogy a paromnak veszek egyet, de gyorsan kivertem a fejembol. Elvi okok miatt. Sajnalom ez van, de vannak osszeeskuves elmeleteim a devosokkal is. Remelem aze nem gazoltam bele senki lelkivilagaba, amit irtam az nagy altalanossagban vonatkozik. De ez a dolog hogy ki milyen autot vesz, ez mind egyenreszabott, van akinek ez a legjobb valasztas, mindenkinek a sjat igenyei szerint kell kivalasztani a neki megfelelot. Hozzateszem nalunk majdnem mindenki 1 kategoriaval magasabb autot vezet mint azt a jovedelme megengedne." -
Thunder78
őstag
válasz
Khelben #5140 üzenetére
Integrával kell egyet értenem ... Te biztos nagyon értesz hozzá és ránézésre meg tudod mondani egy használt autóról, hogy hány km van benne, volt-e összetörve, vagy egyáltalán megbízható-e. Én sajnos nem vagyok ennyire jól képzett.
Nem élünk egyforma realitásban. Engem könnyű átverni ezen a téren, valószínűleg csak a legnyilvánvalóbb dolgokat venném észre (kopott kárpit, műszerfal, váltó, stb.) Ezeket meg nyilván korrigálja egy valamire való kereskedő, főleg ha egy 200.000km-t hajtott gépet akar eladni 60.000-re visszaállított órával
-
Thunder78
őstag
válasz
Khelben #5138 üzenetére
"vagy fogja és vásárlás előtt elviszi az adott márkaszervizbe, ahol szintén 10ezerért átnézik és erről papírt adnak."
Igen, és ha mondjuk az első 10 kocsiról kiderül, hogy széthajtott vackok és fabatkát sem érnek, akkor 100.000,-Ft-ot kidobtam a levegőbe.
Hát ez tényleg jó ötlet -
Dare2Live
félisten
válasz
Khelben #5138 üzenetére
telefonkönyves modszer éppenséggel nem a legjobb... sose tudod épp kit hívsz fel. De amikor rokon, autókhoz eléggé értő személy is saját autó vásárlásnál csak akkor jön rá, hogy hoppá azért még őt is megfirkálták azthiszem mindent elmond a helyzetröl.... ld pl cikket.
dabab:
eszembe jutott a peugeotunk(106), 900Kt adtak érte Toyotanal ami pöppet meglepő volt pedig értékelve a nemes ajánlatot még soroltunk is egy "mi fog tönkremeni 15kkmen belült"..... Aztán késöbb találkoztunk avval akinek eladták, Pécs kisváros.... hát mondjuk úgy nem volt egy nagy üzlet megvenni.... -
dabadab
titán
-
Khelben
nagyúr
válasz
Integra #5136 üzenetére
nem az autóhoz kell érteni, hanem tudni kell, hogy a kereskedőnek nem szabad hinni, ennyi. olyan meg nincs, hogy "nincs autószerelőm" mert felcsapja a telefonkönyvet és 10ezerért bármelyik szerelő elmegy vele autót venni. vagy fogja és vásárlás előtt elviszi az adott márkaszervizbe, ahol szintén 10ezerért átnézik és erről papírt adnak.
senkinek nem kell megtanulni az autószerelő szakmát azért, mert autót akar venni, de az ilyen átvágottak szerintem egy 20ezres mobil vásárlására több időt, utánajárást szánnak, mint egy autó vásárlására...
-
Integra
titán
válasz
Khelben #5134 üzenetére
ennyire nehéz elképzelni hogy van aki tényleg nem ért hozzá még csak minimális szinten se? kell valami, de minimál segítséget se kap és elmegy és maga megpróbál valamit intézni?
nem mindenki olyan mint te, ne a te realitásodból indulj ki.
biztos hogy van amihez te vagy segghülye és más a kopter.. bár ahogy látom még az is lehet hogy tévedek -
fokukac
nagyúr
válasz
Viktor0610 #5129 üzenetére
hát azért ezt gyaníthattad volna, hmm.
14 év alatt 65 ezer? mennyi is az évente? -
Khelben
nagyúr
válasz
Viktor0610 #5129 üzenetére
most erre mit mondjak, hogy ne sértődj meg?
azért laikus szemmel se nehéz felfedezni, hogy egy autó 60 vagy 250ezer km-t ment.
de aki nagyon antitalentum, az is vihet magával egy autószerelőt vagy elviheti átvizsgáltatni a kocsit, mielőtt megveszi. -
Thunder78
őstag
válasz
Viktor0610 #5129 üzenetére
Hát igen ... ha valaki garantálni tudná nekem, hogy nem futok bele egy ilyenbe, akkor én is szivesen vettem volna használt autót. De mivel a környezetembe többen is jártak hasonlóképpen, ezért én inkább a biztos megoldást választottam.
Volt olyan eset egyik ismerősnél, hogy még magyar szervízkönyve is volt a kocsinak, és a könyv szerint 2 hónappal a megvásárlás előtt volt 60.000-es szervizen a kocsi. Közbe már kiderült, hogy az autó valójában Hollandiából való, és túl van már a 200.000-en, valamint a motorolajat sem 400km-rel azelőtt töltötték bele (a szerelő szerint legalább 10.000-et mentek vele). És még nem is soroltam fel azokat a hibákat, amiket a szerelő szerint nem kéne 150.000 előtt produkálnia egy ilyen kocsinak. Itt is motor szétszedés után derült ki, hogy bizony sokat ment már. Azóta eladta és vett egy új autót
Ezek után mit gondoljak? És ez csak egy eset ... még kb 10-et tudok. -
-
Dare2Live
félisten
válasz
Viktor0610 #5124 üzenetére
hogy firkáltak meg?
-
-
Raptus
tag
válasz
Viktor0610 #5124 üzenetére
Nem csak Te jártad meg. Én elpasszoltam a gyűlölt autót és már egy pesti hölgy furikázik vele, még láttam is egyszer. Talán még nem jött rá, hogy hozzá kell számolnia 180.000 km-t.
-
Khelben
nagyúr
válasz
Viktor0610 #5124 üzenetére
bele van írva az is.
-
-
Thunder78
őstag
Hát igen ... bejön hozzánk a sok vacak. Aki meg nem ért hozzá, meg is veszi, utána meg szívja a fogát, hogy inkább új autó. Sajnos ez van
Ismerősöm pl mindig használt kocsikat vásárolt, de sohasem Magyarországról. Igaz ő autószerelő és ért is hozzá, és jól is csinálja. És tudom, hogy miket csinálnak egy használt kocsival ... ezért vettem újatLáttam a példát és hallotam, hogy mik vannak még
-
divot
veterán
Csak egy pillanatra visszakanyarodva a múlt heti használt/új vitához:
-
ett
aktív tag
Ezzel egyetértek teljes mértékben.
Mondjuk az alkatrészek magyar honban ilyen drágák, ideát tótiában nagyon olcsók, sokkal olcsóbbak mint a suzukis alkatrészek, nem véletlenül van sok embernek itt fabia/octavia, pedig nem szlovák gyártmány, mert a csehek gyártják ugye Mladá boleslavban. Na de mindegy, az sx4 ilyen városi cirkálós zsernyákautónak tökéletes lenne, az biztos.
A bővítést, beruházást, pláne a japánokat hagyjuk ki a játékból, mert már elegem van az egész kócerájból, ígyis már szétszakadunk, hulla fáradtan jövök haza és még mindig növelni akarják a darabszámot. -
Bzzz
senior tag
Sziasztok! A segítségeteket kérném:Egy zselés akksi a Suzukiba mennyit évet bír amig teljesen lemerül. Ezt valahogyan meg lehet nézni a töltöttségét. Az én kocsim 2003.11-i, pár hónapja vettem elképzelhető, hogy ez még csak az első akksi benne és még nem volt cserélve?? Van valami figyelmeztető jel ha kezd merülni??
-
Zenty
őstag
válasz
Khelben #5112 üzenetére
Rendőrségnek megfelelő lenne az sx4 is.
Otcavia combikat is vettek, és a negyedét sem használják ki a csomagterüknek. Van egy rendőr ismerősöm aki ilyet vezet például, és ő mondta.
Egy rendőr autónál pedig nem az a lényeg, hogy szépen nézzen ki hanem, hogy bírja a strapát, és beférjen legalább két ember hátulra. Az új Suzukik pedig japánosan megbízható autók, és két ember befér hátulra. -
süti5
őstag
válasz
Khelben #5112 üzenetére
A minőségről csak halkan jegyezném meg, hogy az egyik két évvel ezelőtti 100 db skoda átadásnál vagy 10 nem indult be
Egyik nagyon jó ismerősöm ott volt és mesélte, elég égő volt mikor az lett volna a program, hogy sorban elvonulnak
Persze este a híradó ezt már nem hozta le, csak azt, mikor ott áll a téren 100 kocsi.
-
Zenty
őstag
Igen, csak most állami kocsiról van szó aminél alpárit vesznek. Egy octavia alapára 4 milliónál kezdődik: 80 LE 1.4 16V
Suzuki SX4 1.5 GC (99 LE) 2 950 000
Alapárba már jobban kijönne a Suzuki.
Ha pedig a gyár alapárból nem is enged, de a gyár kibővítésével, és itthoni beruházásokkal biztos meghálálnák a japánok.
Aztán megbízhatóságban simán hozza az Octaviat (sőt). Olcsóbbak az alkatrészek, és olcsóbb mindenben.Szóval nem csak haza árulás volt octaviát venni
de, még luxus pocsékolás is
-
ett
aktív tag
Az octavianak nem csak a csomagtartója nagyobb, az egész autó belül sokkal kényelmesebb mint az sx4. Meg a felhasznált anyagok is jobbak mint az sx4-ben.
És szerintem is túl van árazva az a járgány nagyon. Ha -500000, akkoris. Máshol is van -500000-es akció vagy más kedvezmények. Persze mindenki maga dönti el, hogy mit vesz, de én sx4-et az életben nem vennék. Egy normálisabban felszerelt példány már nagyon drága, pl. az 1.9-es diesel teljes felszereltségű vacak több mint 5 millió ft, amiből azért jobb autót is lehet venni. Inkább vennék egy sport swiftet, igaz kicsi a csomagtartója ( az sx4-nek sem nagy, az egész autó nem nagy, csak annak látszik), de legalább megy mint a golyó és élmény gurigázni vele.
Ez csak az én véleményem, én naponta gurigázok sx4,sedici, agila, splash és swifttel és mind közül egyedül a swift tetszik teljes mértékben, amiben el is férek normálisan elől, mert az sx4ben hátratolom az ülést és még mindig nem tudom kinyújtani a lábam, annyira szar. Pedig nagynak tűnik. Beülök a swiftbe, kis autó, hátratolom az ülést, és tök jól érzem magam benne, elférek rendesen. Nekem ez tetszik. -
Zenty
őstag
ezt a wrc nem is tudtam - akkor meg van oldva ez is.
már csak az a kérdés mit csináljanak a sok octáviával?
Egyébként szerintem mindehol ez kéne.
Például a parlamenti képviselőnek a full extrás audik helyet kaphatnának puritán swifteket. Egyedül a miniszterelnök járhatna audival (a protokoll miatt). Bár ha rajtam múlna Splash kapna -
süti5
őstag
válasz
Khelben #5103 üzenetére
Persze, mert te is a hivatalos árlistákat bújod, ott meg tényleg nagyon drágák a suzukik.
Bemennél bármelyik kereskedésbe, sx4-et keresni, ott kezdődik, hogy -500.000 Ft
Magyarul aki ügyes, jókat tud még ebből is alkudni. A Sportot mikor vettem, ott is -500.000 volt kezdetnek, utána még felsrófoltam a használt beszámítandó ignisemet, igaz, ez úgy a 6. kereskedésben volt, de megéri keresni. -
Khelben
nagyúr
Az sx4-ből készülőben van a 2 literes turbos, 200 lóerő feletti modell, az sx4 wrc mintájára, az simán veri majd az rs octaviakat
árban is?
csak a csomagtartója nagyobb mint az sx4-nek, a csomagtartót meg annyira azért nem használják ki a zsaruk
aha, egyszer majd nézzél bele egy ilyen ki nem használt csomagtartóba
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Legion 5 15ACH6 Az ár irányár, komoly érdeklődés esetén van lehetőség egyeztetésre
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Honor X7B szép állapotban 6/128GB fekete / 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest