Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
E.Kaufmann
veterán
A régi Swift-ben levő gyújtáselosztó rotor közepén lévő érintkező nyílásba kell valami zsír? Ami érintkezik a gyújtáselosztó fedél középső érintkezőjével. Az enyémben egy koszos trutymó volt, azt kitöröltem, de később jutott eszembe, hogy lehet kellene oda valami zsírzás.
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Nerd
aktív tag
Valaki tudja, hogy miert ragtak be az emberek a kovesdan-ra?
elmult 1 hetben csak 1 csillagos szavazatot kapnak googlen es facebookon. Gyakorlatilag van olyan nap amikor majdnem minden oraban kaptak egyet .
En nem reg voltam naluk es elegedett voltam veluk, bar picit dragak.
[ Szerkesztve ]
-
_ak_
addikt
Köszönöm a válaszokat!
Ha úgy alakul, akkor nem ez fog visszatartani egy Vitarától.Let's begin, de gozaimasu!
-
bod101
aktív tag
Szia,
2016.03. havi 36.000 km-rel nem zörög semmi (legalábbis eddig). Inkább a műanyag minősége ami gyenge hamar karcolódik szerintem (meg a zongoralakkos förtelem).
Szerintem nem rossz kocsi csak néhol gyenge az anyaghasználat (a motor szerintem nagyon jó).Teszteltem a végsebességet óra szerint 190 km/h volt ( és nem zörgött semmi csak az asszony )
[ Szerkesztve ]
1-es golf, 2-es golf, ... (Bëlga)
-
pomo-sapiens
csendes tag
2018.03. hó 3000km
Én a műszerfal betéteket cseréltettem autó színűre,azok melegben "recsegnek",vagy nyikorognak.A vezetőajtó fölött a kárpitban valami zörög.Más fórumokon többen panaszkodtak,hogy műszerfal alatt van zörgés,kábelek nincsenek rendesen összefogva/rögzítve.A jobb oldali biztonsági öv csatja hozzáérve a "B" oszlophoz és a kalaptartó sokaknak zörög.(Bár az utóbbi 2 nem műszerfal) -
BigBlackDog
veterán
Teljes értékű pótkereket honnan érdemes vadászni S-Crosshoz? Ugye a méret nem túl gyakori és apróhirdetésekben is inkább csak mankókereket látok.
-
von toth
tag
Milyen tapasztalatok vannak az új ignissel kapcsoltaban? Van valakinek hosszútávú tapasztalata?
-
Tibko8
senior tag
Régi swift-be jó lehet ez az olaj a váltóba? [link]
Gépkönyv szerint megfelel, csak a márkát nem ismerem.Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
SirKero
őstag
2017.májusi. Nem zörög nem csörög.
Ma megvolt az egy éves garanciális szerviz. Én vittem mindent ott álltam a Móka Miki mellett amíg csinálta ( jól eldiskuráltunk ) és így került összesen 27 000 forintba.
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37080 üzenetére
Annyira nem ismerem a régi Swift motorjait, ha a fojtószelepen van rajta, akkor valószínűleg igen. De amit én látok zöldnek, az nem a fojtószelepre megy. Ilyesmit keress.
De közben eszembe jutott, hogy a PCV-szelep (kartergáz-visszavezetésnél egy egyirányú szelep) is szokott rakoncátlankodni, és az erre vezető csövek sérülése/elöregedése is okozhat hasonló tüneteket.
Jajj, de nehéz interneten keresztül diagnosztizálni.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37078 üzenetére
De most mit keresel? Az EGR-t vagy az alapjárati motort?
-
tboldi
nagyúr
válasz Motion_Blur #37074 üzenetére
Honda Jazz (mi más? ), 10-15 évvel ezelőtti Opelek, VW FSI - ezek jutottak eszembe hirtelen.
E.Kaufmann: Mármint mi?
von toth: Nem túl tartósak a Daciák, meg rohadnak is, de nagyon. Inkább egy régebbi SX4.
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
Nézegettem az előző sx4 árakat, de elég betegen drágának tűnnek, hogy szinte egy használt stepway sandero-t lehetne venni belőle. Az sx4 használtan lehet, hogy tartósabb, mint egy fiatalabb Stepway? Vagy csak a márkanév miatt árazzák be őket ennyire?
-
tboldi
nagyúr
válasz E.Kaufmann #37072 üzenetére
Kipufogógáz-visszavezetés, angolul exhaust gas recirculation, németül Abgasrückführung.
Én a Jazzen nemrég takarítottam ki. Féktisztító, motortisztító hab, brigéciol, kefék és egy kisebb, lapos csavarhúzó kapargatni- ezeket használtam.
Lehet ez is a baja, de ezt tenném utolsónak a listán.Az alapjárati motor egy kis bigyusz a fojtószelep oldalán, ami a pillangószelepet tudja mozgatni kismértékben, ezáltal szabályozza az alapjárati fordulatszámot a körülményeknek (hideg vagy meleg motor) és terhelésnek (klíma, világítás, ilyenek) megfelelően.
Sokszor ennek a meghibásodása okozza az ingadozást.szerk.: De az EGR-t ettől függetlenül érdemes időnként megpucolni, és nem csak a szelepet, hanem a szívósort, annak csatornáit is.
Nekem a Jazzen így nézett ki ~50k km után, másnak ennyi futás után teljesen eltömődik. A titok nyitja a prémium üzemanyag.[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
válasz tboldi #37064 üzenetére
Nézegettem videókat az EGR (van ahol AGR-t írnak, nem tudom, hogy elírás, vagy más típus, vagy teljesen más mint az EGR) szelepről. Mit kell vele kezdeni ha leszerelem és kokszos? Volt videó, ahol wd40-et fújtak bele és hagyták hogy oldódjon a szutyok és kitakarították papírral, vattás pálcikával, amivel érték. Vagy konkrétan mire gondoltál ezzel a alapjárat szabályzó motorral?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
tboldi
nagyúr
válasz dany27 #37065 üzenetére
Ez viszont érdekes. Lehet, hogy így van rendjén, de a WagonR-en csak a csomagtartó nyitható és zárható a külön, a két első ajtóban a kulcsot forgatva nyit és zár az összes ajtó (ebben az esetben a csomagtartó is).
A Jazz-ben meg csak egyetlen egy kulcslyuk van a vezetőoldali ajtón, ami mindent nyit és zár.
-
tboldi
nagyúr
válasz dany27 #37062 üzenetére
Ha a belső pöcökről beszélünk, akkor az valószínűleg gyárilag ilyen. A Jazzem is így csinálja.
Viszont a WagonR-ben hiába van központi zár, nyomogathatom a vezetőoldali pöcköt, csak azt fogja lezárni.
(#37056) E.Kaufmann: Virtuálisan nehéz autót diagnosztizálni, de én az alapjárat szabályzó motor környékén nézelődnék. De láttam már olyat is, hogy egy vákuumcső hiánya okozta az ingadozást.
[ Szerkesztve ]
-
dany27
őstag
Sziasztok!
Sosem volt Suzuki Altom, viszont barátnőm megkapta anyukája régi kocsiját. Feltűnt hogy ha a vezető felől zárom az ajtókat akkor zárja mindegyiket ahogy egy központi zártól elvárja az ember. Viszont ha a jobb1 felől zárom akkor csak azt az ajtót zárja s a többi nyitva marad. Ez by-design ilyen vagy kezdjek neki debugolni a dolgot? Ő szerinte náluk ez mindig így működött, használtan vették ~10 évvel ezelőtt, így simán lehet hogy már így került hozzájuk.
Régi swiftnek tudom hogy betegsége az hogy elnyíródik a vezeték ahol átvezetődik az ajtó és a B oszlop között. Volt a családban swift s jó néhányszor javítottam is emiatt.
Előre is köszi a tanácsokat!
-
_ak_
addikt
Sziasztok!
Ha van esetleg 2015-ös Vitara tulaj köztünk. Mennyire jellemző a sok műanyagra, hogy elkezdenek nyikorogni?
Vagy úgy általában mennyire valószínű ez az újabb Suzukiknál?Szemezgetek az új Vitarával, de egy kicsit félek a sok műanyagtól.
Let's begin, de gozaimasu!
-
benczeb
aktív tag
válasz tboldi #37055 üzenetére
Köszönöm, de sajnos részletesebben nem tudom leírni. Amíg a kaput nyitom, be szoktam indítani az autót, addig is melegedjen csak. Tehát a kocsi a kertben áll, néhány másodperce jár a motor, és egy igen apró pillanatra visít egy nagyot valami a motortérből. Nem gyakran fordul elő, havonta, két havonta, de baljósnak érzem....
[ Szerkesztve ]
-
E.Kaufmann
veterán
Adott egy 99-es 3 hengeres Swift.
Magas az alapjárat (1500-2000), de csak miután bemelegedett, közvetlen napi első indításnál még 800-1000 között, pár perc múlva 1500.Voltak gyújtásgondok tavasszal, lett cserélve az egyik gyújtókábel (nagyon laza volt a gyertyánál), valamint ismerős mutatta, hogy a gyújtáselosztó fedél érintkezői is elkophattak, el is koptak, fedelet lecseréltem. A légszűrőt is néztem, egy ponton az egyik hajtogatásnál el is szakadt, azt is cseréltem.
Mi lehet még a gond, amit komolyabb bontás/szerelő nélkül még érdemes csekkolni?
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!
-
Kakaduku
senior tag
válasz benczeb #37052 üzenetére
Gusztáv nem ajánlott. Ebben az évben voltam ott szervizen és nem voltam bent mikor elvégezték. Otthon vettem észre, hogy a pollenszűrőt felszámították, azonban nem cserélték. Mindent kicseréltettem velük ismét... természetesen ingyen...
Jövőre olyan helyet keresek, ahova én vihetem a cuccokat és ott is lehetek mikor beszerelik.
-
őstag
-
benczeb
aktív tag
Sziasztok, az 1.4-es S-Crossom az elmult 1 evben kb 5-6x elofordult, h motor inditas utan nehany masodperccel egy nagyon rovid ideig tarto eros visito hangot hallani. Kb a masodperc tortresze, de a viz levert minden alkalommal. Mas is tapasztalt mar ilyet? Aktualis a szerviz nehany het mulva. Most melyik a legpreferraltabb budapesti szerviz a forumtarsak kozott?
[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Most még olcsóbbak az osram izzók mall.hu-n.
[ Szerkesztve ]
-
Benhill
senior tag
Sziasztok.
Uj vitaraba vennék szivargyújtóba usb-t
Mire figyeljek? Bármilyen jó bele?
-
tboldi
nagyúr
de abból nincs szívó csak turbó sajna
Miért fél mindenki a turbótól?
Csak egy tengely két lapátkerékkel a végein. Ha olajat kap, és egy autópályás menet után nem rögtön állítják le, nemigen lesz baja. Ha mégis (jó sok évvel és több 100k km után), akkor is 80-100k forint a felújítása, de ~10 éves koráig lesz idő gyűjteni rá, de ez is csak feltételes mód.
Arról nem is beszélve, hogy új autó garanciával.A közvetlen befecskendezés nagyobb szopó lehet a későbbiekben (a Kiában is az van, hiába nem turbós).
-
őstag
Nekem tetszik ez a KIA (a testvére a Tucson még inkább), de az tudod hogy az 1.6-al sokkal gyengébb lesz mint a vitara. Főleg nem 0-100-ban, hanem rugalmasságban. Nagyon sokszor nagyon keményen vissza kell majd váltanod. Hiába 1 kategóriával nagyobb.
Nálam ott bukott el a sportage/tucson hogy benzineshez nem volt hagyományos automata csak “száraz” duplakuplungos.
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37034 üzenetére
Mentem vele városban és azon kívül is, kb. egyforma a zajszint.
Egyébként szerintem nem olyan rossz az ára, pláne ha SVHS is van benne.
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Én 4.8-ért tenném fel és ha 4.7-be elvinnék akkor oké
Turbós hűtőrács + könyöklő jó dolog, de ilyenkor ezt nem fizetik meg.
jah, amúgy el nem adnám ezt az autót, 5 év múlva az 1.6 szívóért kb. lesz*nak majd
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
V.T.
aktív tag
Igen. De ahhoz nincs téli kerék kompletten illetve könyöklő. Már nem 200 a difi. Illetve az 5 - ből lehet alkudni de ha 4.7-re rakom fel a magyar abból is alkudozik
Illetve hiába 200-al drágább az új ha várni kell rá 3 hónapot. Én is így voltam vele csak akkor ráért és megvártam.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az hogy szerintem sok-e az nem lényeges (az eladott i30-amért kapott árat is sokaltam, de azért örültem ). Tehát szerintem sok az 5 milla , de időn kivül semmit nem vesztesz. Legfeljebb ha senki nem hív (semmilyen sms-re ne reagálj, akinek nincs ideje felhívni az komolytalan, a te időddel akarja megoldani a saját dolgát), akkor egy hét után többel viszed le az árat.
Szerk újabb válaszodra: Telfonon nincs alku (udavariasan, mert sokan érdeklődnek). Élőben is csak átvizsgálás után szoktam adni minimális engedményt hogy túl legyünk az ügyön
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Az 1 éves suzukikat általában vételár felett próbálják eladni Viccen kivül én a helyedben 4,6 millióért raknám fel és hetente levinném 50 ezerrel. És nem vinném semmilyen sms-re sehova. Majd a piac eldönti.
Minden használtautómnál ezt követtem (+ mindig a hibákkal kezdtem ha van), mindig bevállt. Beadod valahova akkor majdnem csak az árengedmény + takarítás kombót csinálják meg neked 10 %-ért. Jobban megéri ezeket magad végezni
Bigblackdog: Gusztávnál volt múlt ősszel swift 1.0t at glx 4,2 vagy 4,3-ért. Egy telefont megérhet.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboldi #37033 üzenetére
Tegnap este nézegettem a lehetőségeket, eddig egész tetsztetősek a 1.0 6AT GLX Swiftek. Bár árban nem tudom, hogy mennyire lehetne faragni, a HaHus 4.7-4.8M Huf még kicsit sok számomra egy ilyen méretkategóriás autóért.
Mondjuk kérdés, hogy pályán mennyire élhető vajon ez az összeállítás? Jazzhez képest halkabb/hangosabb volt (gondolom csak városban próbáltad)?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz BigBlackDog #37032 üzenetére
Automatával nincs, de kézivel az egyliteres, turbós qrva jó, a tesztkör alatt végig vigyorogtam. Azt a 900 kilót nagyon könnyen mozgatja, a 170 Nm sem kevés hozzá, szóval mindenképp azzal a motorral legyen!
-
BigBlackDog
veterán
Új Swifttel (MK6) kapcsolatban van valakinek tapasztalata, hogy milyen az automata/CVT konfigos felállás a gyakorlatban?
[ Szerkesztve ]
-
V.T.
aktív tag
Sziasztok.
Gondolkodom a cserén.
Van egy 2017.07. havi 1.6 GLX Narancs fekete Vitarám.
Első tulaj garázsban tartott, karcmentes, gyári könyöklővel és a turbós hűtőmaszkjával.
9ezer km van benne.
Szövet plusz gumi szőnyeg.
Téli kerék garnitúra szeleppel.
Mennyiért lehetne eladni szerintetek?
Kia Sportage-t szeretnék venni helyette amúgy semmi baja.
Köszi -
SirKero
őstag
válasz tboldi #37026 üzenetére
Sajnos csak nappali képet tudok csinálni azt is telefonnal
Ilyen volt: [kép]
Ilyen lett: [kép]
Párban: [kép]
Esetleg sötétedés után még próbálok egyet de telefonnal nem tudom milyen minőségű lesz.[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
tboldi
nagyúr
-
tm5
tag
-
koanla
aktív tag
válasz Bandus99 #37015 üzenetére
messze a teljesség igénye nélkül (biztosan lesz, aki javít még benne, illetve kiegészíti):
S/H: ?
IG2 SIG: talán gyújtás jel 2, de majd korrigálják
RR FOG: hátsó ködlámpa (aka ködzárófény)
RR DEF: hátsó valami
DOME: talán az utastér világítása, de ebben nem (sem! ) vagyok biztos
HORN HAZ: Horn duda, a haz nyilván valami rövidítés, de fene tudja, micsoda
IMMOBI: feltehetőleg az immobilizer biztosítéka
WIP: ablaktörlő, feltehetőleg a mosó motorja is erről lesz biztosítva
IG1 SIG: talán gyújtás jel 1, de majd korrigálják
A/B: ?
ABS: ez eléggé önmagáért beszél
TAIL: feltehetőleg a hátsó helyzetjelzők
STOP: féklámpa talán
D/L: ?
4WD: összekrékhajtás valamije
ST SIG: valami jele
RR WIP: hátsó ablaktörlő, feltehetőleg a mosó motorja is erről lesz biztosítva
IG COIL: gyújtótekercs, de vélhetően maga a gyújtás kompletten
BACK: ?
MTR: ?
ACC: ez vagy (automata talán?)klíma, vagy távolságtartó tempomat. tekintve, hogy kttő van belőle, inkább a klímára tippelnék
ACC2: ld fent
P/W: feltehőleg az elektromos ablak biztosítéka -
domojko
senior tag
válasz tboldi #37016 üzenetére
Este beraktam a cool blue helyzetjelző izzókat....ég és föld a különbség a hagyományos izzó és ez között.
Először csak az egyiket cseréltem ki...látványosan fehér a cool blue, a hagyományos pedig kimondottan sárga.A tompított cool blue szinével is harmonizál....legalábbis jobban mint a hagyományos izzó.
-
Tibko8
senior tag
válasz tboldi #37016 üzenetére
Én is
Egyébként tutira mentek a csomagolásnál [kép][ Szerkesztve ]
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
tboldi
nagyúr
Most vettem át az izzókat.
-
Bandus99
őstag
Sziasztok
Tudnátok segíteni, sx4 biztosíték táblánál melyik jelölés mit takar? Most konkrétan a szivargyújtó biztositékot keresem, de nem lenne hátrány ha a többiről is tudnám micsoda.
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
mirci18
addikt
A Lodgy már túl nagy.
Szerintem egy új turbós motortól nem kell félni ha az ember körültekintő és nem hajtja túl.
Értékvesztéssel nem számolok feleslegesen mivel az autót használatra veszem nem befektetésnek alapvetően 10 évre vagy 200 000 km-re aztán majd eladom.
Nyilván azt a tipikus kényelmet nem ebben a kocsiban keresem tudom mire gondolsz egy Wagon r-em van most azt is utálom kényelem szempontjából.
De egy 4-6 óra hosszás utat pár havonta bármiben le tudsz vezetni.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
domojko
senior tag
Közben nekem is jött az sms, már át is vettem.
Megerősítem, duopakk.[ Szerkesztve ]
-
domojko
senior tag
Személyes átvétellel rendeltem. Nem tudom mit molyolnak annyit.
-
Blaise
veterán
Sziasztok!
Párom Suzuki SX4 autójában szeretnék pollenszűrőt cserélni, tudtok ajánlani bevált típust?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest