- Adobe Creative Cloud előfizetést kínál az NVIDIA App
- Gyárilag csendes mechanikus klaviatúra jön az MCHOSE-tól, nagy akkuval
- Hamarosan kapható a Helegaly linuxos handheld gépe
- Újabb variáns érkezett a Cooler Master legfelkapottabb Mini-ITX-es házából
- Donald Trump azt mondja, hogy megtalálta a TikTok vevőjét
- Nagyon erős ajánlattá kezd válni a SteamOS
- ZIDOO médialejátszók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi haladó szinten
- Dell notebook topic
- Kompakt vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Jó, de a kickstarter projecteket a community hozza össze, nincs mögöttük pl. dollármilliós marketingkampány. Ezek általában inkább sufniprojectek, amelyeket nem 300 ember készít egyszerre egy fényes irodaházban a Ubisoft-al a hátuk mögött, hanem 20 srác a Kelet-Brooklyn-i gettó szomszédságában bérelt kis irodában, akiket/akik kirúgtak/leléptek az EA-től meg a 2K-től.
Ahányan befizetnek, akkora lesz a játék nyilván. Teljesen más műfaj. Persze születnek így is igen jó alkotások.#93
Nem tudom kibogozni miről beszélsz, ne haragudj. -
djgeg
őstag
válasz
#57919488 #94 üzenetére
Mivel gyárt Hipe ot?
COD hoz képest mire költ marketinget? TV reklám Superbowl után pl?
Hagyálmár
Lehet, hogy "gyártja" de magától... atól amit csinál ( igaz néha pofára esés mint D3) (Persze WoW TV reklámok voltak de az is már a megújító meg megtartó kampányban... D3 ra gondoltam)
CoD nak nincs semmi baja elvan az a rekord eladásaival -
djgeg
őstag
válasz
Fitzgerald #82 üzenetére
Most komolyan egy Crysis meg COD al hasonlítod össze a Diablo sorozatot? Meg a Blizzard kiadó játékait? Egy olyan kiadót aki eladott az évek alatt 100 milliónyi játékot? És van aktív játékos bázisa a jelen játékaiból 10-15+ millió?
Ezzel hasonlítod össze a nyomoronc Crysist meg Cod ot? xD
Blizznek marketing se kell jöjjön a hipe... jön az a 10 milliónál is több játékosától no meg az öreg fanoktól xD...Nagyon nem egy szinten játszanak !
Egyébként nézzétek meg a játékfejlesztők adóbevallását az elvileg nyílvános xD.... Nincs azoknak semmi bajuk úsznak a pénzben.(persze a nagy nevek)
-
wednesday
őstag
válasz
#65675776 #90 üzenetére
Igen körülbelül ez lehet a költség megoszlása. A nagy kiadók címeinek nem az a lényege, hogy behozzák a fejlesztési költséget és kis profitra tegyenek szert. Hanem a gigamegabrutálnagy mamutcéget is etetniük kell.
Nem véletlen, hogy néha vannak veszteséges negyedévek egy Acti-Blizzardnál is a milliárdok ellenére is. -
válasz
Fitzgerald #79 üzenetére
igen, ilyeneket mondanak mostanában az AAA címekről, de nekem ezt nem akarózik elhinni. majdnem 500M USD topline árbevétel kell ahhoz, hogy rentábilis legyen a cucc? ide kívánkozik az utolsó mondatod - a kiadók valamit nagyon rosszul csinálnak. vagy hazudnak.
tedd ezzel szembe a kickstarteres fellángolást - a mindenki által rettegett nemelderscrollstípusú RPG műfajban az elmúlt 1 év 3 "megahitet" is hozott (Wasteland 2, Project Eternity, Torment: Tides of Numenera). Annyira mega a 3 hit, hogy összesen 11M USD-t hoztak be, és mindegyiknél az az ígéret, hogy ennyiből az eredeti tervnek többszöröse lesz a játéktér. persze ezeket még le is kell szállítani, de ha sikerül, akkor mire lehet ebből következtetni?
-
válasz
#65675776 #72 üzenetére
szezon és fazon. sose hallottál róluk, azt állítom
az említett példád annyit mutatna meg, hogy az egérrángats pixelpontosabb célzást tesz lehetővé - semmi mást.
megnéznélek egy konzolos hc arc ellen a gamepadoddal(!)... szerintem fraget se szereznél - értsd: de kazuár vagy, ő meg hc. -
DudeHUN
senior tag
válasz
#65675776 #80 üzenetére
Semmi baj konzolokon az FPS irányítással. Rengeteg platformon játszok, de valahogy sehol nem volt ezzel bajom. És szerintem a játékosok nagyrésze is így van vele. Az, hogy egérrel gyorsabban és pontosabban lehet ugyan azt megcsinálni egyértelmű. Csak kit érdekel? Komolyan. Ha mindegyik platformon (igen még az analóg karokban nem is olyan jó PS3-on is) tökéletesen játszható az adott játék, akkor nem mindegy?
Amúgy meg konzolon legalább az esélyek egyenlőek. Ugyan úgy fut, ugyan azzal a beviteli eszközzel (az esetek 90%-ban). Ha így nézzük kompetitív versengésre talán még alkalmasabbak is. Az RTS az már más tészta persze. Az platformekluzív -
Fitzgerald
veterán
válasz
Fitzgerald #85 üzenetére
+ Azt kifelejtettem, de ugye mindenki számára nyilvánvaló, hogy a digitális kópia éri meg jobban a kiadónak, mert ugye nem kell DVD-t legyártatni, nincs doboz, kézikönyv + a mindenféle kis szotyi amit a dobozos játékokhoz még adni szoktak. Retailerekhez sem kell ezeket kiszállíttatni. Mégis teljes áron adják ezeket a kópiákat, sőt. Nem ritka az sem, hogy a Steames játék jóval többe fáj a dobozosnál.
Én mondjuk jobban szeretem a dobozos, Steamen/Originen beregelhető játékokat.
Az igényes dobozt, kézikönyvet, kis apróságokat.
És szeretem a frissen nyomott papír illatát, ez biztos valami fétis
Szóval inkább doboz. -
#65675776
törölt tag
válasz
Fitzgerald #82 üzenetére
Azt is tedd hozzá, hogy pl a Valve-vel minden kiadó úgy kötött szerződést, hogy a Steam-es eladási adatok titkosak. PEdig az is igen érdekes módon befolyásolhatná a képet. Most meg csak azt sem tudjuk, hogy PC-re fizikai adathordozón adnak el több játékot (a statisztikákban csak ezek szerepelnek) vagy digitálisan.
-
Fitzgerald
veterán
Mért, a Crysis-nél nem volt hájp? CoD sorozatnál kapott valaha is bármilyen játék nagyobb hájpot?
Battlefield 3 nem volt hájpolva orrba-szájba? Assassin's Creed sorozat?
Mégis átlag tizedennyit adtak el belőlük PC-re...és itt dől meg az amiről írsz.
Valóban, nem ingyen adják a játékokat az AMD-nek.
Ahogy írtam, nem látunk bele az üzleti modellbe. -
djgeg
őstag
válasz
Fitzgerald #79 üzenetére
Diablo 3 nál nagy volt a Hipe... Ennyi 13 millió ból meg maradt mennyi? 1-3 millió aktív?
Szánalom lett az a játék. :/ (én is megvettem nagy Diablo fan vagyok...voltam)
Ha tényleg azzal számolnak a fejlesztők, hogy PC én csak 1/10 ét adják el akkor is el kell gondolkozni, A Portolás nem kerül olyan hű de sokba de 500 e * 50-70 USD vel azért szép pénz
Azt meg ne felejtsük el, hogy nem jókedvében ingyen adogatja oda az AMD nek a játékot! Azért valaki fizetett! Vagy a gyártók vagy maga az AMD de valaki fizetett a játékfejlesztőnek. (mivel nem hiszem, hogy olyan szar lenne a game meg a kiadó, hogy ingyen kell adniuk a promócióért.... ) -
#65675776
törölt tag
Amikor összeengedték a PC-s és konzolos játékosokat pár játékban a konzolosok bizony csúnyán le lettek alázva, hiába nem kell még a célzással sem foglalkozniuk. Nem véletlenül lett később ezen játékok esetében ez letiltva, más játékokba pedig már alapból nem is implementálták. Kivétel a Portl2 coop tán, de az meg nem kompetitív. Azért sokat elmond a játékok (főleg FPS és RTS) játszhatóságáról konzol vs PC viszonylatban.
-
Fitzgerald
veterán
Fejlesztési költségektől függ nyilván minden.
Nemrég olvastam egy cikket a Bioshock Infinite c. játékról.
8 millió példányban kell elkelnie ahhoz a 3 platformon összesen, hogy behozza a fejlesztési költségeket, és hozzon azért profitot is.
Tekintve, hogy Steam-en eddig nagyjából 550000 példányt regisztráltak (Steam only a játék), a 10:1 arányú konzol-PC eladások ismeretében be fog jönni a számításuk. Az is tény, hogy a Steam-es példányok közül rengeteg van ami promócióban került kiosztásra pl. AMD videokártyák mellé csomagolva, stb.
De attól még hogy nem látjuk át az üzleti modellt, ebből is pénze lesz a kiadónak.
Ha csak PC-re jelenik meg a játék, még 3-4-5 milliós eladásokkal is óriási bukás lett volna.Viszont a másik oldalon ott van a Diablo 3, ami eddig csak PC-re jelent meg, nem igazán kapott 10/10-es értékeléseket, de 10 hónap alatt mégis 13 millió fogyott belőle úgy, hogy konzolos árcédulát kapott.
Most akkor tényleg haldoklik a PC-s piac, vagy csak valamit nem jól csinálnak a kiadók? -
djgeg
őstag
válasz
#65675776 #72 üzenetére
Én inkább fogalmaznék, hogy nagyon sok a noob. 10x Több mint PC én. Egy ideig Xboxon és PC egyszerre toltam MW3 multit.... Kriminális volt, a játékosok "minősége" (Boxon). Vannak ott is jó playerek, de a kontroller... mai napig nem tudok vele normálisan játszani xDD Főleg, hogy sok akár multi gambe még mindig van célzásrásegítő.... Kriminális.
(#77) K_mester
PC bezony meg több a kocka xD Heti game átlag 8 óra PC én. Konzolon fele. -
DudeHUN
senior tag
Darabra lehet sok megy el. De összegre kell nekik sok. Nyilván a MP3 már visszahozta az árát és minden eladott darab bónusz.
De amúgy teljesen igazad van a PC jelentős piac. Nem is ignorálják. Jön minden ide is. Csak ugye kevés a népszerű zsánerekből az exkluzív fejlesztés. De ezzel nem lehet mit csinálni. -
djgeg
őstag
Én legfőképp Steam es eladásokra gondoltam... Mostanában már többször is előfordult, hogy pl elfogyott a serial
Legutóbb Max Payn 3 nál.... Ezek mind jelentenek valamit. No meg a 50-70% kos árengedményes sale-ek szintén Steam nél. Ezek mellet PC nél nem az első 1-3 hónapot mondanám. Igaz kritikus. De inkább 1 év.
Mindezek mellet az eladások nagyon jók Összeségében. Arrol már nem is beszélünk, hogy mennyi ingyenes és sokak által napi szinten használt játék van ami az ingyenessége mellet a real money tartalmakból él. Ezeket összeadnánk lehet kitenne egy negyed-fél Konzol eladást.
-
DudeHUN
senior tag
A AAA címeknél rendre az első pár hónap számít. Mindenhol. És mivel a "dobozos" játékok 90%-a ilyennek indul... Persze utána is tud fogyogatni pár cím (Nintendoéknál nagyon durva jól szokott ez menni mondjuk!). De nem lesz jelentős változás. Nem véletlen a sok konzol port. Könnyű portolás, de a népszerű; az eladások döntő többségét hozó címek fő prioritása, hogy a két HD konzolon is jól fusson. Nem vállalnak/vállalhatnak rizikót a kiadók és a fejlesztők.
Akciók meg digitális eladások konzolon is vannak már mostanában. PS+ nem rossz. Plusz én nemrég vettem Xbox Live akcióban 990 forintért Sleeping Dogs-t és Tekken-t. Steam persze kategóriákkal komolyabb és kiforrottabb piactér, de a digitális vásárlások és az akciók már konzolon is elég szépek. De a következő generációban ezek is hangsúlyosabbak lesznek. -
djgeg
őstag
válasz
#57919488 #65 üzenetére
Nem csak AAA nevek eladási adatai számítanak.... Tény, hogy a nagy nevekből sokkal több fogy Konzolokon. Még azokból is amik PC én indultak. Ez van.
Ettől függetlenül Játék Szoftver eladások összértéke lassan megközelíti a Konzolos eladásokat. Egyébként mint említették a Konzolos piacon a Játékok eladási adatait a megjelenéstől kb 2-4 hónapig hozz utánna megáll. Pc én más a helyzet. Steam eladásokról akciókról nem is beszélek. Konzolon nincs semmi olyan kedvezményezés ami elsózná az 1-2-3 éves játékokat. Pc én meg beindultak mint atom
(#67) gbors
Szerintem összességében nagyon kevés Nagy név nem jelent meg PC re... ( Egyedi konzolos címeket címeket leszámítva ) Régebben sokat késtek. Most az sincs annyira már. Egyébként meg pont arról megy a mese, hogy milyen könnyű lesz majd a Nextgen konzolokra portolni PC-PS4-Xbox 720 között akkor meg?
Szerintem nem kell félni, hogy ne jelenne meg valami PC reui.: Ha már millió dollárokat öltünk egy játékba akkor megéri e kicsit költeni a portra( játék fejlesztés értékéhez képest)? Szerintem meg . Szorozd meg a 500.000-700.000 et mondjuk 60 USD vel. Bőven-Bőven a portolás értékén felül hoz vissza nekik. Akkor ?
-
ezek nem eladások, hanem többféle információból előállított becslések. a módszer nagyon retail-orientált, ezért szerintem nagyságrendileg a dobozos példányokra jó, de mindegy, vegyük alapnak. az tehát a kérdés, hogy 500-700e eladott példány miatt érdemes-e PC-s AAA játékokat csinálni.
-
sad_Vamp
őstag
válasz
#57919488 #53 üzenetére
a "jó" live szolgáltatás bőven nem ér annyit.... pár demo, meg 2-3 téma miatt nem éri meg a live.... fizetni meg a nagy semmit évente (főleg ha az embernek kevesebb ideje van játszani) a goldért...hát, azért álljon meg a menet
Amúgy az a chart meglepett ezekszerint még sokan vannak a PCsek ezekszerint csak én untam bele a folytonos upgrade-be.
-
ingyom007
tag
Egyre több olyan játék lesz amit nem lehet tört verzióval neten játszani emiatt meg kell majd PC-re is venni a játékokat. Én jelenleg 3 játékkal játszok abból 2ért fizettem a 3. ingyenes volt. Singpleplayerek meg nem kötnek már le egyszerűen..
-
djgeg
őstag
Reális sajnos AAA neveknél. CoD Black Ops 2 őt is megnézed és sokszorosa az eladás és a játékos tábor is. Igaz a noobok meg 10X annyian vannak
Egyébként mint fent linkeltem a PC eladások összértékében várhatóan 2014 ben már megelőzi a Konzolos piacot! Aztán ki tudja mit hoz majd a PS3 meg a Xbox 720 (vagy mi).Azonban jó nagy hülyeség, hogy a PC piac ne lenne jelentős.... Majdnem akkora mint a Konzol. Ami 2-3-4 Platformot jelent!!!! a PC vel szenben... És majdnem már megegyeznek az eladások összértékei!
Mindezek mellet hozzátenném! Ez mind csak Szoftver ! A Hardveres eladásokról nem is beszélünk. Arról, hogy a PC piac sokszorosát hozza vissza a gyártóiknak mint a Konzolok a gyártóinak! És míg hardverügyileg a fő fejlesztői és értékesítési platformja a Hardvergyártóknak a PC lesz... Addig nem kell félni, hogy a konzol átveszi a "hatalmat"
-
én meg nézném - az eladásokat. ezek a %-ok semmi másra nem jók, mint hogy hergeljék egymás ellen a két tábort. egyrészt, ahogy egy kolléga már írta is, az időbeli lefutás teljesen más PC-n, másrészt engem az érdekel, hogy PC-re megéri-e játékot kiadni, nem pedig az, hogy a konzolokon mennyivel nagyobb a haszon.
nézzük meg 4 hét után az eladott BSI példányszámokat, és / vagy a revenue-t, és abból vonjunk le következtetést.ja, és ez csak az AAA, ami, hogyha mindenestül megdöglene, akkor elsődleges hatásait tekintve olyan iszonyú tátongó űrt nem hagyna bennem
-
Fitzgerald
veterán
Sosem értettem ezt a dolgot...a PC-s piac azelőtt sem volt ennél nagyobb, hogy a hatodik generációs konzolok a szórakoztatóipar csúcsára emelték a játékipart.
Azelőtt is voltak sikerjátékok PC-n, amelyekből több millió fogyott.
Azon meg szerintem nem kell meglepődni, hogy egy kifejezetten játékra kifejlesztett platformon több játék fogy (micsoda meglepetés), mint PC-n...
A PC egy jóval összetettebb platform, nem a játék az elsődleges funkciója.
Ahhoz hogy az éppen aktuális csúcsjátékkal PC-s minőségben tudj játszani, évente, de legalább másfél évente kétszer annyi pénzt kell a gépre költened, mint amennyibe egy konzol kerül. Pont.
Konzolon lehet hogy arányaiban nem akkora mértékű a warez mint PC-n, de azért ne felejtsük el, hogy a legtöbb játék először 360-ra és PS3-ra jelenik meg a torrent oldalakon, és legalább annyi seeder/leecher van, mint a PC-s játékoknál.
Szóval nem arról van szó, hogy a konzolos játékosok a warez elleni küzdelem keresztes lovagjai lennének, ennyire ne legyünk már naivak. -
djgeg
őstag
PC gamers spend more time (each week?), 8 hours vs. 4
PC games are cheaper
PC games
72% of American households play PC games
average age of PC gamer is 37 (!)Ép, hogy a PC piac fellendülőben van
[CNN Why console Gaming dead]
[PC beat consoles sale in game by 2014] -
szerintem elsősorban azért mondtad, mert olyan jól hangzott
nem a PC-s és a konzolos warezt kell összehasonlítani, hanem a PC-s és konzolos eladásokat, mert abból van a pénz, nem pedig abból, hogy azon nyavalyog a t. kiadó, hogy mennyi potenciális jövedelemtől esik el. az indie scene virágzik, és a normálisan megcsinált AAA címek is elég sok példányban elkelnek. én kérek elnézést, hogy a szarokat a PC-s közönség kevésbé veszi
-
#57919488
törölt tag
Boxon is van pár hülye akik a jó Live szolgáltatást beáldozzák azért, hogy minden új játékot már megjelenés előtt 1 héttel kijátszanak és ettől érzik magukat jól. Közben meg YouTube-ra feltöltik a megjelenés előtti videókat, hogy mekkora ügyes gyerekek.
PC-n meg igazi ritkaság ha megvesznek valamit ami nem Steam, Amazon akcióban van 75%-al leárazva. (habár valahol érthető mert egyre kevesebb a minőségi játék amiért pénzt is lehet adni de azt a játékot még letölteni se érdemes)
-
Lacccca87
addikt
válasz
Fitzgerald #44 üzenetére
Azért az UT3 majdnem ugy nézett ki, sőt a Black Edition kicsit javított rajta később.
-
sad_Vamp
őstag
válasz
infectedmann #47 üzenetére
Mit gondolsz még is ki fog ilyen CG szintű grafikát fejleszteni, főleg PC-re??! A konzoloknak köszönhető, hogy egyáltalán még van játék ipar. Van 1 szint ami fölött bőven nem éri meg, mert a befektetett +energia nincs köszönő viszonyban a haszonnal (nem, nem kell sajnálni a játék ipart -félre ne értsetek-, csak azt mondom, hogy mint annyi minden ez is az elcseszett és elavult ökonómiai törvények szerint működik).
-
infectedmann
őstag
Szemétbe az elavult konzolokkal. Nem igaz, hogy ennyire visszatartják a grafikai fejlődést PC -n.
-
Z_A_P
addikt
Tudom hogy a ket kep csak szemleltetes miatt lett berakva,de nekem sokkal jobban tetszik a bal oldali
-
sarkanyolo2
őstag
Hosszú távra kell tervezni...
-
Fitzgerald
veterán
válasz
goodboy007 #41 üzenetére
Jah, de egyik UE3-as játék sem néz ki úgy, mint a promó videókon/képeken anno...
-
djgeg
őstag
válasz
goodboy007 #41 üzenetére
Első címek 2006 ban jöttek
Emlékszem is rá
Ahhh jó kis Gears of War
-
Sami22
aktív tag
válasz
goodboy007 #41 üzenetére
Annál azért többet kéne villantani.
-
goodboy007
senior tag
Az UE3 is 2004-ben lett bejelentve és csak 2007-ben érkezett az első PC-s cím, ami használta (R6 Vegas), semmi gond nincs azzal, hogy már most látjuk mi lesz 2-3 éven belül a standard.
Ha egy PC-n Maxra húzott Far Cry 3 grafikai színvonalát fogjuk látni a next gen konzolokon, nehogy már probléma legyen.
-
fatallerror
addikt
a jelenlegi piaci helyzet nem enged meg olyat mint akkor, néhány hetet igen de több hónapos eltérést nem
a sonynak most európa a legfontosabb piac (japán után persze), itt imádják a ps-t és a legtöbb értelemszerűen itt fogyott ezért 100% h itt egyidőben lesz japánnal a launch.
mind2 konzol minden kontinensen megfog jelenni még idén ebben biztos vagyok, most olyan hardver van mind2ben amit előlehet állítani időben és nagy mennyiségben.
olyan éles piaci verseny van a 2005/2006oshoz képest h akármilyen veszteségesen is sikerül előállítani az elégséges mennyiséget akkor is megfog jelenni mind2 mindenhol mert muszáj megfelelni az elvárásoknak
-
djgeg
őstag
válasz
fatallerror #37 üzenetére
A Próféta szóljon belőled. A PS3 globál megjelenéssel meg Xbox esetleges karácsonykor megvételre buzdító újdonságairól
-
sad_Vamp
őstag
Szép és jó ez az engine, viszont szerintem én sem fogom elhamarkodni a váltást. Még rengeteg játék van amivel nem játszottam, szerintem simán megvárom míg kifingik a box
Úgysincs már túl sok időm játszani, ezért nem is hajszolom annyira az újdonságokat.
-
fatallerror
addikt
az ue3 is csak 1 roboblitz-el nyitott, azt mondom neked h ne ítéld még meg az ue4 népszerűségét az e3 előtt
ez az e3 a next-genről fog szólni értelemszerűen szóval ha itt nem látunk majd többet akár nagynevet akkor valóban baj van
ezek felé se nagyon nézelődnek, most ne hozd fel a mass effectet akik szintén ea-sekszerintem nem mind1 mert ha 50+ milliót elérik akkor az már elég sok h foglalkozzanak vele na meg olcsóbb, egyszerűbb lesz a fejlesztés ezekre. na meg ha így állna hozzá minden fejlesztő akkor nem is terjedne el a next-gen
2005/2006ban is ment a dilemma nyilván de azért csak elterjedtek.
mint tudjuk a konzolokat az exkluzív címek adják el és így gyarapodnak, sony már szép felhozatalt kezd mutatni és feltételezem a ms is villantani fog olyat h lehet meglepődünk a karácsonyi számokon.
azt se feledd h most nem lesz sok gebasz, már most tudni 1 megbízható forrásból h a sony annyi gépet letud majd szállítani h globális launch lesz nem csak amerika v japan
nem lesz költséges és nehéz átportolni a next-gen konzolokra a játékokat szóval szerintem nagyon is számolnak a next-gennel a kezdetektől.
most nem fogják kihúzni a régi gépek addig mint mondjuk a ps2, szerintem kb 2 évig lesznek még alternatívák, addigra eléri a 100+ milliós bázist a next-gen ismindenesetre én nagyon fontolgatom h majd 1 last of us bundle ps3-at beszerzek a nyáron és a beyond:two souls-ig megtartom
-
Def26
félisten
Én minden új játékkal játszani akarok az xbox -omon. Nem azért fizettem érte, hogy majd azt nézzem hogy a warezos pc -s tábor benchmark teszteket nyomjon az új játékokkal. GTA V -öt is akarok, és sima xbox -ra. Ne kelljen ezért nextgen -t venni.
BF4 is lesz xbox/ps3 -on, nem tehetik meg, hogy nem jönnek ki rá az új címek és pont. -
djgeg
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #17 üzenetére
Eddig három játék megy UE4-gyel, és ezek sem top fejlesztők. A licencelés szempontjából inkább a Frostbite 3 felé megy a nézelődés, illetve a CryEngine 3 is kezd felfutni. Alternatív megoldás az UE3 módosítása, amit sokan már elkezdtek. Full licenc mellett ez megengedett.
Mindegy, hogy mennyien vesznek next-gen gépet. A fejlesztők azt a kérdést fogják feltenni, hogy a fullos GI nélkül mennyivel rosszabb egy Frostbite 3 vagy egy CryEngine 3.5. Nos igazából semmivel, és eközben mindkettő támogatja a mostani konzolokat. Ma a legtöbb fejlesztő fejében meg sem fordul, hogy a PS3-nak és az Box 360-nak vége. Nem, még csak most kezdenek majd igazán élni, és 150+ milliós vásárlóbázis mellett nagyon is alternatívák.
-
djgeg
őstag
válasz
RyanGiggs #22 üzenetére
Tudtommal 2004 ben jöttek az első infól UE3 ról. 2005 ben bemutatták Első játék 2006. És még 1-2 év volt mire igazán elterjedt.
Akkor most miről is beszélünk? Pont erre számítanak... Ennyi.
UE3 mat meg kitolja még 1-2 évig amíg az átmenet az új gen es konzolokra és a PC-és Userek is áttérnek.Most akkor miről is beszélünk?
UE4 is 5-7 éves ciklusnak néz elébe... Nagyon nem sietnek sehova...(#23) K_mester
Xbox meg PS nem éppen wii... Megvesszük csak szórakozni. Igenis fontos tényező a grafika. Rengetek User már csak azért PS4 et vagy Új xboxot venne csak mert a következő CoD nem jön ki csak a következő konzolokra. Játék konzolA Játékok a húzó tényezők.
-
#57919488
törölt tag
PC-n szeretnek az emberek fejleszteni a szebb grafikáért de a konzoloknál ez inkább egy kényszer és nagyobb gond sokaknak mint egy új proci beszerzése a PC-be.
Akik figyelik a PC-s fejlődést azoknak lehet, hogy lényeges eltérés a nextgen konzolok de akik inkább szórakoznak a mostani PS3 és box360-al azoknak lehet semmit nem mond az egész(#22) RyanGiggs:
EU3 még most is szebb mint a Ghost Warrior 2 Cryengine 3 hypeEngine3 játéka -
RyanGiggs
őstag
"Unreal Engine 4 a jövő, ehhez persze gyorsan fel kell futtatni az új generációs konzolokra a keresletet."
Na itt van egyenlőre nekik a fő bibi. Még meg sem jelentek az új konzolok, sőt az új Box-ot (ha jól tudom) még be sem jelentették! Tehát mire kijönnek lesz vagy 2014, és mire elterjed annyira, hogy legyen is értelme rá fejleszteni, az megint egy év! És már itt is van 2015! Addig nincs mit tennie az Epic-nek, vegetál / kivár! Túl sokan már nem fognak kérni az UE3-ból, ha abból indulunk ki, hogy még egy City In. is megteheti magának, hogy CryE.3-at vásároljon! Amúgy a részemről örülök, hogy az UE4-hez min. új konzolok kellenek, PCs fronton meg DX11! Fejlődni kell, fejlesszenek csak az emberek. Aki játszani szeretne a legújabb játékokkal az fejlesszen, ne spórolgasson!!
-
djgeg
őstag
válasz
#57919488 #20 üzenetére
Azért szép nagy különbség van ps3 és 4 között... Normális online szolgáltatások! Igaz lazán benne kéne lenni a PS3 ban... De nem lesz azért, hogy megvedd a 4 et. Az ára várhatóan nem lesz olyan magas mint a PS3 volt anno. Így azért megéri a "váltás" is akár. PS3 el kell boltolni aztán mehetünk sorbanállni
xbox 720 vagy mifene lesz a neve még rejtély. Remélem lesz valami tátogató jóság benne
-
#57919488
törölt tag
Az új konzoloknak nagyon nagyot kell mutatni ahhoz, hogy ezt a vevő réteget átcsalogassák a nextgen konzolokra és azért most nincs akkor különbség mint anno PS2 és PS3 látványkülönbsége között.
Lehet sokan vártak már akik mostanában vettek volna konzolt vagy PC-ről mennek át de gondolom nem azokra akarnak alapozni -
miresz
veterán
Helyes. Azt hozzák az új konzolok,amit vártam. Minél több új motor jöjjön ki,sok szálra optimalizálva,direct compute-ot,használva. Azt hiszem jól gondolkodott előre az AMD annak idején ezzel a modulos felépítéssel,és a Dc-s gpu behelyezésével a processz modulok mellé.A jobbik utat választotta,mint a konkurens cég(ek).
A sok még mindig DX9/10-es,kártyát használó user,meg legalább fejleszt. Ne álljon meg a fejlődés,mert vannak még lemaradt userek. 2013-at írunk. A konzolok terén ugyan ez a helyzet. A 90%-uk cserélni fog mert nem megy el rajt majd jóformán semmi.
-
fatallerror
addikt
az rendben de ettől nincsenek hátrányban, ha megnézed az eddig bejelentett next-gen játékokat amelyek nem rendelkeznek saját motorral azok ue4-el mennek. szerintem néhány hét alatt lefog pörögni vagy 20 millió next gen konzol eladás azaz hamar megjön az igény a készítőknél az ue4-re.
lehet most kapásból rosszul emlékszem de anno az ue3-as játékok is csak szállingóztak az elején, csak 2007 végén, 2008ban jöttek tömegesen és 2007 végéig még tucatnyi ue2-es játék jött
tehát nincs itt gond, majd beindul. addig még jön a zsöci az ue 3 licencekből
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
fatallerror #14 üzenetére
Futtatható mindenen, csak nem működik jól, ha a hardver nem támogat GPU compute-ot. Ezért újították meg az UE3 licencet. Az UE4 minden szempontból elvágja magát a régi hardverektől. DX11-es PC-t, vagy next gen konzolokat kér.
-
Lacccca87
addikt
Azt nem tudom hogy mi van de egy állejtős grafikájú UT 2013-at elvieslnék
Még a motor reklámozásának se lenne éppenséggel rossz
Történetet (már azt a keveset ami van) is félbehagyták pont a legjobb résznél és már egy ideje nem jött folytatás.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Statikust nem, de lesz egy alternatív megoldás, ami valóban a Lightmass (azért ez nem igazán mondható statikusnak). Emellett az eredeti GI opció benne marad, csak a fejlesztő dönthet. Igazából a régi konzolok esetében nagy változást nem okoz. Meg a Lightmass eleve használva van az UE3-nál.
Ez a kiegészítés eleve tervben volt, mert az eredeti GI, az brutálisan hatékony compute architektúrát igényel.De kiegészítettem a hírt, hogy van ligtmass is.
-
-
UnSkilleD
senior tag
eurogameren azt olvastam hogy a SVOGI megvilágítás végül nem került bele és statikus GI-t használnak link
-
djgeg
őstag
Így már jobb
Olvasni ?
Nemrég Mark Rein elnézést kért, mert téves információkat osztott meg a Wii U támogatottságával kapcsolatban. Elmondta, hogy természetesen az Unreal Engine 4 támogatni fogja a Wii U-t is. Természetesen ez nem jelenti azt, hogy az UE4-re épülő játékok meg is jelennek majd a Nintendo konzoljára. Minden a fejlesztőktől függ majd. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Wii U képes futtatni.
Egyébként azért kellene a PS3-nak és az Xbox 360-nak futtatni, mert 150 millió felhasználónak van ilyen gépe. Egyszerűen ekkora felhasználóbázist nem lehet figyelmen kívül hagyni, ha az eladásokról van szó. A PC-ből nem lehet megélni, mert a top multiplatform címeknél az eladások 90-95%-a konzol, és a maradék PC. -
ingyom007
tag
Újabb példa arra hogy a konzolpiac milyen mértékben akadályozza a fejlődést. Lassan hány éve is 3-4? De nem baj legalább a kis i3-asom is elég mindenre.
-
satz18
őstag
Akkor úgy tűnik, hogy pár évig még lesz FHD 60 fps-em az új játékokban is. Asztali PC-sek meg megszívták.
-
XuChi
addikt
Ez vicces. Most az a bajuk hogy a kiöregedett vacak xbox360/ps3/ultra gagyi wii és extra gagyi wiiu nem képes futtatni a motort??? Minek is kéne nekik futtatni. Ezek már mind a kukába való gép. Itt az idő váltani. UE3 is mehet a szemétre. Tessék fejlődni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AKCIÓ! Dell Optiplex 5050 SFF asztali számítógép - i5 7500 8GB DDR4 256GB SSD HD630 Win10
- Bomba ár HP X360 11 G5 - Intel 4020 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged