Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
gp Úgy tűnik, hogy egyre több sötét felhő kezd gyűlni a játék körül a Sony döntése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DP_Joci
tag
Szia Szirty,
A szelepről egyelőre ennyit tudok én is, hogy samson, meg hogy 4-20mA-rel kell vezérelni.
Két leírásom van és igazad van az egyikben előremenő a másikban visszatérő ági hőmérséklet van írva, ezt is tisztáznom kell. De valszeg úgy lesz ahogy írtad, hogy a kilépő oldalon lesz mérve, meg a rajzon is oda van rajzolva.
"Ha nagyon felforrósodna a gőz (95fok fölé), akkor a gőzt el kell zárni"
A gőz? Van 95 foknál hidegebb gőz? Vagy a másodlagos fűtőközegre értendő, (amit a gőz fűt és ami a tartály palástba belép és azt illetve nyilván a tartalmát fűti?Igazad van arra gondoltam
A másodlagos fűtő közeg, ami a palástban áramlik és a gőz fűti, az zárt körben áramlik?
Igen, de van egy biztonsági szelepe is.
A hűtőfolyadék szelep propszelep?
Nem propszelep.
A fűtéshez én is egy PID-et gondoltam használni, valamint egy másik PID-et a vákuum szabályozáshoz.
Mi a véleményed arról, ha a hűtőközeg hőmérséklet emelkedése esetén a samson szeleppel sorba épített szeleppel elzárom a gőzt, a szabályozót pedig hagyom szabályozni tovább (gondolom ez folytatni fogja a zárást). Jelenlegi infóm szerint bőven 95 fok alatt fog működni a rendszer (de lehet, hogy nem pontos az infó).
Gondolom lesznek meglepetések ha a hőmérséklet elkezd növekedni és a tartályban keletkeznek gázok, ezek biztos megzavarják a vákuum szabályzós PID-et. Mit gondolsz erről?
A mintafeladatodat szeretném kipróbálni, de még nem volt rá időm.
Ja még egy érdekes dolog:
Van egy forgató motor ami hidrokuplungon hajtóművön meg talán még szíjhatáson keresztül hajt egy lapátot. A feladat az, hogy figyeljük ne legyen csúszás a hajtásláncban.Arra gondoltam, hogy a motor fordulatát azt tudom a frekiváltóról (FC302 profibuszon)ill. a lapát forgását tudom számlálni egy induktívval (1 perces periódus alatt kijönne a fordulatszám). A lapát nagyon lassan forog a jelenlegi infó szerint.
A motor fordulatszám változtatásával arányosan változna a lapát fordulata is. Ha megvan ez a hányados, akkor a motor fordulatszámból kiszámolt elméleti lapátfordulatszámmal összehasonlítva a valóságost kiderülne, hogy van-e csúszás. Na ezt is jól kifogalmaztam magamból.
üdv
Józsi
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- BestBuy topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- iPhone topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Tippmix
- Mini-ITX
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest