- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Assassin's Creed Shadows - A feudális Japán
gp A készítők egy rövid videót osztottak meg velünk a sorozat új helyszínéről.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz erahurka #200348 üzenetére
Olyasmi nem lehet, mert ezek alapvetően folyamatos tanulási periódusra építenek, és csak a mindenkori gyakran használt adatok kerülnek betárazásra. Ilyen koncepcióval nem lehet rá 100+ GB-os játékokat fejleszteni. Mert vagy adott egy idő után a részleges nagy sebesség, vagy csak a töredéke, de teljesen kiszámíthatatlan. Ergo kénytelenek lennének továbbra is a HDD biztos sebességét célozni. De én nem ilyesmiről olvastam.
<-ƘƘ->