Hirdetés
- AMD Ryzen 7 / 5 2***(X) "Pinnacle Ridge" (AM4)
- Szerviz topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Hobby elektronika
- OLED monitor topic
- Sapka nélküli processzorok garanciával
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Tavaszköszöntő hardvermix
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
-
PROHARDVER!
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
ggurga
csendes tag
Tegnap este számítógépről be akartam jelentkezni a store-ba, hogy vegyek egy játékot. Többszöri próbálkozásra mindig az alábbi üzenetet írta ki, és nem engedett be:
"To sign in, an update of your account information is required. An e-mail message with instructions has been sent to xxxxxx@xxxxxx.com. It may take up to 24 hours to receive this message."Nem jött email, ezért előbb megnéztem a spamek közt is. Este kaptam 3 levelet, benne egy linkkel a jelszóváltáshoz:
https://account.sonyentertainmentnetwork.com/security/validate-password-reset-token!input.action?token=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxValaki jelszó módosítást kért helyettem, vagy ilyet magától is csinál a rendszer időnként?