Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- OLED monitor topic
-
PROHARDVER!
Philips LCD és LED TV-k téma összefoglalója
Új hozzászólás Aktív témák
-
Digitalis
senior tag
válasz
rainman72 #25942 üzenetére
pro100gamer fórumtagé pedig egy 65pus8555 ips, ami szerintem nagyon jó. Nagy játékos az illető, komoly kalibrálós cuccai, mérései is vannak.
-
alaves
addikt
-
pandor
tag
válasz
rainman72 #25939 üzenetére
A 70" nem fér el, 58" csak erős kompromisszummal (4+ a távolság), 65" lenne az ideális, de nem vennék a nyakamba egy esetleges reklamációs ügyintézést.
BT fejhallgató/hangszóró csatlakoztatás nem probléma?
(#25940) Kroni1:
Engem is azzal fogtak meg, hogy kedvező áron vállalható (erős közép?) hardvert adnak. -
Kroni1
veterán
válasz
pandor #25937 üzenetére
Akkor hogy ne csak negatív sztorik legyenek, nálunk bevilágítós LG és egész jó Samu után lett egy 2016-os Philips, ami nagyon szép, és máig műxik rendesen. Ezért egy kiállított 2018-as 8303 lett a második Philips TV-nk a családba, és szerencsére ez is megfelel a várakozásainknak! Következő tévének én csakis Philips-ben gondolkodom, hogy egy 50" VA paneles vagy egy 55" oled lesz e a befutó a halóba azt majd a pénztárcánk eldönti.
-
rainman72
nagyúr
válasz
pandor #25937 üzenetére
Nekem a 65PUS7805 IPS paneles tv is bevilágított alul rendesen,vissza küldtem!
Teszt próba szerűen rendeltem egy 58PUS7505-t VA panellel!
Nincs bevilágítás,fakulás is inkább elég lehetetlen szögből van,am7gy oldalról és felfele nézem,mert falon van!
Igy ha nagyobbat akarok ugrom a 65st és 70s VA lesz inkább!
Emag-ról jött amugy,hétfőn rendeltem másnap nálam volt!
Nem ez volt az első tv onnan,de vettem már konzolt is!
Problema,hiányosság sose merült fel,kisebb dolgokat is onnan rendelek! -
pandor
tag
Tudom, hogy a topicra nagyobb százalékban a problémás történetek jutnak el, de ide most összeszaladt pár lehangoló történet a szervizháttérről, bevilágítós mizériáról. Az látszik, hogy ha szervizig eljutsz, ott már nagy eséllyel nem jössz ki jól a történetből. Vagy sikerül egyből jót kifogni vagy jön a sz0p0roller, ami akár az egész márkától eltántoríthat.
Én is egy jóárasított 58PUS85XX, esetleg 65PUS85XX ajánlatra várok a napokban.
Ha jó szedtem össze az infókat, mindkettő Androidos (a Play kínálata elérhető rajta), Ambilight van, Bluetooth támogatás van - fejhallgató csatlakoztatható
Ha jól értem az 58" mellett szól a VA panel - nincs bevilágítás probléma (a betekintési szög nem szempont - kb szemből nézem) - ez korrekt?Egyébként az 65"-os IPS panelnél mennyire esélyes az ilyen bevilágítás? Mindenkinél jelen van, csak van akit zavar és van akit kevésbe? Vagy ki lehet fogni olyan példányt is, amely híján van ennek a fícsörnek?
EMAG-ról többen írták, hogy messzire kerülni. Ez gondolom akkor áll, ha valami gond merül fel és reklamálni/visszaküldeni kell. Gyakori, hogy hiányos a csomag (pl. távirányító) - vagy ezek egyedi esetek, csak a fórumon nagyobb visszhangot kap? Azért kérdezem, mert pont az EMAG akciózott múlt héten akkorát a 58"-on, hogy az már számít. Ettől lett kifejezetten ár/érték bajnok az 58".
-
blakey
titán
válasz
jedie82 #25934 üzenetére
Szerviz helyett ennek elállásnak kellett volna lennie. Szerintem így, hogy már a szervizt is megjárta nem állhatsz el a vásárlástól. De egy próbát megér. Azon ne gondolkodj, hogy a cserekészülék is ilyen lesz, elég akkor ha majd nálad van, arra újból indul a 14 nap.. Ha nem jó akkor pénzt vissza és másik modellt választasz.
-
jedie82
csendes tag
65PUS8505
Egy hetet volt nálam a TV, elküldtem szervízbe a bevilágítások miatt. Kedden elvitték, ma hívott a szervizes, hogy nem látnak a képernyőn bevilágítást. ???
Visszaküldik.
Szerintetek?Most mit tehetek? A 14 napos elállással még még ma tudok élni, de ha kapok másik tv-t tuti az is szar lesz. Ja azt mondta a szervizes, hogy a led tv-k ilyenek. Én mondtam neki hogy van itthon 3 másik kisebb led tv, és azokon nincs ilyen, de szerinte a 65 colos tv-k ilyenek. Ha az az elvárásom hogy ne legyen bevilágítás, akkor nem led, hanem oled tv-t kellett volna vennem. ??? Szerintem meg egy közel 300ezer Forintos tvtől elvárható lenne hogy ne legyen rajta bevilágítás.
Van egy elméletem. Ugye csak a TV-t kellett elküldenem, a talp, stb maradt nálam. Ők egy speciális szervizes tartóra teszik a TV-t, ami a káva alá megy be. Így nem tud megfeszülni a panel. Én itthon a gyári talpát hasznlom, és szerintem az befeszül mivel azon a kicsi 10X10 cm felületen tartja az egész TVt. Ha e miatt rossz, akkor tényleg nem a TV rossz, de én mint egyszerű felhasználó mit tehetek ezzel? Ez hogy rossz esetleg a gyári talp felfogatása (tervezési hiba) nem tartozik garanciális hibába? Nem értem.
Szóval én nagyon sajnálom, de nem ajánlom a típust.
-
Bogyi007
veterán
válasz
dino_m #25909 üzenetére
Biztosan nem, Szegeden a hivatalos Philips szerviz ugyanaz mint a Samsung és LG szervize, őket jól is ismerem és konkrétan miattuk mertem választani nagyobb nyugalommal ezt a márkát.
A korábbi problémák miatt mondjuk Samsungot nincs az az ár hogy újra válasszak magamnak.A környékbeli Sony szerviz megintcsak kiesik, így maradna az Lg majd.
De szerencsére nincs gondom a Philips tévémmel... -
TIT
veterán
Lg-nek is ua. a szervize úgyhogy mindegy,de a samu se jobb,sonyról nem beszélve,akik 2 év után nem javítanak.
Amúg 2 hét alatt megkéne javítani. -
válasz
rainman72 #25921 üzenetére
No pont most jottunk haza nezelodesbol, erre ez a garancia mizeria fogad
Megneztuk az 58pus7805-ot, es nagyon tetszett a kep. Ha ez a tv lesz akkor a 70" ambi nelkul. Nem tudom, hogy varjak e pentekig, nem igazan lesz az olcsobb mar 209000-nel. Sajnos amiket meg nezni akartunk egyik sem volt
-
dino_m
senior tag
válasz
Piftuka #25922 üzenetére
Köszi. Legközelebb így teszek.
Az a baj, hogy a Telekomnál érdeklődtem először és ott közölték, hogy nincs módjukban elszállítani/elszállíttatni a készüléket és csak személyesen az ügyfélszolgálaton tudnak foglalkozni a garanciáztatással. Nem eset szó semmilyen más megoldásról. -
Piftuka
veterán
válasz
dino_m #25917 üzenetére
Nem kell vinned a tévét sehová! Itt leírtam a vonatkozó tudnivalókat.
A többit illetően pedig csak ismételni tudnám magamat. Levél, felszólítás... remélhetőleg, elegendő lesz!
-
-
Alien!
senior tag
válasz
rainman72 #25915 üzenetére
az 55öst biztosan, írtam régebben róla, érinti a DV illetve a HDR filmeket is. Ha valaki túl nagy különbséget lát pl a netflix DV filmek illetve a HDR filmek között az a hibás szoftver eredménye. Hasonlóan szépnek kéne lenniük. Sztem a kezdetektől jelen van, remélem a logjaim alapján javítják a programozók.
-
dino_m
senior tag
válasz
Piftuka #25913 üzenetére
Hát a helyzet az, hogy közvetlenül a szervizhez fordultam, nem a Telekomhoz.
Mivel a Telekom is addig használja csak az online-t meg a futárszolgáltatást, amíg megveszed tőlük a készüléket. Ha garanciáztatod, akkor neked kell bevinni a boltjukba és hát nehézségekbe ütközik egy 55-ös Tv-vel rohangászni a városban.Tehát a márkaszervizhez fordultam közvetlenül, ami úgy látszik jó ötlet volt, mert eljöttek és vissza is hozták volna, elvileg, a TV-t. De annak ellenére, hogy nincs 30 napos kötöttségük, még nem kellene így lebonyolódnia egy normál garanciális eljárásnak. Főleg úgy, hogy saját bevallásuk szerint semmi akadálya a cserének, de valahogy egy hét alatt nem sikerült kikézbesíteniük. Ez innen már emberi hozzáállás. Ez az amikor leszarnak mindent és mindenkit, mert megtehetik.
-
MEXX_85
tag
válasz
dino_m #25906 üzenetére
Nálam szintén pont ez a típus 55pus7304 ... elment a kép... elvitték másfél hónapig szervizkörúton, a román Philips szervizben, senki semmit nem tudott róla merre van a készülék.. mert Emagnál vettem.......(kár volt, soha többet) aztán most úgy jött vissza hogy teli van bevilágításokkal a tévé, plusz a távirányítóm végig vágva sniccerrel, hála a Román Philips szerviznek
.. Emag, cserébe a kellemetlenségért, felajánlott 5e ft vásárlási kupont amit beválthatok a legközelebbi megrendelésemnél náluk.
.. szóval akkor már végkép eldurrant az agyam...... most átadtam a DAS-nak az ügyet..meghatalmazást megkapta a jogász hogy eljárjon a nevemben..Remélem sikerül... mert ezek után nekem, se tv, se semmi nem kell az Emagtól.. Csak a pénzem vissza...
Szervizesektől mentsen mindenkit az ég!!!!
1 Jótanács!!!!!!!!!!!!!!!
EMAGTÓL NE VEGYETEK SEMMIT ,akár mennyire olcsó.!!
-
Piftuka
veterán
válasz
dino_m #25909 üzenetére
Sajnálattal hallom, hogy így jártál!
"Az a röhej, hogy már azt fontolgatom, hogy lemondok a Philips márkáról"
Én már lemondtam. Nem véletlenül írtam nemrég ezt.
A "nagy" gyártók közül Magyarországon a Philips szervizháttere, szervizhálózata a legbotrányosabb. Kritikán aluli.
Viszont ne add fel! Írj egy udvarias, de határozott felszólítást email-ben a Telekom-nak, hogy szíveskedjenek nyilatkozni, és a nyilatkozatnak megfelelően intézni a termék cseréjét, vagy a termék vételárának a visszafizetését, mert most már olyan hosszú ideje húzódik a termék, a vonatkozó levelezés, telefonálás annyi energiádat, és pénzedet vitte el, amely már aránytalan többlektöltséget jelent számodra.
Nagyon fontos, hogy adj meg egy konkrét dátumot, amely dátumig még vársz, hogy érdemben és a jogszabályoknak megfelelően biztosítják számodra garanciális jogaidat. (Tehát végre elintézzék a javítást/cserét/pénzvisszafizetést.)
És írd bele, hogy amennyiben a határidőn túlig nem rendezik érdemben az ügyet, akkor az illetékes Békéltető Testület felé megteszed a vonatkozó panaszodat.
Az egészen közeljövőre vonatkozóan jó hír mindnyájatoknak, hogy végre sok-sok év után a hazai fogyasztóvédelem vonatkozó jogszabályrendszerébe visszahozták a 30 napos elvárt garanciális ügyintézést.
2021. január 01-étől minden forgalmazónak (és a velük szerződött partnernek) nem csak törekednie kell a 30 napon belüli átvizsgálásra, szervizelésre, javításra, és annak akadályoztatottsága esetén a cserére (vagy pénzvisszafizetésre), hanem garantálnia is kell azt, hogy a szerviz oldalán a megfelelő lépések a megfelelő időben megtörténtek.
Egyúttal még (a termék állapotára - javíthatatlan/cserélendő - vonatkozó közléstől számított) maximum 8 napon belül intézni is kell a cserét érdemben. Amennyiben pedig az nem lehetséges, akkor a pénzvisszafizetést.
Legyetek mindig tudatos fogyasztók!
-
Piftuka
veterán
válasz
Mezcal #25903 üzenetére
"De, pont annak mérvadó a véleménye betekintési szögben, aki oldalról nézi. "
Nem így értettem.
Arra gondolok, hogy amikor valaki bevallottan nem az adott pillanatban televíziózást, házimozizást tekinti fő elfoglaltságának, ott nyilván nem beszélhetünk arról, hogy "filmek, tévé adás... legyen jó a képminőség, stb". Hiszen nyilván nem ez a fontos, ha "kifacsart" szögben, csak oda-oda pillantva figyeli a kép tartalmat. (Az akár monokróm is lehetne, meg pixeles... nem mindegy?)
A "kifacsart" szögből folyamatos tévézést, és házimozizást pedig a durva trapéztorzulás, képtartalom torzulása miatt nem nevezhetjük "minőségi tartalomfogyasztásnak".
A csoportos konzolos játék már jogos észrevétel, bár én továbbra is úgy gondolom, hogy el van túlozva az egész. Nyilván attól is függ, mennyire közel ültök.
(Bár gondolom, ha ~4-6-an vagytok, akkor nem fél-egy méterre ültök a tévétől, hanem sokkal távolabb. És 2-3-4-5 méterről nézve akár egy 85 colos VA panelt is, nem kellene, hogy bármelyikőtök szignifikáns színtorzulást tapasztaljon, hiszen a távolság miatt a kanapé szélén ülök számára is erősen csökken a betekintési szög.)
"És ami a lényeg, egy 2 millós tévének ne legyen már ilyen gondja."
Ebben pedig maximálisan egyetértünk. Semmilyen gondja nem kellene, hogy legyen, de van. Nincsen tökéletes televízió. Nincsen.
És ugye az eredeti kontextus (innen indult a beszélgetésünk) az volt, hogy ez a "csúcs" LCD, és csak "átlagos" a betekintési szöge.
"Bezzeg az OLED"...
Mint mindig, itt is igaz, hogy az egyén, a felhasználó preferenciája a mérvadó. Az OLED tévék ennyi pénzért közel sem képesek ilyen mozgásmegjelenítésre, fényerőre pláne, és a gyakorlatban több komoly probléma van a "tinting" jelenségekkel. (Szerintem ez utóbbi a legbosszantóbb.)
Tehát, ha a 2 milliós LCD-t és OLED-et hasonlítjuk össze, akkor mindenki eldöntheti, hogy az adott készülék, illetve technológia melyik hátrányát hajlandó elfogadni cserébe az általuk nyújtott előnyökért.
És ezért nem jó kijelenteni azt, hogy az egyik, vagy a másik "vállalhatatlan".
Amúgy hidd el, hogy összességében, házimozira a SONY "Z" szériánál jobb tévét jelenleg nem lehet találni a sorozatgyártott, szélesebb tömegek számára is elérhető tévék között.
(A legjobb egyébként a SONY, Micro LED technológiára épülő "Crystal LED" tévéje, de azt csak egyedi megrendelésre készítik és szállítják, és 4K változatban ~800.000 EURO körül van az ára.)
Abba pedig jobb nem is belemenni, - mert amúgy érdekes topic, de messze mutat, és kb. napestig beszélhetnénk róla- , hogy amúgy minden tévé bitang drága manapság.
Ezeknek a csúcsmodelleknek nem kellene 200.000-250.000 forintnál drágábbnak lenniük, ám a gyakorlatban milliós berendezésekről beszélünk.Agyrém.
-
allein
addikt
Szia, szomorúan olvasom a történteket. Nem tudom, hogy a szervíz még mindig ugyanaz-e: Móricz Zsigmond körtér közelében van, nálam is voltak gondok kb. 7 évvel ezelőtt. Másfél hónapig volt annó a TV a szervízben, aztán végül csere utalványt kértem.
Ha nem ragaszkodsz az ambilight-hoz, akkor talán érdemes szétnézni más márkák között is, nem tudom mennyi a keret rá. Nem lebeszélni akarlak a Philips márkáról
Az a gond, hogy az ambilight-ot semmivel nem lehet helyettesíteni olyan szinten, hogy egy 3rd party eszköz ugyanarra legyen képes. Én már túl vagyok a Philips Hue Sync dobozon, most éppen Ambivision PRO-m van ami jobb mert nem hdmi-n csatlakozik, de nem úgy teljesít ahogyan kellene
ez egy kicsit OFF, bocsi.
#25911dino_m - a Dolby Atmos szerintem akkor ér valamit ha mondjuk rá van kötve a TV olyan erősítőre ami tudja kezelni, ellenkező esetben szerintem nem olyan nagy varászlat a TV hangszoróin hallgatni. Én semmi különöset nem veszek észre az LG-n ha Atmos hangsáv van.
Pedig nagyon gondolkodom én is újra egy Philips-en
nem hagy nyugodni az ambilight. Én sokat TV-zem, gyakran játszom, az ambilight csak jól jön. Persze, egy sima led ami rá van ragasztva a TV-re és mondjuk csak fehérrel világít, már ez is sokkal jobb mintha semmi nem lenne.
OLED-et már lehet vásárolni itt az oldalon jó áron, használtan, garival.
-
dino_m
senior tag
válasz
rainman72 #25907 üzenetére
Az a röhej, hogy már azt fontolgatom, hogy lemondok a Philips márkáról, mert ha egy újabb készülékem is hibás lesz, akkor megint velük kellene megjavíttatni. Most olyan a helyzet, hogy szintén a Tkomtól kell vennem egy másikat részletre és a mostani kínálatukban csak a 8505, ami vonzó a számomra, feltéve ha lesz addigra mire el tudom intézni a cserét. De ezek után elég rizikó. Állítólag ők az egyetlen hivatalos Philips garanciális szerviz az országban.
-
dino_m
senior tag
Gondoltam leírom, hogy mások is okuljanak.
Múlt hónap 14-én elvitte a Szervíz Kft. embere tőlem a Philips 55PUS7304/12-es TV-met, garanciális javításra. Idén májusban vettem a Telekomtól. Annyi baja volt a TV-nek, hogy a jobb felső saroktól elindult egy elszíneződés, korábban képet is raktam fel ide a topikba.
Azt mondta a hölgy a szerviznél, hogy 10 nap-két hét és az ember is aki elvitte, ugyanezt mondta. Két hét után se hírük se hamvuk, ahogy mondani szokás. Rájuk telefonáltam, azt mondták, hogy panel csere lesz, de először valami baj volt a panellal, így rendeltek egy újat. Újabb egy hét. Megint semmi. Változás annyi, hogy nem vették fel a telefont, tehát email. Több emailt is küldtem. Semmi. Gondoltam egyet és elküldtem az emaileket az ügyvezető igazgatójuknak. Na, erre jött a válasz, hogy valóban, már jött két panel, de egyik se volt jó, így engedélyeztetniük kell a saját cégen belül egy cserét. De eltart egy hétig, mert Taiwanon engedélyezik és átmegy pár emberen. Múlt héten újabb email. Azt írta az egyik emberük, hogy éppen az nap jött meg az engedély és még aznap vagy másnap postázzák. Ez volt múlt csütörtök. Tegnap is küldtem egy emailt és felvetettem, hogy amíg ideér a posta, addig küldjék el elektronikus úton. Erre azt írta a fickó, hogy nem tudja elküldeni, mert nem lehet egyszerre forgalomban az eredeti és egy másolat. Erre komoly magasságokig felhúztam a szemöldököm, de ráhagytam, gondolván talán szerdára már tényleg ideér a levél. Ma szerda van és még mindig nincs itt a levél. Ha gyalog jönne postás, akkor is itt lenne már ennyi idő alatt. Szerintetek még mit tehetnék ez ügyben, hogy végre megkapjam a csereutalványt, hogy kis eséllyel még idén egy TV-hez jussak? -
allein
addikt
Sziasztok. Androidos készüléken milyen módon lehet megnézni mennyit üzemelt a TV készülék? Service menü esetében ha jól tudom bukik a garancia(amennyiben van garancia).
-
Mezcal
addikt
válasz
Piftuka #25902 üzenetére
De, pont annak mérvadó a véleménye betekintési szögben, aki oldalról nézi.
Ki másé lenne mérvadó?
Elmondtam már nem egyszer, hogy amikor átmegyünk Tekkenezni a VA-s samu tévére barátokkal, akkor oldalról már már gond van és mindenki középre akar ülni. Nálam IPS-en nincs gond.
És ami a lényeg, egy 2 millós tévének ne legyen már ilyen gondja. -
Piftuka
veterán
válasz
Mezcal #25901 üzenetére
Nem figyelmesen olvastál!
A "rossznak" mondott betekintési szöget a fenti képen láthatod, és az "XF9005"-ről van szó.
Ha nem fél-egy méterről nézed a tévét (ahol az RTings kamerája kerül elhelyezésre mindegyik ilyen tesztnél), hanem távolabbról, akkor még ennyi színtorzulás sincsen, mint amit ott láthatsz.
Tehát a "Z8H", ami nem "rossz", hanem "átlagos" minősítést kapott a betekintési szögre, még jobb ennél.
Ak pedigi a tévé mellől, számítógépezés, társasjátékozás, telefonálás, baráti beszélgetés, olvasás, vacsora, stb. közben "tekintget" rá a tévé képernyőjére, avagy "háttértévézik", annak hadd ne legyen mérvadó a véleménye azzal kapcsolatban, hogy mit jelent a "gáz" képminőség!
Az elmúlt ~10 évben csak egyetlen olyan tévét teszteltem, amelyre még én is azt mondtam, hogy a középpontból kitérve már nem ad minőségi képet; ez a "SONY ZD9" volt.
Ez az egész betekintési szög "mizéria" csak arra volt jó, hogy a gyártók felültek ezeknek a hangoknak, és a kiváló kontraszttal rendelkező tévéiket egytől-egyik elcseszték ezekkel az új, mindenféle "ultra-mega-hiperwide viewing angle" rétegekkel.
Kár érte!
-
Mezcal
addikt
válasz
Piftuka #25899 üzenetére
Tisztázzunk valamit, nem rossznak mondott, hanem átlagosnak, és nem az én véleményem, hanem a tesztelőké. Bizonyára a teszt után ők okosabbak a témában, én nekik hiszek. A képen meg közel sem oldalról nézett pozi van, márpedig én sokszor nézem oldalról a tévét. Még az én alap IPS filimen sem torzul a kép oldalról, nem szürkésedik, simán jó.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy A14 5G 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest