Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz Piftuka #25913 üzenetére

    Hát a helyzet az, hogy közvetlenül a szervizhez fordultam, nem a Telekomhoz.
    Mivel a Telekom is addig használja csak az online-t meg a futárszolgáltatást, amíg megveszed tőlük a készüléket. Ha garanciáztatod, akkor neked kell bevinni a boltjukba és hát nehézségekbe ütközik egy 55-ös Tv-vel rohangászni a városban. :K Tehát a márkaszervizhez fordultam közvetlenül, ami úgy látszik jó ötlet volt, mert eljöttek és vissza is hozták volna, elvileg, a TV-t. De annak ellenére, hogy nincs 30 napos kötöttségük, még nem kellene így lebonyolódnia egy normál garanciális eljárásnak. Főleg úgy, hogy saját bevallásuk szerint semmi akadálya a cserének, de valahogy egy hét alatt nem sikerült kikézbesíteniük. Ez innen már emberi hozzáállás. Ez az amikor leszarnak mindent és mindenkit, mert megtehetik.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák