- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Partizan182
senior tag
A prémium szegmens azért fontos mert a komoly marzsok ott vannak, gyak. a premium árrés finanszírozza egy TV gyártó R&D költségeit pl. Egy kiskategóriás tévén lehet kb 20-30 dodó nyereség, pont arra elég hogy a villanyt ne kelljen kikötni a gyárból.
Plazmás analógiádat sem látom, plazma egy relatíve régi techno volt már akkor: nehezebb vastagabb, többet fogyasztott, Médiában alig látszott a fényerő miatt, 2010 előttieken azért eléggé kellett vigyázni a beégésre.
Ez sehol nincs olednél, sőt olyan buzz van körülötte, élmény nézni. Árak sem stimmelnek, egy 42-es Kuro simán milla felett volt 2008-ban, most meg 600 körül vannak az 55-ös idei Oledek. Míg a Pio a Kuro után bezárta a plazma boltot (najó, Pana megvette), addig az LGD nem tud elég panelt gyártani annyian akarnak belőle.
Samu persze megint igyekszik azt tolni mint régen: 10 éves beégésvédelem egy olyan VA panelre ami nem tud beégni, csúcsfény hajhászás (a kontraszt kárára), hajlítghatott LCD ("ezt is lehet hajlítani!"), QLED marketing bullshit stb. 2010-ben ez működött, kinyírta a plazmát, most 2 év alatt szinte eltüntette saját magát a felső szegmensből.
Jó lesz ez mindenkinek, 2-3 év és az Oledek megérkeznek az 1000 USD lélektani határra, lenyomja az LCD árakat (ha már képminőségben nem tudnak versenyezni) vagy új fejlesztésekre ösztönzi a konkurenciát (mikro-LED pl).