Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Partizan182

    senior tag

    válasz madgie #6001 üzenetére

    A prémium szegmens azért fontos mert a komoly marzsok ott vannak, gyak. a premium árrés finanszírozza egy TV gyártó R&D költségeit pl. Egy kiskategóriás tévén lehet kb 20-30 dodó nyereség, pont arra elég hogy a villanyt ne kelljen kikötni a gyárból.

    Plazmás analógiádat sem látom, plazma egy relatíve régi techno volt már akkor: nehezebb vastagabb, többet fogyasztott, Médiában alig látszott a fényerő miatt, 2010 előttieken azért eléggé kellett vigyázni a beégésre.

    Ez sehol nincs olednél, sőt olyan buzz van körülötte, élmény nézni. Árak sem stimmelnek, egy 42-es Kuro simán milla felett volt 2008-ban, most meg 600 körül vannak az 55-ös idei Oledek. Míg a Pio a Kuro után bezárta a plazma boltot (najó, Pana megvette), addig az LGD nem tud elég panelt gyártani annyian akarnak belőle.

    Samu persze megint igyekszik azt tolni mint régen: 10 éves beégésvédelem egy olyan VA panelre ami nem tud beégni, csúcsfény hajhászás (a kontraszt kárára), hajlítghatott LCD ("ezt is lehet hajlítani!"), QLED marketing bullshit stb. 2010-ben ez működött, kinyírta a plazmát, most 2 év alatt szinte eltüntette saját magát a felső szegmensből.

    Jó lesz ez mindenkinek, 2-3 év és az Oledek megérkeznek az 1000 USD lélektani határra, lenyomja az LCD árakat (ha már képminőségben nem tudnak versenyezni) vagy új fejlesztésekre ösztönzi a konkurenciát (mikro-LED pl).

Új hozzászólás Aktív témák