Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
8
senior tag
Saját tapasztalatomat tudom csak megosztani ezzel kapcsolatban: az én dízel autómba én öntöm az 5.9L mennyiségű friss aranyszínű olajat, csere után picit jár és már koromfekete.
(Ráadásul egy olajcserével az olaj kb 80-90%-át cseréled csak, a többi benne marad a régi olajból, abból a korom rögtön elegyedik a friss olajjal.) -
Jenne
őstag
Pár gondolat az üvegablakos szerviz "korrektségéhez"...
Régebben már írtam a tapasztalatomat, de most is megosztom. Első éves szerviznél..volt. Olajcsere leeresztése, még szerintem folyt volna ki fáradt olaj, amikor a szerelő már tekerte is vissza a leeresztő csavart. (az is egy érdekes, hogy felszámoltak új leeresztő csavart és tömítést 5600Ft-os áron, számlán ott volt)
Új olaj ele, de azt nem tudhattam milyen márka volt valójában mert elment a műhely másik végébe ahol az olajos hordók álltak és egy műanyag csőrös kiöntőjű kannában hozta onnan a "friss" olajat.
Na mind egy is, ez volt az utolsó, hogy én ott szervizeltettem. Utána már vittem a független szervizbe, és ott végig ott állhattam az autóm mellett és beszélgettem az egyébként tök jó fej szerelővel. Visszatérve az olajra...szerviz mellett van kábé 200 méterre a benzinkút. Utána oda álltam be tankolni, na mondok ránézek az olajra, mennyit töltöttek bele. Hát az olajszint az a max-on volt, de korom fekete az olaj színe. Dízel autó. Az nem lehet, hogy 200 méter után már ennyire fekete legyen az olaj. Vissza a szervizbe, de nem írom le mert két órás vitatkozás majd jegyzőkönyv lett a vége.
Más: a szervizkönyvben a szerviz történetek vezetése? Azoknak a bebélyegzése? Ismerek olyan neppert, aki vezetett szervizkönyvet adott a Nissan Note-hoz, közben meg szépen csak vissza lett dátumozva minden több évre. Csodás üléshuzattal, alatta meg redvás, rongyos gyári üléshuzattal.. -
mamboo
tag
A 3 olaj közül melyiket válasszam?
-MOTUL 8100 X-clean 5W40
-Eneos Premium Hyper 5W-40
CASTROL EDGE TIT. 4L FST 5W-40illetve két különböző méretű pollen/levegő/olajszűrőt hoz. Első alkalommal kell nekem megvásárolnom az alkatrészeket
Szerelő csak -20%-ot ad alkatrészre.
BMN motorkód.
Ha valakinek van info jöhet, Autodocon 30% kedvezmény van ma éjfélig. -
raziel01
veterán
Az biztos, hogy ha mész olajat cseréltetni én biztos nem mondanám meg, hogy köztes olajcserét akarsz csinálni, mert akkor még jobban úgy lesznek vele, hogy le sem cserélik.
Persze ha mindent látni egy üvegfalon keresztül akkor nem tudnak úgy trükközni.
Én mondjuk kisebb szervizeket preferálom ott kb 2 méterre tőled megcsinálja a szerelő. -
szimi57
őstag
Igen, ebből a szempontból előnyös, ha nyoma van a szervizkönyvben, viszont nem lehetetlen, hogy a pecsét belekerül az olaj pedig nem és ez történhet akár "üzleti" alapon is. Ebben az esetben a pecsét nem biztos, hogy megbízhatóbb, mint az emberi szó. A másik kérdés pedig, hogy a vásárlók hány százaléka fordít figyelmet erre az egyáltalán nem lényegtelen témára.
-
-
szimi57
őstag
-
8
senior tag
válasz
Shrike7973 #6469 üzenetére
Kíváncsi voltam milyen válaszok születnek itt a fórumban
Saját logikámmal gondolkodva:
Ha a garanciaidőn belül tartom csak meg az autót, akkor egy fillért nem költenék köztes olajcserére.
Ha garanciaidőn túl, hosszútávon tervezek vele, akkor említett felhasználásnál mindenképpen felezném a gyári ciklust. A sok rövid út forszírozott felhasználásnak minősül. A gépkönyv szerinti teljesítményszintű, megengedett legvékonyabb olajat vennék megbízható helyről (pl nagy cég, kauffer, bárdi, unix, tesco, auchan stb, NEM kis webshop, hiába "megbízható" kategória itt a fórumon, meg hiába "ország boltja" díj stb), aminek a számlájával besétálnék a márkaszervízbe, ahol egy gyári szűrő ára és egy olajcsere munkadíja fejében elvégeznék a cserét.
A szervízfüzetbe pedig vezessék be, mert ha már bármennyit kifizetek egy köztes olajcseréért, akkor legyen hivatalos nyoma is egy új autónál. -
válasz
Motion_Blur #6482 üzenetére
Plusz leeresztő csavar, vagy alátét a konstrukció függvényében.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Shrike7973 #6469 üzenetére
anyag ami kell neked a köztes cseréhez:
- 4 liter 0W30 olaj, pl: Castrol EDGE Titanium FST 12k
- gyári olajszűrő 3-4k (motorkód kéne, a pontos olajtípushoz is)
- munkadíj 5-7kFedélzeti comp-ba nem kell nullázni az intervallumot és gyári szűrő menjen fel, ennyi.
Fáradt olajat igyér adod le, olajvizsgálatra pedg tudok céget: [link]
-
mamboo
tag
válasz
molnarpeter #6479 üzenetére
Most akkor az 507 kell?
-
-
Persze, de azt tudod, hogy így törvényesen nem megy át műszakin. Ha mégis átmegy, az törvénytelen és bűncselekmény úgy járni vele.
Most komolyan, reklámozni kell ezt? Értem én, hogy amilyen világban és országban élünk, ez már szinte természetes... Hiszen a legmagasabb szinten is ez megy, de azért na... -
bul07
nagyúr
válasz
Shrike7973 #6469 üzenetére
Bemész egy szalonba egy motorkóddal és veszel egy gyári olajszűrőt(Én nem oda mennék ahova hordani szoktam a kocsit), valószínűleg többe fog kerülni ment egy boltban jó minőségű, viszont ha gond lenne akkor nem tudnak rá hivatkozni hogy más fajta a szűrő
Majd veszel olajat ami jó hozzá, akár meg is kérdezheted hogy a szalonba hogy ők milyen olajat használnak ehhez a motorhoz és olyan olajat veszel egy webshopból vagy helyi boltból
Majd keresel egy szerelőt aki kicseréli, még a számlálót se feltétlenül muszáj nullázni, nem is tenném
Így megvolt az olaj csere és a garanciát se befolyásolja mert semmit nem vesz észre belőle a szalon, még ha garanciális gond is lenne a motorral
(#6471) mamboo
Teljesen mindegy hogy ki lett ütve akkor is azt kell beletenni ami az előírása, én 505.01 raknék
-
mamboo
tag
Sziasztok, kiiktatták az DPF szűrőt. 505.01 DPF nélküli vagy 504.00, 507.00 specifikus olajat tegyek bele? 5w30?
(2.0pdtdi 170le.) -
tboldi
nagyúr
válasz
Shrike7973 #6469 üzenetére
- Feltételezem ugyanolyan olajat kell töltsek, mint a szalon tenné - ennek típusát hol találom meg?
Kezelési útmutató megmondja. Nem feltétlenül konkrét olajmárkát, de a lényeges minősítések, tulajdonságok, amiknek meg kell felelnie, biztosan le vannak írva.
- Garanciára való tekintettel elvégezheti a szalonon kívül más is az olajcserét? Tudhat a szalon róla, vagy titkolnom kellene?
Ezt leginkább tőlük kellene megkérdezni.
- MOL mennyiért veszi be a fáradt olajat?
Ingyen.
- Bónusz: mintavétellel nem lehet minősíteni az olaj kémiai állapotát, ahelyett, hogy felhasználási szokások alapján próbáljuk megtippelni?
De lehet, csak szerintem nem túl rentábilis/életszerű.
-
Shrike7973
senior tag
Köszönöm a türelmes hozzászólásokat, biztos sokadikként teszem fel a kérdést.
Őszintén szólva azért sem merek általános autós cikkekből, illetve (berögzött?) véleményekből kiindulni, mert nem tudom, hogy fejlődhetett-e annyit a technológia, vagy konkrétan ez a motor lehetett-e úgy tervezve, hogy ténylegesen ritkábban kell olajat cserélni benne. Ideális esetben ezt az autónak kellene számolnia, nem nekem törni a fejem, hogy ha a mérnököknek van igaza, akkor feleslegesen szennyezem a környezetemet extra olajjal, ha pedig az autógyártók vezetői vezetnek félre, akkor meg hosszú távon kárt okozok az autóban.
Vezetési szokásokat tekintve az elmúlt egy évben ~15 alkalommal mentünk 100km+ távolságra országon belül, egyszer 600km-re külföldre, a többi pedig városon belüli 3-4 km-es utakból áll (ritkán legfeljebb 8 km).
Egyelőre az autószalontól kértem árajánlatot, 50e Ft-ra becsülték a munkát. Az említett 20e Ft-os becslés alapján megpróbálok utána járni alternatív utaknak, ezzel kapcsolatban a következő kérdéseim lennének:
- Feltételezem ugyanolyan olajat kell töltsek, mint a szalon tenné - ennek típusát hol találom meg?
- Garanciára való tekintettel elvégezheti a szalonon kívül más is az olajcserét? Tudhat a szalon róla, vagy titkolnom kellene?
- MOL mennyiért veszi be a fáradt olajat?
- Bónusz: mintavétellel nem lehet minősíteni az olaj kémiai állapotát, ahelyett, hogy felhasználási szokások alapján próbáljuk megtippelni? -
Motion_Blur
félisten
válasz
Shrike7973 #6462 üzenetére
Ez kicsit olyan hogy -"miért?" -"mit miért?"
a 2 éves olaj szétesik (kémiailag), nem az alapolaj, az adalékok nem látják el a feladatukat ennyi idő után
nem ken és nem hűt tökéletesen, és ezt a turbó fogja leghamarabb megérezni
egy 1.0 TSI-be pont 20e Ft-ért lecserélik Neked az olajat, egyszerűen nem éri meg nem lecserélni, annyira bagatel összeg, azt nézve hogy milyen fontos feladatot lát el az olaj a motorban
-
válasz
Shrike7973 #6462 üzenetére
Ha egy év alatt 8800 km ment bele, az feltételezi a 25km-nél rövidebb utakat.
Ebben az esetben max 1év vagy 10000km, amelyik előbb bekövetkezik.
Ha drágább javításokat akarsz, vagy nehezebben eladható autót 4-5 éves korában, akkor maradhat a 30e km/ 2 év.
Ez a 30e km/ 2 év csak az autógyártóknak jó, mert garancia lejártával gazdasági totálkáros lesz és lehet venni új autót. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #6465 üzenetére
Nálunk a cégesek rugalmason vannak, szépen le is jött 30 ezerről 26 ezerre december óta a miénknél a számláló.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Shrike7973 #6462 üzenetére
Egy motorindítással jellemzően hány km-t megy az autó? Használatiban benne is szokott lenni, hogy milyen jellegű használatra van méretezve a fix 30k/2 év olajcsere, ha azok a feltételek nem teljesülnek, akkor rövidebb periódus alkalmazandó, csak ezt nem szokták kihangsúlyozni. Jó lenne flexibilis intervallumra állítani az olajcsere visszaszámlálót, ha lehetséges - akkor figyelembe vesz az autó mindent, és az alapján szükség esetén csökkenti a szervizig megtehető intervallumot, de nem hozza előre fölöslegesen korai futásra/időpontra, az lenne ideális anyagilag.
Ha egy év alatt ment 8800-at, akkor maradnék 2 éves periódusnál, az gyakorlatilag 15-20 ezer km lenne, már ha nem 1-2 km-ekre van beindítva a kocsi. Ha csak hosszú utakat megy, akkor nem feltétlenül gond a 30k km sem, persze 2 éven belül. Viszont napi munkába járás stb már rövidebb periódust indokolna. Érdemes lehet 1 év/15 ezernél beiktatni egy köztes olajcserét akár otthon. Bármilyen alkatrész, amit a jó olaj megóv, drágább javítást tudna eredményezni, mint egy egyszerű olajcsere - egyszerűség kedvéért pl. turbó cserére, vagy gyűrűzésre kapott bármi árajánlatból sok-sok liter olaj kijön. Ha spórolni akarsz, akkor nívón szívd le fecskendővel az olajat, aztán mehet bele a friss, MOL átveszi a fáradtolajat, gyári szűrő meg 15-20 ezer km-t kiszolgál (kövezzetek meg nyugodtan).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Shrike7973 #6462 üzenetére
Azt kockáztatod, hogy az öreg olaj nem látja el a kenési funkcióját maradéktalanul és idő előtt elkopik a motor/hengerfejes lesz.
-
monosgeri21
tag
válasz
Shrike7973 #6462 üzenetére
Hogy mit kockáztatsz?
Keress rá nyugodtan Youtube-on és nézd meg mit engednek le az olyan kocsikból. -
Shrike7973
senior tag
Sziasztok!
Egy 1 éves Skoda Scala 1.0TSI köztes motorolaj cseréjén gondolkozom, jelenleg 8800 km van benne. Esetleg valaki össze tudná objektívan foglalni, hogy mit kockáztatok a kihagyással (maradva a javasolt 30K km/2 év szabálynál)? Kézzel foghatóbb érveket keresek, mint hogy "hosszú távra tervezve jobb cserélni". -
Asbee
veterán
válasz
grizlisandor #6459 üzenetére
csomagolás. már jó ideje
-
grizlisandor
veterán
TOTAL QUARTZ 9000 5W-40
Csak a csomagolása változott? Mert nem látom, hogy változott volna az összetétele az olajnak. -
Doki16
addikt
Sziasztok!
Milyen motorolaj ajánlott egy Suzuki Switfbe?
2015/10, 1242 cm3, 69kW, K12B motorkód. Az nem tudom számít-e, hogy automata.
Köszi a választ
-
Szia. Nem akarok kísérletezni, csak kíváncsi vagyok, melyik olajjal teszem a legjobbat a motornak - már ha van különbség (gondolom a szabványoknak és gyártói előírásoknak való megfelelést sem puszira osztogatják). Mivel nem rövid távra tervezünk az autóval, így szeretném megadni a maximumot neki (kis köbcenits, közvetlen befecskendezéses, eléggé kihegyezett turbós motor, szeretnék jóban lenni vele pár év múlva is
)
-
válasz
dragon1993 #6448 üzenetére
Eneos SUSTINA (hyper meg ultra inkább nem) 5w30 vagy 0w20
vagy Ecstar F9000 Benzin 0W-20 / 5w-30
ha nincs autópálya vagy hegyi szerpentin, és nincs terhelve hosszú utakkal, papás vezetéssel, akkor 0w20, különben 5w-30.
Esetleg nyáron 5w30, télen (okt 15. - ápr 15.) 0w20. -
dragon1993
őstag
Amatőr kérdéssel jövök.
A családban van egy 2012-es Suzuki Alto.
100 ezer km van benne, eddig 5w-40 volt belerakva.
A kézikönyve szerint 10W-40 / 10W-30 / 5W-30 és 0W-20 használható.
A SAE 0W-20 az ajánlott.Az olaj keresők leginkább 5W-30-at dobnak ki hozzá.
Bízhatok a kézikönyvben rakhatok bele SAE 0W-20 -at?
Melyik márka az ajánlott? -
Sziasztok.
Van egy Renault Grand Scenic IV, TCe 160 FAP, amihez olajat keresek. Gyári olaja az ELF Evolution RN-TECH Elite 0W-20 és 5W-30. Ami elő van írva, az az RN17 gyártói megfelelőség. Találtam még Castrol GTX 5W-30 illetve Liqui Moly TOP TEC 4410 5W-30 verzióban is RN17-es olajat. Kérdésem, hogy ezek közül melyik lenne a legjobb, illetve még arra lennék kíváncsi, hogy a 0W-20 és az 5W-30 közül melyiket érdemes használni? A gyártó 1 év vagy 20 ezer km olajcsere periódust ír elő, én 10-15 körül mindenképp cserélni fogom.
Előre is köszönöm!
-
raziel01
veterán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #6428 üzenetére
Na most reggel direkt figyeltem a reggeli melóba menetelnél: reggeli fővárosi forgalom, +15 fokos külső hőmérséklet: 102-104 fok között volt az olajhőfok.
-
papg79
tag
Sziasztok,
A 2003-as, 1.9 pdtdi Sharanomban szeretném lecserélni az olajat. Az a kérdésem, hogy az olajszűrőt milyen kulccsal tudom kiszedni. Kell hozzá valamilyen speciális szerszám? Köszönöm előre is a válaszokat.
-
válasz
Motion_Blur #6428 üzenetére
Csak a 2.0 TSI mutatta az olajhőfokot az eddigi autók közül, de mindhárom ~ ugyanazt.
Nyugodt autópálya: 104-106
Nyári városi normál menet, mire hazaértem dombnak fel: 118
Ez a 2 szélső érték normális üzemben, a jellemző kb. 108 és 112 között volt.
Racse: 120. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Motion_Blur #6428 üzenetére
Városban 90-95 ha nem tolom neki. Ha tolom 100-110. Pályán 110-115 tempó függő.
Viszont 115 fölé sosem ment eddig.
2.0 TDI, olaj passz még a gyári első töltet. -
Motion_Blur
félisten
Nektek mennyi szokott lenni az üzemi olajhőfok?
nálam (1.2 TSI @ 0W30)
város: 85-87 fok
közút: 89-92 (100-110)
pálya: 94-97 (140-nél és 170-180-nál is)amikor a Grossglocknert vásztuk akkor volt 112 fok a csúcs úgy emlékszem, és 107 alá nem is ment a szakaszon (1-2 kihúzatás, kis tempónál), ott már enyhe égett szagot is éreztem, illetve az egész motortér annyira felforrósodott hogy a motorkitámasztó megégette a kezem mire felértünk
-
szimi57
őstag
válasz
molnarpeter #6424 üzenetére
Nem ismerem a technikát, de szerintem üzembiztosabb megoldás lenne.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #6421 üzenetére
Ez folyadékhűtéses és a jobb hatásfok miatt engedik feljebb a hőmérsékletet.
-
molnarpeter
nagyúr
Ez mondjuk érdekes 🤔 van egy léghűtéses traktorunk, ugye ott az olajnak is jobban kell hűteni, de annál is 120°C megengedett maximum rémlik a gépkönyv szerint. Annak az olajszűrő alatti konzolban van a jeladója, talán valamennyivel hűvösebb ér oda az olaj, de ha érdekes lehet, megnézem pontosabban a hőmérsékletet, kenési kört. Autós vonalhoz képest érdekes lehet, hogy nincs benne szűrőbetét sem, hanem két fúvóka hajtja, így kipörgeti magából a hengeres egység oldalfalára a szennyeződéseket
-
norrberth
addikt
válasz
Motion_Blur #6414 üzenetére
Föhh
-
Qru
MODERÁTOR
Üzemi olajhőfok témában ezt a jó kis szemléltető ábrát találtam (amit a BC mutat hőfokot az természetesen az olajteknőben lévő olaj hőfoka). Annyi kiegészítés, hogy ez nem személyautó motor (munkagépé) de kb jók az értékek oda is, itt a felső érték magasabb lehet mint a személyautókban. Bár egy jó 10W60 olajjal ott is megugorható ez a szint.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
TommyY2 #6416 üzenetére
Viccből írtam Norbinak!
csak 500 km van eddig az olajban, igaz abból volt sok padlógázas pályázás is, de 97 fok fölé nem ment az olaj, városban a szokásos 85-90 fok. szint a maxon ahogy mindig szokott, 10e km után is. nem tudom elképzelni hogy egy márkaváltás után elkezdje enni az olajat az autó
szinte minden paraméterében egy az egyben megegyezik a Castrol EDGE-el ami a viszkozitást illeti, annyi a difi hogy ez 504.00-507.00 VW spec olaj
-
TommyY2
tag
válasz
Motion_Blur #6414 üzenetére
Azért jó lenne tudni, hogy melyik fajta Motul volt és milyen motorban.
Hogy látszott a berakódás (én nem értek hozzá, de tervezem a Motul olaj használatát)?
Suzuki Sx4 S-Cross 1.4T, Motul 8100 X-Clean EFE 5W-30.
TommyY -
szimi57
őstag
válasz
Motion_Blur #6414 üzenetére
A francba. Nekem már itt van a Motul a következő cseréhez.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #6411 üzenetére
Nem csak neked a Fiatodnak is.
-
molnarpeter
nagyúr
Fiat hamarosan kap wellness-t, gázolaj szűrőt illetően keresgéltem egy darabig az ideális megoldást. Bosch a befecskendező rendszer, gondoltam rendelek azonos márkából szűrőt is, azt hiszem 4 mikron szűrés, kosárba vele... erre kauffer szerint nem beszerezhető
Olcsóbbak esetén tartok tőle, hogy nem lenne megfelelő a szűrés. Lapozzunk hát.
Traktoroknál mióta eszemet tudom, Sofima szűrőink voltak (egyik pont Fiat technika volt), Bosch árához képest úgy 5k-val olcsóbban szerepelt is a listában. Kicsit utánanézve ~30 éve UFI-val egyesültek, illetve utóbbi használja már a márkanevet. Mindkettő honlapja szerint a gázolaj szűrőik akár 4 mikronig megfogják a szennyeződéseket - innentől kezdve nekem is jó lesz -
bul07
nagyúr
Ha már speedzone+Carvertical
Akkor nézzétek meg a videójukat(pár napos friss)
És akkor bármibe higgyen nekik az ember amikkor bármifajta szolgáltatásról termékről beszélnek, kilóra eladják magukat
El kéne árasztani a videójukat dislike-al hogy tanuljanak belőle meg esetleg más videósnak is elrettentő példaként -
Jenne
őstag
válasz
maximuss #6399 üzenetére
Ez olyan lehet mint a például a WÜRTH olaj.
-
raziel01
veterán
Carverticalt is nyomta mindenki közben meg egy nagy nulla. Több 100 panasz van miatta.
Nekem is paypal-hoz kellett mennem, hogy visszaadják a pénzt. Alvázszám alapján 5 ezerért sikerült kiadni, hogy milyen évjárat meg milyen motor. Azon kívül meg semmi. És ők nem akarták visszaadni a pénzt. Levelezgetés paypal-al és képekkel bizonyítás után visszakaptam a pénzt.
AutoDNA meg gyakorlatilag mindent kiadott. Képek, km, felszereltség, káresemény stb. -
Valoban az! Jelenleg Fuchs GT1 Pro V 0w-20 van benne es rendkivul elegedett vagyok vele. Olajcsere elott allok es talaltam egy masik Fuchsot is, a GT1 Evo Pro-t, ami parametereiben a Pro V-nel is jobb, de mar nem nagyon kaphato. Igy keresgelni kezdtem es a Concept B-XL olyan parameterekkel rendelkezik, mintha GT1 Evo lenne. Arban igen nagy a szoras, 3e-5,5e / liter. Lehet benevezek egy ilyenre, ahogy nezem, o hivatalos partner es normalis aron kinalja:
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW topik
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Autós topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Adobe Photoshop
- Mikrotik routerek
- Windows 11
- További aktív témák...
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T1000 16GB 512GB 15.6 új akksi 1év garancia
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest