Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz fokukac #45731 üzenetére

    "Most úgy őszintén: mi az, ami ma szériafelszereltség, és 5 éve nem volt az?
    Az USB-s mp3-lejátszáson és esetleg a fancy fedélzeti computeren kívül...?
    Én nem nagyon látok ilyet."

    - A klímát meg sem említem, annyira egyértelmű. Nem is feltétlenül kell automata, személy szerint a manuálissal is tök jól elvagyok, és a többzónás készülékhez sem ragaszkodok.

    - Tempomat nélkül én már nem szívesen élnék együtt egy autóval - és nem csak hosszabb utakon praktikus, én azt szeretem a legjobban, hogy ha tudod, hogy valahol célszerű kínosan pontosan betartani a sebességkorlátozást, mert gyakran mérnek, vagy telepített trafi van, akkor belövöd annyira, és kész, nem kell arra koncentrálni, hogy véletlenül egy miliméterrel lejjebb nyomod a lábad, és észre sem veszed, mert annyira halk az autó, és annyira nincs sebsségérzet.

    - Az ülésfűtés a világ egyik legnagyobb találmánya, sokkal elviselhetőbbé teszi a téli reggeleket, amikor fél hatkor beülök akármilyen minuszban az autóba, és 1,5 perc múlva kellemes melegre van felfűtve a seggem alatt az ülés.

    - Beépített gyári kihangosító, lehetőleg kormányról, de legalább az autó kijelzőjéről vezérelve. Ezt mondjuk konkrétan kötelezővé tenném minden autóba. Hihetetlen, hogy még mindig mennyi kézben tartott telefonos őrültet látok, akár prémium autókban is. Nagy divat manapság, hogy a kihangosított telefont tartja az arca előtt a kezében, gondolom ez azért terjedt el, mert jgy le tud nyúlni a váltóhoz, ha kell, és nem kell egy kezet folyamatosan a fülén tartania, de vezetésbiztonsági szempontből egykutya.

    - Az esőszenzor talán a kevésbé fontos a fentieknél, de azért az eléggé priceless, hogy nem kell többet azzal foglalkoznod, hogy a lassú fokozatnál mindig vizes marad az ablak, a gyorsabbnál meg nyikorok a lapát, mert a vizet már letörölte, de még dolgozik.

    - Parkolóasszisztens, vagy tolatóradar (esetleg kamerával) megintcsak borzasztóan jól tud jönni szűk városi parkolásoknál, vagy falhoz tolatásnál. Nem azért, mert ne tudnék tükörből tolatni, csak a mai autóknak annyira ormótlan és cseppszerű, kidudorodó, és hátrafelé szűkülő a hátulja is, hogy sem a tükörből, sem hátrafordulva nem lesz fogalmad sem róla, hogy pontosan hol van az autó vége.

    - Az AUX, USB, microSD helyet te is említetted, bár a régebbi autókban egy egyszerű fejegységcserével is lehetett ezt orvosolni, viszont a gyári, középkonzolba épített cuccoknál ugye alap kell, hogy legyen.

    - Az első könyöktámasz kissé ízlés kérdése is, találkoztam olyannal, akinek az agyára ment, és mindig felhajtotta, vagy hátratolta, én nagyon szeretem, és borzasztóan tud hiányozni, ha nincs.

    Szerk.: Amúgy emlékszem még arra az időre, nem volt olyan régen, amikor a távirányítós központizár, vagy az elektromos ablakemelő is méregdrága extra volt, most ennek a mai változata a különböző kulcs nélküli rendszerek.

    "az egy összegre vonatkozó kommentedet nem értem"

    Pedig de gonosz akartam lenni, így viszont már nem annyira vicces.

    "a Jazz 1,9 M volt"

    Az olyan 6-6,5k EUR, ott kezdődnek a normális használtautók.

    "Hitelt nem veszek fel, pláne nem autóra."

    Van az a szabály, amit sokhelyütt szeretnek emlegetni, ha jól rémlik, hathavi nettó jövedelmedig érdemes elmenni autóvásárlásnál. A Mazdával bőven belefértünk, a második autóval, ha ezzel kumulálódik a keret, kicsit kicsúszunk belőle. De ez nem is érdekes, korábban leírtam az álláspontomat én is, semmi gond, ha nem értünk egyet, téged is megértelek.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák