Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szcsaba1994

    tag

    Sziasztok!
    Van egy file, aminek a tartalma egy szó(objektum típusa), utána pedig 4 attribútum, amik az objektum konstruktorába kerülnek.
    Ebből a file-ból szertnék beolvasni, gyakorlatilag eg játékállást betöltve.
    Ha az elején 2-es gombot nyomom le, akkor olvassa be a fájból, ha az egyest akkor teljesne új játékot kell kezdeni (ez gond nélül meg is van)

    Kb így néz ki:

    Tipus[] tombEgy;
    Tipus[] tombKetto;
    if(gomb==2){
    betoltes(tombEgy, fileEgy);
    betoltes(tombKetto, fileKetto);
    }
    if(gomb==1){
    tombEgy = new Tipus[db];
    tombKetto = new Tipus[db];
    feltolt(tombEgy);
    feltolt(tombKetto);
    }

    Mikor a betöltöttel szeretnék játszani, kapok egy NullPointerExceptiont akkor, amikor a tombKetto-t használnám először

    Mi lehet a gond?

Új hozzászólás Aktív témák