Új hozzászólás Aktív témák

  • mindthecrap

    aktív tag

    válasz hszilard666 #35056 üzenetére

    Igazából azt kéne rendbetenni a fejekben, hogy itt három külön tényező van:
    - Magyarország törvényei a jótállásról ami a kereskedő és a vevő között jön létre, nem a vevő és az Apple Inc. között. Eszerint egy iPad pro-ra 3 év jótállás van akkor is ha az iStyle adja el és akkor is ha a Jóska GSM Kft (aztán persze sok sikert behajtani rajtuk)
    - Van egy szerződés a kereskedő és az importőr között, ezen múlik, hogy ki állja a cehet ha szar van a palacsintában, de ehhez semmi köze a fogyasztónak, hogy a kereskedő az Apple hivatalos nagykerben vette-e vagy egy német outletben. Te a kereskedővel állsz szerződésben.
    - Van ez az Apple "garancia" menüpont ami szép és jó de a magyar törvényeket nem írja felül. Amennyire tudom, itthon csak annyi haszna van, hogy amíg ez ketyeg addig könnyebb a gariztatás, "szó nélkül" intéztik a nagy szervízek.

Új hozzászólás Aktív témák