Hirdetés
-
PROHARDVER!
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
pomk
őstag
Bosch KGV39VL31S hűtő kellemetlen fütyülő, cicergő hang. 6. felvonás...
Pár napja írtam a Bosch vevőszolgálatnak, mivel 1 hónapja, amióta nálunk járt a szerelő (újra), semmilyen visszajelzés nem érkezett tőlük hogy hogy is áll az ügy. Ezért bátorkodtam rákérdezni, hogy böfögjenek már valamit a kedves vevőnek...
Válasz: "Tisztelt X Y!
Partner szervizünk által az .... – ös munkalapon bevizsgált KGV39VL31S típusú készüléket, vezetőségünk döntése alapján a körülményekre való tekintettel visszavásároljuk Öntől.
Kérjük, amennyiben egyetért álláspontunkkal, küldje meg részünkre a számla másolatot, valamint egy bankszámla számot, ahova a vételárat utalhatjuk. Szervizünk a készülék elszállításáról gondoskodik.
Reméljük sikerült megnyugtató megoldást ajánlanunk!
Válaszát várva, üdvözlettel!
BSH Vevőszolgálat"Illedelmesen megköszöntem és megkérdeztem, hogy van-e lehetőség típusazonos készülékcserére, mivel ezen a hibán kívül 100%-ban megvagyunk elégedve a termékkel és sajnos az akkori akcióban már nem is kapható. Ill. az akori 2+3 év garanciás promocióról sem tudtuk hogy él-e még?
Válasz:
"Tisztelt XY!
A készülék cserére természetesen van lehetőség, azonban amennyiben az új készülék zajszintje ismételten problémát okoz, sajnos azt már nem tudjuk műszaki hibaként kezelni.
Az alábbi linkre kattintva találja aktuális promócióinkat a 2+3 év garanciával kapcsolatban, valamint a 10% pénzvisszatérítésre.
https://www.bosch-home.com/hu/promociok/hutogarancia5
Várjuk szíves visszajelzését a fentiek alapján!
Üdvözlettel:
BSH Vevőszolgálat"Na most akkor hogy is van? Ha ismételten előjön a hiba, legyen mondjuk szériahiba, akkor az már nem műszaki hiba szerintük?! Váááát? Vicces
Vélemény? Kíváncsi lennék, egy ilyen kijelentéshez a fogyasztóvédelem mit szólna. Vagy ha mondjuk a cserét választjuk, és újra hangosabb lesz a gép mint a specifikációban előírt, akkor azt nem reklamálhatjuk meg mert az "ismételten előfordul és az már nem műszaki hiba"? Ha nem az, akkor mégis mi?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Háztartási kis- és nagygépek topikja!
● hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topikban nem!
● a javításra és jótállásra vonatkozó új szabályozást az összefoglalóban találod!
-----------------------------------------
> KÉSZÜLÉK TAPASZTALATOK <
-----------------------------------------
> ALKATRÉSZ BOLTOK <
-----------------------------------------
Kapcsolódó PH! fórum témák
● asztalos topik
● elektromos kéziszerszámok topik
● klíma topik
● kávé topik
● automata kávégépek
● lakásfelújító, szerelő topik
● led világítás a lakásban topik
● légtisztító topik
● mosógép topik
● okos otthon / smart home topik
● robotporszívók topik
Kapcsolódó blogbejegyzések
- Tudástár Vezeték nélküli porszívók - alapok
- Tudástár Amit a robotporszívókról tudni érdemes
- Tudástár Hogyan válasszunk porszívót?
- Tudástár Mi mennyi áramot fogyaszt?
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest