Hirdetés
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- Bluetooth hangszórók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple MacBook
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #149699 üzenetére
" látszólag tele van munkával,"
Látszólag akit kipróbáltam a múltban azok is ajánlottak, meg itt van ugye aki után elment a fék és behúztam egy ki tudja mekkora kárt, de kb. 700ezrest, oszt 40 éve szerel meg minden és hát még nem vót baj sosem és milyen jó ember. Csak erősebb, mint okosabb aki két különböző rugót rakott a kocsiba és mellé belekalapált egy nem oda való lengéscsillapítót, meg... Ezek után persze, hogy inkább azt mondom kivárok valamennyit és fizetek, csak legyen jó, no de mennyi az a végtelen?
Vicces lett volna ha engedem kicserélni a szervót, de szívesen ott lettem volna akkor is, mikor kicseréli és hát nem műxik...
Aki meg még egyszer olyat mer mondani, hogy béreljek autót és hasonlók az előtte kétszer is gondolja meg. Legalább kétszer.
Telexen Wigo promo cikkben is pont 30 perces útjai voltak és havonta egyszer kellett vidékre menni akkora "csomaggal" amivel én melóba járok és véletlenül pont az is belefért a 100 km ajánlott hatótávba. Apjuk kaszát, mindenki is bekaphassa.
Holnap jövök az alkupozíciókkal, még meg kell gondolnom a politizálást és nem hirtelenkedést, meg célirányt. Van egy napom felkészülni
-
blueboi69
őstag
válasz
Jahno #149698 üzenetére
Nemhiszem, hogy elkezdene bármit is kipakolni az autóból, nincs arra ideje...
Amúgy igen, a bmw-vel jártam én is így, végül ugye Gyálon találtam normális szakit rá, dehát ki a franc akarja odahordani innen. Otthagyni, értemenni, rémálom.Felénk van egy jó műhely, de ott is tele van és pl bmw-t, audit, de talán mercit sem vállalnak. Náluk szoktam csak a műszakit megoldani. Múlthéten elvitt ismerős egy másik szerelőhöz, fiesta alatt a hővédő lemezt tartó 2 csavar szakadt át és zörgött a lemez. Kb több idő az autót megemelni, mint megcsinálni. Megbeszéltük a szerdát, hogy mikor menjek (családos emberként már nem szívesen fekszem be autó alá, főleg ilyen hidegben). Odamegyek (asszony is vett ki szabadnapot, mert amúgy ő vinné el az autót), vártunk 1.5órát a műhely előtt, mert amit épp szerelt, ahhoz nem hoztak alkatrészt és nem tudott kiállni vele, aztán mikor 20percenként pingettem, hogy wtf, már érezte, hogy ez így gáz, elkezdett valami kistehert gumizni, hogy azzal le tudjon állni másik emelőről.... végül nemtudom hogyan, de összerakta azt is meg a másik autót is, és megcsinálta kb 10p alatt, elkért érte kemény 3ezer forintot. Mondanám, hogy amúgy ajánlom, mert látszólag tele van munkával, de ez manapság nem garancia arra, hogy valaki jól is dolgozik.
Kéne féket cserélni, megrendeltem cromax-ból a boscht, de ezt megcsinálom én itthon azt jóvan. Így elkezdődött a ráköltés a fiestára -
Jahno
veterán
No, szerelőnek bejelentettem, hogy holnap 3ra ott vagyok az autóért, pont. Kicsit hápogott, hogy de hát mindjárt majdnem kész és... Mondtam, hogy ez engem már különösebben nem érdekel, többször szopatott keresztbe, infó nulla, hadakozunk és ígérget, az pont eddig tartott és nincs tovább. Meghúztam a vonalat és valószínű nem én vagyok az első akivel így jár.
Kérdés mennyi pénzt szeretne kérni és van-e valami az autóban... Vagy azt most kibontja-e és merre sakkozzak. Kap egy 20ast, mert legalább van diagnosztika, de ha tegnap kellőképpen megijedt és nekiállt lapátolni, akkor azért ment bele alkatrész is rendesen. Ezt Unixos kedvezményes ás -15%-ért akár át is venném. Talán.
Másik szerelő ha értelmes bevállalhatja, de azt is mondja, hogy hozott anyaggal nem dolgozom és nincs gari, ott mit dobjak a kockával és mi megy kukába?
Van egy söröm, hogy a kis melókat veszi előre, azt tolja folyamatosan és százalékosan jól lehet keresni, mikor így fél nap lenne valami, akkor megyek a levesbe félre és mivel évek alatt hozzászokott a türelemhez, egyre jobban rakja a sarokba, míg mindig beesik valaki más.
Itt azért most rendesen megbaszódtam, pénzben, mindenben is. Tegnap is mondja haver, hogy tudna mondani sok más szerelőt, de mind kontár ahova meg most viszi a kocsit ott ilyen olcsón nem úsznám meg, mint eddig... Hátfakk.
-
eattila
őstag
válasz
Jahno #149696 üzenetére
A nyírás/terelés nem rémlik, de olyankor én nem vagyok ott
A sátrak azért cégesek, mert cégek (jobbára helyi/környékbeli) delegálnak főleg csapatokat. Kapsz egy helyet és oszd be kb.
Úgy értem a simát, hogy a barizást leszámítva sima búcsú. De amíg kijár a szentandrási, addig nagy baj nem lehet
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #149695 üzenetére
Kinek mi a "sima". N+1 csikket olvastam róla és néztem YT videót (:- Meg versenyszerűen nyírnak, terelnek, egyéb folklór, akármi. Inkább az nem tetszett egy csomó ilyennél, hogy viszonylag kicsi sátrak voltak és a méretük ellenére minden milliméter televerve reklámmal, céges logókkal.
Na majd meglátom, ezeket is nehezebb tömegközzel megoldani, addig meg nem biztos, hogy lesz autóm.
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #149691 üzenetére
Sikerült beszélnem szerelővel, kb. pénteken megyek érte és lesz ami van. Másik szerelővel jobb lett volna személyesen beszélni, meg időzíteni, de így most sok választásom nem lesz, lerakom a ház elé és valami lesz. Azt sem tudom mi van beépítve, vagy mi történt, ezt majd ki kell szednem az arcból és persze az sem mindegy mit vásárolt meg hozzá, amit esetleg bukik vagy mennyi munkadíjat nem kap. Érezte, hogy elbaltázta, nem próbálkozott azzal, hogy "ez nem így műxik" vagy hasonlók, pedig vártam. Cserébe lehet nem sokkal leszek előbbre.
Villanyásszal is beszéltem, 200ezer mindenhol a tarifa, mondom jóvanja, szóljon mikor szeretne jönni és egyezkedjünk. Gondolom nem holnap szeretne nekiugrani, bár akkor még nálam lesz az autóra tervezett lóvé. Esetleg feldobok egy pénzt, ha ha fej akkor az Atlantisba megyek be (ott úgyis régen voltam), ha írás akkor Fotoplusba (ott idén már jártam).
Hétvégén lehet lekapom a lakáselosztót és tervezek, írok anyaglistát.
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #149681 üzenetére
Az a nagy buli, de van Szolnok felé, Mehikópusztán, Apaj környékén, Rákócziújfalut is 3 éve kedvenceltem be, most találtam egyet Káptalantótiban, szóval valami miatt Karcagot is megjegyeztem, de nincs konkrétum. Birkafesztiválról van, de azt nem teljesen értettem, még lehet annak is adok esélyt.
-
-NoVa-
veterán
-
hobizoli
nagyúr
válasz
npera #149682 üzenetére
01:33-nal a kmora 145-t mutat, a GPS 120-t
02:33-nal kb 240 az oran, a GPS-n 196 van
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
nemtom miert van ennyire tulmajmolva ez az auto amugy
multkor is nezem a Supra tunnnnner RMS Geri kommentjet, hogy berakjuk a gyurut a furatba, es 0,15-0,2mm-t kell szedni belole, hogy a hezag meglegyen...
b+...
a 21. szazadban, CNC technikaval nehogymar ne lehessen par szazados pontossaggal is megcsinalni a furatot honolaskor, hogy ne kelljen kezzel megreszelgetni az aranyaru gyuruk veget
a 60-s evekbol szarmazo Zastava motoros Punto-ba meg hóóóóttt siman gondolkodas nelkul osszeraktuk a Götze gyurukkel, semmit nem mertunk meg tureszelgettunk es az jo volt ugy is
megis 230-240 lo per litert tudott igy is kovidugok nelkul
ez Supra leptekben 750lo lenne, mert az 3 literes motor
addigra abban a motorterben meg az akksi->kaszni testkabel a gyari csak
es o sem vallal ra semmi garit, hogy ennyi vagy annyi km-t, uzemorat kibir majd egy p toltonyomassal fujkalva, ha szetesik egy het mulva, akkor az annyi volt...~8 millioert -
mindeközben a fejlett nyugaton:
de ez természetesen a webshopban nincs kiírva, ahova google felől érkezel, csak a címlapon. -
-NoVa-
veterán
-
npera
addikt
Ma annyira átfáztam melóba menet és hazafelé is, hogy most egy időre pihentetem a bringázást. Odafelé közel 1 óra volt, hazafelé éppen 1 óra felett. Gyötrelmes átlagsebesség. A vastag kesztyűben alig tudtam váltani. A lábam úgy átfázott, hogy fájtak a lábujjaim. A fejem is fázot, de a sapka alá befújt a szél és a füleim különösen fagytak.
A város mindenhol fel van bontva, terelések, szűk kerítésekkel szegélyezett nem kivilágított szakaszok, egy csomó éles padka a felbontások körül. A bringások fele lámpa nélkül, meg a rolleresek....
Ma besokalltam picit. -2 fok volt, de erős széllel vegyítve jól hűtött.
A héten lemosom a bringát, aztán egy ideig pihen a cucc.
-
npera
addikt
Úristen.... Never meet your childhood heroes....
BIG WING vs BIG TURBO // 650HP TOYOTA SUPRA *SNAPS* on AUTOBAHN
Ez a kocsi már nagyon nem kívánatos ebben a formában. A leszakadó szárny a tuning minőségét perspektívába helyezi....
-
elhoztam a vivarot, egyelőre egész korrektnek tűnik. és nagyon pözsó, a tempomat kapcsolója ugyanaz, mint ami már a 307-ben is bevált, a rádió ikonjai is.
és tolatáskor folyton a középkonzolt nézném, arról le kellene szokni -
Jahno
veterán
válasz
eattila #149676 üzenetére
Végén még konkretizáljuk is. Ott sok mindent ki bírok találni magamnak, amit össze lehet kötni. Nagymajor-Bucsa közt pld. akadna dolgom, vagy csinálok valami nyaralást és akkor zasszonnyal el leszek a környéken. Zádor híd ha eddig megvárt, akkor mehet tovább a "majd" dossziéba. Püspökladányban ott van a bolond villanyos ember azzal is kellene egy sört inni... Ha meg hosszabb dolog, mittomén ilyen 2 hónapos szervíz, akkor simán bevállalom a Cívist, az max. 1 órát vesztegel meg ide-oda toszogatják, de ha rászánom a napot az utazásra akkor mehet egy kiadós MÁV kalandozás aztán majd visszamegyek ha kész van minden. Ezzel nem szokott baj lenni, ha ilyen kb. 4 óra alatt leküzdhető táv, akkor az még jó. Április 25-27 környékén buli van felétek, azt is évek óta nézegetem. Mindent nézegetek, idén meg kellene csinálnom
-
Jahno
veterán
válasz
eattila #149674 üzenetére
Már minden is megfordult a fejemben, de lehet a végén még a követező körre kérek ajánlatot. Vagy kihúzom 1-2 évig és keresztgyerek megcsinálja. No meg ismerőshöz nem vinném, mercsak. Egyszer kipróbáltam, szerintem még most is szopok miatta, amit meg autós és egyéb csoportban ajánlottak arról írtam is, hogy mennyire nem jött be.
-
blueboi69
őstag
válasz
Jahno #149664 üzenetére
Hát akkor tényéleg keress mást. Nekem az az elméletem, hogy ha le van baszva az udvaron valahová és nem basztatod, akkor tuti csak a frissen beeső vagy sürgős munkákkal halad, aztán ha már az ilyen párhuzamosított romok nem férnek el, akkor már nem vállal be többet ésvagy megoldja, de hidd el, hogy olyan nincs, hogy ő vakarja a fejét, hogy nincs meló, mert áll mindegyik és ő is csak a telefont pörgeti egész nap, mert vár az alkatrészre, akkor megoldaná tutira.
-
-
Jahno
veterán
válasz
Sipi- #149665 üzenetére
Én eddig is alapban feltűnő voltam, de mire gondoltál? Nyilván nem rakok a tetejére egy rózsaszín Trump szobrot
Sarkon közelben van is hely. Kérdés mi történt az autóval, mert megbontani megbontották, ha össze van rakva akkor szólt volna, mert talán szabadulni szeretne és pénz is jól jön, viszont ha nem csinálta meg, akkor nem járóképes és B verzió, előbb vinni és másik szerelő....
-
Sipi-
őstag
válasz
blueboi69 #149663 üzenetére
Nem kell nagyon leverni, elég az egyiknek leesni. Nálunk már kétszer plombálták újra. Először én intéztem, akkor kijött egy részeg (tényleg bűzlött a piától), aki nem hozott új csavarokra rakható műanyagot.
Valamit összetákolt. Persze leesett ugyanúgy pár hónap múlva, annélkül, hogy bárki hozzáért volna.
Következő cserét a közös képviselő intézte házszinten, mert nagyon sok óráról leestek az először rárakott plombák (plomba nem sérült, drót sem, csak a csavarokról potyogtak le a műanyagok, amin a drótot átfűzik). -
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #149663 üzenetére
Meguntam. Azt már régen meguntam, néha basztattam, néha nem. Műszaki oka nem lenne, amúgy alkatrészre vártunk, meg egyik szerelője beteg volt, meg csiribiri zabszalma, de most már tök mindegy mit mond, múlt héten belerúgtam azt mondta, hogy tegnap keddre meg lesz. Baszik hívni, szólni, nem bírok vele, egyszerűen nem létezik értelmezhető határidő és egyre tovább halogat mindent is, max. vonogatja a vállát. Gyanítom közben állásában 6szor szarrá merült az akkum is, annak is jót tesz ez egész.
Mindegyik verziót kipróbáltam, ha basztatom ha nem, ha csak várok vagy néha basztatom, teljesen kezelhetetlen lett a csávó.
Türelmi idő szerintem nincs. 15ezres bünti a friss árazása, annyit megér, mert 3500 lenne az okmányiroda, amit személyesen tudsz elintézni és időpontok párhuzamosítása kell, meg a trélerezés is utazásonként 10-30ezer....
-
blueboi69
őstag
válasz
Jahno #149662 üzenetére
Levert plomba jónak tűnik ha beveszik...
Autóval most mivan? Meguntad a halogatást vagy vmi műszaki oka is van, hogy átvinnéd máshova?
Ha a véda kapukat meg rendőrautókat elkerülöd akkor jóeséllyel nem kapsz büntetést egy út során. Meg asszem van is valami türelmi idő, de lehet azt is túllépted már. Mindenestre bevállalhatónak hangzik, én is úgy vittem a cégest fehérvárra műszakira. Bár az autóval nem volt baj ugye, tehát járóképes volt.
Most mi az utolsó, mit mond a szerelő, miért áll a munka? -
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #149661 üzenetére
Még mindig ki kellene cserélni kb. 1.5 méternyi kábelt és ELMŰEONMVM-nél aláírni egy igénylést. Januárban szemben szomszédnak csinált egy látszólag értelmes szerelő ilyet, akkor letámadtam, hogy na nekem is kellene mondjad mennyi és mikor. Nyár végén előkerült, hogy 200ezer+ de lehet idén már nem érne rá, csak ajánlatot adott, hogy tudjam merre mennénk.
Ezen persze az összes ismerős felháborodott, hogy ilyen nincs, drága, lehúznak. Ami csak kicsit jobb, mint az autós téma mert legalább embert ajánlottak rá, de az utolsót is kerek 2 hete hívtam, azt mondta ne türelmetlenkedjek, majd egyszer előkerül és ad ajánlatot. És itt tartunk. Lassan 2 éve találtam ki az egészet és haladni kellene. De lehet 3 éve. Nem is tudom már. Meg kellene lesni.
Autó ügyben szerintem ma délután beszélek másik szerelővel és megyek trélerért oszt autóért, csak nem tudom melyik irányba szopjak, adja vissza az előző megcsinálva és műszakival mert +pár napon (ami max 17 lenne első hosszabbítás nélkül) semmi nem múlik, vagy baszódjak meg, költsek erre is és logisztikázzak, hogy az új embernél megint hetek és ki intézi el a műszakit, vigyem tréleren ide-oda, vagy kérjek időpontot vizsgára és akkor ahhoz útvonalengedélyt ami újabb kör, kormányablak személyesen, mindenhez valami távoli időpont a jövőben és össze is kellene hangolni. Aminek ennyi futkozása van és minimális költsége, szerintem ha műszaki nélkül hozom el akkor szükség esetén bevállalok egy 15ezres helyszíni bírságot és még mindig ez lenne a legegyszerűbb az egészben.
-
Jahno
veterán
Ááá, ez nem az én évem, semmi nem adja ki. Lehet el kellett volna fogadnom az ajánlatát annak a villanyásznak akivel januárban bizniszeltem, mert akkor lassan talán meg is lenne amit tervezünk. Mármint jövőre akár neki is látna.
Mostani másik csávó is csöppet el van tűnve, lehet simán csak felcsapom a szaknévsort és válogatok véletlenszerűen. Vagy egyik óraállás leadása után leverem a plombákat és bejelentem az Eonnak, hogy jajj hát nyitott a folyosó valaki megpiszkálódta de már rakom is rá a biztonsági zárat, csak jöjjenek gyorsan segítsenek, jajjjmilesz....
Faszkivan az univerzummal na.
-
npera
addikt
Nova, egy kis városi bevásárlós rohangászós gép? Csak 400 köbcenti, semmi extra....
-
npera
addikt
Ma melóból hazafelé bekanyarodtam a "sportboltba" és rittyentettem 2 db 35 mm-es szegecses abroncsot. Miközben a fiam edzett felraktam a papucsokat, holnap akkor lesz már nekem is szegecses gumi. Kell is, mert ónos eső volt éjszaka és napközben is, egyes helyeken gyalog is óvatosan kell menni. Szerintem nem fogok 56-fokos döntéssel kanyarodni holnap...
-
Sipi-
őstag
-
zetor2000
őstag
-
Jahno
veterán
válasz
WiZARD #149648 üzenetére
Ja, azt nem írtam annó, hogy pár napja itt Csepelen a ház mögött ugrált valami állat, játszott egy nagyobb madárral, Nézem, hogy elég méretes macska meg farka is milyen, közel megyek, nahát egy róka. 3 méterről simán megbámulhattam. Megnézett, de a szárnyas jobban érdekelte. Dunakeszin is van egy állandó róka ami erdő felől jön, megnézi teraszon a vendégeket, aztán megy tovább.
-
WiZARD
addikt
na megint itt volt a róka, elvitte a papucsomat
így már sejtem hova tűnt 2 éve a teraszról 1 pár cipőm
-
zetor2000
őstag
-
Jahno
veterán
válasz
Grillo #149632 üzenetére
Én is azt néztem, hogy elvileg GTKe, de Kiskunszicílián attól még nagyon messze van ezzel a pár karccal.
Na mindegy, most a Betta drink bárban szopogatom a kevertet és meghallgattam A Kérdésre egy ultimátum választ, mondván onnan tudja, "mer' Te informatikus vagy és nem bokszoló" Úri közönség összegyűlt, jövök még erre.
-
hobizoli
nagyúr
-
Grillo
őstag
válasz
Jahno #149631 üzenetére
OK, de azért az is meg lesz csapkodva, aki a kulcsot az ülésen hagyta, meg egyáltalán nyitva az autót. Meg a kísérő, aki nem számolta meg a diákokat percenként. Meg még páran. Amúgy ez nem is tűnik rossz iskolábahordós autónak, a lányom kerekes hátizsákja is beleférne a csomagtartóba állva is akár.
-
Jahno
veterán
válasz
Sipi- #149630 üzenetére
Ipari kémkedés
A pálya meg zárt magánterület, cikkben emlegetik a sorompót is. Gyárba belépéskor sok mindent alá kell írni és elmondják, hogy mit lehet. Erre magasról tett több ponton. Ügyvédjének van 1 éve felkészülni, hogy mivel dumálja ki, ha csak nem túl pénzesek a szülők vagy jó fej a gyár....
-
Jahno
veterán
válasz
Sipi- #149626 üzenetére
Ja, szembejött, mókás. Gyereknek mostanában nem kell gondolkoznia, hogy mivel foglalkozik és mennyi pénzből az biztos. Aztán ha jól sejtem ilyenkor a gyárban is meg fognak simogatni 1-2 arcot és megy majd a követelőzés, hogy de hát "csináljanak valamit". Néhány mondvacsinált intézkedéssel el lehet simítani, majd minden megy tovább, ahogy szokott
-
Sipi-
őstag
Gyárlátogatásra érkezett egy egyetemi diákcsapat november 15-én egy kecskeméti gyárba, és bár a látogatások rendszerint kötött programmal és szigorú protokoll mellett zajlanak, az egyik diák elszakadt társaitól, és egymaga kezdte meg az üzem felfedezését. A Police.hu beszámolója szerint a 28 éves egyetemista végül az utómunkára váró autók parkolójában kötött ki, ahol megtetszett neki egy Mercedes-Benz CLA Shooting Brake 45S AMG.
Ebbe először csak beült, hogy közelebbről is megnézze, csakhogy aztán az anyósülésen megtalálta az indítókulcsot, és úgy döntött, megy egy kört az autóval. Ehhez kevésnek találta az üzem belső területét, ezért felhajtott a tesztpályára, annak ellenére, hogy azt sorompóval lezárták. Azt mondta, meg akarta nézni, mit tud az autó.A tesztvezetés végül balul sült el, mert a férfi az egyik kanyarban lesodródott és árokba borult az autóval, ami totálkárosra tört, így 40-50 millió forint kár keletkezett. Az önjelölt tesztvezető sérülés nélkül megúszta a balesetet.
Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A rendőrök előállították a 28 éves férfit jármű önkényes elvétele miatt, és gyanúsítottként hallgatták ki. -
Jahno
veterán
válasz
zetor2000 #149624 üzenetére
Pedig milyen jó lenne kihozni a parkba levegőzni. Hosszabb ez az Ekcel táblázatom, mint a fotós :-D Ez legalább reális igény, mert viziló alapállapotban kötelező darab. Ez a kiindulási pont. Wombatért cserébe bármelyik objektívem beáldoznám
Jöhet egy komplett szurikáta flotta is, azok csak a csirkét zabálják fel előlem, wallabyt nem bántanák. Asszem
-
-
eattila
őstag
válasz
-NoVa- #149622 üzenetére
Majd ritkul az, ki fog bírni egy estét simán, ha nagyobb lesz. Ennyi idősen még nem meglepő
Az én beagle-m annó éjjel 2x keltett, hogy ki kéne menni. Meg összenő a gyerkőcökkel, szuper lesz az
+ az én lányomon annyira látszik, hogy mindig volt a közvetlen közelében állat (kutya először, utána macska). Ahogy bánik velük, ahogy viszonyul hozzájuk... A keresztanyja kutyatréner, oda is imád menni. Szóval jó dolog ez
-
-NoVa-
veterán
válasz
eattila #149620 üzenetére
És akkor tegyem hozzá, hogy
nemdohányzó svájci orvosterápiás kutya dinasztiából van, a végtelen türelem és finom óvatosság már most is érezhető benne.
Persze, kölyökkutya, annak macerásságával, de olyan szépen lekommunikálja, ha pisilnie kell, vagy egyéb dolga van, ügyes kislány. Este vicces volt, mert 9 körül bealudt, nyugodtan lefektethettem a gyerekeket, aztán később ő kezdte rá a kisgyerekes elalvásos kört, pisi, altatás, repeat, éjjel 2-kor még egy kör, aztán reggelig szunya. Ha nő egy kicsit, már ritkulhatnak ezek a körök, most belefér.A fiam még egy évig nem repülhet, szóval szintén ez az az időszak, amikor nem akkora gond, hogy kötöttebbé tesz egy kutya, utána meg majd kialakul. Gyerekként mindig volt kutyám, aztán 20 év kihagyás, de hiányzott.
-
Jahno
veterán
válasz
zetor2000 #149618 üzenetére
Bár házhozszállítás nincs és szintén korlátosak a lehetőségek, de jó tudni. Majd időszakosan szerzek egy lámát, ha olyan kattanásom van, hogy legyen egy láma a nevemen. Majd meg kell lesni az apró betűs részt, hátha ott is ilyesmik szerepelnek: "Csere lámát adunk vagy kompenzációt írunk jóvá vis maior üzemzavar esetén (a rendelkezésre álló készlet függvényében)" És akkor úgy leszek, mint amikor az előző kocsit adtam le garis hibával, hogy jöhettem szépen busszal, mert csereautó hát az most éppen nincs. És csak pont éppen pont akkor nem volt, mikor kellett volna. Láma nélkül időszakosan meg is lennék, mindegy a színe és évjárata, csak vágjon hülye fejet és szarjon a világra
-
eattila
őstag
válasz
zetor2000 #149615 üzenetére
Azért egy goldi annyira nem kemény dió
Oké, amíg kölyök, addig rág, játszik, stb. De alapvetően egy szófogadó típus. Arra lett tenyésztve. Gazdi az isten, issza a szavait. Ha picit is következetesen van nevelve. Retiver. Próbáld meg ezt kopóval
Az szagot fog (bármit ami érdekli) és csőlátás, fül kikapcs. Kb a minden energiát a szaglószervekbe és adios!
-
zetor2000
őstag
válasz
Jahno #149617 üzenetére
Az állatkertben szerintem ilyesmi is megoldható, ha már mindenfélét az ember a nevére "irathat" / vehet. Pár nap, aztán elég is belőle, gyerekek kinövik, meg ilyenek. Nyáron nincs merre kinél elhelyezni, szálloda nem szereti stb. Néha vannak bajok, de ha hozzászoksz, akkor valóban családtag lesz.
-
npera
addikt
válasz
hobizoli #149613 üzenetére
Gyerekek bringáján 3-sebességes van, az jóval robosztusabb.
3x váltós gépeken szerintem tipikusan leváltanak egyesbe a "meredeken", aztán használnak picit a középső lánckerékből, majd extrém esetben még egy picit a 3. lánckerék végéből.
Nálam 1x11 van a melóba járós gépen. Azon 40T a hajtómű, a kazetta pedig 42-11T. Az első fokozat egy erdei ösvényen jól jön. Fel tudok tekerni rajta másodikban is, de első nem annyira fullasztós. Ott érdemes előre dőlni, mert különben emelkedik az első kerék ha hátradőlök.
Volvóból hazafelé használtam az utolsó fokaskereket is, akkor kábé 50-el haladtam. Most csak olyan lejtő van, ahol igazából fékezek, mert a forgalmi viszonyok miatt ki sem merem engedni a gépet teljesen gurulásban. Túl veszélyes lenne.
Van egy hosszú vízszintes szakasz, ahol szélcsendes időben kábé 35-37 km/h körül haladok, ott talán az utolsó előtti fokozat szokott menni.
A teljes kazettát már en sem használom ki, be kell valljam
-
hobizoli
nagyúr
válasz
npera #149572 üzenetére
nemtom de regen ezek nem voltak ilyen nyugosek
a 90-s evekben unokatesomnak volt egy ilyen Csepel Camping klón biciklin, az 3 vagy 4 sebesseges volt... vmi visszatero nyugateuropai nyaralo hagyta naluk az egesz bicajt, mert mar kinottek es vettek masikat ezt a regit meg elhoztak nekik ajiba'
na ez itt sosem volt buzeralva, a hajtolanc is nyikorgott, sirt a zsirert, tipikus falusi hasznalat a kizsbóóótt meg a otthon kozott ment evekig
belegondolsz a mai 18 sebesseges bicajokon is hany sebesseg van hasznalva igazabol?
3-4-nel tobbet kb senki nem hasznal...
ki valtogatja vegig az osszes fokozatot, ha megy is? -
Jahno
veterán
válasz
npera #149610 üzenetére
Lehet egyéni hiba, lehet júzer error (bár erre kevesebb sört mernék feltenni) vagy csak ennek a hisztije, de tudja fene. Előtte ráadtam a gyújtást, feléledt, heló. De ez az általános simogatás, mert ki kell írni, hogy ez micsoda és miért, aztán meg rinyál, hogy az online dolog nem elérhető és mindez beakad az agyába, ott ismételgeti, foglalkozni kell, mint Tamagocsival.
Vagy a nagyon nagy ködtől megőrülő valamilyen segéderő, amit gondolom ki lehetett volna kapcsolni, de ez júzertől függ és ennyire nem akarok belemélyedni, hogy most minden kocsi leírását előre betanuljam. Én csak használni szerettem volna, de ez itt villog, pittyog, anyázik
Kíváncsi vagyok a maradék letétet mikor kapom vissza, szerződésben az van, hogy AKÁR 30 napig is visszatarthatják.
Rendőrségnek simán nyilatkoznak ha valamit elkövettem és akkor közvetlen engem keres a szerv, de másik cég pld. azt csinálta, hogy ha parkoló zónán belüli parkolásokat látott akkor elkérte az SMSt/bizonylatot, amivel egy combosabb 2 napos rohangászás után bőven volt mit adminisztrálni vagy éppen várni a semmire, mert cég parkolója volt és ott nem kell fizetni, de bizonylat sincs, cserébe zónán belül van és mehet a makettkedés.
-
npera
addikt
-
npera
addikt
válasz
Jahno #149609 üzenetére
Most nem leszek konstruktív, de finn cimbora (nem Phülöp, egy másik) azt szokta mondani, hogy a VW-tulajok a menyországba jutnak, mert a földön már átélték a poklot....
Amit leírsz az teljesen agybaj, így egy gépkocsit nem lehetne kiadni forgalomba. Alapvető dolgok nem működnek, gyakorlatilag használhatatlan. Ha ennyire képtelen volt a VW megoldani a SW-t egy "buta" autóban, akkor értem, hogy az ID3 és a core computer vonal miért ment ennyire gyengén.
Édes istenem.....
-
Jahno
veterán
Na, meggyöttem. Világ végére kellett mennem, autót leadására pontban 15:30re van időpont, sem előbb sem később. Előre kb. 600 km futásra szerződtünk. Azt hiszem megint kicentiztem, bár saját autóval 3+ órával előbb értem volna haza és akkor lenne egy fél vasárnapom, de hát ez van, a muszáj mindig nagy úr. Igaz akkor lehet aludtam volna délutánig, sosem tudni.
VW caddy az áldozat.
Szimpatikus darab, de városban ez az automata start/stop kifejezetten érdekes, hogy éppen csak fél másodpercekre is leáll a motor. Nem is tudom hazáig ez a kb. 100 indítás tényleg jó-e az vasnak, motortól az akkuig? Az üzemanyag/Adblue lötyögését erősen hallani, az is fura. A nagy kijelző ebben még értelmes elfér, meg jópofa, de megküzdöttem vele. Hazafelé indítás után közölte, hogy nem működik a nem megy, okézzam le a folytatáshoz. Leokézom, elsötétül, rádió elhallgat, közli, hogy újraindul és.... Rádió szól, majd elhalkul, közli, hogy modulok és szolgáltatások nem működhetnek, nyomjam meg a folytatáshoz. Hazaértem mire végére ért :-D Következő útnál benyomtam a fő felhasználót, ami pin kódos a szervíznek, akkor legalább nem rinyált és volt fűtés, meg valami szólt is a rádióból, aztán ha a kezdőképernyőt mutatja folyamatosan az engem nem zavar. . Előttem valaki 27 fokra állította a fűtést, azt még idejében levettem, különben érdekes lett volna mert az is erről az érintő vacakról működik.
Ugyanez gombokkal, a beltér világítás is közelségi érzékelős szenzoros, az még határeset, de megnyomok valamit annak olyan reakcióideje van, hogy még egyszer simán megnyomtam, mert azt hittem nem érzékelte, akkor persze bekapcsol és egyből le is a valami. Szóval ezt ilyen megfontolt nyuggeresen kell lesni.
Következő útnál 1 óra alatt sem szedte össze magát a kijelző, de szervízfelhasználó kezdőképernyőjével el volt, majd indításnál elfogadta a vendég felhasználót és újabb újraindulással már kibírta a napot. Persze előtte még a hagyományos műszerfalon is egész kijelzős feliratokkal idegesített, sárga felkiáltójel, ez nem működik, az nem megy, nincs kapcsolat, nem megy. Anyádodat, már bocs.
Tankoló nyílás nyitása a legtriviálisabb, 1 percig kerestem a kart, aztán azt első YT videó 10 másodperc alatt megfejtette
Világítás automata, megszoktam, teljesen jó az is meg az automata parkolós fék izé. Viszont ködben jól meghülyült, folyamatosan kapcsolgatta a ködlámpát. Sezrintem az előtte lévő is hasonló lehetett, mert a hátsó ködzárója is néha lekapcsolt, meg fel, le, mint Pom Pom az ágon
Könyöklője a Sprinterhez képest vacak, nem is használtam, ha pohártartóba teszek valamit akkor akadék a váltónak. Viszont a 2 ülés közt van 230 voltos aljzat.
Sok más aprólék max. a júzer és a kézikönyv közt létező probléma, mert hangerő állítás mellett volt +/- gomb, na mondom lehet az a hangolás. Közben tempomat, mert a hangolás a másik oldalon van, de akkor már a rádió funkcióit faszé nem lehet egy blokkba tenni. Öregszem, lehet mégis jó lenne egy occsó Astra
-
Jahno
veterán
válasz
qnadam #149588 üzenetére
Én mondtam volna, hogy mehet a Unixba veszünk egyet occsóért :-D Csak nehogy letörjenek a fülek, amikor jön vissza. Videók meg olyanok, féklámpa kapcsolóról először sikerült jobb kormányos autóét lesni, ott vakaróztam, hogy ilyen szögből az enyém nem egészen az, majd leesett.
-
npera
addikt
válasz
qnadam #149603 üzenetére
Én szomszéd bácsinak cseréltem Volvo kulcsban elemet, mert már nem bírta kinyitni a kocsit és el akart menni a szakszervizbe, hogy megcsinálják. Nálam volt itthon 4-5 db leselejtezett kulcs a gyerekeknek játszani (bezúzott tesztkocsik kulcsai), abból kapott friss elemet. Nagy volt a boldogság....
-
válasz
npera #149598 üzenetére
emelet cseréltem a távirányítóban, mert néha hisztizett már leállításkor, hogy kellene. azért ugyan elmehetnek a picsába, hogy cr1632-es elem kell bele, amit szinte csak elemszaküzletekben lehet kapni, véletlenül se mondjuk 2032 vagy 2025, amit bárhol fillérekért, de legalább szerszám nélkül megy a dolog. csak ki kell húzni a fizikai kulcsot, és a hegyével pont ketté lehet pattintani a kulcsházat.
viszont valamelyik állítómotor elkezdett nyöszörögni a műszerfal mögött, szerintem a külső-belső levegőé. de úgy érzem, csak akkor lesz miatta szétborítva a műszerfal, ha már tényleg nagyon muszáj lesz.
-
válasz
Sipi- #149589 üzenetére
még meg, de a szomszéd bejelentkezett rá, szóval már nem sokáig. egyébként riszpekt a technikának, zsebbikával elsőre elindult 10 hónap állás után.
ez elvben se bonyolult, gyakorlatban se, csak aztán valahogy mégis
ráadásul van valami pálcika a végén egy bumszlival, a videó szerint egy gumikalapáccsal kell szolidan egyet ütni rá, és akkor kiugrik, és sima ügy. kivéve ha ott ül abban a gumiágyban 20+ éve
az egyik lámpán azt sikerült is eltörni, de már megragasztva kaptam vissza.
izzót egyszerű cserélni ebben az autóban, kivéve az egyik oldali tompítottat, mert ott az akksi nagyon útban van. nekem gyorsabb volt egyszer kivenni az egész lámpatestet... -
-szabi-
addikt
válasz
eattila #149581 üzenetére
Ezt megtapasztaltam, ami a garázsban jó volt az terhelés alatt hozzáér.
Persze megpróbálom még beállítani, meg ugye ott van még a fék is amit meglazítani sem bírtam.#149580 npera
Azért én ennyire nem merném megbontani mert végül szétszedve maradna a garázsban.#149588 qnadam
Szóval nem vagyok egyedül a dologgal.
Ha egyszer szerelős videót készítek az lesz a jel, hogy már elég jó vagyok youtube-ra.#149590 zetor2000
Nem ismertem, igazi házi barkács.
Új hozzászólás Aktív témák
- Asus V16 V3607VH 16" FHD+ IPS Core 7 240H RTX 5050 MaxQ 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- Ryzen7 8700F/ 96GB DDR5/ RTX4080 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Hibás Sony A6000 (sn: 6323299) alkatrésznek - kérlek olvass leírást alaposan
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Apple iPhone 7 128GB Yettel Függő 1Év Garanciával
- 0% THM részletfizetés, beszámítás! Gamer PC, notebook, konzol, Apple termék, hardver KAMATMENTESEN!
- Gamer egerek és billentyűzetek kitűnő árakon! Most extra 10% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest