Hirdetés
-
PROHARDVER!
A Microsoft Excel topic célja segítséget kérni és nyújtani Excellel kapcsolatos problémákra.
Kérdés felvetése előtt olvasd el, ha még nem tetted.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok,
látom itt azért eléggé senior kérdések és megoldások bukkannak fel, én kérek előre elnézést a kérdésemért, de megkönnyíteném a dolgomat, ha valaki segítene abban az egyébként valószínűleg mások számára dilettáns, nekem viszont fogós kérdésben:
Van egy cellám, ami úgy néz ki, hogy = (X+7)/7. Az X nem érdekes, számot jelöl. A lényeg, hogy periodikusan, pár cellával lejjebb meg kellene ezt ismételnem, annyi különbséggel, hogy: =(X+14)/7, aztán megint pár cellával lejjebb =(X+21)/7. Stb stb...
Lehetne ezt valahogy "intézményesíteni"? Csakhogy ne kelljen végtelenszer átírnom.
Biztos buta kérdés, de én Excelből minősíthetetlenül amatőr vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Gitáros topic
- Napelem
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- EAFC 26
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- World of Tanks - MMO
- Autós topik
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- További aktív témák...
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem.
- Windows 10 11 Pro Office 19 21 Pro Plus Retail kulcs 1 PC Mac AKCIÓ! Automatikus 0-24
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Játékkulcsok ! : PC Steam, EA App, Ubisoft, Windows és egyéb játékok
- Eredeti Microsoft termékek - MEGA Akciók! Windows, Office Pro Plus, Project Pro, Visio Pro stb.
- ÚJ könyv: Gloviczki Zoltán - A holnapután iskolája
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- iKing.Hu - Google Pixel 10 Tensor G5, 120 Hz OLED, tripla kamera-128 GB Használt, karcmentes Gari
- Bomba ár! Dynabook Portege X30-F - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD I BillSér I Cam I W11 I Gari!
- Gamer Egér RGB!!
Állásajánlatok