- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség! 2 Ahogy én csinálom.......
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 13 – Néhány egyszerű, de finom étel
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zalaymate
senior tag
Hi!
Az a helyzet, hogy elkezdtem végigolvasni a topic-ot, de 12 oldal után elfáradtam.
RAM tuning terén kezdő vagyok!
Szóval a gépben most az adataimnál látható configba 2* 1gb 1066 -os Kingmax ramok vannak.
Ezeket szeretném valahogy feljebb tornászni, illetve lemérni, hogy most mennyin is működnek.
Ezt milyen programmal tudom megtenni? (lemérni, hogy most hogyan muzsikálnak)
Másodszor tudom, hogy az időzítéseken is lehet állítani, hogy minél jobban szinkronban legyenek. Alapból 5-5-5-18 , de az Everest a memóriaidőzítéshez azt írja ki, hogy 5-7-7-22 !
Itt van, hogy hogyan néz ki: [link]Na most ez mi? Ezek szerint ilyen időzítéssel használja a gép a ramokat?

Illetve hogyan tudom ezt az időzítést változtatni? A BIOS-ban?
+1 kérdés: Ha megpróbálnám húzni ezeket a RAM--okat akkor mondjuk 1200-ra húzott állapotban milyen változást tapasztalnék a gépen? Ez játékok szempontjából mit jelentene? (Crisys - 1680*1050- 4x-es AA) Lenne látható, érzékelhető változás?
Előre is thx!

Új hozzászólás Aktív témák
- Anime filmek és sorozatok
- OLED TV topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Battlefield 6
- Érdemes elővenni a Diablo II-t: érdekes újdonságot kap a játék
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 3D nyomtatás
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség! 2 Ahogy én csinálom.......
- További aktív témák...
- Hibátlan - CRUCIAL Ballistix Elite 16GB (2x8GB) 3000MHz DDR4 CL15 memória kit
- Corsair VENGEANCE RGB 2x16GB DDR5 6200MHz CL36 - Új, bontatlan - Eladó!