Új hozzászólás Aktív témák
-
Zalaymate
senior tag
Valaki válaszoljon nekem!!!!!!! [link]
-
Zalaymate
senior tag
Hi!
Az a helyzet, hogy elkezdtem végigolvasni a topic-ot, de 12 oldal után elfáradtam.
RAM tuning terén kezdő vagyok!
Szóval a gépben most az adataimnál látható configba 2* 1gb 1066 -os Kingmax ramok vannak.
Ezeket szeretném valahogy feljebb tornászni, illetve lemérni, hogy most mennyin is működnek.
Ezt milyen programmal tudom megtenni? (lemérni, hogy most hogyan muzsikálnak)
Másodszor tudom, hogy az időzítéseken is lehet állítani, hogy minél jobban szinkronban legyenek. Alapból 5-5-5-18 , de az Everest a memóriaidőzítéshez azt írja ki, hogy 5-7-7-22 !Itt van, hogy hogyan néz ki: [link]
Na most ez mi? Ezek szerint ilyen időzítéssel használja a gép a ramokat?
Illetve hogyan tudom ezt az időzítést változtatni? A BIOS-ban?
+1 kérdés: Ha megpróbálnám húzni ezeket a RAM--okat akkor mondjuk 1200-ra húzott állapotban milyen változást tapasztalnék a gépen? Ez játékok szempontjából mit jelentene? (Crisys - 1680*1050- 4x-es AA) Lenne látható, érzékelhető változás?
Előre is thx!
Új hozzászólás Aktív témák
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gigabyte alaplap topik
- Hegesztés topic
- DVBViewer
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Max
- További aktív témák...
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus Prime A320M R5 1600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1050 Ti 4GB Rampage SHIVA TT 500W
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone SE (2016), Apple iPhone SE2 (2020), Apple iPhone SE3 (2022)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok