Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szekto

    aktív tag

    válasz kbalazsa #11365 üzenetére

    Sajnos az a gond, hogy a szervizzel nem tudok mit kezdeni. Amikor felvették a hibát, ezt írattam rájuk direkt a lapra: "A hiba van, amikor 10 perc után előjön, van, amikor 10 óra után." Most az a gáz, ha benyomja 2*1 vagy 2 órára a cuccot, akkor se biztos, hogy előjön. Azt mondták nekem, hogy végigment egy műszakot (8 órát), amit én nem tudok elhinni, mert hazajöttem, beraktam, s 4 óra múlva ugyanúgy csinálta. Elkezdték már nekem akkor a szokásos szöveget, hogy "biztos a gépemmel van a gond", meg "vigyem be, s megnézik".

    S az a szomorú, hogy hiába mondtam el akkor is, mikor elvittük, meg akkor is, amikor elhoztuk vissza, hogy mennyi ideig kellene tesztelgetni, konkrétan a lapra való felíráson kívül sz*rtak rám nagy ívben. :( Azt pedig, hogy a gépemmel van a gond, nem tudom elhinni, amikor 1 és háromnegyed évig hibátlanul ment, nem állt meg, nem főtt meg, semmi baja nem volt. Ezzel kapcsolatban elmesélek egy történetet, ha már itt tartunk. :)

    Szóval egyik ismerősöm úgy járt korábban, hogy volt egy ASRock-os alaplappal felszerelt gépe, meg valamilyen videókártyája (nem tudom már, milyen volt), meg asszem Intel procis. Sokat játszott a Nascar Racing 2003-mal, ahol alacsony grafikai szinten volt kénytelen tolni, mivel ennyit bírt a VGA. Egy nap úgy döntött, hogy vesz bele újat, s egy Radeon 9600XT-re esett a választása. Berakta a kártyát, elindította a gépet, szuper, megy. Játékba feltekert mindent maxra, 43 ellenfél gyönyörűen fut, nem is akad (előtte 13-nál már akadt neki). Majd 10-15 perc után jött a bibi: a játék kifagyott. Állandóan ezt csinálta utána neki, 10 percenként a játék kifagyott. Elvitte vissza oda a kártyát, ahol vette, ott ráfogták neki, hogy ez meg ez nem jó a gépébe biztos, azért van ez nála. Végül kicseréltették vele az alaplapot, vetettek vele jó sok drága cuccot (táp, Zalman hűtők, stb.), ahol végül annyira jött ki az összeg, mintha bement volna a boltba, s vett volna egy vadonatúj gépet...

    Na hát ez az, amit én el szeretnék kerülni. Nem értem még mindig, hogy miért nem lehetett volna annak a boltnak is mondani, akitől vettem, hogy hozd be, leteszteljük, ha nincs probléma, visszaadjuk, használd tovább, s ha újból jelentkezik, akkor hozd vissza be, s alaposan megvizsgáljuk. Nem látom értelmét, minek kell egyből ráfogni 1 konfigra, hogy szar meg biztos abban van a hiba, amikor 100-szor elmondtam, hogy milyen a gépem, mennyi ideje használom, s mennyit megy egy nap átlagosan. :(

    Ilyenkor megy el a kedvem az egésztől, s dobnám ki a kukába az egészet úgy, ahogy van. Még szerencse, hogy informatikus ismerősöm (akitől vettem ezt a komplett gépet), megvan neki a régi VGA-ja (asszem 4870, de nem vagyok benne biztos), s kölcsönadja majd, hogy leteszteljem. De mint mondtam, visszaraktam direkt egy hétre a HD3650-est, ami régen volt, s az ég világon semmi baja-nyűgje nem volt a gépemnek, pedig direkt ment ez is egyszer egy napot egybe.

    Összegzésképpen nem értem, hogy miért nem lehet szervizbe alaposabban kivizsgálni, ahelyett, hogy szerencsétlen egyszerű felhasználó kínlódna otthon a drága technikával. :( :W De nem panaszkodok tovább, mert karácsony van, meg nem haragszom senkire, csak dühíteni tud az ilyen, amikor az ember pénzével/idegrendszerével szórakoznak. :W

    Gigabyte B450M-DS3H // AMD Ryzen 5 2600 // 2*8 GB Kingston FURY DDR4 2666 MHz // Gigabyte RTX 2060 Gaming OC 6 GB // 1*Kingston FURY Renegade 500 GB nVME M.2 SSD // 500 GB + 1 TB WD Blue HDD

Új hozzászólás Aktív témák