Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trisztan94

    őstag

    Sziasztok!

    Egy érdekes jelenségre lettem figyelmes libgdx használata közben:

    Van egy MenuScreen.java menüm, így néz ki:
    [link] - pastebin, az egész class

    a fontos rész itt van, az ImageButton-re raktam egy input handler-t:

    button.addListener(new InputListener(){
    @Override
    public boolean touchDown(InputEvent event, float x, float y, int pointer, int button){
    return true;
    }
    @Override
    public void touchUp(InputEvent event, float x, float y, int pointer, int button){
    MineFinder.Log.debug("xpos: " + x + ", ypos: " + y);
    game.setScreen(new GameScreen(game));
    }
    });

    Ezzel semmi probléma sincs, átléptet a GameScreen.java-ra, ami maga a játék.

    Na a gubanc ott jön, hogy ha be van import-olva a menuscreen, akkor a gamescreen-ben ott ahol a menuscreen-en a "START GAME" feliratú imagebutton volt ugyanúgy érzékeli a touchUp-ot. Nyilván ez nem jó, mert ha oda kattint a júzer, akkor reset-eli a játékot.

    Ha nincs bent a menuscreen, kikommentezem, nem import-olom, stb, akkor viszont nem jön elő a jelenség.

    Ötlet?

Új hozzászólás Aktív témák