- Na, milyen hardver kerül a fa alá?
- Gaming notebook topik
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Probléma DVD/CD íróval
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A Windows 11 nem akarja ránk erőltetni az AI applikációkat – vagy mégis?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Akkor nézd meg. Attól még nem lesz valami külső tér, mert a szabad ég alatt játszódik. Ezernyi trükk van, hogy épületekkel körbevedd a területet, és ezzel megteremted magadnak a zárt tér hatását.
#42790 tisztelturam : Attól függ, hogy szabványosan lesz-e implementálva bele a sugárkövetés. A legtöbb játékban a DXR-rel van ez megoldva, de az AMD-nek van egy zárt kiterjesztése a DXR-hez, amivel olyan dolgokat is elérhetnek a fejlesztők, amelyek még nem részei a szabványnak. Minden esetben a Radeon Rays 4.0-t lehet meghívni, ez egészíti ki a szabványt. Ennek két külön módja van, amiről itt egy rövid leírás:

Ha utóbbi kerül egy játékba akkor kap egy külön dll-t, lásd a Godfallban az "amdrtshadow.dll", ebben vannak a szabványból hiányzó részek, például egyedi BVH bejárás. Ha így lesz implementálva a Resident Evil is, akkor azt az NV nem tudja majd futtatni, tehát kell nekik egy külön szabványos implementáció, ami megkerüli a binárisan szállított dll részét a játéknak.Szimpla API interop valószínűleg alkalmazva lesz, de az a jobbik eset, mert az csak intrinsic lehetőség, tehát maga a shader nagymértékben szabványos, csak vannak olyan részei, amelyek az AMD dizájnján meghívnak egy beépített függvényt, és akkor gyorsabban fut. Így van alkalmazva az RT a Dirt 5-ben és az új WoW: Shadowlands frissítésben. Ezeknél a kódoknál a beépített függvényeket az NV ugyan nem éri el, de elég könnyű kezelni ezt a problémát, mert csak írni kell rá pár extra shadert. Emiatt az RR 4.0 szimpla API interoppal nem akkora gond, mintha tényleg egyedi BVH bejárásra használná a Radeon Rays 4.0-t egy játék. Intrinsic lehetőségnél csak kismértékben kell módosítani a kódot, hogy szabványos szinten is fusson. A Godfall esetében azért marha sok munka volt teljesen eltérő LOD kezelést implementálni, mert a flexibilis LOD-ot a DXR nem kezeli, tehát kidolgoztak helyette egy DXR-rel kompatibilis sztochasztikus LOD eljárást. Ennek hasonló az eredménye a memória terhelésére vonatkozóan, csak többet számol, mint a flexibilis LOD.
#42791 huskydog17 : Semmiféle exkluzív szerződés nem volt. A Godfallba egy olyan algoritmus került eredetileg a bejárásra, amit a szabványos DirectX Raytracing nem támogat. Nem megvalósítható az aktuális specifikációkkal a flexibilis LOD. E mellé implementáltak a szabványos kódba egy sztochasztikus LOD eljárást, amit már megenged a DXR. A memóriaigény tekintetében a flexibilis és a sztochasztikus LOD hasonló, csak utóbbi eljárás elvégzéséhez többet kell számolni.
#42796 Locutus : Nem véletlen. A 8 GB-os VRAM igényt már nem egy játék meghaladta az Ampere kiadása előtt. Azóta csak nőttek a lehetőségek, így lassan meghaladtuk a 10 GB-ot is. Ezzel pokoli nehéz mit kezdeni, de ezért vannak a grafikai beállítások. Ha elfogy a memória, akkor lejjebb kell venni a grafikai részletességet. Régen is ez volt a megoldás, és ma is.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- BESZÁMÍTÁS! MSI ThinA15 B7VF-449XHU Gamer notebook - R7 7735HS 16GB DDR5 1TB SSD nVidia RTX 4060 8GB
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- HIBÁTLAN iPhone 12 Mini 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3633
- Keresünk iPhone 13/13 Mini/13 Pro/13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



