Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Egon #34489 üzenetére

    A driver gyakorlatilag kizárható. Itt egyre inkább a szervizkönyvtárak HDR SDK-ja a kulcs. Még 2016-ban írtunk is róla, hogy első körben ez nem lesz szabványos. [link] - Az AMD-nek van a Photon SDK-ja, ami az AGS-en keresztül kezelhető, míg az NV egy házon belüli SDK-t csinált anno. Na most a probléma ott lehet, hogy a Photon SDK-t az AMD folyamatosan fejleszti, hogy megkerüljék a Windows HDR pipeline-t, míg az NV az egészet ráhagyta, és inkább a Microsoft szabványos környezetét kezdték el támogatni, így viszont a saját környezetük mögül kivették a pénzt, vagyis nem fejlődött tovább. A Windows gyári környezete viszont nem tűnik acélosnak, tehát hiba volt így dönteni, de vissza már nem lehet menni a múltba, segíteni kell a Microsoftot, hogy jó legyen a szabványos környezet is. Ebből még mindig nem lenne gond, csak az AMD berakatja a Photon SDK-t mindegyik HDR-es játékba, szóval ők addig meg tudják kerülni a Microsoft HDR-jét, amíg a redmondiak meg nem oldják a problémákat. Az NV ezt a leállított fejlesztések után nem tudja megtenni, újraindítani pedig felesleges, hamarabb megoldja a problémákat a Microsoft. Azt persze nehéz megmagyarázni, hogy a HDR SDK-jukat miért állították le, gondolom az oda szánt pénzt valahova át kellett csoportosítani.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák