- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Fehér zakót öltenek a Super Flower platinás Leadex VII Pro tápjai
- Az EPYC 9005 CPU-sorozatba érkezik az AMD Zen 5
- Idén mutatkozhat be a MediaTek és az NVIDIA PC-s rendszerchipje
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
Hirdetés
-
Dave the Diver - Napokon belül érkezik a Godzilla DLC
gp Az apró kis extra minden platformon ingyen elérhető lesz természetesen.
-
AMD-s alternatívát ajánl az NVIDIA AI ellen a Microsoft
it AMD-s alternatívát kapnak az NVIDIA AI-processzorokra a Microsoft felhős ügyfelei.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza esetében a problémát inkább a D3D12 implementáció jelentik. A fejlesztők mindig időben leadják a változásokat, hogy lehessen rájuk profilt írni. Ezt meg is lehet tenni kényelmesen, ha az adott meghajtó D3D12 implementációja nem használ speciális, adott játékhoz igazított rutinokat. Az Intel és az AMD például ilyeneket nem használ a D3D12-ben, mert nekik csak van egy alap, hardverhez közeli rétegük, amire írnak egy API-hoz közeli, ezzel kompatibilis réteget. Az AMD még trükkös is, mert ők minden explicit API-nál ugyanazt a hardverhez közeli réteget használják, így nagyságrendekkel kisebb a meghajtó fejlesztésének erőforrásigénye. Ha bármilyen patch jön, arra szimplán a legfelső rétegben lehet reagálni pár változással. Az NVIDIA manapság teljesen másképp csinálja. Nekik már három rétegük van, egy API-hoz közeli, egy köztes, specifikációs részleteket elfedő réteg, és egy hardverhez közeli. Na most ahhoz, hogy nekik gyors is legyen egy D3D12-es alkalmazás előfordulhat, hogy a köztes rétegre igen komoly optimalizálás kell, amit nem lehet egy hetes munkával lereagálni. Inkább egy hónapos kell, vagy több. De ha ezt nem csinálnák meg, akkor úgy futna a Forza 7, ahogy az látható volt a leges legelső tesztek, tehát nagyon is van értelme annak, amit az NV csinál, viszont értelemszerűen a fejlesztők nem fognak egy javítást visszatartani akár két hónapig, mert az NV-nek esetleg kell ennyi idő a reakcióra. A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt. De igen, alapvetően az lenne az ideális, ha a problémás javításokra az NV visszatenné a default módot, majd ha kész a speciális, akkor ahhoz is hoznának egy drivert. A probléma itt valószínűleg az, hogy iszonyatosan sok munkával jár folyamatosan egy játék miatt változtatni a rutinokon, főleg úgy, hogy az esetleges problémák nem feltétlenül általánosak, hanem jóllehet egy architektúrát, vagy akár csak egy GPU-t érintenek.
Explicit API-kra egyébként ajánlott az egyszerűbb módszereket elővenni. Nem feltétlenül kifizetődő azt csinálni, mint a hagyományos API-knál, hogy tényleg elővenni a játékot és szénné optimalizálni rá a meghajtót, mert ez ugyan az adott kóddal működik, de olyan külső hibaforrások jelennek meg, amelyekre iszonyatosan nehéz gyorsan reagálni. A hagyományos API-k esetében azért elég sok tényező a driver kezében volt, így a gyártók magukat biztosították be azzal, hogy a kliens oldali kódjuk megfelelően reagál a kernel driver változásaira. Explicit API-nál ez nincs így. Itt külső változásokra kell reagálni. Emiatt az a legcélszerűbb, ha a meghajtó is igen minimalista.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HP OMEN 15 GAMING laptop (i7-8750H, 32GB DDR4, GTX 1060)
- Vadi új HP VICTUS 16 i5-12500H // 16 GB DDR5 RAM // RTX 3050TI // 1TB m2 SSD // GARANCIA
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független gyönyörű állapot új akku!!
- ÁRON ALUL ELADÓ GAMING, STREAMING PC KONFIG! AJÁNDÉKOKKAL!
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen