Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    nagyúr

    válasz SzlobiG #7937 üzenetére

    Az FPS dropokat a fixált órajelű-feszültségű CPU-val, a VGA driver-ből kiválasztott adott programra vonatkozóan maximum teljesítményre állított energiasémával (állandó 3D HIGH profil és nem vált vissza 3D LOW-ra semmilyen körülmény között) és egy legalább 400MB/s-mal olvasni képes SSD-vel (bár vannak játékok amik akár 900MB/s-mal is tudnak tekerni pl egy NVMe SSD-t) lehet minimalizálni vagy megszüntetni.

    Így nem állítja le-fel az órajelet-feszültséget sem a CPU sem a VGA és nem vesz vissza ha pl adott részen a játék kevésbé megterhelő, majd hirtelen valami történik a képernyőn pl akár csak hátra fordulsz és ilyenkor beesik-beeshet az FPS majd akad egy jót.

    Viszont az adott grafikusmotor-játék optimalizálatlanságát mindezekkel sem lehet orvosolni.

    Nálam 2400MHz-ces RAM-ok voltak a 4mag/8szál mellett.

    A monitorom hardveres G-Sync-et tud 165Hz-cen így csak azt veszem észre, ha nincs elég FPS mint pl korábban az 1050 Ti-vel.

    (#7940) Krisz0418 :

    Meg-meg.

    Az AMD féle SMT hatékonyságát nem tudom mennyi, de a HT a legjobb körülmények között 1 fizikai magnak a 30%-át hozza, amúgy 0-25% között mozog.

    Így ha az SMT-t is 25%-kal számolom, akkor egy 6mag/12 szálas AMD 7,5 fizikai magos CPU-nak felel meg ha csak a számokat veszem alapul. A másik oldalon egy 4mag/8szálas meg 5 magosnak felel meg szintén csak a számok alapján.

    Ugye inkább az a tuti jó ezeknél a virtuális szálaknál még ha nem is tudnak akkora teljesítményt leadni mint egy valódi fizikai mag, de legalább a Windows tudja hova dobálni a terhelést és nem az van, hogy SMT-HT nélküli CPU-nál pl a 4 vagy a 6 fizikai mag 100%-on jár.

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák