- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen TV-t vegyek?
- SD memóriakártyák (SD, SDHC, SDXC, micro SD)
- Melyik tápegységet vegyem?
- HP nyomtatók
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VGA hiba
- Milyen videókártyát?
- Acer notebook topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Burki
aktív tag
Ki tudtam próbálni most reggel a második D6000-et a HP-val. A hétvégén megmókolt szoftverekhez, driverekhez nem nyúltam. Érdekes módon megy TypeC csatin a töltés, és képet is ad.
Nagyon laikus vagyok a témához, előre is elnézést a béna kérdésekért, de az lehetséges, hogy ugyanaz a gép, ugyanazokkal a driverekkel, koppra ugyanolyan dokkolóval, az egyiken tud képet adni Type-C csatin, a másikon viszont nem? -
Burki
aktív tag
Köszi a válaszokat. Sikerült a hétvégén addig baszkódni a driverekkel, hogy visszaállt a kezdeti állapot, type-c csatin csak tölt, usb-a csatin csak képet ad, viszont ott nem laggol.
Én naív azt gondoltam plug and play lesz az egész, nem gondoltam ekkora sz*pásra.
-
i400
senior tag
Nálunk vagy az a felállás van, hogy 2 db fhd monitor, vagy 1 db 4k tv van rákötve a gépre/dokkolóra (ez még a G5nek sem volt gond). Az intel oldalán ezt írják az iris xe-hez [link] (persze levédik magukat a keresztes apróbetűs résszel). Így nem mernék az általad írt 2K + 2560*1080 konfigra semmit mondani, mert bármi megeshet :/
-
Burki
aktív tag
-
i400
senior tag
Kipróbálnám másik dokkal. Miért ez a Dell lett? Mennyire ragaszkodsz a displaylinkhez?
Pár példa, a nem teljesen heterogén géppark miatt miket kellett végigpróbálnunk (és volt olyan eset is, ahol egy dokk firmware update hozta el a megoldást):
-HP Dock G5 - Thinkpad T470/T490/T14gen1/gen2 párosítás csak 640x480as képet adott ki 1db fhd külső monitorra (más opció nem is volt). Macbook-kal tökéletes (de ezt írják is a termékoldalon).