- Alacsony profilú, madzagmentes klaviatúrák jöttek a Razer színeiben
- ASUS ROG csúcslap érkezett, ezúttal a "lopakodó" fajtából
- Átvette a DRAM-piac trónját az SK Hynix a Samsungtól
- Pénztárcabarát, ugyanakkor trendi mikrotorony jött a Jonsbótól
- A Linux támogatását vágja meg leginkább az Intel leépítése
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Egérpad topik
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Nikon DSLR topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Minden annyit ér, amennyit adnak érte.
Felesleges azon pörögni, hogy miért kerül annyiba, ha venni fogják, akkor marad az ár, ha nem, akkor valószínűleg majd csökken
(Egyébként szerintem is sok a Fury X-szel összehasonlítva, de ez a kártya nem az ár/érték aranyról szól, hanem a legnagyobb teljesítményről a legkisebb méretben) -
-
Mitől ér egy iPhone 6 260e-t? Vagy egy Mercedes E500 20M-t? Vagy, ha már az iparágban maradunk, egy Titan X anno 1000 USD-t?
Értsétek meg, nem lehet minden terméket az ár / teljesítmény alapján értékelni. A Nano egy niche prémium termék, annak megfelelő árazással. Minden szempontból jól sikerült, és az AMD úgy állapította meg, hogy 650 USD-s áron optimális a kereslet és a profit találkozása. Majd kiderül, igazuk lesz-e - de ettől még a Nano egy jó kártya az adott célra.
(#2208) Televan: agreed, és ráadásul ez visszafelé is igaz, tele van a fórum önjelölt látnokkal, akik már biztosra mondják, hogyan fognak az nVidia tulajok 2016-ban szívni... Lehet, hogy néha a termékekkel is kéne foglalkozni, nem csak a focidrukkerkedéssel...
-
HSM
félisten
Nekem nem cicergett a 3870-em, a 4850-em, viszont cicergett a GTX260-am, a 4890-em, kicsit az 5850-em is. A 7900-asok változóak voltak, de összességében elég csendesek cincogás terén. A 290-em meg aztán a 100% néma kuss, ami amúgy igencsak kedvemre volt.
Érdekes, hogy a három cicergős referencia 4890-en, 5850-en és a GTX260-on lévő VRM is igencsak csúcskategóriás cucc volt a maga idején.(#2192) Malibutomi: Dehogy Fury Pro... Fury X csip van rajta, sanszosan még kicsit jobban megválogatva.... Az azért nem teszi olcsóvá.
(#2191) Milka 78: Szerintem a Fury Pro-knak lenne reális a 180K körüli ár.
-
#45185024
törölt tag
Jó reggelt kivánok ezen a Nano fényes nappalon. Ma mindenről lehull a lepel.
A videocards még hírtelen na de ami késik...
Ami a telesítményeket illeti, van egy Fury X ami 208 és gyors.
Van egy Fury OC ami lassabb és 214
Meg van egy Nano ami 240 és még lassabb.
Nem lehet hogy mi értünk valamit félre ???"Hívd Pikár kapitányt egy anomália van előttünk "
-
Yllgrim
őstag
Nem erzekelted az ironiat
"HA nem sipol"... Nem volt kedvem ujra kuldozgetni, inkabb csinaltam rendes vizet, a 32 fok meg mar rendes viz alatt ennyi
Javitottnak kellett lennie, volt rajta matrica, bar mostmar mind1
Vissza nem tudom kuldeni, vagy lehet neznenek csunyan
Nincs ezzel gond, nem volt szerencsem a pumpaval, annak sincs ertelme hogy ne beszeljek rola, az nem fedne a valosagot, ha rossz garizod es kesz, csak az ido...
Majd meghajtom es megnezem igy mit csinal, most tovabb kellene birnia
-
Yllgrim
őstag
Ja, lenyegeben igen. Kicsavarni nem lrhetett, tul puha a csavar, uj x-et maszekolni bele nem ment, elkezdtem finoman fesziteni a hatlapot es megbicsaklott, igy ket hajlitas utan el faradt az anyag es lejott. Az a csavar volt az egyik matricas, csak a hatlapot fogta a huteshez...
-
TESCO-Zsömle
titán
Kényelmesen elsiklasz a tény felett, hogy a skála dinamikus. Terhelés alatt a GPU 68°C-os, míg a VRM-ek kb max 75°C-osak lehetnek. Ez azért messze van az izzástól. Az elmúlt évek alatt bőven láttunk 100+°C-os VRM-eket...
Mikor elkezdik terhelni a GPU-t, az kb 40°C-nál éri el a nyák elülső részének a hőmérsékletét, ami IDLE egyformán világított a VRM-mel. Szóval IDLE a kártya 28-40°C, míg terhelés alatt 70-75°C. Azért ez ebben a méretben süvegelendő.
-
TESCO-Zsömle
titán
Rosszul tudod. A Nano "up to" 1000. Tehát akár 1000 is lehet, ha a terhelés, a hűtés és a TDP-keret is engedni. A Fury X "tuningja", hogy tartja az 1050-et terhelés alatt is, cserébe meg lehet nézni, mennyit fogyaszt. A Nano örülhet, ha a 900-at tudja majd stabilan a korlátai miatt.
(#1866) HSM: Na, hogy? Fejtsd már ki nekem bővebben, hogy mi volt rajta az "ellenséges" vagy a "butaság", mert esküszöm nem értem...
A Fury X éppen hogy veri a 980 Ti-t, azt is csak 4K-ban. Tény. Ehhez kellett a vízhűtés és a stabil 1050MHz, amit a 175W-os Nano nem lesz képes felmutatni. Újabb tény.
Úgyhogy nem értem mi volt az ellenséges...
-
Yllgrim
őstag
Nem tudom
A kerdes hogy vannak belove az ertekei, ha a feszko is lejjebb van veve akkor nem melegszik annyira, de amennyire a Fury X tul van feszelve az nem is lenne baj.Bar en adnek meg neki egy kicsit, csak nincs meg az opcio
Kiderul, meg egy het, en is csak hozzavetoleges feltetelezest tudtam itt megnezni
-
Malibutomi
nagyúr
1080p-ben sem gyorsabb nala a 970. Legalabbis a tesztek alapjan ahol custom 970-el eresztettek ossze, ott is a 390 jott ki nyertesnek. A 970-nek csak a fogyasztas az elonye.
(#1816) HSM
A nagy kulonbseg a 290-390 kozott hogy az elobbin erezhetoen gyengebb chipek voltak mint az X-en, gyenge tuning, nagyobb melegedes. Mig a 390-nel a hallottak alapjan nincs ilyen hatrany az x-hez kepest.
-
Komplikato
veterán
Nem tűnt el a piacról, csak mint kismillió márkának ennek sincs itthon érdemi forgalmazója. Ettől pl. Ázsiában népszerű az ELSA cucca, még ha itt azt hiszik nem is létezik. Vagy valakik veszik még a háromszor eladott Hercules termékeit is. Vagy ott van egy halom memória vagy más HW márkanév, ami itthon nem ismert, közben máshol meg csúcs.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Fury önmagában nem elég a LiquidVR is kell hozzá. Ezt majd a piac leginkább az év vége felé próbálhatja ki, mert az Oculus SDK-ba most kerülnek publikusan bele ezek a csomagok, és ehhez még kell a meghajtó is, illetve a program oldali direkt támogatás. Persze több fejlesztő már rég megkapta, nekik könnyű.
-
#45185024
törölt tag
Szerintem ez szokások kérdése.
Joshi bringázol Te ? Ha igen tudod hogy a sportszemüvegek hogy zárják a fényt ugyanilyen habszivacsos záróréteggel tapadnak a fejedhez, pedig a bringán ám lehet izzadni.
Abban igazad van hogy bármit hordasz de bármit az összes VR külyü , az izomérzékelő vagy az a fura két labda amivel hadonászol mind csak ideig óráig kényelmes.
Megfognak változni a szokások ennyi, kényelmesen másfél órát fogsz majd VR ezni mint amennyit filmezel is.
Xbox konzolára sem írtak még soha szerepjátékot mozgásérzékelőkkel mert a kutya nem ugrálna 8-9 órát. -
Komplikato
veterán
Miért? Amikor 20 kilós volt, akkor milyen volt a VR "szemüveg"?
Ne csináljuk már a drámát. Ha meg már AMD vs NV topik, azért nem viccből költ annyit az NV sem VR fejlesztésekre és ha jól rémlik nemsokára lesz valami bemutató hova fejlődött a Light Field megjelenítőjük két év alatt. -
Ren Hoek
veterán
-
HSM
félisten
Na, hát éppen ez az... Kikapcsolgatni effekteket, hogy aztán extrémnagy felbontásban bámulhasd a hiányukat. Nekem ez gázul hangzik, sorry. A 27"-os cockpitről nekem csak annyi a mondanivalóm, hogy remekül lehetett autósjátékokat tolni egy 720P projektorról, kb. háromméteres képátlóval. Na az valami volt, nem egérmozi 4K-ban.
(#1362) Szaby59: Úgy látszik, nem ment át a lényege a mondanivalómnak. A csipben kis javítások elvégzése egészen más, mint amikor komplett egységeket kell teljesen áttervezni, vagy új egységeket hozzáadni. Utóbbi gyakorlatilag teljes áttervezést igényelne. HBM-nél pedig ott volt az interposer, amivel sok volt a baj, főleg az húzta el elvileg az időt a megjelenésig tudtommal.
-
Yllgrim
őstag
4K jatekra nem igazan elterjedt, UK-ben is max 5%, bar szerintem 2-3%, nekem is monitorom van, tehat nem sok embert erint. Amikor megkerdeztek az egyik topikban, hanyan jatszunk 4K-n, en jelentkeztem csak, TTomax vett azota meg 4K monitort probalgatni, szoval nem igazan jelentos az a felhasznalobazis akit ez erint. A negativ kampany hatasara sokan vettek Ti-t, hasznaljak egeszseggel, de egy ilyen bagatel dolog miatt kritizalni kicsinyes es nagykepu, fel kellene ezzel hagyni, es azoknak meghagyni akik napi szinten 4K-n jatszanak TV-n, ha nem vagy erintett akkor a problema sem erint.
(#1360) HSM : Akkor hivatalosan maradtam en aki napi szinten 4K-ban hasznalja a gepet a kis Fury-val (onnantol hogy hazaerek), szerintem hozok majd meg egyet, du-ig kitalalom.
-
HSM
félisten
Nekem alapból nem túl reális a 4K, buta grafikával, hogy éppcsak kiköhögje magából a játék a 60FPS-t... Én inkább beraknám a TV-t FHD-be, és tolnám 120hz-en, vagy ami kifér belőle sok-sok FPS-el. Filmezni, esetleg netezni 4K-n meg elég a 30hz.
(#1357) Szaby59: Gondolom, azt tudod, hogy egy csiptervezés időtartama nem egy év? Tehát hiába egy éve kész volt már a szabvány papíron, ha addigra a csip már rég túl volt a tervezési fázison. Az, hogy az Nv beletette csak azt jelenti, hogy ők később kezdtek neki a csip tervezésének, ami nem túl meglepő annak tudatában, hogy maga az egész architektúra arra lett kitalálva, hogy a DX11 és a 28nm beragadásával létrejövő piaci rést kitöltse.
-
lowzor
veterán
Természetesen majd akkor látom, hogy mi lesz, aztán annak függvényében veszek, jelenleg a 980Ti van a célkeresztben
Tuningpotenciálban akkor sem lesz jobb a Fury, mint most, sőt a potenciális driveres javulások/DX12 miatt talán még rosszabb is lesz, ami nálam igencsak kizáró tényező.
Az én 290-em max 1060-ig stabil alapfeszen, az 1100-at már +50mV-al is eldobja GTA alatt. Azon a pontom mondtam, hogy inkább hagyom vele a feszemeléses tuningot. -
-
lowzor
veterán
1440p-ben (a kolléga úgy használja) most sem rossz Fury X. Engem a kis tuningpotenciál tántorít el legjobban, hogy a jövőben vegyek, már a 290-nél is kínoz, hogy csak 1060mhz-ig tudom húzni, sokszor elgondolkozom hogy kéne egy Maxwell a tuning miatt, de rádöbbenek, hogy túl sokat kéne ráfizetni. Nem mondom, hogy így nem elég bőven a 290, de van egy ilyen betegségem, hogy mindenből a lehető legtöbbet akarom kihozni.
-
YencYke
tag
Én is így vagyok ezzel, nem vagyok se nv, se amd fan. Most éreztem, úgy hogy már kevés a gtx570, és amd szimpatikus volt a fejlesztéseivel, plussz nagyon megtetszett az Asus MG279Q is. Természetesen bízok a DX12-ben, mert én nem sürün cserélgetek, de ha csak ezt a teljesítményt nyújtja már elégedett leszek. Nem beszélve a csendről.
Nekem most ezek együtt, többet számítottak mint a 980Ti ereje.asdxv: Elképzelhető, de leolvadna a villanyóra, ahogy néztem a teszteket.
-
Simi37
őstag
De a sima igen ... LN2vel
-
Joshi
titán
Annyit hozzátennék hogy most nem a 980Ti-re gondoltam mint alternatíva, hanem aki egy kártyát több mint 4 évig használ az valószínű elégedett vele. Miért AMD? Esetleg a DX12-be vetett pozitívumok? Vagy egyszerűen kíváncsi voltál az AMD-re is? Én aránylag gyakran váltom a vga-kat és számomra nincs csak amd v nv, mindig azt választom ami számomra a legmegfelelőbb az adott pillanatba.
-
YencYke
tag
Egy Gainward GTX 570 Golden Samplet váltot 4 és fél év után. Én nagyon megvagyok vele elégedve, a teljesítménye annyi amennyi, ezt tudtuk, kíváncsi leszek, hogy javul majd, de 1440p-ben bőven játsztható a Project Cars is. Tuningban nem sziporkázik. Üresjáratban hallasz egy kis morgó hangot, de játékban semmit sem, végre nincs a porszívó hang. Szerintem fasza kis kártya ez, nem fogja megbánni senki sem aki megveszi, pláne, ha számít neki a csend.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Természetesen a DX12 vállat valóban nyomja majd az a teher, hogy mindenen jól kell teljesítenie ennek az iránynak, mert a Mantle is csak gyártón belül, sőt, alaparchitektúrán belül működött, tehát valójában gyakorlati képünk még arról nincs, hogy egy konzolszerű API gyökeresen eltérő architektúrákkal is üzemképes-e. Az előzetes eredmények viszont biztatók.
Szerintem ezért sem sürgeti a Microsoft a tesztprogramokat, mert többet árthat ha nincs kész valami, mintha csúszna pár hetet. -
HSM
félisten
Én úgy gondolom, az AMD-nek lényegesen jobban fog feküdni a DX12, de az olyan dolgokat vélhetőleg jó darabig kerülni fogják a fejlesztők, amik durvábban kinyírnák a Maxwell-eket.
Szóval ilyen szempontból nehéz jó benchet készíteni, mivel nem tudjuk, a fejlesztők mennyire másznak mélyre a "valódi" programokban. Szóval én majd a játékokra fogok várni, azok mit mutatnak. -
HSM
félisten
Ha írnak egy benchet, ami mondjuk 8-10 munkafolyamatot futtat a GPU-n, és szétzabálja magát sávszélességtől, és mondjuk meg se nyekken alatta a Maxwell, akkor meg egyből jönni fog a kritika, hogy persze, mert AMD-re lett írva...
És nem is lenne alaptalan, mert a játékok nagyja nyilván olyan dolgokat fog csak használni, ami alatt a konkurencia kártyái sem esnek teljesen össze.
-
Ren Hoek
veterán
Kitudja mire értették, lehet DX11 átlagra, vagy nyers adatokra, vagy DX12-re stb... Én arra tippelek, hogy DX11-es játékokra gondoltak, hogy az alatt megy egy 290X/970 szintet. DX12-ben meg úgy is abszolút minden játék és kódfüggő. Eleve a GCN 1.2 és a HBM miatt máshogy viselkedik a két GPU. Volt róla szó, hogy meg lehet írni egy programot, hogy keveset fogyasszon, vagy hogy gyorsan fusson extrém kihasználtsággal.
Simán lehet, hogy bizonyos játékban majd 290X szintet hoz, máshol meg Fury Pro-t.DX12-vel alapból (szerintem) nem lesz egyszerű tesztelni a kártyákat és különböző architektúrákat majd
Egyre nehezebb lesz egy adott kártyára általános átlagteljesítményt megadni...
-
Ren Hoek
veterán
DX12-őre pont ideális. Sok SP, alacsony frek, hatalmas sávszél. Az is lehet, hogy bizonyos esetekben úgy mehet, mint a Pro. Viszont ezen esetekben már úgy fog menni mint fánk alatt... pörögni fog az a kis venti
Meg kérdés, fizetnének-e a userek a még meg sem jelent DX12 játékokért.Abu azt mondta a kiadásra már lesz egy csomag, HW-SW együtt. Win 10 már kijött, tehát valami DX12 content kellene már csak, amin megmutatják mit tud.
Ha kijön, és leteszteli 10 újság DX11-re, akkor kutya se fogja venni. -
-
Leírtam a véleményemet, no meggyőzés
(#1064) Abu85: végül is, ha eddig kibírtad a Q9550-nel
(#1065) -Solt-: a 4GHz-es Q9550 40+%-kal gyorsabb a stocknál, azért az nem kevés. Ill. egy 4GHz-re húzott G3258 is tudna kb. ennyit - ez nem egy erősen CPU-limites teszt. Próbálnád a Project Cars-szal...
-
-Solt-
veterán
Igen jó az AMD-nek, pontosabban jobb, mert többet nyerhetnek vele mint az Intel és az NV, mivel az Intel eddig is egy szálon erős processzorokat gyártott, az NV driverei pedig nem zabálták annyira a processzort, ergo a javulás náluk kevésbé lesz érzékelhető mint az AMD-nél. Elvben zárulhat az olló, aztán majd meglátjuk, hogy a gyakorlatban ez, hogy fog kinézni.
-
daveoff
veterán
-
daveoff
veterán
Az biztos hogy vannak ellentmondásos dolgok ebben a "hatalmas" grafikus API forradalomban. Ez az egész inkább azért jobb az AMD-nek, mert elvileg a jaték tesztekben jobban fognak muzsikálni a processzoraik, talán tudják növelni az eladásaikat, ha megmaradnak olcsóbbnak. De azért nem csak az AMD fog profitálni ebből...
-
-Solt-
veterán
Közelítsd meg abból a szempontból, hogy így a saját processzoraikat teszik versenyképesebbé. Ár/érték arányban felzárkózhatnak, újra valós alternatíva lehet egy szűkebb pénztárcájú játékosnak egy AMD cpu.
Vagy ott a VR... nyilván lesz olyan aki akarja már a kezdeteknél, de anyagilag nincs a toppon. Nem mindegy, hogy kell a 4790K + lap 150K-ért, vagy elég az FX8350 + lap 85K-ért a Nano alá!
@Joshi: Most még több fog múlni a fejlesztőkön... tuti lesz anyázás, főleg amikor majd új GPU széria jön. Viszont a fos egymásra kenegetése megszűnik! Ha valami szar, akkor annak csak egy felelőse lesz.
-
-Solt-
veterán
Vedd, én nem mondom, hogy ne vedd, csak ne egy R9 285 mellől hiányoljuk a cpu erőt, főleg ne akkor, amikor az 2-3x gyorsulást egyáltalán nem indokol. Nekem speciel AMD CPU-m a büdös életben nem volt, mert a szimulátorok alatt egyszerűen az egyszálas teljesítményük nem elég.
Az előrelépésnek ott kell jönnie, hogy ugyanazon VGA teljesítmény mellett például jóval több objektumot lehet kirajzolni. Nekem ArmA alatt például kurva jól jönne, ha felhúzhatnám 10km-re a látótávot, és nem fosná össze magát még a 4770K is 4-5 km-nél!
De igaz ez sok szimulátorra... plusz ott van az AI, ami jelenleg olyan csont buta, hogy az már fájdalmas. Végre erre is maradhat erőforrás. Persze minden a fejlesztőkön múlik... az én kedvenceimnél jó darabig marad még a DX9/11.
-
daveoff
veterán
Ott fogod érezni a különbséget, hogy nem kell azonos szintű processzor, hanem elég lesz egy gyengébb, olcsóbb is. Ez azért nem rossz irány, és nem magunkból kell kiindulni, akik úgyis megveszik a felső kategóriás hardvereket. Az tény, hogy nekünk nem lesz nagy előrelépés, ez a Mantle-ből már kiderült...
-
-Solt-
veterán
Én is az erős CPU híve vagyok, mert a szimulátorokhoz az kell, de ettől még egy R9 285 mellé nem vennék 100K-ért CPU-t meg lapot az fix!
@gbors: Most hirtelen csak ezt találtam: [link]
GTA V, 4.8GHz 2500K vs 4GHz Q9550 egy GTX970 alatt. Még itt sem annyira jelentős a különbség, egy jóval gyengébb GPU esetén még ennyi sincs... szerintem.
-
-Solt-
veterán
A 150K költői túlzás volt, pont akkora, mint ahogy te a Q9550-t kevesled egy R9 285 mellé. Az a gyorsulás amit Abu jelzett, nem következik csak a "gyenge" Q9550-ből, ergo az eredmény "annulálása" a gyenge CPU-ra való hivatkozással, nem állja meg a helyét.
Egyébként mit értünk erős CPU alatt? Mondjuk egy 4670K megfelel? Jelenleg 73K, plusz a lap 30K. Te kiadnál ennyit az R9 285 mellé főleg most, amikor csökkenhet a CPU erő fontossága? Én nem...
"Szerintem egy 65k vga mellé nem egy ősrégi cpu dukál. Vagy? Te hogy gondolod?"
Nyilván más egy új konfig vásárlása, és más amikor az ember úgy építkezik ahogy a pénze engedi és apránként halad előre, de itt most nem erről van szó, nem ez a lényeg! A lényeg az, amit fentebb írtam, vagyis,
Az a gyorsulás amit Abu jelzett, nem következik csak a "gyenge" Q9550-ből, ergo az eredmény "annulálása" a gyenge CPU-ra való hivatkozással, nem állja meg a helyét.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nálam inkább elvi kérdés. Mégis mi a fenéért adjak ki egy rakás pénzt egy olyan hardverre, aminek egy játék csak a 10-20%-át tudja kihasználni. Ha azt hiszitek, hogy egy mai játék a rendelkezésre álló processzoridőnek a 10-20%-ánál többet használ, akkor tévedtek. Ugyanez igaz a VGA-kra. Ott is nagyon ritka az a játék, ami képes a hardver legalább 30-40%-át használni. És akkor miről beszélünk? Mi a fenéért erőlködünk ezekkel a hardverekkel, amikor a szoftver úgy megfogja mindet, hogy a PS3 exkluzív játékok AI-ja megalázóan jó a PC-s játékokhoz képest. Ezért játszok ma főleg PS3-on, mert a PC-s játékoknál sokkal jobb élményt ad.
A DX12-nek a hatása is pontosan ugyanaz lesz, mivel mindhárom új API alapját az AMD dolgozta ki, ezért van dezsavűd, ha olvasod a programozói kézikönyveket róluk.
-
-Solt-
veterán
Minden rossz szándék nélkül, de megint kiütközik a szokásos felületes fórumozás és az abból következő csúsztatás, ferdítés, majd a fals következtetés levonása. Én 150K-t cpu-ra és lapra írtam, de te már csak cpu-ról beszélsz, a 65K-s R9 285-től meg eljutottunk oda, hogy,
Bírom amikor a Fury X kerül 250k-ba, de a kistesók se lesznek 150k-nál olcsóbbak még a Nano se, de egy normális teljesítményű proci már gáz árkategória.
Most nekem van üldözési mániám, vagy ez megint csak trollkodás? Milyen logika mentén sikerült idáig eljutni az R9 285-től?
De, hogy válaszoljak is, mondjuk egy 150K-s Nano mellé, illik megfelelő CPU-t és lapot tenni, de egy 65K-s R9 285 tulajt ne szóljunk már le a Q9550 miatt! Hova vegyen ehhez a VGA-hoz 104K-ért [link] CPU-t, és legalább 40K-ért még egy normális lapot?
Nem, nem gáz az erősebb CPU az AMD kártyái mellé már csak azért sem, mert nekem is egy 4770K van a 290X mellett, és bizony van amikor ez is kevés alá. Az utolsó mondatra meg inkább nem reagálok, lerágott csont, ha eddig ennyi ment át ebből, akkor kár is ragozni!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
R9 285-ön egy Q9550 procival. Thiefben úgy kétszer, Civ: BE-ben úgy kétszer, de ott inkább az a jó, hogy a körök közötti AI számolása sokkal gyorsabb. Dragon Age: Inquisition úgy háromszor. A Sniper Elite 3-ban inkább olyan 60% az előny, de 70 wattal csökkent a gép fogyasztása is. Semmi extra nincs ebben egyébként. Erre való ez az API.
(#929) KAMELOT: Szó sincs DX11-ben 50 fps-ről. Mindent maxon a Thief 15-20 fps-sel fut DX11-ben. Manapság inkább 20-szal, ez gyorsul 40 fps körülire. A Dragon Age: Inquisitionben 10-15 fps-en van DX11-ben, ami 35-50 fps-re gyorsul. A Civ: BE nehezebb úgy, mert kezdetekkor ugyanúgy fut DX11-ben is, de amikor a játék végén vagy és kizoomolsz a térképre, akkor a DX11 benyal 10 fps alá, az AMD API-jával marad a stabil 60 fps, akárhogy zoomolok.
-
-Solt-
veterán
Nem véletlenül van kihangsúlyozva a szoftveres és hardveres támogatás, ide már nem lesz elég a nyers erő, és a "megoldjuk driverből" hozzáállás. Nyilván az sem véletlen, hogy ennyit várnak a megjelenéssel, kell játék, hardver és szoftver is ami rendesen fel van erre készítve, mert a mai játékokkal csak kipróbálni lehet, az igazi élményt nyilván nem hozzák még.
Az biztos, hogy csak a nagy gyártóktól lesz érdemes eleinte vásárolni, tehát vagy OR, vagy a Valve cucca, más eleinte szóba sem jöhet. Amennyiben 100K alatt indul, én tuti benevezek egyre!
(#856) gbors: Én a szimulátorokhoz várom nagyon, mert repülésnél még a TrackIr is sokat dob az élményen, hát még a VR. Aki próbálta repszimmel, az mind azt mondja, hogy döbbenetesen nagy élmény, mert sokkal jobb a sebesség érzet, és a mélység érzékelés. Ebben a szegmensben tarolhat majd, mert egyrészt fizetőképes a vásárló réteg, másrészt tényleg hatalmas pluszt ad.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
- EVGA RTX 3070 8Gb
- Gigabyte RTX 2070 SUPER WINDFORCE 3X OC 8GB GDDR6
- SAPPHIRE Radeon RX 5700 XT NITRO+ 8GB GDDR6 256bit videokártya
- Készpénzes / Utalásos Videokártya és Hardver felvásárlás! Személyesen vagy Postával!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest