-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
chris0000
őstag
válasz
MlbMatic #8199 üzenetére
szerintem a szenzorokkal elveszti a kapcsolatot a HMD.
nekem csak akkor volt ilyen,mikor az Onvard játék ingyenes volt steamen hétvégére és a tutorial részben kellett hajolgatni az övemhez a fegyver váltásnál meg töltény kivételnél...
annyira lehajtottam a fejem a bogarászás közben,h 1szer kétszer elment a kép,fekete volt nekem is.
lehet problémás lesz vmelyik szenzorod vagy a HMD.
a többiek hátha tudnak segíteni akik régóta nyomják,sok kiegészítővel...kábelek stb. -
Raymond
titán
Probald meg ezzel: Guardian2Chaperone
-
Raymond
titán
válasz
Dyingsoul #8192 üzenetére
Mondjuk lehet valami problema az audio kapcsolassal, mert az utobbi idoben azt vettem eszre hogy mintha surubben lennenek gondok a visszakapcsolassal. Nalam a hangkartya a Windows default es regebben szepen mukodott az hogy Rift hasznalat kozben a Rift-re valtott aztan meg vissza, de mostanaban mintha eleg gyakran a Rift maradna az audio kimenetnek beallitva VR-bol kilepes utan is.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
#48967168 #8190 üzenetére
Én balga fejjel rákerestem az audio mirroringra, valami segédprogramot is feltettem egy 2016-os post alapján, aztán szembejött az oculus vezérlőpultbeli audio mirroring beállítás.... Azzal nálam működik flottul. Szerintem csekkold a windows hangbeállításokat és mikor a Rifted aktív (be van kapcsolva, elindítasz egy játékot) tedd default audio outputra a windows hangbeállításokban a Rift headsetjét.
Megjegyzem nekem is egy van egy TV a gépre kötve HDMI-vel, de a TV hangszórójából sosem hallottam hangot, mindig a gépről megy az audio (és persze nekem jó is így).
-
#48967168
törölt tag
Eddig tök jól ment az audio-mirroring a CV1-el, szépen szólt a játékok zenéje a fülemben és egyúttal a HDMI-n keresztül a TV hangszóróján is. Ez egyrészt azért volt fontos, hogy ha másoknak mutogattam a cuccot ők is élvezték a hangot, másrészt a TV-ről le tudtam venni a hangot és beköthettem a Butt-Kickerembe a szimulátorozáshoz...
Pár napja leszereltem a CV1-ről a kis fülhallgatópárnákat, hogy egy komolyabb fejhallgatóval is kipróbáljam, de sajnos elég körülményes volt így használni, ezért visszaszereltem az eredeti állapotot.
Most viszont az istennek se akar egyszerre mindkét helyen (CV1 fejhallgató+HDMI TV) szólni...
Ugyanúgy be van állítva a mirroring, a CV1-ben és ha felveszem a vízcsobogás szól az Oculus menüben, de ha indítok egy játékot az csak a TV-n szól. Ha a windows menüben átállítom elsődleges eszközzé a Rift-et, akkor meg a TV némul el... Nálatok hogy van beállítva?
-
-
MlbMatic
tag
Viszont most van gebasz,,
valakit erte mar meglepetes hogy talalomra elsotetedik a hmi jatek kozben ?????olyan mintha nem erzekelne hogy a fejemen van,
tiszte mielott ez lenne az 5let , mármint az erzekelo resz -
-
wolfhgb
aktív tag
-
#54625216
törölt tag
-
Raymond
titán
Ahogy a Tobii videoban es Abrash is mondta nem a sebesseg a gond hanem hogy legyen olyan alltalanos megoldas ami majdnem mindenkinel mukodik. A polling rate 120Hz, ez meg a 90Hz-nel is jobb mint ami valojaban kellene, nem problema az adatokat megkapni es aszerint renderelni idoben.
-
warcat
veterán
Nem jártam erre pár napig, láttam volt igény Oculusra:
Oculus Rift + Touch Bundle 499€
amazon.de-n keresztül az Oculus GermanytőlCsak +50 EUR az akcióshoz képest,ennyit bőven megérhet a 2 hó+ használat black friday/cyber monday akciókig.
-
-
wolfhgb
aktív tag
Szerintem mar az is kikuszobolne a problemat, ha allithato lenne a terulet, amit elesit a kepbol, mert igy kikuszobolheto lenne a pontatlansaga a kovetesnek, a hardver igeny igy is toredeke lenne. A szem baromi gyors, ebben igazad van, viszont az adott pozicioban mikor megall a szemgolyo, viszonylag hosszu ido a fokuszalas. Tehat, ha van egy pici keses, meg lehet, h fel sem fogja az alany, mert tovabb tart neki a biologiai elesites mint az eszkoznek a pontos pozicio meghatarozasa. Ez a viszonylagos lassusag persze akkor igaz, ha a kulombozo poziciokban a nezett dolog eltero tavolsagban van, ilyenkor kell a hosszabb ido az elesitesre, legalabb is nalam igy van, de lehet, h be vagyok ba..va igy vasarnap este, aze!
-
fulton
addikt
Az MSI gamming APP nál a VR Ready (kapcsoló) mit csinál? mire jó az
-
-Solt-
veterán
válasz
Menthirist #8170 üzenetére
Ja-ja, nem egyszerű eset... engem meglepne, ha a következő lépcsőben ez bekerülne. Már azzal is elégedett lennék, ha legalább 50%-l nőne a felbontás és eltűnne a god ray.
-
Azt is nehéz elhinni, amikor 240 meg 480 fps-sel felvett videót nézel 60 fps-sel, de persze, érdekes dolog így lassítva látni a dolgokat. Nem azt mondtam amúgy hogy már van és kész, Abrash is 5 éves távlatról beszélt, hogy szerinte öt éven belül (2021-ig) ez megvalósul. Annál is inkább, mert látszik hogy azért problémás, szemhéj, pupilla méret és alak változás, vagy hogy olyan sebesség mellett, ahogy a kamera követi a szemet, látszik, hogy messze nem egy merev dologról van szó, amikor megáll a szem, akkor még reng ide-oda egy kicsit.
-
-Solt-
veterán
válasz
Menthirist #8166 üzenetére
Ezek szépen és jók, de egyszerűen amíg nem tapasztalom én nem tudom elhinni, hogy abban a pillanatban amikor odanézek valahova ott már az éles kép fogad úgy mint a valóságban!
Legyen így, én lennék a legboldogabb!
-
válasz
kiskuplung #8167 üzenetére
Oculus Connect 1 playlist
Oculus Connect 2 playlist
Oculus Connect 3 playlistA két legjobb VR-ral kapcsolatos humoros és mégis komoly videó pedig ezek közül Patrick Harris game design és Jesse Schell előadása volt.
Btw tegnap végigvittem az I Expect You to Die-t, hát el tudtam volna még képzelni pár küldetést
Baromi jó volt, bár az utolsó, negyedik küldetés kissé csalódás volt a harmadikhoz képest, ami tökéletes volt
-
kiskuplung
őstag
válasz
Menthirist #8166 üzenetére
Ha tudtok még ilyen videókat, akkor ne fogjátok vissza magatokat, osszátok meg
-
https://www.youtube.com/watch?v=Mv_eIRv1Vk4&feature=youtu.be&t=13m57s
Ha kikapcsolható, akkor nem fogod bírni géppel. Mert 2x4k 90 Hz-en, nem hogy a következő, de a következő 4-5 gpu generációnak is sok lesz, miközben a gép konstansan 98%-ban feleslegesen dolgozik, mert úgysem látod a hatását.
-
chris0000
őstag
hi.
semmi gond nincs a konfigoddal.
nekem 3570K+1050Ti+16Gb a konfigom de ez persze a minimum és teljesen jól megy pl a Robocall is.
persze minden játékot nem fog lefedni tökéletesen,max beállításokkal a konfigom,de ez egyén függő,ki mihez ragaszkodik,mennyire tud/akar kompromisszumot kötni.
egy VR stúdióban ahol először kiprobáltam a CV1-et ott is pont,hasonló konfig volt minrt a tied (10606Gb) és oda azért járnak elég sokan kipróbálni a játékokat,u.h. nagy gond nem lehet.
a többit már neked kell mérlegelni! -
-
Raymond
titán
Mar most is mukodik, csak egyelore nincs beepitve alapbol sehova. Errol is volt mar itt valahol diskura par honapja ha jol emlekszek.
(#8161) Joshi
Amire te vetted arra szerintem nagyon jo vetel volt a DK2 foleg ha tudsz elni a kepminosegel. Ha meglesz a SteamVR tamogatas az ev vegere akkor szerintem erre lesznek igazan jok az MS HMD-k (csak HMD 300Eur-ert) ha a kepminoseg es a FoV normalis. Az Acer/HP/Asus-nal csak 95 fokot irnak es a tesztek szerint picit kisebb mint a Vive/Rift (mondjuk ha a Rift-nel kisebb akkro az mar tenyleg gond lehet), de a Dell-re meg ha bunronda is 110 fokot irnak. Jo lesz majd valami normalis teszt par het mulva mert egyelore nehezen tudom elkepzelni mitol lenne ennyivel nagyobba FoV a Dell-nel ha a lencsek es a beepites megvalositasa ugyanugy nez ki mint a tobbinel.
-
Joshi
titán
válasz
kiskuplung #8160 üzenetére
Azért kötve hiszem hogy a használt CV1 a DK2 árszintjén fog menni(~40-50k). Többet meg nem ér a CV1 se ha kint van már egy újabb fejlettebb technológia 5-600$-ért. Persze muszáj lesz olcsón adni a használt CV1-et, különben ajtótámasz lesz.
Én pont azért nem vettem CV1-et, mert nem tökéletes ahhoz viszont drága. Az új megoldásra még akár elő is fizetek ha olcsóbb lesz úgy. -
kiskuplung
őstag
válasz
Raymond #8158 üzenetére
Pontosan, és akkor lesz tele a prohardver is eladó CV1 + Touch bundle-ökkel. Mert a hozzánk hasonló idióták átnyergelnek az újra.
Ami teljesen jó, mert szépen elterjed a VR, és végre véget ér az éveken át tartó nyekergés, hogy mennyire nincs jövője ennek.2020-2022-re már viszonlyag olcsón elérhető lesz egy olyan embernek, aki eddig csak max. a PC-jét fejlesztette, de ilyen kiegészítőkre sajnálta volna.
-
-Solt-
veterán
válasz
Raymond #8158 üzenetére
Biztos bennem van a hiba, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy a szem követés belátható időn belül normálisan működjön. A valóságban nagyon gyors mozgásra képes a szemünk, ezt lekövetni egy érzékelővel, majd még időben elkészíteni az adott fokuszpontra az éles képet is... A fejünk jóval lassabban mozog, és azért meg itt is akadnak néha gondok.
-
Raymond
titán
válasz
izomman1 #8157 üzenetére
"a Pimax 8K támogatók között ott van a Valve és a Steam VR"
Nincsenek ott, a "Pimax Partners"-nel vannak listazva, nem mindegy
"Ehhez kompatibilis eszköz gyártását csak engedéllyel lehet gyártani véleményem szerint.."
Annyira nem komoly az engedelyes dolog, mert a licensz ingyenes (nem fizetsz a termekek utan), egy kotelezo fizetett iskolazas csak a kovetelmeny. Lasd pl. itt: [link]
Az hogy 2018 vege elott nem lesz ujabb Oculus az biztos mert megmondta tobbszor is. Plusz ertelme se lenne, addigra lesz tobb, erdemleges elorelepest biztosito tech gyartasilag elerheto. Peldaul nagyobb felbontasu kepernyok, wireless connection, inside out tracking, eye tracking, foveated rendering fejlodesek. Mind van ma is valamilyen formaban, de jovo ev kozepere/vegere tobb is ha nem mind elerheto lesz kommersz tomeghasznalatra igy lesz ertelme egy 2.0 termeknek.
-
izomman1
senior tag
Lehet nektek lesz igazatok és 2018 év vége előtt nem valószínű, hogy jönnek az újabb generációs headsetek a nagyoktól ( Vive , Oculus) mert ahogy látom a Pimax 8K támogatók között ott van a Valve és a Steam VR..
Gyakorlatilag meg kellett, hogy engedjék azt, hogy a kontrollereikkel használhassák a Pimax 8K ... Ehhez kompatibilis eszköz gyártását csak engedéllyel lehet gyártani véleményem szerint.. Ha pedig partnerek valamilyen szinten akkor nem valószínű, hogy azért mert mostanság dobnák ők is piacra az új kütyüjüket.. -
Gigi01
őstag
Sziasztok!
Jelenlegi configom mennyire bírná a CV1-et?Vagy ne is álmodjak róla?
-
Márton
nagyúr
válasz
kiskuplung #8152 üzenetére
vaó, ilyen tartalmakat még, még, még!
kinőttem már a lövöldözésből -
MlbMatic
tag
válasz
kiskuplung #8152 üzenetére
s mi benne a lenyeg ?
-
kiskuplung
őstag
Bocsi hogy megpróbálok ontopic lenni az amazonozás és Project cars-os warezolás közepette,demegjelent az Oculus store-ban a Xing : The Land BeyondAzért örültem neki és vettem meg, mert valami nyugisra vágytam a Don't knock twice után, amit most megint félbehagytam, heves szívroham miatt.
Tapasztalataim 1 óra után: gyönyörű a játék, a meditációs programoknál is szebb. Remekül skálázható is, és jó VR játékhoz híven, itt már menüből tekergethető a supersampling, és "online" mutatja is az FPS-t, ahogy az ember tekergeti az effekteket.
Technikailag és művészileg tökéletes. A nehézségről még nem tudok nyilatkozni, mert még csak az első tutorial pályát csinálom, és hát itt még nincs olyan fejtörő, amin igazán gondolkodni kellene. Remélem, azért legalább olyan jó lesz mint a Mages Tale.Az irányítás Touchos, és nagyon egyszerű. Gyerekkel is ideális szórakozásnak néz ki.
A kommentek szerint kb 12 órányi játékidő van benne, szerintem megéri a 20 dolcsit, amennyiért adják.
-
Shodan
őstag
köszi. egyelőre még a "próba verziót" tesztelgetem
ezért nincs. Csak úgy tudtam most megoldani hogy kihúztam a HMD-t. FHD-ban minden ultra/maxon stabil 60fps. VR ban viszont majdnem minden lowon sztem több helyen 45fps sincs. De egyelőre nem rossz.
Pár patch és jó lesz. Sztem grafikában visszafejlődött. Kb mint Dirt Rally ->Dirt 4 -
Shodan
őstag
Project Cars 2-őt hogy tudom elindítani sima desktop módban?
Az oculus nálam mindig be van dugva hátra így mindig VRban indul, de kipróbálnám anélkül is. Sajnos eléggé akad nem tudom miért. -
btw ha már játékok, -70%-os akcióban 4,5 euróért van a keep talking and nobody explodes a steamen.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Menthirist #8145 üzenetére
steamen egy idoben automatikusan kimehetett egy jatek greenlightra (es a fejleszto tobbi kesobbi jateka is) ha 3d volt. szoval az indie scena is elegge aktiv es nekik szoktak neha remek otleteik lenni amivel mernek kiserletezni.
mas kerdes, hogy egy idoben kb SDK verzionkent szallt el a rift SDK kompatibilitasa. pl a Magneticrol tudom, hogy eredetileg lett volna 3d tamogatas de vegul emiatt letettek rola.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Menthirist #8143 üzenetére
pontosan.
nem veletlenul a superhot VR es a robo recall ami szerintem mukodni fog a jovoben.
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
izomman1 #8141 üzenetére
vagy a nagyobb FOV élménye újra előhozná a motion sicknesst bennem?
gyakorlatilag az osszes kutatasi eredmeny erre mutat. namost a terulet elegge stabilan van kutatva, a 90es evek kozeperol lattam mar olyan papert aminek az osszes pontja igaz a mai napig mint kihivas.meg szelesebb közönségnél eleve nem varhatunk arra, hogy majd szepen megszokjak. ld 3d tvk.
-
izomman1
senior tag
válasz
proci985 #8138 üzenetére
OK ez tuti így van.. De nekem már egyáltalán nincs motion sickness - em 1 év alatt teljesen hozzászoktam.. (eleinte jó sokszor volt és volt hogy fél napig - napig éreztem a hatását) játékokban is inkább sima touch al mozgok és nem teleportal és semmi bajom.. ( akár több óra játék után se)
Ehhez minden VR os előbb utóbb hozzá szokik.. vagy a nagyobb FOV élménye újra előhozná a motion sicknesst bennem? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
Menthirist #8139 üzenetére
jaja, a masodik 5:56nal szo szerint emliti a motion sicknesst is.
Doom3nal egyébként ki lehet probalni a joystickkal mozgast teleport helyett, hat egyrészt ugye remek, másrészt meg 30 meter utan mar liftezett a gyomrom.
vicc az, hogy van az hogy az ember a joyyal mozog de mozgas kozben a kijelzon belul egy kis lyukon kivul minden elsotetul, na ugy mar egyáltalán nem voltam rosszul.
-
válasz
izomman1 #8136 üzenetére
Már most is van ívelt 4k kijelző. Ez már most sem akadály. Az akadály többek között az, amit proci kolléga is említ.
Abrash idevágó keynote beszéde
Remek előadás Jesse Schelltől a vr nehézségeiről -
proci985
MODERÁTOR
válasz
izomman1 #8136 üzenetére
meg egyszer, a FOVot nem lehet novelni, mert elegge jelentosen hozzajarul a simulation sicknesshez.
ha az a cel, hogy behanyjanak az userek a korkoros kijelzo jo otlet, egyébként nem.
meloban van egy rendes simulation cave. hatalmas moka, gyakorlatilag egy komplett Volvo kore van építve 7 projektorral amibol 5 elore megy tehat lefedi a teljes latomezot. aki kiprobalja ket dolgot szokott megemliteni:
- eszmeletlen elmeny
- utana egesz nap emelygett es hanyingere volt (aki kevesbe hajlamos ra az csak egy orat)namost, ez egy auto, ahol csak menni kell egyenesen es az ember egyébként se mozog.
-
wolfhgb
aktív tag
A vr vilagban mar most oriasi lepeseket tudnanak tenni, de hiaba, ha a tamogato hardverrel ezt nem tudjak tamogatni, mert egyik nagy gyartonak sem erdeke, sem proci, ahogy szinten nem gpu szinten, h kihagyjon egy csaladot es mindjart egy 4x gyorsabb termekkel jojjon ki a piacra, nem tesz jot a bjiznisznek. Ezert kell az 5-10 ev, az eddigi lepcsoket veve alapul.
-
izomman1
senior tag
Szerintem is ahhoz , hogy tökéletes 8K 200 fokos látómezőt lehessen elérni ívelt kijelző kellene.. Nyilván ettől meg még lehet nem 10 hanem lehet 20 évre vagyunk ez a szomorú igazság.. Minden esetre én becsülöm ezeket a kínaiakat, hogy legalább megpróbálják a lehetetlent.. Hogy mi lesz belőle meglátjuk..
Amúgy itt hivatalos válaszuk miből mit skáláz fel:" Pimax 8k input: 2screen*1920*1080 or 2 screen *2560*1440 upscale output: 2 screen* 3840*1440; "
-
proci985
MODERÁTOR
multimonitornal negy generacio kellett, hogy egy kartya 60fpssel megbirja nagyrészt a jatekokat (hd5870 1GB -> HD6970 -> 680 / 7970 -> 290X / 980 mar eleg volt). altalanos esetre pedig hat generacio (kb az 1080 / Vega64 mar eleg a celra) es meg most is vannak kivetelek.
oriasi ugrasokhoz tobb dolog kell:
- tapasztalat az eltero designnal, mi megy es mi nem altalanosan
- tehat game design szempontból mas hozzaallas kell (jatekoknal)
- meg hardver -
-
Rovi
csendes tag
-
válasz
wolfhgb #8128 üzenetére
2x4k (a 8k ugyanis 7680x4320 lenne, ez meg 7680x2160)
A géptől várhatóan nem natív 4k-t kap, mert azt 90 fps-sel ki nem tudná nyomni, szóval kap mondjuk max két fullhd képet (1920x1080), és ezt skálázza fel 2x4k-ra. És már akkor is sokkal nagyobb a gépigénye mint a riftnek, mert ott két darab 1080x1200-as képet renderelnek ki, ami kb a kétharmada a fullhd-nak)izomman: " Ha ezzel a trükkel csak megközelíteni lehet a 10 év mulúva lévő élményt "
Csodák továbbra sincsenek. Igen, nagyobb látótered lesz, ami igen, tök jó dolog lehet. De mit sem érsz vele, ha elvérzik minden máson. Továbbra is gondolkodj el azon, hogy a nagyok miért nem mentek bele egyből a 4k-ba. Nem azért, mert nem tehették volna meg, mert ne lett volna kijelző, stb. -
izomman1
senior tag
válasz
wolfhgb #8128 üzenetére
Csak a gépből kivett felbontásból veszi ki a jelet és teszi 8 K ra... ( középen nem eltorzulva széleken meg igen ez a tapasztalata a Tested csapatnak)
Kérdés , hogy ez mennyire zavaró szar.. Tested szerint igen bár ők is megemlítik milyen jó a nagyobb FOV.... Viszont alapos tesztelők alaposan mindent megvizsgálnak és igazuk volt abban is, hogy a Rift kicsit pixel mentesebb..
Az a nagy kérdés igy már nem is jobb az élmény nem érdemes játszani vele? Mert még szerintem egy fél évtized vagy egy évtized mire eljutunk 8 K VR eszközökhöz (200 as FOV val) .. Ha ezzel a trükkel csak megközelíteni lehet a 10 év múla lévő élményt ... Már jó lehetne.. ?? Azért nem rossz dolog, hogy nem kell a gépnek csak 4K kiszámolni 8 helyett .. ( milyen jó kis trükk ilyet miért nem tud csinálni az Oculus vagy a Rift? -- persze mert abba érdekeltek, hogy minél nagyobb hardvert vegyél össze pacsizva a hardver gyártókkal..)
Mire a szemkövetés is használható jó verzió lesz szintén fél vagy 1 évtized sajnos -
izomman1
senior tag
Kis magyarázat hozzá ( ő magyarázatuk) : A kép amit fentebb belinkeltem sík kép de a headsetbe 3 d képet látunk.
Nincs a kép megnyújtva.. ( ??)
Látható, hogy a 3d világban a különböző pozícióban elhelyezkedő objektumok különböző méretűek lesznek a a vetített sík képernyőn - kijelzőn. -
wolfhgb
aktív tag
válasz
MlbMatic #8125 üzenetére
Eladtam az elso oculusommal egyutt a francba, az uj mar a bundle lett, touch al, de azert vettem hozza alirol egy 300ft os gamepadot, ami jo lesz akkor, ha kimerul az elem a vezerlokben es lusta leszek kibugaszni valamelyik taviranyitobol itthon!
Nekem egyenlore ugy is porosodni fognak csak a vezerloi, szimezni hasznalom csak a riftet, beallitani meg egy otvar gamepad is eleg lesz!
-
izomman1
senior tag
Akit érdekel a Pimax 8K hogyan skálázza fel a 4K jelet 8K ra itt olvashat róla..
Sokan kérdeznek és válaszolnak is úgy ahogy rá : -
-
MlbMatic
tag
P.Car 2,,,, hááát én is topa vagyok,,,
hogy lehet ujrapozicionálni magam,,, a stream amúgy se tul jo beallitasait veszi alapul a jatek,,
az egyben a gamepadon a back gomb volt,,, de itt visszalep a stream menube,,
en meg nem latok ki az ulesbol -
válasz
izomman1 #8120 üzenetére
"Minden esetre a széleken bár nem látsz úgyse szuper tisztán a szemeddel"
Nem a széleken nem látsz tisztán, hanem a fókuszpontodtól távolodva. A pupilla, ezáltal a fókuszpont ugyebár mozog, élesen tudom látni azt a poharat, ami vagy 50 fokkal jobbra van tőlem, ha a szememmel arra nézek, és nem egyenesen előre. Tehát ha előre nézel a szemüvegben, akkor igen, nem zavaró hogy nem jó a kép a periférián, de nézhetsz oldalra is, és akkor egyből látni fogod. -
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #8118 üzenetére
Az is érdekes, hogy miért egy ilyen "gagyi" kis gépigényű játékkal engedték tesztelni a Tested csapatával..
Miért nem egy Raw Data val? Na annak már van gépigénye és ott számít, hogy oldalról innen onnan jönnek az ellenfelek lásd tisztán... Minden esetre a széleken bár nem látsz úgyse szuper tisztán a szemeddel , de akkor is zavaró lehet ha egyszer oda nézel és egy nagy nyújtot pacát látsz...
Kivárás álláspontra helyezkedem .. majd január - februárba millió teszt megjelenik és tisztábban látunk.. Főleg hogy még 8k X verziót is terveznek a kínaiak 3 hónapra rá és csak azon lesz 8 K adat imput bemenet..Addigra remélem az Oculus és\vagy a Vive is valami hírt elejt mikor jön és kb. milyen specifikációval az új kütyüjük.. -
válasz
izomman1 #8118 üzenetére
"nem arról van szó, hogy teljesen fogják a 110 FOV és nyujtják hanem valahogy a látómező szélesebb"
Ezt már most mondom hogy biztosan játékfüggő. Van ahol tudnak egy kicsivel nagyobb fovot állítani, van ahol nem. Játékokban is van ahol lehet fov-ot állítani, van ahol nem, ahol, igen, ott pedig határok között. Ha a játék pl 60 és 130 között engedi állítani, akkor a hajadra kenheted a 200-adat. -
izomman1
senior tag
Feltöltöm újra az előző képet, hogy nagyba is látható legyen:
itt pedig a sima kép
Mi a véleményetek?
Leírom nekem mi:
Látszik, hogy több FOV mutat a játékból , mert látszik, hogy a 4 karikán túl még mutatja a kép a falakat..
viszont látszik az is , hogy eléggé nyújtott verzióba van mindez a széleken látszik, hogy a 4 karikából felül a két szélső szélei már nyújtottak..
Kb. 1:1 arány amit a tested srácok is mondanak megvan a sima 110 FOV -ben középen ahogy egy rendes Headset -ben , de ahogy haladunk oldalra úgy nyújtódik a kép...
Minden esetre azért nem arról van szó, hogy teljesen fogják a 110 FOV és nyujtják hanem valahogy a látómező szélesebb ....Kérdés, hogy mindez a lencsébe hogy látszik a Tested csapata szerint nem tűnik a széleken természetesnek... ( Szerintem a lencse is torzíthat eléggé széleken azért nem egyszerü jó 200 FOV ra tervezett lencsét se beletenni.. )
Vélemények? -
Joshi
titán
Azt ugye tudni lehet, hogy az Oculus csak 2018 vége vagy 2019 elején jön új VR szettel, de mi a helyzet a HTC-vel? A Google csak a mobilos részleget vette meg, vagy a VR-t is?
-
-
Raymond
titán
válasz
#48967168 #8104 üzenetére
"a rohadt kamera minden jàtèkban elmàszik, ès nem elèg a progiban helyretenni."
Ez mit jelent? Mert en az elso jonak talalat beallitas ota nem hasznaltam az Oculus menu-ben talalhato recenter-t, mindig van a jatekban erre funkcio. Egy "jatek" van ahol nincs, a Desert Ride.
-
MlbMatic
tag
Haliiii,, egy kis segitseg kellene,,,
Project Car VRnagyon szep,,, csak nem birom eletre kelteni,,,
palyara eljut. de nem tudom iranyitani,xbox one se xbox360 as konzollal,,,,,
-
#48967168
törölt tag
válasz
tobias88888 #8079 üzenetére
A simezèshez is jól jön a touch, mert az a rohadt kamera minden jàtèkban elmàszik, ès nem elèg a progiban helyretenni.
Touch-al meg 2 kattintàs, nekem is ott lòg a Fanàn...
-
kiskuplung
őstag
válasz
tobias88888 #8094 üzenetére
Szerintem meg most már várd meg az év végét. Amilyen ütemben tolják az akciókat, tuti lesz jó kis leárazás karácsonykor.
És mindenképpen az új bundle-re ruházz be, a Touchról ne mondj le. Nagyon-nagyon sokat dob az élményen, akkor is ha eredendően szimulátorozni veszed. -
fulton
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! ASUS TUF Z390-PLUS GAMING alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone SE 2020 64GB, Yettel függő, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest