- Apple iPad Air (5. generáció) - felülértékesítés
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós kamerák
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5724 üzenetére
"Azt tudom, hogy a Vive trackingje jobb (meg általában tisztább, szárazabb érzés), viszont a szoba mérete elég kicsi, max 1.5x1.5 méter a játéktér (2.3m x 3.5m szobában). Ekkora méretben nincs gond a vive-al? Illetve 2 db. rift szenzor nem elég ekkora helyen?"
Ez eleg kicsi room scale-nek, 1.5m azt jeleni hogy a a ket karodat oldalra kinyujtva mar kifutottal a helybol ha magasabb vagy mint 1.5m, de persze hasznalhato standing only modban. Ez csak a setup-nal jon elo, azon a teruleten belul meg mozoghatsz akkor is ha a VIve sir hogy nem eleg nagy a hely. Februar vegi statisztika az atlagos room scale play area meretekrol: [link]
"Súlyban, kényelemben van jelentős különbség a szemüvegek között? Főleg pár órányi viselés esetén."
Ergonomiailag a Rift jobb, de nem ez kell hogy donto legyen a fejlesztesre kell. Egyebkent mindketto hasznalhato rendesen es ha csak a Vive van akkor fogalmad sincs mennyivel mas a Rift peldaul es hasznalod azt ami van ugy ami van
"Ülős játékoknál (pl. Elite Dangerous) a Vive mennyire használható? (Támlás irodai székkel, ahol a fej hátsó része nagyrészt takarásban van.)"
Ugyanugy mint nem ulosnel. A Vive-nal egyebkent is mindegy hogy latszik-e a hatulja vagy nem.
"A vive-ra írt szoftverek oculus touch-al mennyire működnek? Azt tudom, hogy nagyjából mennek, de érezhető jelentős kompromisszum?"
Annyira amennyire figyelembe vettek ezt a szoftver irasakor, mert a forma es a bemenetek (gombok) is masok mindketton igy minel specifikusabb valami annal nagyobb az esely hogy problemas lesz a masik-on. Peldaul ha valami virtualis cuccot tartasz a kezedben akkor ha a Vive wand-ra van beallitva akkor Touch-al teljesen rossz lesz a szog ahogy megjelenik a kezedben. Ket kulombozo hardverrol van szo, mindkettovel torodni kell fejleszteskor. Erre (mint barmi masra) vannak megoldasok mar persze, nem kell 0-rol indulnod.
"Számít, hogy az oculushoz több az exkluzív tartalom? Vagy azok is nagyjából a demók és a minijátékok szintjén mozognak?"
Csak az szamit hogy van-e ott olyan jatek ami neked kell. Ha nincs akkor nem szamit Egyebkent per pillanat a Rift-re tobb a "minosegi" tartalom hala annak hogy temerdek penzt beleolnek, de Vive-ra meg ott a sok cucc Steam-en. Ami persze azzal jar mint minden mas a Steam-en - rengeteg a shovelware, mert gyakorlatilag barmi megjelenhet ott. Egyekent Re-Vive-al mennek az "exclusive" Rift cuccok is Vive-on, itt a fentebb irt kontroller kulombsegek miatt lehetnek kisebb-nagyobb problemak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5737 üzenetére
Igen, sokkal olcsobb lett a Rift idokozben, foleg ha csak Rift+Touch a harmadik szenzor nelkul a felallas. A csak ket kamera nem problema a Medium-ban mondjuk meg akkor sem ha elol vannak, mert forgathatod az egesz nezetet ugyanugy mint ahogy sima monitoron is tenned, csak itt jobb erzes a vilagot forgatni a kezeddel
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5752 üzenetére
Erdekes, nem sokan vannak ezen a velemenyen, de hat mindenki mas
A Saturn-os hozzaallas fura, ez egy EU-s orszag, ha van szamod (HU12345678) 1 percbe telik ellenorizni a validitast es hogy te vagy-e a tulaj. Ez cegbirosagi bejegyzestol fuggetlen, igaz az van DE/AT-ban egyeni vallalkozonak is. Akkor csinalja valaki ha nem sajat neven hanem valami mas neven akar vallakozni, bejegyzed magad mint Einzelkaufmann es ha nem is vagy GmBH vagy meg UG sem akkor is van birosagi bejegyzesed.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
sheep
addikt
válasz #54625216 #5752 üzenetére
Ismerősömnek van 5 vive, most szart be az egyik. Szerencsére csak a kábel volt megtörve,de több mint 30k volt az is.
Riftnél még nem hallottam ilyet, persze ott is előfordulhat nyilván.MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5755 üzenetére
Igen, a droid mod problema es persze az is hogy csak penz/marketing tamogatas van ezeknel a demo pod-oknal igy az egesz ugy nez ki ahogy kinez. Nem mukodnek a cuccok es hanyadek a karbantartas alltalaban. A legelejen lattam meg az egyik Saturn-ban hogy egy kulon ember ott volt a Vive-al, talan ket hetig mukodott az egesz. Azota mindenhol csak ott lognak a cuccok legtobbszor, mindegy hogy VIve, Rift vagy GearVR azzal a speci fotellel.
(#5754) sheep
A Rift-nel is romlik a kabel, volt belole az elejen bruhaha mert amikor meg egyaltalan nem szedtek ossze magukat logisztikailag nehez vagy lehetetlen volt kabelt szerezni a support-tol. Ez azota megoldodott.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz #54625216 #5783 üzenetére
A note 4-et nem támogatja a fekete gearVR (Galaxy S8, S8+, S7, S7 edge, Note5, S6 edge+, S6, S6 edge)
A fehér szemüveg talán támogatja de nem tudom az Oculus működik-e vele. :S- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Davidgta
csendes tag
válasz #54625216 #5766 üzenetére
Sziasztok!
Kérdeztétek itt, hogy Rift-hez mely játékokat adják ingyen. Nos én nem voltam előrendelő és nem is egyszerre vettem a Rift-et és a Touch-ot. Előbbít tavaly novemberben, utóbbit 1 hete. Nekem a Rift-hez járt a Lucky's Tale, a Touch-hoz pedig a Robo Recall. Ez a két game mindenkinek jár úgy tudom. Illetve van még pár nem számottevő demo. De ez a kettő, teljes game. Továbbá kérdeztétek, hogy hosszabbítás hogyan is miképp. Itt egy videó a hosszabbításról. Usb 3.0-as male to female, 4K-3D jel továbbítására alkalmas HDMI plusz egy female to female toldóra van szűkség. De linkel is alatta mindent. Vagy itt van mindenféle gyári kiegészítő.
Remélem tudtam segíteni, én ezeket az infokat tudtam.[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5799 üzenetére
"Riftnél hogyan lehet megoldani az ülő mód és a roomscale közötti váltást a szenzorok átpakolása és újrakalibrálása nélkül?"
Ilyen nincs. Van egy definalt terulet amin belul kovetni tudnak a szenzorok. Ha olyan jatekkal jatszol ahol nem kell mozogni (pl. autos vagy repulo szimulator) ott mindnel van re-center. Beulsz ahova kell es megnyomod a megfelelo gombot a billentyuzeten vagy a kontrolleren jatektol fuggoen. Ez beallitja a HMD poziciot es nezetet oda ahol eppen ulsz vagy allsz XYZ (tehat minden) iranyban.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Anemus
csendes tag
válasz #54625216 #5857 üzenetére
Bölcsen szólottál. Állítom a RoboRecallal fogok végre lefogyni. Borzasztóan élvezem ahogy rögtönözni kell az adott szituációkban és kerülgetni vagy éppen dobálni kell az ellenséget/töltényeket. (Like)
Dead and Burriedben a multi mivolta nagyon magával tud ragadni. A Riftben van beépített mikrofon így folyamatosan tudtok beszélni az éppen egy csapatban lévő emberekkel. Sőt én úgy vettem észre, hogy amikor player vs playerben játszol akkor mindenki hall minrenkit. Ez nagyon hozzátesz az élményhez amikor lepuffantasz valakit az meg elkezdt istentelenül káromkodni mindenki más meg röhögni
Még kiegészítésül ajánlanám a Serious Sam-et VRban. Ennek két verziója jelent meg. A lightosabb egy helyben állós és körben lövöldözős, illetve a perverzebb ami egy az egyben a first meg a second encounter mászkálással, Touch élménnyel. Ez is elképesztően jóra sikeredett. Viszont csak azoknak ajánlott akiknek acél gyomruk van.
Van még a Ward c. játék amiről eddig csak jót hallottam. Picit regenerálódok anyagilag így a Rift vásárlás után aztán meglátjuk azt is.
[ Szerkesztve ]
ASUS ROG Strix X570E Gaming, AMD Ryzen R9-5950x (+2 x R9-3900x és 1x Threadripper 2990WX konfig 3dsmax-Vray distributed renderre), 64GB 3200MHz DDR4 RAM Kingston HyperX Predator CL16, EVGA RTX 3080 Ultra FTW3, 256GB Samsung 970PRO M.2 SSD, 2x4TB-RAID WD RED, UE50MU6102KXXH 50" UHD 4K Smart LED TV (1
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5863 üzenetére
Itt az is fontos hogy a jatekban milyen beallitasok voltak. Harom opcio van erre a grafikai beallitasoknal:
HMD Image Quality
Supersampling
Anti-AliasingAz utolso nem olyan lenyeges, ha valamelyik postprocess opciot valasztod (FXAA, SMAA, etc.), a masik ketto inkabb. A masik kettonel a HMD Image Quality ugyanaz mint a PPD a debug tool-ban, igy nem kell kulso programot hasznalni ehhez. Allitsd a debug tool-ban vissza alapra es a jatekban probald a beallitasokat. A ketto kombinaciojaval tudsz majd valami megfelelo kepminoseg es FPS kombinaciot elerni. Hagyhatod a debug tool-t futni hogy lasd a Performance HUD-ot es jatsz el a ket beallitassal. Probalj egy SS 1.0x es HMDIQ 1.5x beallitast eloszor, oszinten szolva 1.5 es 2.0 HMDIQ kozott en nem latok ertekelheto kulombseget. A problema ugyis leginkabb a pixel crawl amit a post process AA elmeletileg orvosolna, de hiaba allitjak a fejlesztok hogy mukodik ahogy kene en probalgattam FXAA es SMAA valtozatokat ott es alig volt kulombseg az OFF-hoz kepest.
Szerk: Egyebkent ami segit sokat az a HUD szinek megvaltoztatasa az alap narancssargarol valami masra (pl. zold). Ezzel megteheted (plusz kulombozo beallitasokat is tesztelhetsz aranylag konnyen): [link]
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5865 üzenetére
"Amúgy nem lehet, hogy az AA csak monitor módban működik rendesen?"
Nem tudom, sok vita volt es van a post process AA-rol mert nem vagyok egyedul azzal hogy nem latok kulombseget, de egyelore nem vezetett sehova. A fejlesztok azt allitjak megy es paran a forumokon is, de ha dockolva vagyok valahol es ott a sok pixel crawl korulottem hiaba kapcsolgatom ezeket, nem csinalnak semmit - a kepminoseg mindig ugyanolyan. Es egy PPAA-nak mukodnie kellene a kimenettol fuggetlenul mert a vegso kepre huzzak ra elmeletileg.
A szaggatashoz - nezd meg az FPS-t az oculus tool-al, lehet hogy 2.0-val mar allandoan megy az ASW es mindig stabilan 45FPS-el renderel, de 1.5x-nel meg ugralt ossze vissza mert volt hogy elerte a 90FPS-t. Egyebkent a Shadows es az Ambient Occlusion ami eleg terhelok, azok lejjebb vetelevel nyerhetsz sokat ha nincs meg a 90FPS, a tobbi maradhat felhuzva. Vagy minden fel van huzva es 45FPS+ASW-vel jatszol
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
válasz #54625216 #5880 üzenetére
Az a baj nem tudok németül. Soha nem tanultam. Angol menne. De ha atallitom akkor meg atvalt co.uk ra. Az meg nem a .de amazon.
Lényegében ha német amazonról rendelek akkor fizetésnél nekem automatikusan hozzá adja az áfa különbözetet vagyis a plusz 8%ot?
Nincs eu adoszamos ismerősöm sajna.Ha gyors postaval kérem nem standard..az mennyivel kerul tobbbe?
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5970 üzenetére
Jol idozitett cikk: [link]
"During an interview at the Game Developers Conference at the end of March, head of Oculus’ PC VR division Brendan Iribe stated that the Rift will remain the company’s flagship VR headset for “at least the next two years”. "
"...recent hints from HTC suggest a possible 2018 launch for next-generation hardware, such as Daniel O’Brien’s interview with Digital Trends, and Gabe Newell’s discussion about massive display advancements arriving in 2018 and 2019, and the expectation for integrated wireless by 2018."
#5969
Nem mutattak es nem is emlitettek mast csak a standard Daydream controllert.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
fulton
addikt
válasz #54625216 #5973 üzenetére
hát igen csak gondolom nekik sem épp rizikó mentes. Mert az energiát pénzt abba fektetik ami még sötét folt, csak fénylik valamelyest.
Egyiknek kéne húznia a másikat. Ők akkor fektetnének bele ha elsőnek a "közönség részéről" látnának komoly hajlandóságot. Csak ugye sokan még kiforatlannak mondják, addig nem szállnak be. De addig a játék fejlesztők sem nagyon iparkodnak..ördögi kör. Kérdés megindul e a mókuskerékMagyarán a kész platformokban (pc) leginkább (gondolom) konzol több a lóvé van ugye.
Valóban az a nagyp roblem, hogy egyenlre kuriózumba mennek a VR dolgok minőségben, hardver és a szemüvegek. A tartalomról nem is beszélek
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #5987 üzenetére
Nalam megy fejmagassagbol is (picit lejebb hajtva), de nekem az asztal a falhoz van tolva teljesen es csak 60cm mely igy gyakorlatilag majdnem az asztal ala kell hogy menjek hogy elvesszen a tracking legalul mert a szenzorok is kob. 10cm-et meg a faltol eltolva vannka az allvanyokon.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6029 üzenetére
En ezt a szettet nezegettem, mert van lehetoseg probalgatni es kombinalni a dolgokat. Nem akarom az eredetit szetbarmolni igy jol jon egy plusz aminel tudok sajat szivacsot barkacsolni mert szeretnek egy olyat hogy az eredeti szivacsnak kb. csak a fele vastagsag legyen ott. Az FoV igy picit nagyobb lesz. Kiprobaltam milyen faceplate nelkul es ott mar latni a kepernyok szeleit plus vagja az arcot es nem tart. De a faceplate valami minimum boritassal hogy ne legyen kenyelmetlen epp jo kompromisszumnak tunik. Lehet megrendelem par het mulva, nyaron ugyis jobban strapalodik a szivacs az eredetin.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Márton
nagyúr
válasz #54625216 #6053 üzenetére
úgy van,
annyi hogy az S8 már erősebb vas lett, (a mostani appokkal csak langyos), nyilván most készítik a fejlesztők a ráírt, minőségibb tartalmakat.
De szerintem én is várok S9-igEmlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6070 üzenetére
Mindegy, nem kell mar vele csinalni semmit es alotte is maceras volt az editalas. A mostani 1.15-os verzioban mar eleg ha megnezed egyszer a videot es itt kikapcsolhatod a warning-ot:
Oculus Home -> Settings -> General -> Rift and Touch Safety
Ahogy elnezem ez csak azt tunteti el hogy ne kelljen inditas utan a HMD-ben bamulni a lenti szoveget vagy gombot nyomni mielott a Home elojon, a kis kek sav az asztali verzioban marad.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6123 üzenetére
Nehez eset mindkettot beepiteni egy jatekba mert annyira mas stilust kepvisel. Persze idealis lenne a valasztas, de a jatek balance teljesen mas szabad mozgas es mas teleport mellett. Pl. a F4-nel nehezen tudom elkepzelni a teleportalos mozgast ha a core jatek marad ami volt.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz #54625216 #6155 üzenetére
Par pelda:
Omega Agent (1) - annyit meger, legalabb kiprobalod mit bir a gyomrod igazan
The Grand Canyon VR Experience (3) - annyiert megeri, kis relaxalo csonakazas
Hitman Go VR (5) - ugyanaz mint a mobilos Hitman, Deus Ex es Lara Croft jatekok, de VR-ben, nekem bejonEsper The Collection (8) - olyan Portal fele ha az tetszett )marming puzzlek, nem maga a portalok)
Chronos (17) - par honapja vettem amikor szinten ennyi volt, nagyon szep es igenyes jatek
Edge of Nowhere (27) - van benne 4-6 ora jatek, ez nagyon tetszett
The Climb (25) - szinten nagyon szep es a maszos mechanika is jo
Project Cars GOTY (20) - ennyit meger, de en nem jatszok multit ami problema lehet annak aki igen mert nincs crossplay a Steam verziovalAmit most megveszek az az Everest (8), Obduction (20) es Arizona Sunshine (28) plusz meg talan a Robinson The Journey (27) is belefer. Ezek az Everest-en kivul "full" jatekok.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-
Raymond
félisten
-
fulton
addikt
válasz #54625216 #6290 üzenetére
hu kipróbáltam egy horrort azért mégis nah...
hát, nagyon impulzic az egész, nagyon üt, de hogy nem igen fogok vele játszani az is biztos.
Nagyon b* tam az első jelentnél ami (még ha leveszem a fülest a feülemről nem is para) de mikor hang is jön na az nagyon "veszélyes" történet.
Ti hogy bírjátok ? toljátok egyáltalán
---
Az biztos hogy laza szíjnál mégjobban csökken a látótér, néha zavar. Ha rányomom a fejemre jobb, de úgy meg a fejem fájdul meg.A pixelesség, az a véleményem, ahogy az ember szokja meg az élményt, ott marad "szem előtt" neki a pixelesség, ami zavaró. És egyre jobban az lesz idővel ..
Az élmény ott van, még egyelőre állítgatom a SS stb...többet vártam ettől a gtx 1080 ti től. Lehet a proci kevés hozzá...
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz #54625216 #6295 üzenetére
Jól látok igen. Nem vagyok szemüveges.
Azt már leszűrtem pár nap után, ez az egész cucc ennyi pénzért "kuriózum" jelenleg.
Ugyanis a felbontás halvány nagyon sok alkalmazásban. Big screen nél is olvashatatlan amit látni kéne szinte...sokat kell mozogni hogy jó legyen. Kell ide nagyon az a 4K. -
suniland
csendes tag
válasz #54625216 #6346 üzenetére
Koszi a linkeket.
Ezek a tools-osk mire jok? Illetve mire lehet legjobban haszanlni, mert sajnos angolul nem tudok csak minimalisan es rengeteg beallitast latok a videobol.
Par szoban leirod, ha van egy kis idod?virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
suniland
csendes tag
válasz #54625216 #6349 üzenetére
Nagyon koszonom, a valaszt :-)
Szep lassan osszeallnak a dolgok. Szoval ez az
Oculus Debug Tool
az Oculus sajat programja, en azt hittem elsore, hogy ez kulsos progi.
Innen erheto el:
Program Files\Oculus\Support\oculus-diagnostics\OculusDebugTool.exeNagyon jo, megnezem majd ez aalapjan a videot ujra.
Koszonom megegyszer
virtuall.hu - érdekelnek már ma a jövő technológiái, mint pl a VR
-
-Solt-
veterán
válasz #54625216 #6358 üzenetére
4-5 hónapot használtam minden gond nélkül... most jönne ki az inkompatibilitás? Azért gondoltam arra, hogy a távirányító kavar be, mert párosításnál eldobja a HDMI jelet, de aztán "megjavul"... tegnap például egy újraindítás után használtam még vagy 2 órát gond nélkül... előtte meg 10 percenként behülyült.
www.smart-bus.hu
-
zsolti_20
senior tag
válasz #54625216 #6483 üzenetére
Pedig ha jól emlékszem, most tavaszra igérték, de nem lett belőle semmi sem. Az ár nem probléma kb 300-350 (105.000-122.000 forint ) fontig belefér nekem, pedig 200-250 (70.000-87.500 forint )font volt csak a beígért áruk. A képeket, leírásokat nézegetve zsebembe is rakhatom, nem kell a fejemen hordani, sem az aksit sem az eszközt, csupán az összekötő vezetéket ami elér a derekamig vagy a zsebemig. AZ a limitált ígért 5-6 óra bőven elég, főleg ha lehet hozzá venni több aksit.
Én tapasztalatból mondom hogy kényelmetlen nekem a vezeték, főleg ha az ágyba ülök be vele, az állandó igazgatásoktól már elegem van, ráadásul gyakran ki is zökkent a játékból. Arról nem is beszélve ha másnak mutatom meg szinte egyből feltekeri magára a vezetéket.
Nem egy PC-s kiszolgálásra gondoltam, hanem kettőre, 2-4 szenzorral de akkor ez teljesen kilőve. Igen sajnos jelenleg még a gépigény burtálisan nagynak számít.
Kérdés: Esetleg van rá esély hogy a jövőben bevezetik a szemkövetést (eye tracking-et)? Láttam ezzel kapcsolatban is teszteket hogy a gépigényt letudná csökkenteni, mert csak azt a részt dolgozza ki részletesen ahová nézel.
A multiplatform nem működik egy úgynevezett revive alkalmazással? Olvastam ezzel kapcsolatban is hogy még volt egy kisebb balhé mert a tört játékokat futtathatóvá tették vele.
Igen a hűtéssel kapcsolatban pontosan erre gondoltam, hogy az arcomat kellene hűteni nem a szemüveget, bár a lényeg ugyan az... Meleg van a szemüvegben és párásodik.
-
Haki83
csendes tag
válasz #54625216 #6542 üzenetére
Úgy szerettem volna, de nem fogadta el! Próbáltam közvetlenül kártyával fizetni és azt sem. Később rájöttem, hogy miért. A hozzákapcsolt kártya napi vásárlási limitje alacsonyabban volt, mint amennyibe a termék került. Mint ne mondjak ideges voltam... lehet már kézben (illetve fejen) lenne a Rift, ha ez előtte jut eszembe
If science is emancipatory, scientism is enslaving!