Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • LOTR

    addikt

    válasz CYBERIA #1202 üzenetére

    én a nem sietős dolgot a mentalitásra értettem, svéd autót és embert is csak Mo-on láttam, de nem is ez a lényeg, az északiakra szokták mondani, hogy nyogodt, ráérős természetűek
    nem olyanok, mint sok magyar, sietős-rohanós és csak nagyobb autóm legyen típus (ez sajnos nem csak az én tapasztalatom, jópár ilyen létezik)

    persze, nem is írtam, hogy jót tesz az ilyen pici motornak ha sokáig úgy pörgeti a vezető

    ezt a dinamika dolgot sosem értettem igazán, 50-nel szabad közlekedni városban, általában tele van lámpával minden úgyis, már a vidéki városokban sem ismeretlen a dugó fogalom, nem mindegy, hogy 10 vagy 15 másodperc alatt éri el a 100-at (és arányosan nézve 50-et) az autó?
    pályán szintén teljesen mindegy ez a fajta gyorsulás, 130-cal szabad menni ha lassabban gyorsul fel a többi autó aki már lendületben van had menjen a belső sávban
    egyedül országúton jön elő, ha beragadna valaki egy lassabb jármű mögé és van folyamatos szembeforgalom, akkor tényleg nem mindegy, hogy 1.6d vagy d5 ami az autó elejében van
    és az utolsó kérdésedre akkor itt jön a válasz, ha valaki egy erős autót vezet és látja, hogy szemből jönnek, azt gondolja, hogy á kicsit odalépek neki simán megvan az előzés, aztán van amikor nem jön össze mégsem, ellenben ha gyengébbet (főleg akkor ha ilyenen tanult meg vezetni az illető) akkor meg sem fordul a fejében, hogy akkor és ott előzzön, mert tudja, hogy kell egy kis idő amíg felgyorsul és nem biztos, hogy meglenne
    aztán megint visszajutottunk oda, hogy ez azért van mert sietünk (hogy mi miatt sietünk az megint más kérdés...)

Új hozzászólás Aktív témák