Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    titán

    válasz s4hu|SyD^ #1522 üzenetére

    "Mondjuk szerintem az Ubisoft azért nem ad meg minden erőforrást a stúdióknak. Értem itt ez alatt, hogy Tom Clancy ide vagy oda, de nyílván szerződés köti, hogy ki használhatja a Division, Far Cry, Assassins Creed stb. elemeket. Mert bár elsőre egy dzsungeles Division a Wildlands, de pár dolog érezhetően jobb a Division-ben. Élővilág a Far Cry-okban, sztori és mellékküldetések az AC játékokban. Pl. a Syndicate nekem nagyon tetszett. Szóval hiába is kérték volna, hogy lécci adjátok már ide a Division animációkat, AI-t meg a fedezékrendszert, a Far Cry élővilágot stb. valószínű, hogy nem ilyen egyszerű."

    Mert ezeket mas-mas studio kesziti a kiadon belul, amit megosztanak egymassal motor szinten azok a kulombozo technikai megoldasok miutann egy jatekban bevalltak. Peldaul tobbek kozott a temporal AA ami a Far Cry 4-ben es a The Division-ben kicsiszolodott az most benne van a Wildlands-ben. Vagy az upscaling amit a R6S-bol a WD2-ben is felhasznaltak. Persze az Ubi is arrafele megy vegeredmenyben mint az EA hogy minden studiojuk egy motort hasznaljon, de meg nem tartanak ott. A tobbi dolog pedig inkabb jatekmechanikatol es stilustol fugg. Az allatok a Far Cry-ban jok mert ott szerves reszi a jateknak, itt mondjuk meg ha vannak is inkabb csak disznek es az egeszbol annyi kell hogy a csorda dinamikat hasznaljak hogy eletszeruen legeljenek, maszkaljanak vagy fussanak/repuljenek el ha a jatekosra vagy az NPC-re reagalnak.

Új hozzászólás Aktív témák