Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz nap #5464 üzenetére

    Én nagyon nem tapasztaltam, hogy túl sok kocsi rosszabbul fordulna (amiket próbáltam), talán az egyik mercin és az Alfa 8C-n (C-ben) rontottak valamit, viszont sokkal vezethetőbb lett minden. Nincs ez a taknyon csúszós viselkedés meg az ugrató utáni űrutazás és az estleges landolás utáni biztos kifarolás. Sokkal stabilabb, ha úgy tetszik realisztikusabb az autók viselkedése különösen HC módban és végre lehet érezni mikor kezd betapadni a kerék. Persze egy DiRT (1) szintet még így sem ér el, de sokkal jobb lett mint 1 éve. A Mini P-ben valami fantasztikus, hogy fordul mint egy gokart (motorházról) kanyargós szakaszon szerintem nincs ellenfele. Mindkét Pagani beton stabil lett (az F a jobb csak lassabb) az Agera is úgy tapad ahogy kéne neki viszont az Aventador és a GT-R R34 még mindig nagyon csúszkálós.
    Végre sikerült belőnöm a kormányt is nem lett egy szimulátor érzés, de használhatóbb lett az is.

    Nézegettem a nálam 1299-re felhúzott P-s gépek végét is és érdekes eredmény született:
    1. Lotus Exige 419km/ó
    2. Ford Focus 414km/ó
    3. Dodge Ram 411km/ó

    Aki ki akarja próbálni Vegas alatt kicsit balra van egy 2×2 sásos út a hegyekből jön lefele tehát ezek nem sík terepen elérhető sebességek, hanem a maximálisan elérhető legnagyobb sebesség nitro-val.

Új hozzászólás Aktív témák