Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- LG LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- Milyen nyomtatót vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Omni
aktív tag
Sziasztok.
Megkaptuk az új autónkat (Sx4), már 96 kilóméter van benne Minden szép, és jó.
Ahogy látom a listaára is emlkedett 150-ezerrel, hála a kormányunk munkájának. -
karib
addikt
válasz SzalaiG #2998 üzenetére
Igen, sokszor csak a doboz más.
Ma már az autók több mint fele beszállítóktól jön, sőt a tervezést is sokszor nem a gyárban végzik. Kipufogó, műszerfal, rádiók, kerekek, lámpák, ülések s még sok minden más ''kintről'' jön. A gyárak szinte már csak terveznek, összeszerelnek és eladnak.
Gondolom szerződések szabályozzák, hogy miként és mennyi idő után adhat el a beszállító saját néven alkatrészt.Department of Redundancy Department
-
tildy
nagyúr
válasz SzalaiG #2996 üzenetére
Az tökjó ár érte. Én meg azt hiszem áttérek majd az ignis levegőszűrőjére, kompatibilis elvileg az enyémmel, viszont csak 3ad annyiba kerül.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
SzalaiG
addikt
Ma kaptam négy új cipőt.
Megvolt a szervíz is. Motorolaj-csere, olaj-, légszűrő, gyertya csere. A váltóolaj a jövőhéten fizu után.
+ Teletankoltam és kapott egy flakon injektor tisztítót. -
SzalaiG
addikt
3. napja vagyok boldog tulajdonosa egy 1.0GL piros Swiftnek. Qrvajó érzés, h a forgalmiban, mint tulajdonos vagyok megjelölve.
Pár észrevétel:
- zörög a kesztyűtartónál valami;
- 5eFtból nincs félig a tank;
- gyenge a futómű;
- hiányzik a távírányítós központizár és a fordulatszámmérő, amit a céges autón megszoktam.
Egyébként jól megy és teljesen egyben van.
5vés és 38120km van benne. -
karib
addikt
válasz SzalaiG #2991 üzenetére
Én a '93-as, 1,3-as Swifttel Budapesten, haladósan mindig kb. 430 km-t tudtam elmenni egy tankkal, tehát kb. 7,4 volt a fogyasztás. Kicsit sok, de ez van. Érdekes módon autópályán 140-150 tempóval dettó ugyanennyi jött ki Országúton kevesebb, de ott nagyon keveset jártam, ezért adatot nem tudok. Klíma nem volt az autóban, csak az én nehéz jobb lábam
Department of Redundancy Department
-
SzalaiG
addikt
Up!
Még mindig nincs felnim... -
SzalaiG
addikt
2001es Swiftre keresek 4db lemezfelnit reális áron.
-
karib
addikt
-
RAM
őstag
Tudtok vmi jó olcsó bontót?
Csak tisztán
-
karib
addikt
Lehet azért felnit vadászni - bár tény, hogy ritka.
Bontókat végig kell telefonálni, illetve apróhirdetéseket nézni. Én anno elég könnyen találtam 4 db gyári alufelnit gumival együtt, elfogadható áron. Érdemes ezeket is megnézni - sokan cserélnek nagyobb alukerékre, így a levetett gyárik néha jó áron megfoghatók.Department of Redundancy Department
-
ett
aktív tag
válasz Robi_73 #2966 üzenetére
Ezt miből gondolod? Most is 3-at gyártanak egyszerre. Ignis (subaru justy g3x), swift, sx4(fiat sedici). Továbbá az a terv, hogy minden évben egy új típust akarnak bevezetni. Bár ez még odébb van.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Snoop-y
veterán
válasz SzalaiG #2954 üzenetére
Kíváncsi vagyok árban hová pozícionálják és a végleges verzióban mik lesznek.
Autókiállításon már volt két verzióhoz szerencsém nagyon bíztató mindkettő bár a fullos modell sztem nem Mo-i pénztárcának kedvez majd.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Ki tud infót arról mikor jelenik meg az 1,6 GTI ? Már tavaly október - novemberre ígérték
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
SzalaiG
addikt
válasz T. Almeida #2950 üzenetére
Köszönöm.
''elnyűhetetlen verdák.''
Ez volt a cél. Olcsó, megbízható és tartós kocsi. Csak közlekedési eszköznek. Semmi extra meg felvágás meg ilyenek. Csak eszköz nem presztizs.
[Szerkesztve] -
Yutani
nagyúr
Én is suzukis vagyok, két éves a WagonR+ GS fekete járgányom. Nagyon meg vagyok vele elégedve annak ellenére, hogy vannak hiányosságai. Elnézve a mostani Suzuki kínáltot, nincs olyan, amire lecserélném jószívvel. (Állítólag jövőre jön az új Wagon...)
1350 cm3, 93 LE, és városban 7-8 liter között fogyaszt, még klímát használva is, valamint vezetési szokástól-tempótól függően.
Szerintem nagyon jól lehet vele haladni városi forgalomban, nagyon fürge kis kocsi.#tarcsad
-
SzalaiG
addikt
Suzuki Swift 5ajtóst keresek 2000-es évjárattól kevés futott kilométerrel.
-
spirit007
senior tag
''pl. izzókészlet, elsősegély doboz, láthatósági mellény, elakadásjelző háromszög''
A láthatósági mellény egyáltalán nem kötelező . -
SzalaiG
addikt
Új árlista: [link]
-
Slax
senior tag
''A többit a KRESZ írja elő, azok nélkül elvileg le sem vizsgáztatják az autót, mint pl. izzókészlet, elsősegély doboz, láthatósági mellény, elakadásjelző háromszög.''
Nem én vittem müszakira, hanem a kereskedő, lemüszakizták ezek nélkül. Tudom, tudom ''elvileg''. Amúgy ott volt szmájli.''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
SzalaiG
addikt
Általában ajándék, mert jó reklám a komplett táska nagy kereskedős felirattal.
-
róland
veterán
A kereskedő csak az autóhoz a gyár által adott kellékeket köteles átadni, mint pl. pótkerék, emelő, kerékkulcs.
A többit a KRESZ írja elő, azok nélkül elvileg le sem vizsgáztatják az autót, mint pl. izzókészlet, elsősegély doboz, láthatósági mellény, elakadásjelző háromszög.
Mivel nem a gyártó által előírt kötelező felszerelés, ezért azt neked meg kell venned. Némely kereskedő ezt beépíti az autó árába, vagy ajándékba adja, de nem köteles ő adni, hanem te vagy köteles beszerezni, hogy résztvehess a forgalomban.
Mi pl. ajándékba kaptuk a kereskedőtől, ha jól emlékszem, 4 db gumiszőnyeggel együtt.http://logout.hu/cikk/mi_is_az_a_htpc/teljes.html; Három emeleten át egy teljes liftrapszódiát játszik!
-
Slax
senior tag
Hogy meglegyen a kódkártya a cdlejátszóhoz. Nekem az ignishez nem adtak semmit, csak emelőt, kerékkulcsal, nem adtak dobozt, készletet, mellényt, háromszöget. Pedig még követeltem is.
''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
Omni
aktív tag
válasz GeorgeBerger #2923 üzenetére
a 75 lóerős 8szelepes meganehoz képest az lesz.
-
Omni
aktív tag
Kösz a kimerítő elemzést Igazából apukám már megrendelte, 3 hét és átveheti az SX4-et. Ez lesz az első valóban új autó a családban
Remélem a 75 lóerős Meganja után rakéta lesz ez az autó.
ui.: Nekem a kereke tetszik a legjobban, 205/65R15...ez már nem az a '' papir Suzuki'' ami eddig volt..
[Szerkesztve] -
karib
addikt
Papíron én azt mondom, hogy egy közepesen felszerelt 1,5-ös, elsőkerekes SX4 a legjobb választás. Az összkerékhajtás szerintem csak nagyon kevés helyzetben szükséges, akinek igazán kell, az úgyis tudja. Persze meg lehet venni csak azért, hogy legyen, de szerintem nincs értelme - plusz súly, plusz hibaforrás, plusz fogyasztás, több helyet vesz el a hajtás... Ha már összkerék, akkor szerintem a dízel a nyerő.
Nekem úgy rémlik, hogy az 1,5-re azt mondták, hogy ugyanúgy megy, mint az 1,6-os. Lévén 1,6-os csak elsőkerék + automata vagy összkerék + kézi váltó kombóban van.
99 LE @ 5600 rpm és 133 Nm @ 4100 rpm - elég magasan van a nyomatékcsúcs, szóval nem kell bedőlni a számoknak. Nem lesz egy rakéta, és pörgetni kell, hogy igazán menjen, talán nem annyira, mint az új Swift 1,3-asát (92 LE @ 5800 rpm és 116 Nm @ 4200 rpm), de az SX4 nehezebb is.
11s és 175 km/h - igazából teljesen vállalható.
Ha normál autózásra kell az SX4, sztem az 1,5-ös kiváló. Nekem tetszik az autó, igazi kis városi romboló Csak a hatalmas csőrével nem tudok megbarátkozni - ez csak akkor látszik, amikor beülsz, és szinte az autó közepénél ülsz. A tömpe orr mögött egy hatalmas műszerfal van De ez az új Swiftre is igaz, gondolom ilyen a platform - kell az ütközésbiztonsághoz, meg valahova be kell tudni tenni azt az 1,9-es turbódízelt isDepartment of Redundancy Department
-
Omni
aktív tag
Mi a véleményetek az SX4 1.5ccm 16szelepes motorjáról? Papíron 99 lóerős, de vajon az életben is?
-
Robi_73
őstag
''Nekem azért nem kéne a diesel, nem hiába mondta fel a suzuki a szerzodést a fiattal, nem váltak be a motorjai.''
Én úgy tudom hogy megvették a motor licenszét, és Indiában fogják gyártani. Az sem lesz jobb! A váltó pedig opel és Lengyel gyártmány ami a dieselekben található.
[Szerkesztve]Robi73
-
Dare2Live
félisten
válasz fokukac #2911 üzenetére
Én mindig akkor röhögök amikor hüvelykujjal jól megnyomják a suzukit és behorpad és kijelentik milyen szar.
uezt megcsináltam a toyotánka is azis ugyanúgy horpad azt bezzeg senki sem fikázza....
Vhogy annyira irreállis az egész néha már azon gondolkodok azért fikázzuk mert ''magyar'' vagy nemtudom.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
nagyúr
nem értem. miért ne törne?
a töréstesztnek meg a csillagoknak az a lényege, hog az autó törjön, és nylejen el minél több energiát, hogy az utasokat megkímélje.
ha merevebb valami, és nem törik, az sokkal életveszélyesebb...
mint pl. ez a kínai csoda : [link]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
ett
aktív tag
-
Volu
tag
A Diesel Swiftet csak azoknak ajánlanám én is, akik évente min. 20e km-t mennek. Egyébként fölösleges. Városba, ha az optimum nyomatéktartományban mész (2000-3000), akkor jobban el lehet vele ugrálni, mint a benzinessel, pörgetni, autópályán letolósdit játszani ezzel nem lehet. Sőt szerintem hamar ki is lehet így nyírni...
A váltóval kapcsolatban nem emlékszem semmi különbségre a benzineshez képest. Tényleg olasz váltót használnak?
A benzines Swiftnél a 92Le meg tényleg csak üvegelve jön ki. Emlékszem, én is amikor kipróbáltam, akkor először megdöbbentem, hogy mennyire nem megy az autó. Abszolút nem éreztem a 30LE plusszt a sajátomhoz képest. Pedig nem sportgépből ültem át: Seat Ibiza '99 1,4 8V - 60LE
Az 1,5 VVT érezhetően jobb, csak kinek éri meg azt a plussz pénzt
Az átlagpolgár jobban járt volna a nyomatékosabb mocival, dehát a a japók már csak ilyenek! Meg a PR ugye Szuper kis járgány az uj Swift, én azt mondom ne legyen kérdéses mit vesztek a 2-3 millás kategóriában.''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''
-
neduddki
nagyúr
HI!
De kollega... mazda->ford->psa:- )))
udv
neduddki
mod: en amugy is nagy osszeskuves hivo vagyok ijjen gyartmanyok eseteben:- )))
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- Milyen videókártyát?
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- Steam topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen routert?
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest