Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
SZVSZ 200k-ert az eleg jo ar, nezzetek csak meg mas gyartoknal mennyibe kerul egy klima a kivalasztott autoba.
hobizoli -
karib
addikt
Nekem tetszik. A réginél értelem szerűen feljebb pozicionálták, ami nagyon helyes. A fapados változat szerintem annyira nem nyerő, legalább egy klímát érdemes bele rakni - 200k-ért nem a világ, viszont hasznos és újraeladáskor sem rossz. Rádiót meg ilyesmit persze inkább utólag érdemes belepakolni.
Asszem elmegyek, megnézek egy új Swiftet közelebbről is. -
karyo
senior tag
-
karyo
senior tag
Végső soron nem rossz választás, bár szerintem csak a fapados 1.3-ast éri meg megvenni.
Az extrákat aranyáron adják bele. Kinézettel nincs baj, a motor nagyon pörög. A belső
sokkal igényesebb, mint az előző generációé, és elöl elég kényelmes is. Hátul magas ( >180cm ) embernek nem túlzottan kényelmes, sőt, hosszú távon igen fárasztó az utazás.
Az 1.3-as vvt-s motor 93, az 1.5 102 LE-s. A különbséget nem nagyon érezni, csak a fogyasztáson, meg az 1.5-ösnek feljebb van a vége.
A vvt technológiának köszönhetően a motor magas fordulaton érzi igazán jól magát ( >5000RPM), akkor kezd el igazán húzni. Nagyon jól gyorsul, főleg a Súly/LE arány
nagyon impozáns. Viszont a csomagtartó nagyon pici.
[Szerkesztve] -
faster
nagyúr
Tehát.... az új Suzuki Swift.
Kisebbnek tűnik a csomagtartója, maga az egész autó mintha rövidebb lenne. Arra vagyok kíváncsi, hogy az a régebbi probléma, amit sokan emlegettek, miszerint túl vékony a karosszériája, az az újban vajon megoldódik-e. Az Ignisre nem hallottam ilyen panaszt.
[Szerkesztve] -
fokukac
nagyúr
-
sysyphus
csendes tag
De tényleg, most mi is a baj a suzukival???
-
karyo
senior tag
Ezt jól látod. Tényleg gondok lesznek, szerintem 10-20 éven belül összeomlik ez a rendszer. A történelem ismétli önmagát, és akkor előkerülnek majd a régi könyvek...
Nézzetek körbe a világban! Szétszennyezzük már ezzel a rengeteg autóval amit termelnek.
És sehol nem hallani a termelés csökkentéséről, mindenhol csak felfelé ívelő grafikonokat
mutogatnak. A Suzukinál is!
A föld már nem bír el ennyi autót!
A környezet haldoklik lassan.
[Szerkesztve] -
I_Am
veterán
PH!olitika OFF, autós dolgok ON pls.
-
Den
veterán
na akkor eme kis kitérő után térjünk vissza a mi autónkhoz
-
fokukac
nagyúr
komolyan tökönszúrom magam...
-
karyo
senior tag
Lenin a történelem egyik legérdekesebb alakja volt. A gondolatai valóban
figyelemre méltóak. Ezt főleg ma, itt M.O.-on érdemes átgondolni, ahol
jelenleg vadkapitalizmus van. És a terve valóban jó volt, csak sajnos a megvalósítás
rossz kezekbe került. Nem úgy alakultak a dolgok, ahogy Ő elképzelte.
Talán, majd pár évtized múlva rádöbben az emberiség, hogy a demokrácia egy zsákutca,
ami sehová nem vezet. -
McKilem
csendes tag
A SUZUKI full szar de csak az auto!!!
A SUZUKI full állat de ez a MOTOR!!
Kétkeréken sokkal szebb az élet -
faster
nagyúr
Az, hogy kurvára nagyot tévedett, mert azt hitte, hogy csodaországot meg lehet valósítani. Így utólag nézve, nagyon szép terv volt. Csak néhány millióan pusztultak bele ebbe a remek terv kivitelezésébe. Csak ennyi a bajom. Tudom, részrehajló vagyok.
''és ne egy burzsoá kizsákmányoló rendszer
élősködjön rajtunk?''
Mondom, irány Kuba vagy Észak-Korea, remek hely mind a kettő, burzsoá élősködőknek nyoma sincs, Lenin minden utcasarkon rád mosolyog!
[Szerkesztve] -
-
fokukac
nagyúr
a hyundai-jal nem az volt a baj, hogy autógyár, hanem, hogy olyan feltételeket támasztott, ami már megalázó volt.
a szlovákok ezt bevállták, mert nekik még az is jó. a lényeg az, hogy euróban százmilliós nagyságrendű összeggel támogatja a szlovák kormány a hyundai-t. ezt jó is, hogy mi nem vállaltuk be.
és az EU-bizottság úgyis bele fog kötni,mert az eu-ban az ilyen dolgok nem szabályosak (sértik az egyenlő versenyt) -
karib
addikt
Jó kis autó lesz ez az új Swift - kérdés, hogy ezt is 30 évig akarják-e gyártani kisebb átsimításokkal, mint az előzőt?
Na jó, lehet, hogy nem annyi ideje mutatták be az első Swiftet, de nem is tegnap volt. Becsületesen kitartott - legyen legalább ennyire jó, és nem lesz gondja a Suzukinak.
-
fokukac
nagyúr
érdekes ideológiai elegyed van. egy politológus nagyon örülne neked...
szóval nemtom tudod-e, hogy Esztergom a határ mellett fekszik, és Párkány van vele szemben, amely egykoron szintén kis hazánk része volt (már nem az), viszont 60 %-ban magyarok élnek ott is, sőt, Dél-Szlovákia ezen részén, a határtól számolva 30-40 kilométeres sávban magyar többségű terület van, és ők járnak át dolgozni.
a foglalkoztatottak létsázma kb. 2500, és ebből sokan Szlovákiából járnak át, igen. -
parandroid
félisten
figyu, fejezd be, jó? multinál dolgozom magam is, tudom miről szól, tudom mit ad miért cserébe és tudom, mivel jár az egész. személy szerint örülök neki, hogy van állásom. szakirányú végzettség nélkül többet keresek, mint édesanyám 25 év tanári múlttal, amit mindvégig egyetlen munkahelyen töltött le. pedig őt a színmagyar állam foglalkoztatja, váltott kormányokkal, tehát nem foghatod egyik politikai oldalra sem, hogy miattuk van...
úgyhogy ne menjünk át flémbe plíz,
szerk: off
p
[Szerkesztve] -
Den
veterán
viszont az is igaz hogy nyilván nem fegyverrel kényszeerítették az ott dolgzókat hogy mondják föl a bruttó 200k-s állásukat és menjenek el a szuzukihoz 80 rongyért, hanem azért dolgoznak ott annyiért, mert jobb álást nem találtak (vagy semmilyet nem találnának, ha nem lenne ez).
egyébbként senki nem magasztalta a szuzukit csupán annyit jegyeztünk meg hogy ez legallább jelentős részben magyar termék, szemben mondjuk egy fiattal vagy hondával, ami nulla azaz 0 értékben magyar -
karyo
senior tag
Szeretnél egy hetet a soron tölteni? Aztán a hét végén majd újra beszélgetünk.
Kíváncsi lennék a ''benyomásaidra''.
Szerintem 1 hét alatt megváltozna a világról alkotott képed, és a gyárra is másképp tekintenél.
Gondolhatod hogy a PR-osok nem ezzel népszerűsítik a céget. Vagyis hallgatnak arról, ami belül van. Pedig az érmének mindig két oldala van. -
parandroid
félisten
és különben sem érdekli a kutyát sem ez az olyannyira divatos antiglobalista, antimulti, antikapitalista, antijólétitársadalmas, antikizsákmányolós vinnyogás. mindenki úgy él meg, ahogy tud, beleértve a nagyvállalatokat is, nem a suzuki miatt van ott a világ, ahol, vannak náluk sokkal nagyobb darab fekáliák is az üzleti életben, de ettől szép az egész. ha nem tetszik ki lehet költözni falura, csendben ellenni, megtermelni magadnak az ultraegészséges zöldségeket és messze elkerülni a nagytőkét. a minősíthetetlen hangnem valszeg nem is fogja zavarni a juhaidat.
tisztelettel,
p -
karyo
senior tag
Nem. De mielőtt felmagasztosítjátok a Suzuki-t, nézzétek meg milyen körülmények
között és HOGYAN foglalkoztatja a dolgozóit, és persze MENNYIÉRT.
Mert nem baj, ha vannak itt multik, de sajnos legtöbbje csak kizsákmányolja
az országot, a hasznot külföldre viszi, béreket lenyomja, dolgozóit meg lesz*rja.
De vannak olyan helyek, ahol jó dolgozni, ilyen pl HP M.O. ( pedig ez is multi ),
vagy IBM.
A suzuki nem ilyen hely. Sajnos. -
divot
veterán
Remek topic kerekedett ebből is itt a végére.
-
karyo
senior tag
Nem 15
Több...
Viszont ez funny:
''vadiúj nagykapacitású robotizált szerelősoron fog készülni''
Persze, ahol humaniod robotok fognak embertelen körülmények között dolgozni,
éhbérért. Ami 80 bruttó.
Amúgy csak a hegesztést végzik robotok, az összes többi munkát emberek végzik.
Ha nem hiszed, menj el a gyárba. -
fokukac
nagyúr
a sötétség fájdalmas...
ki a f.szt érdekel a profit?
viszont itt végez gazdasági tevékenységet, és nem máshol!
Itt foglalkoztat több ezer embert, eltart rengeteg magyar beszállítót,
itt fizet adót, itt fizeti az alkalmazottai után a tb-járulékot, stb.
ja, és jelentős részt képvisel a magyar GDP-ben.
arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy az eddigi profitja zömét újra befektette.
bármilyen meglepő, a gazdasági szereplők azért fejtenek ki gazdasági tevékenységet, hogy ezáltal profithoz jussanak. S mi egy tőkeszegény ország vagyunk, ergo szükségnk van a külföldi tőkére. ha bezárkóznánk, ott tartanánk, mint egyes afrikai országok.
(szóval az ilyen demagóg megközelítéseket talán nem kéne...)
----------------------------------------------------------
mellesleg :
1991. április 24-én ľ zöldmezős beruházásként ľ megalakult a Magyar Suzuki Rt., 5,5 milliárd forintos alaptőkével. A tulajdonosi szerkezet a következőképpen nézett ki :
Suzuki Motor Corporation (a technológia tulajdonosa) 40 %
IFC (világbanki leányvállalat) 9 %
ITOCHU Corporation 11 %
Autókonszern Rt. 40 %
A japán anyavállalaton kívül tehát részt vett az alapításban a vállalat beszerzési és értékesítési kapcsolatait biztosító ITOCHU - kereskedőház, a fejlesztőbanki szemléletet közvetítő ľ a Világbank érdekeltségébe tartozó ľ International Finance Corporation (IFC), valamint az Autókonszern Rt., amelyet 62 hazai cég hozott létre, s köztük bankok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint iparvállalatok, vagy szolgáltatók.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Den
veterán
jó gép lesz az új szvift, teljesen más szint lesz mint a régi.
-
divot
veterán
Na, végre bejött az oldal: A GC felszereltségű Swiftek alapáron blokkolásgátlót, két első légzsákot, központi zárat és fix helyzetű szervokormányt kapnak. A következő lépcsőfokon a GLX áll, amiben már állítható a szervokormány magassága, a központi zár távirányítós, elöl elektromos motor mozgatja az ablakot és a fűtött tükröket. A csúcsok csúcsa a GS, amiben már széria a légkondicionáló is, valamint a kormányról irányítható CD-s rádió, a fűthető első ülés, első ködlámpa, a sportos kipufogóvég, a könnyűfém felni, az oldalsó és függönylégzsák.
-
divot
veterán
Kifejezetten csípem az ilyen gömböcös autókat. Ezért is akartam elsőre C3-at venni. Hát, azt hiszem a legjobb lesz, ha megvárom a teszteket, főként a töréstesztet, aztán elmegyek egy kereskedőhöz is élőben megnézni. Úgy is március-áprilisban akarunk autót venni, addig még sok minden kiderülhet.
-
ipgirl
tag
egy ismerősöm küldte pár perce...
-
fokukac
nagyúr
Nekem is tetszik. Persze ez még változhat, ha meglátom élőben is...
egyébként a Divot által belinkelt oldalon (vezess.hu) van egy pdf táblázat a műszaki adatokról. e szerint a fogyasztása városban 8 országúton 5,1 liter....
ez azért nem is olyan rossz. persze tuti vezetői stílustól függ....
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Linux kezdőknek
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Bomba ár! HP Elitebook 840 G1 - i5-4GEN I 8GB I 180GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Akció! Paidashu 10600MAH / 20700MAH Powerbank olcsón!
- Honor 200 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával