Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aesir
veterán
-
sysyphus
csendes tag
Ennek a használt vagy új autó vitának nem sok értelme, a végtelenségig lehetne az érveket sorolni mindkettő mellett. Egyébként ha mindenki használt autót venne, akkor most hol tartanánk? Aki megteheti vegyen új autót, szerintem
-
TitiRii
senior tag
mivel sose volt 2 millám hogy gyakorlati szintre vigyem a dolgot, ezért valóban csak elméleti szinten van.de amint olyan anyagi hejzetbe kerülök...
de azért egy észrevétel:
aki képes kiadni 2 millát egy autóra, annak valszeg nem okozna problémát a fentartása se, az általam emlitet(benzin zabálo koporsoknak)
akinek olcso közlekedés kell, az vesz egy pasa dizelt fél milla alatt, és havi 15e ft bol eljár vele 1000km eket
iszonyat igénytelenk, nincs szerviz igényük,megbizhatóak.
joformán egy uj kocsi kezdörészletéért kaphatóak.
uj kocsinál meg ne emlitcsem a köelező szervizt..
ja jut eszembe: a ''koporsok'' szervize.. nekem lenne egy alfa gtvm. hozzá se nyulhatna más!
de ettől elvonatkoztatva, egy szerviz ugyan anyiba kerül mind a 2ön(kötelező) ami 30-40e ft ot kostál ha valami bajos akkor azt meg garba cserélik
régi auton meg nincs gar, akkor nem isk ell már márka szervizbe vinni(már aki nem ért hozzá és nem maga szereli) és meg fog lepődni hogy más szervizben egy olaj csere nem 20e ft... -
AmunRa
senior tag
Bővebben: link
Szerintem a GL lesz itten!
Azért a Servo nem ártana... -
AmunRa
senior tag
Hol van 2M IGNIS?
Mert én 2,4-ért láttam. Alkudni lehet, de nem 25%-ot. -
fila
senior tag
Hmm!
http://www.subaru.de/showroom/justy/justy-presentation.htm -
Dzsekó
addikt
Én céges autóként ültem 206-ban volt több darab belőle, többen jártak vele naponta, nagy igénybevételnek volt kitéve és nem romlott el, a fék valóban csikorgott viszont meg tudták csinálni.
Én is tudok neked Suzuki Swift céges autóról írni szép dolgokat de nem hiszem hogy itt ez a lényeg. -
kymco
veterán
Az ignis-t milyen gyakran kelll kötelezően szervizelni?
-
Kraptor
őstag
Van egy C5 eladó nem kell? 2001. 12. havi van benne 150e Km, diesel(110le) SX felszereltség, van benne minden, ami szemnek és szájnak ingere
és még jóll pakolható is
-
sh4d0w
félisten
Kollégám tavaly nyár végén, vagy ősz elején vett egy Ignist... 2.7M-ért... Ennyiből autót is kapott volna - persze amikor mondtam neki, meg is sértődött.
-
fokukac
nagyúr
''Nekem az jön be a 206-ban hogy nem nagy autó de mégis beleférek a kialakítása miatt.
Valahogy úgy csinálták meg hogy 1,80 felett sem kikúszol az autóból és még a fejed is elfér.''
1. 180 vagyok, és az ülés legalsó állásában is majdnem hozzáér a fejem a plafonhoz. pár centin múlik. épp' azt néztem, hogy baleset esetén - hiába van légzsák meg bizt. öv. símán le tudnám fejelni a szélvédőt, ill. a tető szélét, ami ott már ível lefelé... (kb. 10 centire van a fejtől) Továbbá az ülés magasságát csak a vezetőülésben lehet állítani, az anyósülésen a fejem hozzáér a flafonba szerelt kapaszkodóhoz! útálom.
2. elég sok összehasonlítási alapom van, anuykámnak swiftje van, apukámnak 206-osa.
a 206-osban hátul _jóval_ kevesebb hely van a láb számára.
persze az én lábam nagy, és sehova sem férek be, de komolyan a swift lábtere nagyobb. -
fokukac
nagyúr
válasz
TexT-BoY #222 üzenetére
''akkor CSAK rosszat halottál a 206rol de ma már nagyon kiforott teknika!''
ebbe hadd szóljak már bele.
apukám 1999-ben vett egy 206-ost. az 1. év után zörgött belül a műanyag, nyikorgott a kormány és hangosan csikorgott a fék. szervízben mindig csináltak vele valamit, de 2 nap után újra csikorgott. mint a 20 éves ladákon...
de fater egy igazi marketing-célpont, a márkahű vásárló mintaképe...
tavaly karácsonykor, 4 év után becserélte egy új 206-osra. az új, ''kiforrott'' technológiára...
ezzel baj még nem volt, viszont - már fél évesen is csikorog a féke
- kurva sokat eszik (8 liter alatt egyszerűen képtelenség menni vele, ami egy''korszerű'' 1,4-es motorrral nem túl jó...)
ennyit a családi 206-os tapasztalatról.
---------------------
És most szeretném megemlíteni egy barátom esetét, aki egy 206 SW-t vett. pont egy éves a kocsija. ez alatt az 1 év alatt a kocsi már vagy 5-6szor romlott el, már minden baja volt, már minden volt benne cserélve. most nem vagoyk teljesen naprakész, nem tudom pontosan, hogy mi és hogyan, a lényeg, hogy 1 hete panaszolta el, hogy valahol a puszta közepén lerobbant, szétment valami a motorban, és az eredmény : full motorcsere. már épp' elege van, mondta, hogy ''most már eladom ezt a szart! Nem veszed meg?''
na, csak ennyit a 206-oshoz. -
Avicularia
veterán
-
Gismo
addikt
Összkerekes Ignisünk van! Faxa jó kis autó! De a rugózás 1 kicsit bajos, mert ha nem ülnek az autóba 5-en akkor pattog mint állat! Viszont ha ülnek benne 5-en akkor + ha belemész 1 gederbe akkor akkorákat üt vissza hogy néhe féltem hátul ülőket hogy nehogy 1 lengéscsillapítót talájjanak a seggükben!
Egyébként a motorja piszokjó! Megy mint a barom! Még így télen is összkeréknek köszönhetően elég jó tempóban utazgatunk vel még a mellékutakon is!
1 jól összerakott kis járgány az! -
-
AmunRa
senior tag
De 400k-val nem vennék 2 milkás kocsit!
A cascot is fizetni kell. A végén 2x annyit kell majd fizetni.ű
Miért nem jó egy 3 éves swift vagy WagonR?
Ezt nem tudom megérteni... -
ladista
csendes tag
Két hónapja vettem egy GC-t. Falun élek és 30 km-re járok vele dolgozni. A nagy havazásban is simán el tudtam járni vele bárhova, a fogyasztása 6,5 liernél még nem volt több(6000 km-t mentem eddig vele). Nem tohonya, a vége 160. Nekem Lada után nagyon kényelmes, bár azt mondják, hogy az ülése rossz. Szerintem megéri!
-
TexT-BoY
addikt
Focusba nem fogsz csalodni!
Mi mentünk vele hoba, 1hétre, 4fővel ... és éppen jol ellehetett férni egyszer Hévizre egyszer pedig Balatonraa másztunk. sza kb 300km-eket mentünk full kényelmesen viszont amikor egy 3as BMW-vel (fullfull extra bör meg stb) mentünk 900km-et azt gonoltam meg akarok halni egyszo mint 100 KÉNYELMETLEN volt. Min2 esetbe utaslként mentem ergo nemtom miylen a vezetése. annyit tudok hogy a BMw az 140ig huzott szép aztán X volt neki, a Focus 3asba megy 140et és akkor még van 2 sebesség -
AmunRa
senior tag
válasz
Latissimus Dorsi #252 üzenetére
Pedig probáltam azt is. És nem azt vettem.
Leginkább a motor miatt nem. -
pauly
tag
Én viszont vagyok ennyire gonosz,elnézést. Bővebben: link Plussz a 117-es hsz.
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
én ha :
egyedül lennék: valami Honda Civic 3ajtos tuningolocskás verda
barátnővel saját lakással:: Focus 3ajtos
feleség és 1-2 gyerek: minimum 206 SW deinkább pénztárcám engedelmével egy Focus C-maxra vagy hasonlora ráfizetnék.
persze ezek specifikációk ki tudja addigra mi lesz... HA lesz valami... minden esetlre 19éves koromra már tuti lesz egy jo hondára való pénz a számlámon
Amugy anyabanyával egy Senicet nyüzünk (2felnött /mondhatni/ 1 kisgyermek társaságában) sztem nem olyan nagy autó...
[Szerkesztve] -
brownus
veterán
anyámnak most egy skoda feliciája van, jó kis gép. ő is, én is szeretem (amig a garázsban van)
1x a kocsi seggébe kb. 50-60 km/h-val belerohantak, eléggé összetört.de ki kalapálták.
szóval ha nekem gyerekeim lennének, én autót vennék! -
pweisz
senior tag
válasz
rATdrAgOn #246 üzenetére
Azabaj hogy van olyan helyzet hogy hiába a vezető tudása nem lehet elkerülni a ütközést. De erre nem lehet építeni, mert akkor az embernek ugye folyamatosan parázni kéne, szóval én is elmernék Trabesszal is közlekedni, más kérdés hogy városon kívül nem szivesen mennék vele a csekély elérhető sebesség és gyorsulás miatt.
-
rATdrAgOn
senior tag
Engem is megszivatott egy Audis barom ket honapja...
Igaz, a negyes csattbol majdnem otos lett, engem is majdnem belelokott az elottem allo ranezesre zsiruj daewooba. (Ehhez vajon mennyivel kellett menni?!).
Ja, bonuszban kotelezoje sincs, az ugyintezes azota meg kicsit ''rogosen'' zajlik - en meg rakoltottem annyit a venlanyra, amennyiert most el tudnam talan adni. -
rATdrAgOn
senior tag
Jezusom!
Akinek kocsi menti meg az eletet, az hol tanult meg vezetni?!
Mar bocs.
Tovabbra is kritikus vagyok a fudebiztonsagos besorolasu autokkal kapcsolatban... a Volvoval amugy sok bajom nincsen, de ez a biztonsagmania az amitol besokallok.
Na, mindegy, engem nem zavar az sem, ha egy Trazsival kell kozlekedni. Megtanultam nem megijedni.
Errol van szo.
Innentol kezdve, ha Volvom lenne akar, mert tellene ra, akkor sem valszeg az lenne, hogy az mentene meg az eletem. ;)
Teccikerteni?! -
Dzsekó
addikt
Peugeot 206:
Bővebben: link
Bővebben: link
Skoda Fabia Clever:
Bővebben: link
Bővebben: link
Mindkettő 2,2-2,3 millió körül van.
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
válasz
rATdrAgOn #235 üzenetére
Suzukival kapcsolatban konkrét esetet írtam.
Nem lenne gond összekeresni Suzuki képeket ütközés után de valahogy nincs kedvem hozzá belinkelgetni ebbe a Suzuki fórumba.
A Volvo-val kapcsolatban meg keress rá ilyenekre hogy Volvo saved my life asszem külön weboldaluk van képekkel.
Persze én sem csak Volvo-t mondtam hanem bármilyen más autót lásd skoda Octavia és biztos van még több is amit hasonló áron be lehet szerezni és jobb. -
behappy
aktív tag
nekem suzukit soha nem jutna eszembe venni... Én az élményautozás hive vagyok. Volt már VW polo-lupo-m, 3as bömös, wagonR, chevy van, chevy cavalier és most cseréltem le egy 4 éves nissan almerát egy 21éves Ford LTD-re és végre ujra biztonságban érzem magam az uton (főleg a mostani hülye barmok belémcsuszkálásai után, az autonak semmi baja...) és érzem, hogy autot vezetek , nem egy elektronikával megpakolt szart.
Akinek nem volt még amerikai autoja fél tőle, akinek volt nem bir ki többet pár honapnál amcsi vas nélkül... Érdemes szétnézni , lehet nagyon szépeket is találni, ujakat-régieket, elég széles a paletta. Legutobbi amcsitalin 630 auto volt kint és ez csak egy része a hazai állománynak, van sok elado.
A mostani autom 150pénz volt, tip-top állapotban van, alkalmi vétel volt vidékről, a világ végéről egy hatalmas anyagi gondban lévő embertől. Ilyet kell találni és jol jársz!
Szvsz ne vegyél buzukit. Olyan autot vegyél, amiben van anyag is!
És szvsz baromság hitelt felvenni. Én azt vallom, hogy olyan árkategóriában kell nézelődni, amennyi pénze van az embernek / amennyit rá szán az autora... Kb ennyi a véleményem.
Előre látom mi jön majd: USA auto sokat eszik... Tényleg??? És a kamat mennyi a futamidő alatt egy rizs-zabáló akármire? és az értékesése? és vajon tényleg olyan nagy a differencia 8liter/100 és 11-13liter/100 között? szerintem nem...nem keresem degeszre magam, albit is fizetek, mégis minden nap autoval járok a városban...
És még pár gondolat: 21éves az autom, -10ben is csak max 2-t forgat a motoron az öninditó és már duruzsol is, semmi nem rossz rajta, semmit nem kell sürgősen cserélni, nem eszi az olajat és a váltója is kitünő, szépen, simán vált... 150 pénzért luxus bőrrel, automatával... 150nél sem üvölt a motor, hanem szépen csöndben suhan a kombi (suzukinál már üveghang). 150nél ugyanannyit eszik mint 100as temponál... városban 11 literből megvagyok. 3.8 V6.
Ezek után méginkább nem fog eszembe jutni sohasem, hogy uj autot vegyek. Legközelebbi célom egy 70es évekbeli vas. Azok még autok voltak....
na,csak jolesett mindezt leirni, mégha sokminden nem is tartozik ide -
rATdrAgOn
senior tag
Na, tisztazzunk valamit.
1. NEM Suzukim van.
Raadasul nem is japan, vagy nemet, hanem egy 15 eves fullfapad csigazabalok altal osszerakott elmebeteg jarmu, amiben meg tekercsrugok sincsenek a felfuggesztesben (igen, Citroenrol van szo).
Nincs benne sem legzsak, nincs benne abs.
Erre irtam azt, hogy ugy kell tudni vezetni, hogy ne utkozz!!!
2. En meg lattam nagyon sok torott hasonlo citrot, amibol erdekes modon elve szalltak ki emberek... pedig a legtobbjukben nem volt semmi extra srs meg lofutty, csak bekototottek az ovuket. ;)
Raadasul nem artana, ha nem csak katalogusadatokkal meg toresteszt adatokkal jonnel, hanem konkretumokkal is amik sajat tapasztalatokon alapulnak. Koszi.
[Szerkesztve] -
brownus
veterán
Mit szóltok az új Daciához?
Kettőből összeraksz 1et, meg marad egy csomó pótalkatrész -
Vukocska
tag
Kedves topic nyito!
Ajanlom figyelmedbe: Bővebben: link
L110-t vagy L112-t Igaz valamivel tobb mint 2 milla, de viszont kapsz egy tagas csaladi autot, nagy csomagterrel es olcso fenntartassal.
Szemely szerint most egy 16 eves Ladat (2105 1.5turbo) hajtok amit meg egy 2.5 eves Ford Focusra se voltam hajlando cserelni es nincs az a penz amiert eladnam.
[Szerkesztve] -
Dzsekó
addikt
Idézek az Octavia hirdetésből amit linkeltem:
''Leírás: Centrálzár, riasztó, autórádió, 2 Airbag(légzsák), szervokormány, szervízkönyv, első tulajdonos, törzskönyv. Zöld Skoda Octavia eladó! Az autó főbb paraméterei: - 2001/5- ös az autó, most lesz 4 éves - 62 000 km van benne - 1.6-os - törésmentes autó első tulajdonostól - szervízkönyv van - garázsban tárolt autó - elől 2 légzsák - kp- i zár - riasztó - mechanikus indításgátló van beszerelve Extraként + 4 téligumival. Irányár: 2. 000. 000 Ft. .'' -
-
Dzsekó
addikt
Ferdítsünk csak ismét én nem irreális autókat írtam Suzuki helyett.
Egy 1.6 Volvo vagy egy 1.6/1.4 Skoda Octavia-nak köze nincs egy benzinzabálóhoz aminek megpróbáljátok beállítani ezeket az autókat.
Érdekes hogy ebben a topicban csak ilyen hozzászólásokkal találkozok amikor szóbakerül a biztonság.. -
pweisz
senior tag
Én már többször írtam hogy nagybátyám Suzukical forntálisan ütközött, a Suzukiból az öreg tata kiszált egy karcolás nélül az ajton, nagybáttyámnak meg az ablakon kellett kimászni mert az ajtók nem nyiltak, és plussz beverte a fejét a kormányba mondjuk az nem az autó hibája volt, hanem a hátsó üllésen utazó asszem Scania féltengelyé
-
Dzsekó
addikt
válasz
rATdrAgOn #214 üzenetére
1. Ez ismét félremagyarázás senki nem mondta hogy úgy kell vezetni hogy összetörjön idézz hol írtam ilyet vagy ne irogass ilyeneket.
2. Én meg túl sok ilyen hiradót láttam ami arról szólt hogy valamilyen autó vs. suzuki a valamilyen autó és nem a suzuki volt az amiből......... -
TexT-BoY
addikt
a mostani 206os széria a legjobb ami létezik uyganis ez az utolso amit kihoznakés ez már kiforott teknologia! Én ha autót vennék akkor vagy 206 vagy Focus vagy corolla... Nekünk 6éves Focusunk van és minden további nélkl átmnet a vizsgán ami most volt és semmit nem kelett rá költeni. (kopó alkatrészek cserélve voltak 2x mert 170000km van benne) mellesleg fater nyomja is neki.
A 206 meg azért mert tényleg nagyon jo lett mostanára.
Mi a sjaát autónkra leraktunk 1milla KP-t és egyböl engedtek az áron 300e Ft-ot
és a biztonsághoz: 2001telén lebontottunk egy swiftet kb.3-4km/orás ütközéssel.
a Focuson csak a festék nyomát láttad viszont a swiftnek az oldala 1-1be dirib darabokba
[Szerkesztve] -
AmunRa
senior tag
válasz
steve@prhw #208 üzenetére
Nekem is szerelő haver van!
Haljon éhen a Suzuki szervíz!
Volt olyan, hogy 25km beleraktak amikor othagytam szervízre.
Meg jó sok pénzt fizettem! -
rATdrAgOn
senior tag
Csak, hogy a temanal maradjunk - a toresteszt laboratoriumban tortenik, az igazi az uton az meg ugy tortenik, ahogy.
Lattam en mar peppe zuzott Volvot is nem egyet.. ha abbol barki ki tudott szallni, annak gratulaltam volna... valszeg nem elte tul.
A passziv es aktiv biztonsag nagyon f*sza dolog, de nem csodafegyver.
Ezt tudni kell elfogadni. Tudni kell ugy vezetni, hogy ha gaz van, akkor meg tudjal is tenni legalabb valamit. Nem abban kell bizni, hogy ''fuuuuuuuuuezdebiztonsagos, van benne kvantocsilliolegzsak, meg gyurodozona, meg espeedebeabeessz akkor ez tutter jo az ellen is veeeed!''. Ha igy veszel kocsit, akkor majd nezhetsz ki a lukon.
Nekem olyan oreg ven korszerutlen vasam van, amiben se legzsak, se abs nincs, viszont az 1930-as evek ota a tervezesnel az utasbiztonsag az elsodleges szempontD Nem sved acel.
. Eddig egy csattom volt, de ott tul sokat nem tudtam tenni (belemloktek ket autot).
Raadasul sokszor volt olyan, hogy majdnem csatt lett a vege... tetszikerteni?!
[Szerkesztve] -
kymco
veterán
Most a nagy flame-zés közepette megakadt a szemem a Fiat Albeán .... Lehet, hogy holnap beugrok egy fiat kereskedésbe.....
-
steve@prhw
őstag
Azért nem árt átnézni...
Csak úgy, egyik pillanatról a másikra nem esik ki... Valszeg egy sz@rrá kopott gömbfej okozta (gondolon, első kerék volt...).
Mondjuk herótom lenne attól, ha nem nyúlhatnék hozzá... Olaj- és szűrőcserék, gömbfejezés, kerékcsapágy-csere, izzítógyertya-csere, önindító, generátor le-fel szerelés, ékszíjcsere... Nem nagyon kell hozzá szerelő, ált. csak a karos emelő miatt szoktam kifutni szerelőhaverhoz. -
Dzsekó
addikt
válasz
rATdrAgOn #193 üzenetére
Megnyugodhatsz többet ér mint egy Suzuki ha nincs előtted is egy Kamaz.
És a törés ütközés nem bináris fogalom hogy vagy Kamaz vagy veréb megy az autónak. Nagyon sok eset van amikor egy ilyen autóban semmi esélyed nincs míg egy Volvo-ban vagy más autóban amelyet a biztonságra terveznek, és ellentétben a Suzukival elmerik küldeni bármilyen oldal/frontális/hátulról való ütközés tesztelésére.
A hozzászólásod egy az egyben félremagyarázás.
Én összesen két töréstesztet találtam Suzukiról most a neten Liana+valami B betűs és csúnyán leszerepelt (0 csillag oldalról való ötközéskor ilyet még nem is láttam) amit az élőben látottak is alátámasztanak. -
Ha mar horror:
Matiz, a szelvedo utan elvagva, es egy masik Matiz hatsoja rahegesztve: eredetisegvizsgan ''A''-t kapott. A vizsgalo ceg szerint ez igy teljesen jol is van. Par hettel kesobb a rendorseg lefoglalta az autot, mint targyi bizonyitekot (biztositas csalasban).
[Szerkesztve] -
AmunRa
senior tag
válasz
steve@prhw #202 üzenetére
Öcsém is vett valami csoda LADA-t.
Aztán elgurult az egyik kerék! -
steve@prhw
őstag
Azt sokan elfelejtitek, hogy ÚJ autóba beülni külön élmény tud lenni.
Te járatod be, senki más nem ült benne előtte, nem b*szott a hátsó ülésén, nem fingott a vezetőülésbe, etc...
Valamit valamiért... Egyik ismerős sokat vakarózott, hogy autó kéne, pont mint a topicnitónak, családot hurcolászni. Egy-két hosszabb út, meg naponta suli a gyerekeknek. 300e-ért vett egy 11-12 éves, 40ekm-t futott, jó állapotú 1.3-as szamarát. És magasan tojik rá, ki hol hajtotta a nőjét... Viszont nem verte magát adósságba, azt az évi 5-7e km-t autózgatni meg tökéletes...
Az is marha jó érzés, ha hawaii-on belógatod a hátsódat a vízbe (pláne így télen), mégse ez a fő vágyam. Mint ahogy az új autó sem. Évente ~20ekm-t nyomok a fiestába, 6 éve van nálunk, bátyám anno 400eHUF-ért vette. Mindennel együtt max ennyi lett ráköltve azóta, és rendben van rajta minden (Egy festés ráférne, de az abszolút nem érdekel...). 200-ért még el lehetne adni. Gondold el, ha akkor újat vesz... Lenne egy 6 éves, 120ekm-t futott, felét érő autó, a kötelező szervízes lenyúlásokról ne is beszéljünk...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40A9 docking station
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest