Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Notes
senior tag
Én tavaly, meg idén nyáron is jártam pár hétig Ignissel. A tapasztalataim:
A WR+ padlólemezébe toldottak bele vagy 25 centit hátra, és azt jó magsra felültették egy merevtengelyes, kemény futóműre. A végeredmény ennek megfelelő: magasan ülsz, de egy kicsi autóban, én elég hülyén éreztem benne magam. A futómű kemény, de köze sincs a sportoshoz, Pesti utakon nagyon rossz volt. A beltér olyan Suzukis. Elsőre nem tűnik rossznak, de lassan észreveszed, hogy nem túl minőségi. A váltógomb pl. egy éves kocsin sz_rrá volt kopva. A motor nagyon tetszett, úgy éreztem remekül húz, de rájöttem, hogy csak a kocsi kis méretei és a zaj csapott be. Az őrületes száguldozások közepette a műszerekre pillantva kiderült, hogy csak 55-el megyek...
Összeségében nem is tudom mit mondjak... Nekem nem kéne. De nem olyan rossz mint sokan gondolják. -
kymco
veterán
-
divot
veterán
Így hirtelen egyet találtam:
Bővebben: link
Egyébként nagyon imádom. -
a_tesz
Korrektor
-
Szalma
őstag
(Autó összehasonlítása, Swift-tel a totalcar-on -> Bővebben: link Előkelő helyen végzett...
)
Szeretettel:
Szalma -
spirit007
senior tag
''szar a futómű''
''pattog''
''lemezbenyomás''
''bukdácsolás''
ezek a megállapítások teljesen igazak a Puntomra is ... -
süti5
őstag
Ne higyjél a suzuki elleneseknek, én is az voltam
Pl. kolléga itt előbb szidja, hogy nincs benne anyag, aztán mily furcsa, 3,8 m-es csak az ignis, pl. a fabia 4m-es, jó, hogy magasabb az ignis, de 1 tonna!!!
A régi swiftre volt ez érvényes, én is akkor utáltam meg a suzit, mert 3,7 méterrel volt kemény 790 kiló, és tényleg nem volt jó a biztonság, nem volt benne anyag. Ne felejtsük el, hogy az ignist 2003-tól gyártják, és modern gép.
Ami nekem mellette szólt: ár/érték arányban verhetetlen, olcsó fenntartással, 3 év garival, casco, kötelező a legolcsóbb...
A motorja fantasztikus, vvt!!! ezt ne felejtsük el, és az ínyenceknek mondanám, hogy egy hajszálnyival erősebb az ignácka motorja, mint az új swifté, pontosan egy lóerővelés a nyomaték is asszem kettővel több, köszönhető ez annak, hogy változó szelepvezérlés van benne szívó és kipufogóoldalon is, asszem a swifté csak egyik oldalon vagy mi
Ja, és dupla vezértengelyes.
Alapban belerakják a kettő légzsákot, abs-t a fékerőelosztóval. Én az alapmodellt vettem - gl felszereltség - amiben semmi más extra nincs, 200e-ért szereltek bele klímát, a metált ajándékba kaptam. Így fizettem 2.205.000-et, mármint hitelre vettem, 10% indulóval, a többit 4,5%-os hitelre.
A vezetése nagyon kényelmes, tényleg terepjárós, egészen fent ülsz. A hasmagassága a swift és a grand vitara között van félúton, ezért gödrös, rosszabb utakra kiváló. A telekre mentem vele hétvégén, és nagyon megy, nem ért le sehol az alja, tényleg, ahogy hirdetik, tűzön-vízen. A fogyasztása klímával város/országút vegyesen nekem 8 l volt, de ez remélem megy még le, hisz bejáratós a motor. A hátsó üléstámla ötfokozatban dönthető és osztottan az egész előredönthető.
Nyomatékos, klassz a motor, emelkedőn is lehet vele tartani a tempót..
Ja, a futómű, én maximálisan elégedett vagyok vele, bár fiat unoból ültem át, annak kemény volt a rugózása... Én nemtom, mentem át vele sok fekvőn, de sztem okés -
a_tesz
Korrektor
na ezt mondhattad volna hamarabb is
ilyen kis távolságon sajnos ez teljesen természetes, hogy többet fogyaszt, hiszen hideg motornál nem tökéletes az égés, ergo több benzin kell az ugyanolyan teljesítmény eléréséhez. szóval vagy elviseled, vagy keress valami alternatívát, amivel részben kiválthatod az autózást.
Rencsi: valószínűleg lehet hozzá kapni beépítőkeretet, amivel szabványméretű rádiót be lehet szerelni. autóhifivel foglalkozó boltokban, vagy márkaszervízben érdemes kérdezgetni -
-
LJoE
senior tag
akkor lenne egy-két kérdésem, mert faterom most ignisben töri a fejét
a totalcarban bemutatott fekvőrendőrön átbukdácsolás mennyire durva?
mármint tényleg nagyon pattogós a gép?
meg az a lemezbenyomás is elég durva volt
az üléshelyzet tényleg olyan, hogy inkább ülsz az autóban, mint fekszel?
(amolyan teherautós, terepjárós) -
Fade_Away
őstag
Új Swiftből igértek, hogy lesz 1.3asMultijet diesel, még semmi arról, hogy mikor?
(70les kategóriában az eddigi legtakarékosabb diesel motor lesz ha hihetünk az előzetes teszteknek 90km/hval 100km en 3Lalatt eszik.) -
a_tesz
Korrektor
a lambda--szonda a swiftben a motor előtt található, ahol a kipufogóleömlők egybefutnak, és itt ellenőrzi a kipufogógáz oxigéntartalmát, hogy az injektor optimálisan állítsa be a benzin-levegő keveréket, hogy mind a fogyasztás, mind a teljesítmény a lehető legjobb legyen, és a környezetet is így terheli a legkevésbé. namost ha ez nem érzékel rendese, hamis adatokat szolgáltathat az elektronikának, ami így nem jól állítja be a keveréket és pazarolhat...
de mondom ez csak tipp, nem biztos hogy ez a baja, bár lehet -
Rencsi
csendes tag
Sziasztok
Elsosorban az uj swift tulajokhoz lenne a kerdesem.
A beepitett magnot ki lehet benne cserelni, vagy anelkul is lehet rendelni? -
sharpapa
senior tag
Nekem a Suzukiról (autókról) nem sok jó véleményem van az új Swiftet leszámítva. Viszont 2 milláért mongyuk néhány éves használt 500-as merciket lehet venni
Viszont a motorjaik királyak.Bandit & Hayabusa -
a_tesz
Korrektor
válasz
oceanearth #1769 üzenetére
igenis sok, legalább egy literrel kevesebbet kéne ennie...
Darken: talán a lambda-szonda lehet a bűnös, bár ez csak tipp... -
Grunya
aktív tag
Szerintetek ez mennyit ér?
Suzuki Swift 1,3 GLX 1994, 90000km, jobb eleje sérült, de elemcserével lett javítva.
(fehér, ötajtós) -
Darken
aktív tag
válasz
oceanearth #1769 üzenetére
nem-e? szvsz sok!
-
Darken
aktív tag
Szevasztok!
7 éves, 45 ezer km 1.3-as Swift. Tavaly volt forgalmi hosszabításon, fék betét cserén.
8.8-at eszik a városbanMi a tökömért? Van valami ötletetek? Nem húzatom, nyugisan vezetek.
-
süti5
őstag
Én egy hete vettem át az Igniskét
Full fapadot rendeltem, amit kértem bele, az a klíma
Első tapasztalatok: qrva jó
Jól gyorsul, nyomatékos, csendes, kényelmes. Mindenkinek csak ajánlani tudom, a hasmagasság pedig... egy álom.
-
luciferc
őstag
Divot, milyenek a tapsztalataid? írhatnál egy kicsit a kicsikocsiról...
-
modd3r
őstag
Miért ült le ennyire ez a topik?
Na mind1 ajánlok egy oldalt, ami az új swift-el foglalkozik:
Bővebben: link -
pauly
tag
Nem tudom,hogy láttátok e már oldalütközéses képet.Az elöző szériához képest hihetetlen előrelépés történt,az autó karosszériája elég masszív lett.Ha valaki utánam vágna egy ilyet,valószinűleg elfogadnám. Na itt a link: Bővebben: link
-
modd3r
őstag
Sziasztok!
Egy új Swift 1.3 GS vásárlását tervezem a közeljövőben, de lenne pár kérdésem a Smart Key-el kapcsolatban, amelyekre talán ti tudtok válaszolni.
1. A Smart Key mennyire biztonságos, tartalmaz-e bármilyen biztonsági elemet?
(pl.: ugró-kód, stb.)
Konkrétan lehet-e számítani arra, hogy ''klónozzák'' az adót?
2. A Smart Key állandóan kapcsolatban van-e a vevőegységgel?
A válaszokat előre is köszönöm. -
GodHeart
senior tag
hajaj skacok, a garázsomban egy 1.6-os suzuki swift sedán pihen!
Húz mint atom, csak ajánlani tudom, aki gyors, jól gyorsuló kocsit szeretne! 90paci a könnyű súlyra odateszi ám magát!
-
Tommy78
aktív tag
-
Helló mindenkinek!
Nem rég vettünk egy kb. 1éves Suzuki Ignis GLX-t.
Ebben még nem CD-s rádió + 6hangszóró van, hanem kazettás magnó + 4hangszóró, de nem ez a lényeg.
A rádiónak gyenge, ingadozó a vétele Bp-n. A Rádió1 pl. be sem jön.
De a borzasztó az, hogy D-Magyarországon SEMMIt sem fogott (egyik hullámhosszon sem). Ez most az antenna vagy a rádió hibája (gyári van)?
Szervízben meg kell hogy csinálják ingyen? -
a_tesz
Korrektor
-
Botee
tag
Nekem is bejön az új miautónk,még a totalcarban is jókedvű kis teszt van róla
-
luciferc
őstag
csak én vagyok a vak, vagy a magyar suzuki honlapján tényleg nincsenek fent az új swift paraméterei?
-
Fade_Away
őstag
Azthiszem mondhatom így:
Az egész PH! nevében grat az új kocsihoz!
[Szerkesztve] -
szucsi
őstag
válasz
radirpetya #1742 üzenetére
Jééé, új szuzuki! És né mán mi ül benne vazz, egy ogre!
-
Legolas
senior tag
A Swift alapára ugye 2 250 000! (Mármint az 5 ajtósé)
Miket tudtál kérni bele extraként 800k-ból? Klíma, hifi, üléshuzat esetleg?
A kérdésem lényege, hogy mennyit szükséges még szánni az alapáron felül, hogy belül is szép legyen a kocsi.
Amúgy a 2250000-es alapmodell az még nagyon puritán?
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz
radirpetya #1736 üzenetére
Képek nincsenek, mert vasárnap óta zuhog az eső, és napfényben szeretnék csilli-villi fotókat készíteni.
Tapasztalat 400km után...
Szóval nagyon nehéz volt megszokni (főleg rutin nélkül), hogy a kuplung igencsak magasan fog. Ennek az lett a következménye, hogy állandóan rallisan indultunk el, mert még javában fogott a kuplung, miközben már nyomtuk a gázt. Aztán kiderült, hogy jó ez így, mer a motor szándékosan alul van nyomatékosítva, vagyis 2000-es fordulatig gyöngécske, hogy a forgalmi dugóban araszolgatva ne fogyasszon sokat. Így azt már most boritékolhatom, hogy kétféle új Swiftes lesz az autakon: azok, akik megszokták a nyugodt, csöndes, békés, öreges autózgatást, és ezért elég lassacskán fognak tötymörögni a városban, illetve a pörgetősök, akik viszont mint a villám...Én kezdek ide tartozni, nagyon élvezem, hogy eddig mindenkit sikerült a zöldnél állva hagyni.
Nem is tudom mit mondjak, nagyon rendben van az autó, eddig aki beleült, és ment egy kört a baráti, rokoni körből, az mind meg volt lepődve, hogy mennyire nem suzukis.
Szerk: Ja, és a legfurcsább az, hogy bárhova megyek, megbámulnak az emberek. Ami azért nem egy tipikus suzukis fíling.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Kérdezzetek...
-
_Volkovy_
nagyúr
Na megvan a gépállat,divot?
-
Fade_Away
őstag
E heti HVGben van egy cikk erről a csillagokról, elég sok mindent leírnak róla.
-
Blagoje
csendes tag
Itt választ kaphatsz a kérdéseidre: Bővebben: link
-
_Volkovy_
nagyúr
divot annyit írj már le nekem az új swiftről,hogy az egyes fokozatokban meddig megy,leszabályzásig..
kíváncsi vagyok,hogy a 93 lóerővel 12mp-et tudó kocsiban ez hogy alakul. -
divot
veterán
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
AmunRa
senior tag
Mennyit görcsölsz itt az autóvásárlással!
Én közben vettem a régi Swiftem mellé családi autónak egy
5 éves 1.6 16V garantált 90k km-el G Astrát 1,3M-ért.
Ja az swift vs. ignis teszben írják, hogy olcsó a Suzuki alkatrész.
Egy hülyegyerek belémcsúszott és megtörte a kocsi bal elejét.
Nem volt vészes a törés, ajtó se mozdult el és kb. 600k volt a kár a
kocsiban. A kocsi piaci értéke: 1,1-1,2M.
Ha a váltó is galyra ment volna, akkor totálkáros lett volna szerencsétlen swift.
Pedig tényleg nem volt vészes törés. -
Blagoje
csendes tag
Félreértesz! Én nem a swift-et fikáztam, hanem arra akartam rámutatni, hogy mennyire nem mérvadóak ezek a tesztek. Tehát ezek max. hamis biztonságérzetet adhatnak a vezetőknek. Erre vonatkozott a Mazda 6-os példám is, hogy hiába 4 csillagos a törésteszten az autó, ha frontálban találkozol egy akár 4-500kg-al nehezebb járművel, akkor az egyszerűen legázolja a kisebb tömegű autót. Egy S80-as Volvo is szintén 4 csillagot kapott, ami nem jelenti azt, hogy ne lenne nagyságrendekkel biztonságosabb a Swift-nél, vagy akár a Mazda 6-nál.
-
a_tesz
Korrektor
Suzuki Ignis vs Suzuki Swift
összehasonlító teszt a totalcar oldalán.
igazán nem lehet okod panaszra, kedves divot, mire meglesz a kocsid, tele a net is mindenféle swift-teszttel
mondjuk ez a cikk is téged igazol, jó választás a swift (de mint megrögzött suzukis mondom neked, én már a nevéről tudtam, hogy ez nem is lehet másként)
Bővebben: link -
divot
veterán
válasz
radirpetya #1709 üzenetére
Hétfőn megkapjátok a nagy, részletes beszámolót.
-
Zenty
őstag
Ez az 5 csillagos biztonság nem azt jelenti ,hogy sérülés mentes super biztonságban leszel! Hanem ,hogy van esélyed tul élni ennyi!
-
rATdrAgOn
senior tag
Hely az tenyleg joval tobb van benne mint az elozo stiftben, de nekem meg mindig valahogyan tul zsufi. Nem rossz, kategoriatarsakhoz kepest (ertsd kisauto kategoria) remek, de akkor is ez egy kicsi auto. Kicsit olyan bezarva erzem magam benne. Ezert nem tetszik, de a regi stifthez (wagyonorhoz, ignachoz)viszonyitva a kulonbseg tenyleg egetrengeto.
Raadasul meg a formaja is tetszene, kar hogy egy ev mulva annyi lesz belole, hogy meg fogjuk unni. -
rATdrAgOn
senior tag
Hehe
En is igy vagyok minden toresteszttel.
Hiaba az 5 csillag, vagy akarmennyi, hiaba tuti biztonsagos a gep, a hatulrol, vagy elolrol erkezo sziklaval megrakott Kamazzal szemben mindenkeppen alulmarad.
A passziv es aktiv biztonsag semmit sem er, ha a vezeto csak egy fonnyadt salata szintjen mozog amugy.
[Szerkesztve] -
rATdrAgOn
senior tag
Tenyleg nem rossz az uj stift, sot, arahoz kepest szenzacios! Tapasztalatbol beszelek, kiprobaltam.
Igaz, akkor sem kene:
- 1. uj kocsira nem tellik
- 2. nekem tul kicsikenek tunik, pedig nem vagyok egy nagydarab
- 3. a legfontosabb erv - fanatizmus rulez - nem zold lottyon ringatozik
Tudom, nem vagyok normalis. -
-
divot
veterán
válasz
Blagoje #1699 üzenetére
Nem túl szerencsés gondolat a Swiftet és a két kategóriával nagyobb (hárommal meg drágább) 6-os Mazdát összevetni...
De legyen, ez a Mazda:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 15 (83%) Overall 26 Pedestrian 7 (19%) Child Protection 34 (69%)
Ez pedig az új Swift:
Test Scores: Front 11 (69%) Side 18 (100%) Belt Reminder 1 Overall 30 Pedestrian 20 (56%) Child Protection 27 (55%)
Na most mint látható, kizárólag a gyermekvédelemben jobb a 6-os Mazda, tehát ha hátul ülsz a bébiülésben, akkor jogos az észrevételed. -
Zenty
őstag
válasz
Blagoje #1699 üzenetére
Szép a 4 csillag csak a peugeot tudot a mini kocsi kategoriában 5 csillagot szerezni(bár az kicsit gyanus)
Suzukinál csak azért lényeges ez ,mert ez az első autojuk ami magas eredményt ért el az eu törés teszten is!
Igy a előitéletekben gazdag emberkéknek más kell kitalálni a fikázásra!
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Milyen videókártyát?
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
- Bomba ár! Dell Latitude 5320 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc