Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen videókártyát?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS notebook topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
háth meglep amit írsz. szvsz a tömegautó a benne alkalmazott megoldásoktól, formai elemektől, technológiáktól tömegautó, vvan egy tartomány amin belül mozog a dizájner, a mérnök stb. ebből nem tötr ki, mert tömegízlésnek kell megfelelnie, hogyszázezrével eladható legyen, olyan mint a mcdonalds kaja, jelletelen tucat íz, amit épp ezért az emberek nagy része meg tud enni, de igazán nem ízlik senkinek, hiszen minden egyedit kiöltek belőle. és attól hogy wendiz mo-n kevesebb van mint mcdonalds attól még ott ugyanolyan tömegkaját adnak. ma a kocsik közül szinte mind tucatautó, ártól fügetlenül. és elég érdekes ha te magad különlegesnek tudod érezni egy százezerszám gyártott ipari tömeterméktől.
egy kéziépítésű morgan-ben, esetleg egy sajátkezüleg készletből összerakott cobra-ban már érezheted magad másnk, egyedinek -
steve@prhw
őstag
Szóval igenis vannak típusok, nem is feltétlenül drágák, amikben az ember különlegesebbnek érezheti magát az átlagnál. Ez már erősen OFF, de miért kell ez ahhoz, hogy különlegesnek érezd magad? Egy fillért nem voltam (szvsz nem is leszek) hajlandó költeni arra, hogy kívülről csillogjon-kitűnjön az autóm. Arra van, hogy A-ból B-be elvigyen. És ilyen szempontból sokkal fontosabb, hogy normális fékek, gumik legyenek rajta, és úgy általában műszakilag legyen OK.
Szvsz ha valaki ettől érzi magát különlegesnek, azzal már el tudna szórakozni egy Csernus-féle pszichomókus...
szerk: elcsesztem a TAG-et...
[Szerkesztve] -
Szeke
senior tag
Azért azt Te sem gondolod komolyan, hogy minden autó egyformán tömegautó itt, Magyarországon. Pl. aki amerikai döggel jár, amiből max 2 darab van az országban, az nem érezheti magát különlegesnek? Pedig Amerikában 1 millió van belőle. És? Nem ott élünk...
Szóval igenis vannak típusok, nem is feltétlenül drágák, amikben az ember különlegesebbnek érezheti magát az átlagnál. -
Den
veterán
amit átlgember meg tud fizetni az mind tizenkettő egy tucat ipari tömegárú, elég vicces ebből a suzukit kiragadni. még egy 6 milliós vw,vahy opel is csak tömegtermék, egyniség nélkül, különlegesnek a legkevésbé seméezheti magát benne az embre hiszen még pár százezren hajszálra ilyen kocsival furikáznak.
-
szucsi
őstag
válasz
fokukac #1491 üzenetére
Te jó ég, min húztad így fel magad?
Van azért a nagyon kovácsjános tömegautó és az ahisztokhatikus színarany váltógombos rolls között egy jókora sáv, amiben lehet mocorogni.
Számomra ez minimális többletköltséget megér.
Gazdász vagy, ezt biztosan jobban érted, mint én, én csak iszonyodom a nagyon tömegholmitól, még akkor is, ha valóban jó minőségű. De ugyanennyire isznykodom az általad leírt szörmedvényektől is.
Most Corsa C-vel járok, ebből is rohadt sok van, de korántsem akkora népjárgány, mit a Swift meg az Ignác, meg a gömbölyű Astra. -
fokukac
nagyúr
-
Blagoje
csendes tag
Bővebben: link
A klíma akciót még publikálták, de biztos forrásból tudom, hogy lesz
Ha jól tévedek, akkor a 3 ajtós németországban készül, az 5 ajtóst meg a spanyolok szerelik össze. Ez elég nagy érv a 3 ajtós mellett!
Ha most új autót kellene vennem, akkor ha az ár számít, akkor focust vennék ambiente felszereltséggel (3.15millió), ha a az extrák is, akkor Mazda 3-ast TE felszereltséggel (4.2millió). -
_Volkovy_
nagyúr
Tényleg nem rossz ez az új Swift,lehetőleg feketén,háromajtósan,és a legnagyobb mocival megkínálva.
Lenne egy ilyen,tyúúú -
szucsi
őstag
Én a 3 milkás Jazzt venném, az biztos. Lehet, hogy a buzuki jelen pillanatban jobb vétel, de látom már, amikor egymillió tökegyforma újbuzuki rója M.o. utait. Na nem szeretném, ha az egyik az enyém lenne. Gondold el. Házibuli, 25 autóból 15 újbuzuki. Kijössz, és a színre o.k. autók még mindig 5-en vannak. Rémes.
Egyébként nekem is jobban tetszik a buzuki, mint a jazz, sőt:
Újbuzuki > mostani Corsám > Jazz a tetszési rangsor, de borzasztóan riaszt az a kispolgári egyformaság, amit az új buzukik árazása fog okozni itthon.
[Szerkesztve] -
Szeke
senior tag
És ezt: Bővebben: link nézted mostanában?
Yaris Max 1.3 5ajtós metálfénnyel: 3.052.000 forint...
Egyedi kárpitozás, bőrözések és egyedi alufelnik
Nem eltántorítani akarlak, csak most mentek le a Yarisok árai
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Ezt megláttam, és Suzuki szerelmem megingott mindjárt.
Bővebben: link -
radirpetya
tag
Ma bementem egy kereskedésbe és beleültem megfogdostam megszaglásztam, megsimogattam és nagyon tetszik. Ha vennék új kocsit és kicsit akkor tutira ezt venném.Marha jól néz ki és igényes a beltere az előzőhöz képest. Ha olyan megbízható is akkor kész főnyeremény.
-
divot
veterán
válasz
Integra #1472 üzenetére
Na és ez:
Nem fér be.Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Integra
titán
mérgesítve, asszem super1600-ra
Bővebben: link
Bővebben: link -
kymco
veterán
Nem volt öreg kocsi, már a kezdetektől recsegett a háramenet, időnként többször kellett próbálkozni, hogy be lehessen rakni. A szerelő azt mondta anno, hogy ez suzuki betegség, ez egy jó váltó.......
A skoda váltó úgy mozog, mint kés a vajban....... nem recseg, határozottt, de könnyű mozgású. Ami szokatlan, hogy 5.-ből 2-esbe nem lehet könnyen visszaváltani, áltlában a 4-es ugrik be. De erre odafigyelek, és már nem okoz gondot......
A kanyarstabilitása is jobb, mint a suzinak, de ez köszönhető a nagyobb tömegnek is..... -
Szalma
őstag
(Örülök, hogy jobban vagytok.
Váltó: érdekes, nagyon (bután) leharcolt szuzukid lehetett, mert a Superb (állítólag a legfincsibb ww kéziváltó van benne) váltója elég gyermeteg a Jazz-éhez, de még a szuzukiéhoz képest is. Utazási komfortban egyetértünk, de kanyarogni Jazz-el sokkal jobb...)
Szeretettel:
Szalma
ui.: Szuzuki alatt a régi swiftet kell érteni...
szerk.: Teljesen fű vagyok... Kéziváltós Jazz-t csak 2-szer vezettem. A miénk CVT...
[Szerkesztve] -
kymco
veterán
Nagyon szeretem a kocsimat, kényelmes, esztétikus, hatalmas csomagtere van, halk. Különösen tetszik a sebességváltó és a lágy ringatózó rugózása....
Ezek a suzukimnak nem voltak erősségei.
A kislányom tüntementes, de vsz még fertőzött és fertőző, ezért otthon megy a sikamika ezerrel.
Kezd az életünk normál kerékvágásába visszatérni. -
kymco
veterán
Skoda tulajként észreveszem, hogy mennyire nyomul a skoda a fabia modellel.
Nagyon sokat adtak el Mo-n is. -
Janesz
őstag
eddig én is úgy voltam a suzukival,hogy az maradjon csak a ti autotok de ezután a kis swift után megváltozott a véleményem...
barátnőm faterja nagy suzuki fan (mivel mindenképp új kocsit akart és csak erre volt lóvé)és halgathattam,hogy ilyen jó meg olyan jó holott a motorján kívül nagy szar volt...nyáron beültünk a kocsiba oszt a sok műanyag cucc miatt olyan büdös olvadt műanyag szag volt benne...az ajtót amikor rántottam be rendesen elnyúlt a húzóka a melegtől...
de ez az új suzuki...no ez nagyon tetszik...ha a belseje sem ez a puritán hadnemondjam mi akkor ez nagyon sok ember választása lesz...
barátnőm faterjának is már habzik a szája érte...szerintem beszámíttatja a sajátját és vesz egy ilyet... -
a_tesz
Korrektor
válasz
luciferc #1455 üzenetére
hát, mi kérdeztük, új Swiftbe a régit csak az Eurotax alapján számítják be, Ignisbe ennél akár 400 000 Ft-tal (!) többért...
szerk: ja és arról ne beszéljek, hogy a két hónapja 3 milliós fullos Ignis 2,5 millióba kerül, a két akció összevonható. de végülis érthető, azonos feltételek mellett még úgy sem tudna mit kezdeni az Ignis, hogy lényegesen olcsóbb...
[Szerkesztve] -
-
luciferc
őstag
én tudom, ugyanis én is nézegetem az autókat, bár még legalább 8-10 hónap míg veszünk, de jó képben lenni. nem vagyok és voltam suzuki fan (semmilyen fan nem vagyok kicsi kocsik között), de nagyon rühellem az ilyen benyögéseket mint amit Archer tett.
igazából kicsit bizakodok, hogy az új swift esetleg leszorítja a többiek árait, hiszen ilyen felszereltséggel, jó euro ncap eredménnyel és ilyen árral igen komoly versenytárs (sőt), és ez a 3 millás kategória még nem az, ahol az ember a márkáért magáért kifizet sok-sok 100 ezret. szvsz. -
divot
veterán
válasz
luciferc #1448 üzenetére
Kb fél éve nézem az autókat, és a C3 is a jelöltek között volt, de a kategória teljes kínálatát jól ismerem. A Swift GS felszereltsége min. egy kategóriával van följebb az árához képest. Más márkákból is ''összeraktam'' hasonló felszereltségű autót, és bizony legalább 3,5millára jött ki az áruk.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
válasz
luciferc #1444 üzenetére
A vitára a válaszokat itt találjátok: Bővebben: link
-
luciferc
őstag
Részedről téma lezárva? bírom az ilyeneket, beböfög valamit, aztán lezárja a témát. Na akkor még gyorsan annyit neked, hogy az X-es változat 2,45 millió + 236000 regisztrációs adó, a Swift GS meg ha jól tudodm 2,95 millió reg adóval, de ha anélkül van, akkor is max fél millió a különbség. És akkor még a a felszereltségbeli különbségekről nem is beszéltünk. Ne csak vagdalkozz, hanem mutasd be, hogy tényleg olcsóbb a Ciroen X hasonlóan felszerelve. Tehát tegyél bele még 4 légzsákot, légkondit, elektromos fűthető külső tükröt, pl. Persze van amit nem is lehet, ha megszakadsz se.
Szóval nem kellene zsigerből ilyeneket írni, vagy támaszd alá az állításod. -
-
csimpi
csendes tag
SWIFT-et mindenkinek..
egyébként végignézegettem a kategóriát, és csak a Honda Jazz vanvele egy kategóriábna, és 3*-os gyalogosvédelmet egyik másik sem produkált még rajtuk kívűl... a gyermekvédelem meg szerintem azért jó, mert azért mégiscsak egy kisautóról van szó..szóval ez egy korszerű, kurv@ jó kis autó lett...
szerintem... -
csimpi
csendes tag
CSókolom.. az új swiftnek van már EuroNCAP töréstesztje, ami nem rossz sőt!!! (4*, gyalogosvédelem:3*)
Bővebben: link -
divot
veterán
Megvan az Euroncap törésteszt: Bővebben: link
És megvan a négy csillag. -
Archer
őstag
-
a_tesz
Korrektor
Sikerült ma vallatóra fogni a kicsikét mintegy 2km csodálatos minőségű hazai aszfalton. Hát (háttal nem kezdünk mondatot..), nem semmi kérem! Nyoma sincs a régi swiftes zötykölődésnek, csendes, tágas, kényelmes, jól húz, úgyhogy tényleg csak annyit tudok mondani, hogy Suzuki Swiftet mindenkinek!! De lássuk csak egy kicsit bővebben: a beszállás kényelmes, az ülés a régi négyajtóshoz képest kevesebbet tart, bár a télikabát azért befolyásolt valamennyit. A térérzet nagyon jó, esküszöm, a Golf V-öt nem éreztem ennyire tágasnak. Hátul ülve valószerűtlenül nagynak tűnik a kocsiszekrény, kivéve, ha 3 fő foglal helyet, de kérem, melyik kocsiban nincs ez így ebben az árkategóriában? Három fejtámla és biztonsági öv, de hátsó-középső utasnak lenni továbbra sem jó. Igazából még egy S-klasse Mercedesben sem. A műszerfalon egy optikai csalódásnak lehetünk áldozatai, az anyaga ránézésre selymes, puha műanyag, de jaj annak, aki hozzáér! Koppan a köröm, szomorú a vezető. De ez legyen a legnagyobb baja. Ja meg még annyi, hogy az Ignisből gondolkodás nélkül importálnám a kormányt, de akár még a régi Swift ''négyküllős, puha biztonsági kormány''-át is, ehelyett a prospektus által ''uretán kormány''-nak titulált darab műanyag helyett. Persze mindig is mondták, hogy kritikus vagyok a kormányokkal szemben. Pozitívum viszont az üléskárpit anyaga, mely benyomásom szerint bőven túlélne egy 20 éves futásteljesítményt különösebb nyomok nélkül. A csomagtartó alaphelyzetben alig múlja felül az elődét, de variálhatóság szempontjából sokkal jobb annál, gondolok itt a 60-40% arányban dönthető hátsó üléstámlára, illetve a további bővítéshez felhajthatjuk az egészet ülőlapostól, így már hátra 2-3 színestévé befér dobozzal, tokkal-vonóval.
Eztán következett a legjobb rész, elindultunk. Sajnos a kísérőnek épp kezdődött volna az ebédidő, így sietősre fogtam a figurát, nem állítottam be teljesen kényelmesre az ülést, valamint előttem valószínűsíthetően még az én 174 centimnél is jóval alacsonyabb egyén ülhetett, mert nagyon magasra volt állítva az ülőlap, de sebaj. A kormány menet közben egészen megszelídült, hála a már a legkisebb felszereltségi szinten is alapáras szervokormánynak. Ez kell a városi műköröm-fél kiló vakolat-napszemcsi-szoli típusú cicababáknak, akár egy ujjal is gond nélkül tekerhető, bár ezt a manővert azért senkitől sem látom szívesen (nem, még tőlük sem). A váltó remekül kézreesik, és nem is jár hosszú utakon, a tesztautóban lévő 25 kemény km ellenére gond nélkül lehet gyorsan kapcsolgatni, és ahogy összekopnak a fogaskerekek, valószínűleg csak még jobb lesz. A pedálok a régi Swift után kicsit magasan vannak, idő kell, míg megszokja az ember, különösen, hogy a kuplung egész magasan fog. A fék viszont nagyon jó, egyből rá lehet érezni, mennyire kell nyomni a pedált. Se nem sok, se nem kevés, szerintem remek. A motor nem VVT technológiájú, kísérőm magyarázata szerint a Liana 92LE-s blokkját kapta a kocsika, ami máskülönben (furat, löket) megegyezik az Ignisben található ''istálló'' paramétereivel. Az igazat megvallva nem nagyon lehet észrevenni a különbséget, talán csak az 1500 és alatti fordulatszámtartományban, kicsit lomhábbnak tűnik az Ignisnél, de felette minden rendben van, nagyon ráillik a neve, menni akar, és ez nem baj. A rugózása teljesen a mai autók szintjén van, a kritikán aluli úton olyan csendben végezte a dolgát, hogy a szomszéd S80-as Volvója megirigyelhetné, és nem is pattog, érezni azért a 15 év különbséget a nagy elődhöz képest.
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe, na meg el is kell menjek, ami még eszembe jut, majd leírom. -
bali79
tag
Hi!
A Nissan almera Visia Plus akciót nem néztétek?
Légkondival, 5 év garral, 5 ajtóval és talán még nagyobb is mint a Suzuki Swift!
2.750.000 Ft és max. 4,2% THM
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
luciferc
őstag
és elmondod annak a C3-nak a paramétereit, ami 2,5 millióba kerül és hasonló a felszereltsége az új swifthez? ha jól látom a legolcsóbb C3 a citroen oldalán (persze lehetnek akciók, de az a suzukinál is lehet) 2,7 millió. és ebben nincs oldallégzsák, függönylégzsák, elektromos külső tükör stb.
szóval érdekelne az a 2,5 millába kerülő C3
egyik autóvall sem érdemes ütközni, ezzel semmit nem mondtál. -
-
Archer
őstag
Szerintem jó autó az új Swift, csak az árának kéne kicsit normalizálódnia. Durván 500 ezerrel olcsóbban lehet kapni hasonló felszereltségű C3-ast és annak jóval nagyobb a belső tere és a fogyasztása is hasonló. Egyébként nem fikázni akarom a Suzukit, nekünk is az volt a C3 előtt. Keveset fogyaszt, az ára is jó, csak nem kell vele ütközni.
-
Integra
titán
kicsit off, de kisautó végülis és bombasztikusan jól néz ki, igazi kis dugó, kemény 700cc-s mocival
subaru r1, ma volt a hivatalos premier genfben
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
-
a_tesz
Korrektor
válasz
Bikeman #1416 üzenetére
kb 100 hsz-szel hamarabb beszéltük/tem le róla. igazából talán a csomagtartó az egyetlen pont, amiben jobb, mint a swift, de valahogy rám nem tett jó benyomást a kicsike. a tömegéhez képest gyenge 1.1-es motorral valami 2 699EFt-ért nem tudtam észérveket felsorolni mellette. persze ez tavaly júniusban volt, most őszintén megmondom, nem vagyok tisztában az árával, de bennem nev váltott ki még olyan kevés pénztárca-nyitogatási hajlamot sem, mint egy kalos... persze ízlések és pofonok...
-
Integra
titán
válasz
Bikeman #1416 üzenetére
sajnos a volvo-ban sincsen már sok volvo, régen én is csíptem, főleg mikor még volt nekik a 850R.. na azt élmény volt vezetni a maga brutális kormánycsapkodásával is!
mostani volvo már nekem sem kellene
azt viszont továbbra is fentartom hogy bárcsak már minden sarkon új swift állna, meg senkinek sem lenne rosszabb autója mint egy ilyen ''tömeg'' swift -
Bikeman
aktív tag
válasz
Integra #1415 üzenetére
Így van...
A Micut talán még japánban is gyártják, bár ezt nemtom.
Arról nem beszéve, hogy egyedibb mint egy új swift, hisz jó sok lesz belőle (mármint Swiftből) pár év múlva...
Ezt legalább majd meg lehet találni a Tecsó parkolójában..
ezt a padlólemez dolgot nem tudtam.. Bár én személy szerint Volvo fan vagyok, de amióta megvette a ford, (közös padlólemezek, meg egyéb) elhatároztam, hogy a mostani utáni gép már nem Volvo lesz.. -
Integra
titán
válasz
Bikeman #1414 üzenetére
ezt a c2 dolgot még én sem értem, mert a c2 a pug 206, vagyis az azonnal a szemétkupacra vele kategória, oda való és kész.
ezzel a colt-tal meg az a bajom, hogy ez már daimlercrysler, a smart forfour padlólemezén, talán még a motor meg a váltó japán benne
ettől függetlenül érdemes megnézni, legalább meglehet nézni hogyan próbálták a jazz-t lenyúlni
[Szerkesztve] -
Bikeman
aktív tag
Ezt láttad már? Szerintem tetszene neked/nektek, ez szintén most jött ki, eddig egyet láttam itthon, de a németeknél az alapára 9999 ójró, szóval nem esélytelen...
Bővebben: link
Bővebben: link -
Vukocska
tag
nagy fogyasztáson mit értesz számszerűsítve?
9-10 liter
Most jottem a szervizbol. Kicsereltek benne minden tomitest. Valamint kozoltek velem hogy a jobb elso fenyszorot is kicsereltek mert beazott, mosas utan allt a fenyszoroban viz.
Szervizbe mondtak hogy eloszor/bejarataskor ne nagyon eroltessuk a sportos vezetest,mert nem tesz jot a motornak. Es eleinte nezegessem az olajszintet szurubben, mert a motor ujkoraban eszi az olajat (minden tipusnal igaz). Valamint 1500-nal vinni kell kotelezo szervizbe. -
a_tesz
Korrektor
válasz
Vukocska #1400 üzenetére
ez nyilván még egy gyerekbetegség lesz. ezért kapható nálunk már korábban, hogy mire a ''nagy Európában'' bemutatkozik, az ilyen ''apróságokat'' megszüntethessék (ha minden igaz, október óta ezen dolgoznak)
nagy fogyasztáson mit értesz számszerűsítve? ezenkívül a kézikönyv tesz-e említést bejáratásról?
Új hozzászólás Aktív témák
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Lexus, Toyota topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X395 - AMD Ryzen PRO 5 I 8GB I 512GB SSD I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Surface Laptop 4 Touch 13.5 Retina Ryzen7 4980U 4.4Ghz 16GB 512GB Radeon RX Vega8 Win11 Pro Garancia
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W