Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz róland #37306 üzenetére
Éppen a turbó miatt nem kell pörgetni... nálam a turbós autó 4.000 rmp fölött nem járt, nem is fog. Nincs értelme, addig van nyomatékcsúcs.
mod: 2.000 rpm alá pedig csak akkor esik a fordulat ha 1-ből váltok 2-be
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz róland #37306 üzenetére
Pont nem a turbó szokott tönkre menni elsősorban, ha igen, jellemzően sok százezer km után. Ha mondjuk 20k km-t mész egy évben, akkor is legalább 15-20 év, és utána fel lehet újítani 80-90k Ft-ért.
Itt egy Skoda Octavia 695k km-rel, mindene eredeti, a turbónak, sőt semminek nincs különösebb baja a motorban.Nem kell pörgetni annyira, mint egy szívót, mert ott a turbó, már alacsony fordulaton van nyomaték.
A súrlódás/kopás is téves, ha be van melegedve az olaj, semmi baja nem lesz. Még akkor sem, ha folyamatosan revlimit közelében jár a motor.
szerk.: Autószerelő végzettségem van, higgy nekem!
szerk. 2: Mikor kopik ki már végre a köztudatból, hogy a magas fordulat nagyobb kopással jár? Nem. Ezért van az olaj.
Az alacsony fordulaton való erőltetés sokkal károsabb.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz róland #37295 üzenetére
Két különböző kategóriájú autó, neked kell tudnod, hogy melyik felelne meg jobban. Én a Vitarát venném, de nyilván másnak nem biztos, hogy az lenne a jobb.
Igen, szívó mindkettő.
Vitarából már nem lesz több 1,6-os szívó, csak turbó. Ha ilyen motorral szereltet szeretnél, akkor talán 1-2 kereskedésnél van még készleten az országban, de tulajdonképpen ez a hajó már elment, jönnek a turbósok (amik szerintem semmivel nem rosszabbak, sőt!).
Baleno szerintem csak rendelésre van, nem sokan veszik. Vitara, S-Cross, Swift - ezek jobban fogynak.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz róland #22561 üzenetére
így van, ahogy gerii mondja.
swift sportom van, ugyanaz a p0420-as hiba, mint ahogy 1.3 és 1.5 swiftnél is, illetve sx4-nél 2008 előtt gyakorlatilag...
mindenki törli, és kész.
állítólag van SW frissítés egyes típusokra, de hivatalos visszahívás nincs.
van itt olyan, akinek az sx4-e "megjavult tőle", de eddigi tapasztalatok alapján az se garancia semmire.véleményem szerint a silány minőségű katalizátor az oka, de egy gyári új gyakorlatilag GTK-al érne fel egy sima swiftnél.
ha 500 km-nél nem jön elő gyakrabban, akkor tényleg törölgesd, én vettem egy vgate kikapcsolható OBD2 adaptert, olcsóbb, mint bármi más
mod: én most veszek 4 használt falken ziex ze912 gumit, 195/45 r17-ben, 2013-as, 6 mm profillal, 40k a szett.
újan 125k, szóval azt most kihagyom[ Szerkesztve ]
-
Slax
senior tag
''A többit a KRESZ írja elő, azok nélkül elvileg le sem vizsgáztatják az autót, mint pl. izzókészlet, elsősegély doboz, láthatósági mellény, elakadásjelző háromszög.''
Nem én vittem müszakira, hanem a kereskedő, lemüszakizták ezek nélkül. Tudom, tudom ''elvileg''. Amúgy ott volt szmájli.''mit csinálsz? megmondod a gépnek: MŰ-HOLD-VEVŐ!! NEM ÉRTED?! MŰ-HOLD-VEVŐ!!'' by escie '' Fáznak a bitek, a kihűlt adatok egymáshoz bújnak... by LAN Sianis megtömött egy pónit
-
KőkorSzaki
tag
Biztos azért kattintottam oda, mert érdekes volt a kép, amit még egyszer hajlandó vagyok megdícsérni, de legközelebb már nem
Amúgy ha így megróbálom rekonstruálni a történteket, szerintem SzalaiG-nek írtam volna, de nyilván csak az én szempontomból volt tökmindegy hogy SzalaiG vagy róland, szóval bocsi.
A PR anyagban lévő két képről mondtam tehát, hogy megtévesztő, mert azt a dupla A oszlopot sokan fogják utálni, és a képen a feketére lefóliázott (tehát levizsgáztathatatlan) ablakok miatt csak úgy vesszük észre, ha tudjuk hogy mit keressünk.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
(Nem tom milyen 4284-ről beszélsz, de) én nem a te fotódról beszéltem, hanem a press release-ekben lévő piros sx4-ről. A te fotód úgy jó ahogy van, nyilván élmény volt élőben látni, aztán nemsokára lesz belőle pár ezer meg tízezer, és mindannyiunknak megadatik ez az élmény.
[Szerkesztve] -
KőkorSzaki
tag
Más fúrumokon már biztosra veszik, hogy indulóára az 1.5-ös benzinessel 2.7 m lesz, légkondival 3m. Persze még be sem mutatták, szóval...
Viszont cseles a hivatalos sajtóanyag 2 db fotója, mert jó szokás szerint levizsgáztathatatlan fekete fóliák vannak az ablakokon, de ennél a kocsinál ez nem csak a coolness faktor: ti. így nem olyan feltűnő az A oszlop, vagy mi ez (dupla A, AB, vagy mittomén). Na én nem tűröm az ilyen zavaró megoldásokat vezetés közben, ráadásul ez a megoldás még csúnya is. Ja és egy belső fényképet is láttam, és hátra sem lehet kilátni belőle rendesen az idióta hátsó ablak miatt. -
tildy
nagyúr
Nem lett igazad, mert én már láttam élőben is
Ajánlom a Suzuki Ház-at az Egressy úton. Élőbben is tök ugyanez
Elfogadható (mondhatni szép) kinézete van."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
a_tesz
Korrektor
ne legyél read-only az előző oldalon tildy nmár bevágta a képet a végleges változatról, de ha az nem elég, tessék, itt van még egy link, így fog kinézni, ez már biztos:
[link]
tildy: ez nem kisautó lesz, vagyishát kicsi, de a swiftnél jóval nagyobb (és csúnyább)スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
oceanearth
őstag
-
sasa311
veterán
Ismerem Divot történetét a padkával meg árokkal meg szétszakadt futóműval, sajnálatos
Pont 3 vagy 4 hete voltak kinn édesanyámék egy frontálisnál, 7es bmw vs szuzuki ignis. Nem tudni mennyivel mentek...
Ignisben az utas és a sofőr is a helyszínen meghalt, a bmwből kiszállt a sofőr, nem kellett kórházba se vinni (csak börtönbe ).
Szóval ezekbe a töréstesztekbe én nem nagyon bízok...
szerk: mielőtt valaki bekap vacsorára, meglepően szép eredmény az új szuzukitól az, ami a törésteszteken látszik, csakhát a méret meg a tömeg mégis nagy úr, és az esetek 80%-ában az emberek másik autóval ütköznek, nem fallal...
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
sasa311
veterán
Ugye ezzel most nem azt mondod, hogy ha az új swift 4* és az 5-ös is 4* akkor ha mondjuk a két autó 50-50el frontálisan ütközik ugyan az a sansz a sérülésre?
Édesanyám néha-napján mentőzik, és sajnos ezt nem támasztaná alá...Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
formailag nem rossz? Hááát eltérő az ízlésünk az biztos.
Fokukac: hát ennél szebb is. AMúgymeg neszójjábe
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest