Hirdetés
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- A kézikonzolok teljesítménytrónjára pályázik az AYANEO és a GPD
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tildy
nagyúr
válasz
oceanearth #1897 üzenetére
180 centi az nőknél sem alacsony kategória. Párom meg 185. Koppra hátratolt üléssel is elférek jól hátul, bár általában nicns koppra hátratolva az accentben.(Suziban volt.)
oceanearth: nézőpont kérdése. Próbáld ki a pesti kátyús utakon, meg fogsz lepődni. Nagyon jó az útfekvése, mitnha ide lett volna kitalálva. Szóval a futóműve és a rugózása veri mind a swift2t , mind az accentet.Csomagtér jóval nagyobb,kényelem :perfekt , tágasság: szuper. Ezenkívűl a laureateban van már oldal kárpit is, míg a GS (jól írom???) , ami már egy 3 millás swift, ott még ezt is ''lespórolták''.
Nem akarok vitát, de engem jobban meggyőzött. És ne légy előítéletes.
A liana pl. tökjó lenne, ha nem 2 899 000es áron árulnák, hanem 2.2-től kezdődően[link]
-
spirit007
senior tag
Vezettem a multkor egy ilyen új 1.3-ast , szerintem minden rendben van benne , csak iszonyat horror az ára ...
Szóval ennyiért asszem nem lesz a ''mi autónk'' . -
aesir
veterán
válasz
oceanearth #1897 üzenetére
Tudomásom szerint tildy elég magas, és teljesen hátratolja az ülést.
A másik kérdés mondjuk az, hogy ki szokott saját maga mögött utazni? -
-
tildy
nagyúr
válasz
SzalaiG #1894 üzenetére
A logan akkor is jó ksi autó, bármit mondtok
róland:igen, accent. El lehet férni benne, még magam mögött is, nem úgy mint a....
Sytex: a motorjával? A karakterisztikája (nekem nem tetszik). Alacsony fordulaton nincs benne erő (és energia)
de ezt már más topikban kitárgyaltuk.
Egyébként semmi baj a motorjával, másnak biztos bejön ez.
A suzuki mocik pedig nyamiSzépek
(GS500 rulez
)
[Szerkesztve] -
bobsys
veterán
csak nehogy rókázzál közben
Igazából még szerettem volna raczger-nek írni egy két dolgot, de már mindenki elmondta. Annyit, hogy én eddig csak pár autót vezettem így csak azokróül mondok véleményt. Másról nem, max hallok ezt azt, de azt nem véleményként adom elő.
Mondjuk tényleg érdekelne ez a 16 évesen ''mindent én veszek magamnak'' dolog. Mit dolgozol? -
róland
veterán
válasz
SzalaiG #1889 üzenetére
Nekem majdnem pont ilyen van, csak a színe fehér. Öt személyt bőven elvisz A-ból B-be (kipróbálva). 3 főiskolás utazótáskája simán elfér a csomagtartóban (kipróbálva). A mienk úgy 3500 fölött kezdd el húzni, de asszem mindegyik 1,3-as ilyen. Elég magasan ülsz benne, így könnyű be-/kiszállni. A oszlop nagyon sokat kitakar balra (persze a jobb oldali sem kisebb, csak attól távolabb vagy, ezért kisebb a holttér. Lehet vele kényelmesen autózni, de ha elkap a szenvedély, akkor az élményautózás sem lehetetlen.
-
raczger
őstag
-
divot
veterán
válasz
oceanearth #1876 üzenetére
A GS-t 15-ös kerékkel adják, az ehhez az autóhoz már nem kicsi.
-
Sytex
tag
válasz
raczger #1866 üzenetére
Akkor köszönjük hogy érdemben hozzá tudtál szólni a témához,majd ha te is több éve foglalkozol autokkal (és itt nem a .jpg-k nézegetésére gondolok), akkor talán számít majd (nekem) a véleményed. Majd ha össze tudod márka több típusát hasonlítani, dinamikusság, fogyasztás, kanyartartás, SZERELHETŐSÉG, alkatrészellátás. Emelett azt kell mondjam hogy Rally I.oszt-ban (tudod itt az első osztály nem a legalapabbat jelenti mint a középiskoládban, hanem a legmagasabb szintet), aktívan versenyeztem. És a családban több éves autószerelői és rally-versenyzői tapasztalat van....tehát lehet hogy nekem egy 16 éves véleménye egy kocsiról nem sokat jelent. Én se nyilvánítok véleményt a főzésről és a sminkelésről mert nem értek hozzájuk. Érdekelne hogy 16 évesen mit dolgozol amivel ilyen jól ellátod magad......a zsebpénzből összespórolt és megvásárolt dolgok nem számítanak ''mindent én veszek magamnak'' kategóriába.
-
Maranello
tag
válasz
oceanearth #1876 üzenetére
Ha a kinézet a fontos..
-
oceanearth
őstag
nekem a suzukikban az nem tetszik, hogy kicsi a kerék és magasn van az autó
(persze ez jó a magyar utaknak) pl. ott van a jwrcs Ignis és a Swift. sztem azok már kifejezetten szép autók. a nagyobb kerekek és az ültett kocsiszekrény már nagyon megdobja az autó kinézetét.
-
tildy
nagyúr
A régi sedan swift (oké, oké könynen törik, de szebb), és a liana nekem is tetszik(Kár hogy liana árban meg már kap az ember jobbat is...)
Ráadásul a lianának még a neve is szép
Szóval ezzela kettővel nulla bajom.
Nameg a motorjaik... UHHHát, izé
kymco: Hát nem lehetünk egyformák.Nekem bumfordi az egész, és innentől akár lehet akármilyen jó is motorikusan is meg midnen, nem tudok másképp hozzáállni.
(Szerencsétlenségemre páromnak (is) tetszikAhogyan a mini one is
)
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Az legalább jól néz ki
Szigorúan szvsz.
Nekem nagyon nem jön be a swift2, főleg a bumfordi eleje, a lőrésablakok, na emg a hátulja+ a csomagtartó(inkább 1 db hátizsáknak való) ) sem, ráadásul lassan minden utcasarkon van egy belőle.(Viszont páromnak tetszik, legalábbis külsőleg
Belsőleg és motorikusan más autó fogott meg jobban bennünket
) De gondolom másoknak tetszik, úgyhogy használják/tok egészséggel
-
oceanearth
őstag
hát ja. egyszer összetörték a Vectrán hátulját. 1 millás kár. valami régi fiat tipo szállt bele édesapámba 80al hátulról. ő állta a féken egyszr csak azt érezte megmozdult az autó. összetört a jobb hátulja elég durván. viszont a Tipo brutálisan összetört, teljes totálkár.
ekkor írtunk a biztosítójának egy kérvényt, hogy értékcsökkenés miatt adjanka pénzt, erre kaptunk 30ezer forintotegy vicc volt . amikor az elejét törték össze(lökő, 2 xenon lámpa, hűtő, első elektronika) akkor is kb 1 millás kárt csináltak, akkor írtunk a KÖBE-nek egy lkevelet és ők azt vaáslzolták, hogy mivel eredti alaktrészekkel lett javítva nincs értékcsökkenés, na akkor nevttünk csak igazán(vagy sírtunk)
-
divot
veterán
válasz
oceanearth #1859 üzenetére
Na ja, csak ez a fajta értéknövekedés sajna drasztikusan csökkenti az autó árát.
-
oceanearth
őstag
ja, de az B Vectra a mienk meg az őj C volt.
kanyarban úgyis elmentem volna. volt, hogy preluddel gyorsultunk, de elkedzett esni az eső és nem mert jönni a kőbányai útnál lévő nagy kanyarban én meg mentem mint a hülye, mert majd mondom az ESP úgyse engedni csúszni az autót. hát nem is engedte viszont hiába volt padlón a lábam, a fordulatszám nem ment följebbpoén volt. egyébként kanyarba marha jó volt a Vectra, sajnálom nagyon, hoyg eladtuk
-
divot
veterán
válasz
oceanearth #1835 üzenetére
Lehet, de ez egy 3 millás Swift II. GS. Ezért is lehetett 2 millióig javíttatni kaszkóval. (Így most enyém a legdrágább Swift Magyarországon.
)
-
Sytex
tag
válasz
oceanearth #1852 üzenetére
Visszatérve a 2,2-es Vectrával való gyorsulásra. A 2.0-s 16V GSI (150LE)-vel megyek fej-fej mellett!!!!
[Szerkesztve] -
Sytex
tag
válasz
oceanearth #1851 üzenetére
Én meg pont az vettem észre hogy olyan mintha egy kartondobozban ülnék aminek az elejére van egy kis luk vágva. Előre
K. Oldalra: OK. Oldalra-előre, hátra, oldalra-hátra: semmi. Meg nekem az üléstámla nyomta a hátamat.......de izlések és pofonok!!!! Az viszon jó hogy feljebb ülsz benne...többet látsz előre!
[Szerkesztve] -
oceanearth
őstag
hát igen. még nem kelett ahsználni a klímát, még nem volt nyár, amióta megvan
. nekem nagyon bejön az autó. igaz volt már gyorsabb kocsink, meg jóval fullosabb, de nekem igazándiból ez jön be a legjobban. hihetetlen milyen variálható és kényelmes. még nem volt egyterűnk, de ezntúl csak egyterűm lesz az tuti. egyszerűen annyira jó, maghasan ülsz, nem kell alulról kiszállni, ahnem kilépsz, óriásira nyíilik a raktér és nagyon könnyű vele prakolni, mert rálátsz midnenre. szóval nekem nagyon bejött ez az egyterű dolog, a midenre rálátás überel midnent. igaz balra előre nem látsz ki az A oszloptól
-
kymco
veterán
válasz
oceanearth #1848 üzenetére
Lehet, hogy más a felszereltség, meg hát árverseny van.....
-
róland
veterán
válasz
oceanearth #1848 üzenetére
És sajnos azt törhette meg. De a lényeg, hogy neki nem esett baja.
-
kymco
veterán
válasz
oceanearth #1838 üzenetére
Most néztem meg egy kereskedőnél, hogy az 1.3 fullextra listás (szerintem még lehet rá pakolni) 3,2 millió, az 1.5-ös fullextra listás 3,4 millió.
-
róland
veterán
válasz
oceanearth #1835 üzenetére
De Divot-nak SwiftII-je van.
-
Sytex
tag
válasz
oceanearth #1838 üzenetére
Vezettem már párszor 1.6-os Merivát és sajnosazt kell mondjam hogy sehol nincs...... Viszont jó volt a klíma benne
-
kymco
veterán
válasz
oceanearth #1838 üzenetére
Szerintem a full extrás jóval 3 mila felett van.... de én nem jutottam el ezek részletes tanulmányozásáig...
-
oceanearth
őstag
de hallottam, ahogy néztem anno a ''full-extrás'' verzió került olyan 2,8ba-3ba de lehet, hogy rossul emléxem.
sytex:
szvsz nem is rossz a 8,8 egy ilyen idős autótól. ha belegondolok, hogy 8,9et gyorsult a 2,2es C Vectránk(150paci) szvsz kiváncsi lettem volna egy gyorsulásrakár, hogy már nincs meg, gyorsulhattunk volna egyet. a mosatni 1,6os meriva az sajnos elég lassacskán gyorsul(olyan 13-14), de hátra berakok egy kispolszkit
-
kymco
veterán
válasz
oceanearth #1835 üzenetére
Az alap..... extrákról nem hallottál?
-
bobsys
veterán
Suzuki RULZ
Főleg, hogy én is a saját pénzemből vettem nem pedig apuci tolta alám (pedig megtehette volna, az övét vettem meg piaci ár -100K áron).
Nekem bejött. Ha szeretném akkor elindul mint gépállat (1.6, 95 LE), pedig szegényke 9éves. Viszont az idén összvissz nem került 70K-nál többe a fenntartása pedig volt rajta pár dolog cserélve (központi zár elektronika, olaj, vezérműszíj, fékek, központi zár mechanika, levegőszűrő stb.)
Sytex: lógsz egy versennyel, amit tavasszal behajtok rajtad -
oceanearth
őstag
értem. elég lett volna, ha annyit mondassz, hogy GTi ismerem a típust.
mondjuk én ültem 1es swfitben és vezettem is és mit mondja motorikusan nagyon jó, na de a többi, hát az finoman szólva nem avlami jónekem az nagyon nem jött be, hogy tényleg olyan mintha szét aakrna esni az autó alattad, de tényleg egyszerűen minden recseg, ropog az autóban és ez nem azért, mert 10 éves, hanem mert ki van spórolva az anyag. a méásik meg a fék, anhát az sem valami jó. nálam az első dolog,a mit nézek az autón az a fék. szvsz nem vennék autót 4 tárcsa nélkül, mert sztem az a legfontosabb, hogy minnél gyorsabban meg tudj állni.
-
divot
veterán
Valamelyik totyikban már leírtam. De közkívánatra.
Szóval miután dupla családi tragédia ért, beültem az autóba, és nem igazán tudtam a vezetésre koncentrálni (hiba volt ilyen állapotban beülni). Egy betonsziget kerékvetőjére rámentem 60-al, megdobta az autót, ki jobbra, egy olyan fél méter mély vízelvezető árokba, amiben sajnos keresztbe betongerendák voltak lefektetve. Átzúztam egyen, és úgy állt meg az autó. Két első légzsák nyílt, valamint első futómű és kormánymű csere volt még, illetve az első lámpatestek, szpojeler, ilyesmi, ami sértül. 2 milla volt a javítás költsége, de jobb, mint új korában. -
Sytex
tag
válasz
oceanearth #1824 üzenetére
Japánban készült GTi kivitel. 1.3-as 16V duplavezértengelyes motor. 2000-től húz, 3500-nél ránt egyet hogy belelapulsz az ülésbe és meg se áll 7500-ig, csak győzd kapcsolni a sebességeket. 103Lóerő. Gyári sportülések, küszöbspoiler, és sportos első lökhárító. 4 tárcsafék..... A GTi-t Magyarországon nem is gyártották.
-
Sytex
tag
válasz
oceanearth #1820 üzenetére
Most kötekedsz vagy érdeklődsz?
-
Sytex
tag
Hát nem tudom. Nekem suzukim van, nem mert ''csak erre futja'' vagy kényszerítettek volna rá hogy megvegyem. Hanem mert én ezt szerettem volna. (Igaz az enyémnek semmi köze az esztergomi gyárhoz). Ja és még valami a sok fikázósnak: ÉN dolgoztam meg érte, és ki van fizetve, majd ha te is elmondhatod ezeket a te autódról (már ha van) akkor beszélhetünk!!!
[Szerkesztve] -
raczger
őstag
Hi!
Most én nem azért jöttem, hogy aztmondjam milyen jó ez a suzuki. Épp az ellenkezője!
Szerintem nagyon szarok és biztonságtalanok. Lehet h már az új swift egy kicsit jobb nemtom, de szarul mutatkozott de Mo.-on!
Olaszországban most kezdték el forgalmazni, és az új swiftet adják ott!
Suzuki-- a TI autótok! -
SzalaiG
addikt
Jövőre jön a Suzuki Swift Sedan
A négyajtós kisautót várhatóan az indiai Maruti-Suzuki kezdi gyártani 2006-ban, de egyelőre legfeljebb reménykedhetünk benne, hogy később Magyarországra is jut hazánk kedvencének családi változatából.
A Swift Sedan előző változatát a mai napig gyártják Indiában, de az új Swift is készül a Marutinál, és a hírek szerint olyan népszerű, hogy a gyártás alig tud lépést tartani a megrendelésekkel. A korszerűbb lépcsős hátú hiánya azonban előnyhöz juttatja a konkurenciát. A Tata Indigo és a négyajtós Hyundai Accent hasonló áron, hatalmas csomagtartóval érkezik, ami Indiában is nagy előny. Ezért döntöttek a Suzukinál úgy, hogy az új Swiftből is elkészítik a családi változatot, és a csapott hátú modellekhez hasonlóan felszerelik a Fiat takarékos 1,3 literes dízelmotorjával is.
Egyáltalán nem lehetetlen, hogy a típus hozzánk is eljut a későbbiekben, hiszen Kelet-Európában is igen népszerűek a B szegmensbe tartozó, nagy csomagterű típusok, amilyen a Dacia Logan vagy a Skoda Fabia szedán. A Marutitól már most is érkezik Európába egy típus, az apró Suzuki Alto, amely viszonylag alacsony ára miatt Magyarország útjain is elég gyakori. -
Szalma
őstag
(Ha kinyitod az ajtót és aláfekszel az élének, akkor finoman elhúzva láthatod, hogy hol vannak a patentek. Ekkor bátorság kérdése, hogy ki mered-e őket tépni. (Pótolhatók, ha törnek.
) Általában a karfa, vagy valami egyéb hely csavarral is rögzíti, de azt ráérsz a végén kiszedni. A belső kilics szokott még fogos probléma lenni, de ez már teljesen típusfüggő...)
Szeretettel:
Szalma -
Grunya
aktív tag
UP!
-
Grunya
aktív tag
Van egy 1994-es swiftem. Már egy ideje nagyon problémásan működik a központizár. Gondolom először mechanikusan kellene rendbetenni, kitisztítani a zárakat...
El kell vinni ehhez karosszériáshoz a kocsit, vagy házilag is megoldható?
Félek lepattintgatni a kárpitot, nehogy eltörjek valamit. Valaki csinált már ilyesmit? Esetleg elláthatna egy-két jótanáccsal. Előre is köszönöm! -
a_tesz
Korrektor
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Gitáros topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Milyen videókártyát?
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- Autós topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- LG 27GN800P - 27" IPS - 2560x1440 - 144 hz 1ms - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDR 10
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Asus ZenBook Duo UX8406 -14" 3K OLED 120Hz Érintő - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - Win11- 3 év garancia