- A világűrbe repíti az AI-t az NVIDIA és a Starcloud
- Kézikonzoltól a gamer PC-ig minden területet lefedne a Corsair új SSD-je
- Hidat épített az NVIDIA a hagyományos és a kvantumszámítógépek közé
- Villámgyorsan töltődhet be minden a PNY új SSD-jével
- A Kensington új terméke mindent megtesz, hogy kímélje csuklódat
Új hozzászólás Aktív témák
-
Syrius XIX
addikt
-
Szelep
senior tag
válasz
N€T0X|N
#2327
üzenetére
Erre is gondoltam, csak nehezn fordult a kocsi, meg láttam, hogy elég gyorsan közeledtek és nem akartam elétek kerülni főleg nem úgy, hogy épp csak elkezdtem gyorsítani, de akkor majd hasonló esetben (remélem nem lesz hasonló eset
)lehető legrövidebb úton térek vissza. 
-
Szelep
senior tag
válasz
N€T0X|N
#2318
üzenetére
Ezt olvastam, csak azt nem látom, hogy kaptam-e érte valamit, mert dzsaver ugye csak javaslatot tett. De ezek szerint, megkaptam.

Hasonló esetben akkor mi lenne a teendő? Mert ugye, elég nagy tempóban hagytam el a pályát, a sóderágy miatt alig tudtam elfordítani a kocsit, mire visszajöttem volna jöttetek ti. Próbáltad nem éles szögben visszajönni, de nem is túl lassan, mert akkor utólértek a kanyar előtt ami nem túl jó időzítés. Szóval úgy láttam, hogy így a legjobb megoldani, de ezek szerint mégsem.
Érdekelne a VB véleménye az ehhez hasonló esetekről. -
smisa
őstag
válasz
N€T0X|N
#2301
üzenetére
Mi a rákért nem lehet megvárni a végső döntéseket? A VB dolga az, hogy ezt megtegye. Utána lehet hozzátenni még, ha van mit.
Én ezt annak véltem ha nem az akkor sorry
A Zolder-i futam után kiszabott büntetések:
Neuro 2306-ra
Mint irtam azért is vanak más esetek is mert tanulni lehet (én pl akarok) belőle nem pedig mószerolás
-
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#2264
üzenetére
Ajánlás ide vagy oda akkor sem értem.
Kérdésedre a válasz:
"Veszélyeztetni másokat bármilyen formában, nem megengedett" azzal egyet értek és azért büntetést adni jogos.Szóval csak véletlen másoltam be a teljes részt.
Szerk: Jó lenne a versenybíróságos topikba is írni, mert akkor bekerülhetne a listába.
Így meg könyvjelzőhetek állandóan, ha bele akarok olvasni.
Szerk: Csak egy hsz. erejéig onnantól soha többet csak a hivatkozás végett.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2259
üzenetére
Most ez úgy hangzik, mintha én leszartam volna, hogy vágok vagy nem
Nem szándékoztam egyszer sem vágni, csak a lehető legjobban átmenni a sikánon, belső kamerából sajnos én ezeket verseny közben nem tudtam megítélni, hogy épp jó volt-e, vagy épp nem. Sajnos itt nincs meg az a segítség, hogy a csapat rádszól rádión, hogy mondjuk kaptál egy figyelmeztetést, a versenybíróságtól, és a következőnél büntetést kapsz. Akkor tudná az ember, hogy az tuti sok volt és visszavesz.
Azt leszögezem, hogy mindegyiket elismerem a fotóid közül, elsőről leírtam a véleményem, többinél nem lassítottam, ítéljétek meg, hogy mekkora előnyt szereztem vele, ezért mekkora büntetést érdemlek. El fogom fogadni.
Nekem csak ez a db-ra történő büntetés ötlet nem tetszik. Nem lehet ezt ennyire objektívvé tenni sajnos. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2252
üzenetére
Nem fékeztem, de szándékosan lassabban gyorsítottam ki. Nézd meg mekkora volt a távolság köztünk a sikán előtti egyenes végén, és a következő sikán előtt. És az is látszik smisa belső nézetéből, hogy a vágás után folyamatosan közeledik rám. Azért fékezni túlzás lett volna, ha támadó pozícióban lett volna, és előzni próbált volna, akkor elengedtem volna. Ezt a ti tisztetek megítélni, elfogadom ahogy döntötök, a véleményemet leírtam így a döntés után nem fogok reklamálni.
Ezeket a valóságban is így ítélik meg, feketén-fehéren szabályt lefektetni nem lehet, ami egyértelműen megmondja, hogy mi büntetendő és hogyan szerintem. Szubjektivitás valamennyire lesz a dologban, ezt nem lehet kiküszöbölni.
Tudom, hogy nem hálás feladat bírónak lenni, bíró ugyan nem voltam, de játékos igen (kosárlabda). Vitát nem lehet elkerülni, de le van fektetve a szabály, hogy ti döntötök (nyilván az érintettek leírják a véleményüket, és ezt is mérlegelitek), ezt mindenkinek el kell fogadnia, még ha igazságtalannak is tartja.
Meg még abba gondoljatok bele, milyen hatása lenne, ha szórnátok mindenért a plusz mp-eket, senki nem fog merni igazán versenyezni, mert inkább lesz lassabb biztonsági autózással, minthogy 20 másodpercet bukjon büntetéssel.
Ez csak az én véleményem, újonc is vagyok itt, úgyhogy én tényleg elfogadom, akárhogy oldjátok meg dolgot, és tényleg nem irigyellek titeket, és a lebonyolításokért meg a bele ölt időért maximális tisztelet
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N
#2252
üzenetére
. Asszem itt még lesznek nektek álmatlan éjszakáitok
. Még jó hogy nem éles a "móka"
.Minden esetre az biztos, hogy te csalsz
(bocs de ezt nem hagyhattam ki
).Neuro: A büntetésknél vegyétek figyelembe, hogy amatőr bajnokságról van szó
. Szóval következő idényre (mire mindenki megtanulja mi a dörgés) lehettek "keményebbek" is
(nagyon bízom benne lesz következő idény is, mert titokban intézem a köv. idényre a nyereményeket
). -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2208
üzenetére
Hát akkor szóltam, hogy egy picit a kijövetelnél vágtam, a bemenetelnél épp hogy csípték a kerékvetőt a belső oldali kerekek
Elvehetitek nyugodtan nézegetés nélkül is, én láttam, hogy vágtam.feri1014: úgyanezt csináltam én is mentem 3. gyors körnek egy 1:44.0-át, majd 1:45 ön alig bírtam belül menni. De ez az elején nem a setup miatt van, hanem azért mert nem elég konstans az ember a pályán, amíg nem tudsz hasonló köröket menni, addig setupolni is elég nehéz, mert nem biztos, hogy a épp a jobb beállításból hozod ki a jobb időt.
-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2189
üzenetére
[link]
Feltöltöttem a 3-at amik szerintem a legjobbak (van még 1-2 de azok ezekhez képest nem jók)
Racedepartmentes szerintem ide a legjobb, több műből rakták össze nagyon logikus jól követhető, szépen leírja azt is, hogy hogyan csinálj setupot. Ez angol
Cary Barnett féle is jó, de nem alapnak, szépen táblázatban összefoglalja, hogy ha valamit valamerre állítasz, annak milyen hatásai vannak az autó egyensúlyára és milyen egyéb hatásai vannak még. Ez is angol
A setupiskola F1-re van, ha esetleg valakit érdekel. Ez magyarDe te így is gyors vagy ne akarj még gyorsulni
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#2172
üzenetére
Köszi csak sejtettem hogy az lehet.
(#2174) Ted-Mosby
Bajnokságra szeretném összerakni a verdát, de csak reménykedni tudok.
Hungaroringen talán esélyes lehetek a középmezőnybe, legalábbis a múltkori eredményem alapján. , de majd meglátjuk.
Hétvégén kiderül mit sikerül összehoznom.(#2175) KaraDani
Gratulálok, szépen megléptél még Ted elől is és tartottad az előnyöd.
pedig neki ott kellett volna lennie "forrónyomot" követve és lecsapnia az adandó alkalommal
Valamilyen setupom már volt korábbról is, szintén Ted-től, szóval nem ezen múlott.
(azzal a setupal vagyok fent a legjobb körök listáján ezen a pályán, ma nem dőlt meg az az időm)
Sikerült jól elkapni a rajtot ill. jól helyezkednem ekkor talán csak 5. lehettem és az előttem lévők hibája is nekem segített. Talán ketten is kicsúsztak az ívről vagy pályáról,
igaz nem néztem vissza a replay-t, de így gondolom.(#2178) Ted-Mosby
"A pálya kicsit más, mint a régi, de kicsit könnyebb, mert szélesebb."
Az jó, mert a régin 1 kört se mentem.

-
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2113
üzenetére
Én sem emlékszem hogy valaha lett volna ilyen gondom, mondjuk asszem ezen a rendszeren még nem volt fent rFactor. Nyomok egy reinstallt hátha (úgysem árt, mert nem tudom milyen meggondolásból raktam fel a játékot magyarul, de nem szeretem
). Administrátor és kompatibitás módokat és végigjátszottam, semmi. -
KaraDani
addikt
válasz
N€T0X|N
#2106
üzenetére
Replayfridge\Replays mappában ott vannak a .vcr fileok. A játékban viszont a visszajátszás menüben nem jelenik meg semmi, mintha nem lenne mentve semmi.
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#2054
üzenetére
Billel én se teszteltem csak úgy elgondolkoztam rajta.
"Ha alapból rosszabb időt megyek súllyal akkor miért javulna a helyzet" alapon.
Ha egyforma esélyek lennének mint pl. a Grid-ben (egységes autók) és mindenki ugyanolyan beviteli eszközzel játszana akkor lenne igazán helytálló a súlyadagolás.
Egyelőre én így vélem, de lehet az is hogy magam ellen beszélek mert hiába vagyok "kormányos", pályán nem ez tükröződik.
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#2044
üzenetére
Holnap megpróbálok időt szakítani egy súly tesztre, mint billes, de még a játékot sem volt időm feltenni egyelőre.Azután nyilatkozom véglegesen.
Viszont szöget ütött a fejembe, amit Zodo mondott, Igaza lehet.
Ugye mi billesek többek között
azért is vagyunk lassabbak, mert az irányítás nehezebb billel.
Viszont igyekszünk minél több segítséget kikapcsolni, hogy gyorsabbak lehessünk (ezt már teszteltem az egyik segítségnél, és ez jött ki, hogy így igaz).
Ha most bármilyen súlyt kapunk, ahogy mondjátok, az nem visszafog, hanem nehezebb irányíthatóságot von maga után, akkor még nehezebb lesz irányítanunk.
Ha meg segítséget bekapcsolunk, akkor meg még lassabbak leszünk.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ördögi dolog, de mintha ez jött volna le a két tesztetekből.
Megkérek billeseket, hogy teszteljék, mert én nem biztos, hogy ráérek.
De igyekszem. -
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#1991
üzenetére
Elolvastam a melóhelyen és siettem is haza hogy tesztelhessem a felvetést, mert kicsit kételkedtem vagy hogyis fogalmazzak, nem igazán értettem a dolgot.
Szerintem ezt a kérdés ne kapkodjuk el!
Ennél a tesztednél talán több opciót is figyelembe kell venni, de lehet hogy tévedek!Miért?
Mint mondtam siettem haza tesztelni.
Általam kedvelt és legjobban ismert pályán teszteltem 4 x 6 kör időtartamban, ugyanazzal az autó beállítással és egyforma (17L) üzemanyag használat mellett.Miért 4 x?
1. Saját segítségem beállítása mellett 0kg súllyal.
2. Saját segítségem beállítása mellett +30kg súllyal.
3. Szabályzatban szereplő, teljes segítség beállítása mellett 0kg súllyal.
4. Szabályzatban szereplő, teljes segítség beállítása mellett +30kg súllyal.Amit a plusz súly cipelésével kapcsolatban írtál abban egyetértek veled, nem befolyásolja nagyban az időeredményt max. az autó viselkedését.
,de alább látható az általam teljesített leggyorsabb kör eredménye, átlagot ki lehet számolni, de kb. az arányokon nem változtat.1. Legjobb köridő: 2:06:981
2. Legjobb köridő: 2:06:834
3. Legjobb köridő: 2:07:476
4. Legjobb köridő: 2:07:547Egy szó mint száz a segítségek bekapcsolásával magam alatt vágtam a fát.
Úgy vélem a tesztem alapján hogy ezzel a lehetséges súlycipeléssel nem segítjük a billentyűzettel és full segítségekkel játszó társakat hanem hátráltatjuk.
(Egyelőre nem is értem igazán a nagy szabályozást mivel nem ismerjük a teljes mezőny erőviszonyát. Első futamot megelőzi majd egy "felmérő futam"
hogy kiderüljön ki mennyi súlyt kapjon, mert úgy lenne igazságos ha ez az első futamra is érvényes lenne.
Ha külön pontozás van vagy lesz a kormányosok és billentyűzettel játszók közt akkor nem is értem mi ennek a konkrét célja.
Gondolom az lenne a cél hogy egy "kategóriájú, teljesítményű, időeredményű" autókat adjatok a résztvevők alá hogy csak a vezetéstechnika ill. pályaismeret dönthessen.
,de egy billes ugye megszakadhat (pláne a most felhozott példám okán) akkor sem tud majd olyan teljesítményt nyújtani, mint amit ebből ki szeretnétek hozni.
Ehhez még vegyük hozzá a különböző segítségek és autó beállítások használatát.)Saját vélemény, tesztelje akinek kedve van hozzá!
Konkrétan nem érdekel mi is lesz a szavazás végeredménye én is az 1. -re szavazok, mint a jelenlegi többség csak kíváncsi voltam és megosztottam a végeredményt.Ventur@ és Ted!
Igazán nagylelkű ajánlatok!

(B)Csak úgy
/B)Mint a topik nyitását követően is említettem "nem biztos hogy nevezek/indulok" de végül megtettem. Ma is úgy vélem mint anno hogy ez a bajnoki lesz az én ismerkedésem a játékkal így nagy sikerre nem számítok ha épp nyernék egy futamot akkor örülnék neki, de nem ez az elsődleges célom.
Dzsaver-t idézve: "A versenyzés nem csak a győzelemről szól."Tehát nekem minden mindegy a szabályzatban mert eddig sem okoskodtam és ezután sem szeretnék mivel részemről csak egy fontos a játék.
Remélem minden bonyodalom nélkül le tudjuk futni a tavaszi bajnokságot és a következőre már nagy-nagy rutinnal vágunk neki.
-
válasz
N€T0X|N
#2010
üzenetére
Na akkor még egy módosítás.
Tehát a bajnokság, azaz PH WTCC Championship - ez ugye az összesített (a bajnok az egyik kategóriabajnok lesz)
Ezen belül még külön pontozással:
PH WTCC Rookie Challenge - billesek (a bajnoknak nyeremény)
PH WTCC Independent's Trophy - kormányosok (a bajnoknak nyeremény)
Ez így milyen?
-
Ventur@
senior tag
válasz
N€T0X|N
#2010
üzenetére
Valahogy úgy gondoltam ezt, hogy lesz ugye egy főbajnok a teljes pontozás után (ez a valaki, hogy melyik kategóriából kerül ki számomra a felajánlásom miatt totálisan mindegy
) és lenne a 2 kategória és majdan azok győztesei kapnák a nyereményeket.Pontáblázat rendesen, ahogy a WTCC-ben is van. Főtábla győztese - mondhatni az überbajnok
(nem Neuro, ez nem te leszel. Csítereknek minden futam után 10 pont levonás jár
) - és "külön" a kategóriák győztese - kisbajnokok
. Itt jön képbe az én nyeremény felajánlásom
.Remélem azért - ha nem is mindenki, de - sokak tetszését elnyeri, amit felajánlottam
.Mivel még el sem kezdődött és ezáltal még elég messze is a bajnokság vége, ezért nem 100%, de megpróbálok intézni valamit a főbajnoknak is
. De, ez hangsúlyozom még csak egy terv, semmi konkrét dolog nem áll mögötte. Ha sikerül is valamit intéznem az csak is valamikor a bajnokság alatt.Ui: A nyeremények ötlete nem hírtelen jött, hanem eléggé sokat agyaltam rajta. Meggondolni nem fogom magam és tartom is amit megígértem
(voltaképpen a nyeremények már meg is vannak). -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1991
üzenetére
Az 1. verziót javasolnám kipróbálásra, és az 5 kg os megközelítést.
Ez szinte elenyésző különbséget ad az egy más közelében teljesítők között, viszont ott ahol nagyobb a különbség ott meg nyilván nagyobbat.
Talán ez kompenzálná legbarátibban a dolgokat. És senki nem lenne "sújtva".
Szép munka Neuro, thx!

-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#1972
üzenetére
"Locations" mappában nekem is Monza, de azt megnyitva már Brianza-ként jelöli a mappát ill. a fájlokat.

Amit én írtam az pedig a "Settings" mappában olvasható.Hátha generál akkor így marad.
Baluka
Nincs mit.

N€T0X|N
Térképre visszatérve.
Az a kis táblát nem lehet eltüntetni?
(Position,Lap/1st)Letöröltem az előző játékot és ezt teljesen újként telepítettem.
Ez a végeredménye. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N
#1916
üzenetére
Támogatok minden olyan megoldást, ami arra irányul, hogy élvezetesebbé tegye a játékot.
Nagyon jó volt Madman javaslata a múltkorjában, hogy gondolkodni kellene esetleg a kategorizáláson. Csak még nem fejtette ki, csak jelezte, és ezért sem szóltam még hozzá.
A másik vonal, meg a "túl jó". Ezt mondjuk inkább másként, mert a túl jó, az megérdemli mindig, hogy nyerjen. Inkább arról van szó gondolom, hogy közelebb hozni a kormányos és billes verseny eredményeket. Ha elfogadjuk a kormány "előnyét", akkor biztos kitaláljátok a módját, hogyan, és milyen mértékben lehet kompenzálni a különbséget(plusz súly?)
Nem is a végeredmény, helyezés miatt, hanem inkább azért tartom jónak, mert akkor az összes versenyző, aki a pályán van, mind egymással versenyzik, nagyobb lehet a csoportosulás, és ezáltal élvezetesebb mindenki számára. Ahogy most vagyunk, így néhányan elöl versenyeznek egymással, néhányan meg hátul. Köztük az űr.
Az idők alapján biztos ki tudjátok kísérletezni, hogy mennyi sört kell a csomagtérbe rakni, hogy lassabb legyen az autó, vagy ilyesmi.
De ezt is előbb próbáljuk majd ki közösen, teszt futamokon, mielőtt bevezetnénk.
Hátha nem is jó a gyakorlatban, és nem érjük el a valódi célunkat vele.
Nekem ez is jó ami van, de ha lehet jobb, akkor próbáljuk meg. Ámen.
-
adyz.
aktív tag
válasz
N€T0X|N
#1805
üzenetére
Csak egy javaslat: A 8/c bekezdésben: Mozgásképtelen, összetört kocsit a lehető leggyorsabban ki kell venni a pályáról (Return to monitor).
A Return to monitor helyett szerintem a Kilépés a boxba-t kellene írni.
Ha már magyarítva van a játék.

Illetve egy másik: Ha véletlenül lecsúszok az ideális ívről, de kiszélesítve ezzel a pályát, megelőzök valakit, ugye kötelességem magam elé engedni. De ha eközben engem megelőznek? Akkor mi a teendő?
-
válasz
N€T0X|N
#1797
üzenetére
Bambuszrakéta amúgy durva dolgokra képes jól bekalibrálva. Azt javaslom mindenkinek, hogy egy pályán a beállításokat a gumival/kerékkel kezdje. Nem tudom, hogy a futamon Feri gumija rossz beállítás miatt fogyott el, vagy a Leon ennyire ledarálja a Hungaroringen, vagy a vezetési stílus (ezt nem hinném, mert hasonlóan mentünk), de az biztos, hogy a jó beállítás egyrészt jó tapadást eredményez, másrészt kevésbé is kopik a tappancs.

-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N
#1794
üzenetére
Nem tudom ki milyen segítségeket, beállításokat használt, de ahogy néztem mondtam magamba mintha gyorsabb lennél itt-ott ami a végére ki is derült, de mindig más íveken mentetek és amikor ő "hibázott" pl. lecsúszott az ívről akkor te nem voltál sehol.
Ha ott voltál a hátába akkor nem "hibázott" vagy jobban korrigálta a helyzetet vagy te voltál túl udvarias és végül szépen elmentél.Azért ne bízd el magad!

-
smisa
őstag
válasz
N€T0X|N
#1790
üzenetére
Na megnéztem igen ott elfogyott a cérnám hogy hol a tükörre hol előre kell figyelnem. Én azért puhább voltam Ferivel, de TE nem igazán finomkodtál vele föleg a 8. körben gondolom már rendesen idegesített a leon segge na most gondold hozzá hogy én még pluszba ott tolnálak lefele a pályáról

De még 1x GG mindenkinek jó volt
-
válasz
N€T0X|N
#1772
üzenetére
Smisa, szavad nem lehet.
Elrontottad a kanyart és én úgy mentem el melletted, hogy legalább egy méter volt a két kocsi között. 
Az elején a tumultus kicsit necces, de nem vészes. Adyz jött be középre, kicsit meglökött közben engem, majd ahogy beért feri mögé, Smisa nekiment a seggének, emiatt ő nagyobbat lassult mint a féktől, ezért toltam meg Smisát. De végülis semmi komoly nem történ, senki nem sérült, vagy esett vissza.
Utána még van egy vagy két kocc, de nem súlyos. Az egészet minden szemszögből nem néztem végig,szóval a többit nem tudom.
Ted... ha már kiszedted ezeket a hsz-eket, a minimum az lett volna, hogy linket csinálsz belőlük! Apró kis meló ennyi hsz esetén.

Új hozzászólás Aktív témák
- GYÖNYÖRŰ APPLE WATCH ULTRA 2 NATURAL TITANIUM 49MM -1 ÉV GARANCIA - MS3715, 98% AKKUMULÁTOR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- LG UltraFine 27" 5K IPS 99% DCI-P3 1 év garancia
- 153 - Lenovo LOQ (15IRX9) - Intel Core i5-13450HX, RTX 4060
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest

Remélem nem voltam útban (nagyon)! sry Roli 



)lehető legrövidebb úton térek vissza.
Érdekelne a VB véleménye az ehhez hasonló esetekről.


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




Egy szinttel feljebb tettem és jó lett!


