Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Apple MacBook
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Bluetooth hangszórók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zoli bácsi #9197 üzenetére
Akkor mehet. Itt melygarazs van +9 fok ala meg nem hult egyszer sem. Bar hiaba okostolto estere nem akartam rajta hagyni. Majd jovo heten ratoltok megint.
-
Zoli bácsi
őstag
Pár fokkal azért árnyékosabb a garázs, mint a kinti hőmérséklet. A mostani teleken talán pár reggel lehet, amikor 0 fok alá lemehet a garázs hőmérséklete. Szerintem sokat dob a dolgon, hogy akna van a kocsi alatt, szóval az akku nem igazán hiszem hogy 0 fok alá hűl. Olyan telek már nincsenek.
-
lajos75
senior tag
Na most le tesztelem nektek, hogy mi is lesz ha 16Volton töltitek az akkut
.
Normál töltés kb. 3óra alatt végzett, utána átkapcsoltam kézire és jelenleg már ez is 3órája megy de még nem végzett a piktogram szerint.
Akku nem melegszik egyáltalán.
Vagy jól fel lesz töltve vagy vehetek egy újat -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zoli bácsi #9179 üzenetére
Ott hány fok van? Ha fagyott az akksi akkor ne töltsd inkább. De jó hogy beszéltünk róla, mos én is töltőre dobtam a kocsit.
-
lajos75
senior tag
válasz
molnarpeter #9185 üzenetére
Valamit hallottam már róla, de nem tudom melyik típusokat/évjáratott érinti pontosan
az enyém 2016-os 73000km. -
-
ddsteel
aktív tag
Igen, tudom a nagyobb feszültséget, csak azért írtam, hogy én is így töltöm, nem is csak a hideg miatt, nyáron is, mert AGM-es. És a marketing bullshites részéhez meg ugye nem értek, hogy számít-e ez valamit egyáltalán. Én nem látom, hogy nagyon megemelné a feszültséget, max 14,1V-ot látok mindig. Random szoktam ránézni, nyilván akkor ennyi, amikor tölti, csepptöltésen 13,1-3V a max talán.
-
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #9179 üzenetére
Nekem is Lidl töltőm van, a hibrid Aurisom AGM akksija lóg rajta gyakorlatilag mindig, AGM töltésére ajánlják a hópihét (ez még ráadásul kint is áll, tehát hideg plusz AGM miatt megy a hópihe). De lehet, hogy akkor semmi értelme...
-
A rövid teszttel az a bajom, hogy az aksi számára is rövid a stressz, nem csak a mérőre nézve.
Ettől még lehet helyes a mért érték.
Nálam a másik kocsiban másfél éves a sima piros 72-es EP. Szinte mindig 12,8V a nyugalmi feszültsége napi kb. 20+30 perc használat mellett. Ebben ugye két hidegindítás mindig van, plusz néha egy-két meleg is.
-
Zoli bácsi
őstag
Szerintem valami nagyon minimális különbség van a hópihe, meg a sima mód közt. Én télen fagyokban szoktam használni a kint tárolt (fűtetlen betongarázs) kocsiknál. Tudom elvileg mi a lényege, gyakorlatban a sima módon feltöltött akkunál ha kihúzom a töltőt, majd visszadugva hópihe módot választok, van hogy neki sem áll tölteni. Ha tölti, akkor percekig, és leáll, átvált csepptöltésre.
Gyakorlatilag ugyanez történik, ha sima módra teszem vissza. Ti vagytok a szakértők, de nekem a saját véleményem:
- Ez a hópihe mód marketing szöveg, ugyanaz mint a sima mód
- Ha különbözik, akkor minimális az eltérés, gyakorlati jelentősége nincs.
Ez a megfigyelésem a LIDL töltőre vonatkozik, ugye arról volt szó. Nem szoktam végignézni hány voltot mér a töltő, mikor abbahagyja, amikor elindítom a töltést, akkor nézem. -
Brogyi
őstag
válasz
lajos75 #9174 üzenetére
A diesel autó nagy igénybevétel egy akksi számára. Sajnos több figyelmet igényel mint egy kisebb benzines. Fontos hogy az autó szabályozója jó legyen. Egy egyszerű feszültség méréssel, kis gázadás mellett ellenőrizhető. Nekem mindig sok gondom volt a Fiat generátorral. A diódahid hajlamos a szivárgásra. Ha van rá lehetőséged töltögesd az akksid. A magasabb feszültségnek két fontos hatása van.
- Csökkenti a folyadék rétegződését. Így a lemezek alja lasabban erodálódik.
- A szulfátosodást gátolja, lassítja. Néhány esetben egy picit visszafordítja.
Mint fentebb említettem a diesel autó erős igénybevétel.
Az autó generátor+szabályozó nem töltheti fel 100%-ra az akksit. Még ha jól van beállítva, akkor se. Talán a mai inteligens szabályozók egy picit jobbak, de ott se cél az "örökélet". Ezen tud egy picit javítani a gondos odafigyelés. Ha visszaolvasol akkor láthatod, hogy a "megszállottaknak" vannak azért pozítiv tapasztalatai.
Úgy gondolom, hogy rövid idejű "áramtüskékkel" tesztelik az aksit.
Igen, ezért lehet pici, vagy hűtőborda nélküli a tesztelő. -
Ezek hogy tesztelk egyáltalán?
Egy valós teszteléskor keletkező hőt nincs hol elvezetnie.
Én 0,1 Ohmmal szoktam tesztelni magamnak 10mp-ig, az több, mint 100A, azaz több, mint 1 kW-ot kell eldisszipálni. Mint egy terhelővilla.Brogyi: Te lehet nézted már ezeket az olcsó cuccokat, hogy megbízhatóak-e?
Úgy gondolom, hogy rövid idejű "áramtüskékkel" tesztelik az aksit. -
embe
nagyúr
-
lajos75
senior tag
Az autó Fiat Tipo 1,6 MultiJet (Diesel)
Amikor megvettem az akkut egy éjszakára feldobtam a lidl-s töltőre (ha jól emlékszem a hópihés programon) másnap reggel levéve a töltőről 640A-ből 560A mértem csak. Jelenleg meg csak 413A tud a 640-bőllétezik hogy nincs megfelelően feltöltve és az miatt tud csak ennyit
-
Zoli bácsi
őstag
Hallottam egy olyan pletykát, hogy azért ilyen sok mostanában a korai akkuhalál EP akkuknál, mert felújítják a leadott aksikat. Mármint nem újrahasznosítják, hanem kimossák, újrasavazzák, külsőleg is buherálnak valamit, aztán eladásra kerül.
Nyugtassatok meg (így vásárlás előtt) ez biztos nem igaz, ugye?
2 hete kaptam új EP. akksit garanciális csere miatt, az újnak néz ki, meg úgy is viselkedik.
Amúgy rákérdeztem az akkuboltosnál erre a Gold szériára....Annyit mondott ne vegyek, több jön belőle vissza garis problémával, mint a simából. -
Brogyi
őstag
válasz
lajos75 #9166 üzenetére
Sok tényezős ez az akku "biznisz". Nálad semmi baj sincs ha a kocsi Ford. Más márkánál , és/vagy évjaratnál lehet hogy szépen ki kell venni hétvégére, és meleg helyen megküldeni (feltölteni) rendesen.
Többször írtam már erre nem alkalmas az automata töltők nagy százaléka. Egy egyszerű tápegység messze többet ér. Persze tudni kell használni. Forceberg válasza is mutatja, hogy nem olyan rossz az a márka. Esetleg olvass bele [ebbe] is. -
válasz
lajos75 #9166 üzenetére
Az egyik kocsiban nálam ilyen van. Korábban faternál ment kb. másfél évet, full ridegtartásban. Cserélték, de aztán nekem lett igazam, az önindító volt a rossz. Azóta nálam van a ritkán menő kocsiban, de a sarut le szoktam venni, ha tudom, hogy 1-2 napnál többett áll majd a kocsi, mert a riasztóval eleg sok a nyugalmi áramfelvétele. 30mA+. Az 1.5-ös dízelt akár két hét állás után is pöccre indítja. 12,65V azért ket hét után is meg szokott lenni. 3,5 éves most.
-
sparta2
tag
-
-
lajos75
senior tag
Sziasztok!
Nemrégiben vásároltam (1,5 hónapja) egy Electric Power GOLD akkut 12V 67Ah / 640A Szerintetek mennyire normális az értékek ebben a hidegben? Jelenleg 0fok van kint, autó napi használatban van 2x18km.
[kép]
-
Brogyi
őstag
válasz
KutyiHU #9164 üzenetére
Nem volt a kezeim között ez a változat, de gyanítom, hogy nem rossz.
Megijedtél a 15,4V feszültségtől. Azért a te "good battery"-d is profitálna belőle ha becsuknád a szemed , és kivárnád míg vissza kapcsol. Sajnos mint írtam nem állíthatom 100%-ra, hogy visszakapcsol. Az akksid nem megy tönkre mégha 2 órát is megy azon a feszültségen. Sajnos a tied is elindult lefelé. Az SOH ezt mutatja, meg a kicsivel magasabb Rb érték. Ha az autód érzékeny akkor vedd le a minuszt, és így várj 2 órát. Ha kijelző mutatja az áramot, és 2A alatt van akkor várd ki, hogy leveszi-e a feszültséget. A korábban csatolt képen a "6." szakaszban lehet. Ez 1-4 óra hosszú is lehet, de szigorúan csökkeni kell az áramnak. A mai akksik már sokkal jobban elviselik a magasabb fesültséget. Próbálkozz, és írd meg mit tapasztaltál, hogy a többiek is lássák. A topik erről is szól. -
KutyiHU
tag
Üdv,
Kölcsön adtam a töltőmet, eufab.. olyan mint a lidlis kb.
És azt mondták, hogy már 15v felett töltötte az akksit a töltő, nem írta ki hogy FUL. Mondom már tuti nem valami jó az akksi azért.
Rátettem az én akksimat is, és azt is már 15,4-el töltötte, egy 30 perc után levettem...
Pár óra múlva rámértem:Tehát az én akksim nem rossz, de akkor mér tolja 15v felett?
-
Soma01
veterán
Köszi!
Ez az akksi nem merült még le. Illetve nem hagyott még cserben. Csak bemérték, azt mondták hogy jó, csak töltsem fel mert merült. Sok a rövid táv sajnos. Plusz itt a hideg.
De majd úgy csinálom, hogy kikötöm. -
Brogyi
őstag
A regenerálás álltalában magasabb feszültséggel operál. A mai autók elég érzékenyek minden téren. Gondolj az árra, ha valami elszáll az nem olcsó. Szóval az akksi maradhat a kocsiban, de az egyik sarut választd le, hogy a kocsi hálózata ne legyen rajta.
Azért itt egy valós ok is. Gondolj bele mikor szoktak töltőt hsználni? Mikor már késő. A lényeg, hogy ilyenkor az akksi belső ellenállása magasabb, szulfátosodás is ebben az irányba tolja el. Tehát a magasabb feszültség akadálytalanul emelkedhet. Ez akár kárt is okozhat a kocsi hálózatában.
Természetesen egy karburátoros 20 éves autó nem érzékeny ilyesmire. Remélem tiszta most már miért nem ajánlott.
Sok töltő van. Így nagyon sok féle, de mégis hasonló ötletekkel találkozhatsz. A lényeg zanzásítva mégis ez. -
Atish19
őstag
Üdv Urak. Kinéztem magamnak egy CTEK töltőt. Egészen pontosan MXS 10-et. Jelenleg 56490Ft Alzán 5 év garival. Több helyen olvastam a Fétisről, mint ajánlott eladó, de náluk az ár az Alzán lévőnek majdnem a kétszerese és csak 2 év garit ad. Több száz rendelésem van már Alzán és még soha nem futottam bele hamisítványba. Kellene esetleg félnem?
Illetve van az MXS 10-nek van MXS 10 EC típusa is 73390Ft-ért. Amit találtam eddig különbséget, hogy ehhez talán jár gumibugyi is és a sima 10-es 200Ah-val ellentétben ez 300Ah-t tud. Ha csak ennyi a különbség akkor már érdektelen is számomra, de inkább rákérdezek van ezeken kívül más érdemi különbség ami miatt megérné a felárat?
-
Soma01
veterán
A regenerálás mehet úgy is hogy az autóban van az akksi?
-
Laybee
őstag
Sziasztok! A Szakál-Metál lehet kapni Continental akkumulátorokat. Valaki tudja, hogy ki gyártja? Varázsszemes, olyan, mintha Rocket lenne, de a fogantyú fordítva van, úgy igazán egyikre se hasonlít. Lehet, hogy maga a Conti gyártja?
-
válasz
norrberth #9145 üzenetére
Mondtam, vagy mondtam, h NE Exide??!! A Rocket egyre több autómárkának szállít be, a világ vezető akkugyártójává nőtte ki magát, ráadásul a prémium kategóriba lépett. Mondjuk ebben nagy szerepe van a YUASA-nak is! Szóval ma ha jó akkuról beszélünk az nem más mint a ROCKET!!!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
molnarpeter #9151 üzenetére
Köszi a tippeket, tavaszig nem megy, akkor veszek bele akkut, meg cseréltetek olajat, átnézetem.
Jelen állapot, kazánház satupadján.Készülődés a télre.
Egyel több akku lenne, ha a Thaliába nem hal be.
A vadiúj 12V 50Ah, amit gariba cseréltek. Nem tettem be, jövő héten műtenek, hat hétig nem húzhatok cipőt. Úgyis asszony Mikráján van téli gumi, abba átettem az Ignisből. Azzal jár az asszony. Majd az Ignisbe kerül, jelen állapot szerint tavasszal a Micra el lesz adva.
A 30Ah-s akku fater MTD fűnyíró traktorjáé.. vagyis.. sajnos már úgyis én rendezem.
A 8 Ah a "Kínai Rettenet" motorom, a Benelli Imperiale akkuja.
Kazánházban télen 5-10 fok van, jó az akkuknak, meg az almának. Szigetelve van, a vegyestüzelésű kazánnal akkor fűtök, ha nagyon hideg van, amúgy gázkazán megy.
Satupad:
Ez a gépparkom, a betonlap garázs tartalma. Őszi takarításkor fotóztam.
Minden jármű újan vett, egytulajos.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #9149 üzenetére
1.5 dci 150-200e km körül lehet igényli majd a hajtókar csapágy cserét, csak megelőzésképp mondom. Illetve megéri hozzá a drágább gázolaj szűrő, volt is igazából többféle finomságú, talán török piacra ment a legjobb szűrő [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zoli bácsi #9149 üzenetére
Jazz-nél mikor már haldoklott az akksi én is onnan vettem észre, hogy indítózáskor elhalványult a rádió kijelzője.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
norrberth #9145 üzenetére
Amúgy én is ott veszem észre, rádiónál, ha lecsökken az indítóáram. Nekem a gyári rádió van benne 2004-es Ignis 1,3., folyamatosan szól a rádió, ha gyújtásra teszem már indul is. Akku csere után évekig szól a rádió, ha indítózok. Amikor már indításnál "kapaszkodnak a zenészek"
elnémul a rádió, tudom hogy hamarosan akkucsere. Ilyenkor még nagyjából 1 év van az akkuban.
21 éves autó, pár akku már elfogyott, kiismertem. Amúgy iszonyú jó az Ignis elektromos rendszere, ennyi idősen 150e. km-rel szinte minden izzó gyári. Azért csak szinte, mert a H4-eket kicseréltem 15 év után, mert gyengültek. Meg egy helyzetjelző izzó ment ki, persze ugyanekkor a lámpa is törött amikor egy öngyilkos szerelmes őz sötétedéskor elém lépett.
Beszélgettem egy csajjal, vett egy kis csajos kocsit, típust nem sározok, annyi hogy francia. Mesélte hogy szinte hetente izzót cserél, mert valahol kimegy.
Én sem hittem volna, 2004-ben mikor vettem, hogy 2025-ben is ezt hajtom majd. De semmi baja. Fapados, pattog a hátulja, akkora a légellenállása mint a konyhakredencé, mindenki meg akarja előzni (aztán meglepődik néha...). De egyben van, kopó alkatrész ment rá, rozsda csak felületi a futómű elemein.
Jövő héten befogadok megint egy nagykorút. Fater dízel 2005-ösThaliájába nincs 100e. km. 80 évesen meghalt nyáron a papa, anyám nem vezet, nem kell neki. Most lesz hagyaték, nevemre kerül. Egytulajos, gyári állapot, 4literes fogyasztás. Vinnék a faluba, kérdezik, megvennék, de meghagyom. Asszony 8 tulajos Mikrája lesz menesztve, aztán a két egytulajos autó marad. Pár év még van bennük. Remélem. -
norrberth
addikt
Itt is Rocket lesz, szerintem hamarosan
Persze nem tudni az új Rocket akksik is milyenek.
Hátha jobbak mint az új továbbfejlesztett Carbon Turbo boost 4.0 Exide ok.Egyébként mekkora buzik ezek a gyártók, simán megtudnák úgyis csinálni hogy 10 évig nem is köhögnek.
Ezt lefeleztékInkább negyedelték.
-
norrberth
addikt
Itt a pár hónapos Exide Prémium már fél lábbal a sírba van.
A Pioneer fejegységem 10,8V alatt kapcsol ki.
És az indítás pillanatában ki/be kapcsol.
Az előző Exideal, olyan 3-4 évesen csinálta ezt
Már most szar az indítóárama.Ez egy rakás szar... sőt attól is szarabb.
Nem veszi úgy a töltést, hiába töltöm.
Másik dolog, 5 nap állás 12,40V engedi magát.
Semennyire nem tartja a feszt.
Régi rossz Exide ot nem kellett annyit tölteni, mint ezt az új szart.Mértem nyugalmit 20-40mA
Töltésem 14,2V -
Soma01
veterán
Előbb előbb töltsem fel simán, az után menjen a regeneráló?
CH611 töltőm van. -
Csöves
őstag
válasz
Zoli bácsi #9137 üzenetére
Electric Power akku nekem 4 évet bírt. Én se venném még egyszer. Inkább Banner.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
Zoli bácsi #9121 üzenetére
Ma telefonáltak, mehettem új akkuért, hibás ("zárlatos") volt a régi.
Most egész friss, nemrég gyártott akkut kaptam, 12,7V-ot mutatott a Lidl töltő, és pár perc alatt tele töltötte. Vagy feltöltötték mielőtt odaadták.
Amúgy ez volt az utólsó Electric Power akkum, azt hiszem. Ez 11 hónapos volt, de lányom autójába 1 hónapja cseréltem akkut, szintén E.P. Vadiúj akkut fél napig nyomta a Lidl töltő, mire tele lett. Lányom mondja, hogy reggel elég nehezen indít..(38km-re jár dolgozni naponta). Azért ránézek mennyivel tölt, ha itthon lesz, de nem hiszem hogy ott a baj. -
Soma01
veterán
Az AGM akksiknak is lehet regeneráló töltést nyomi? Vagy csak töltsem fel simán AGM módban?
-
norrberth
addikt
válasz
simonjoe #9131 üzenetére
10A a belépő töltőkbe
Még ez is édes kevés...
Genetárorok 90A től indulnakHa felvan töltve az akksi, vagy jó kondiban van.
Ctek alig dobál rá Ampert olyankor.
Viszont ha merültebb akkor tolja neki..
De azt is érdekesen, a feszültséget akkor nem emeli.
Csak ahogy csökken az amper, akkor kezdi el emelni a feszt.
Végefele meg csak épp minimális ampert küld neki.
De úgy feltölti az akksit, generátor sose tudja így.Manuelje szerint is 20–300Ah akkumulátorig mehet.
10A akkor a legjobb inkább, mikor haldoklik egy akksi, és reggel gyorsan kell indítani.
Na ez nem szarozik, rádobod pár perc és indul.
Pl a havernak 105Ah akksja mire beindul 5A töltével, eljön karácsony. -
norrberth
addikt
Tőtike 🥰
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Zoli bácsi #9121 üzenetére
Próbáld meg gariztatni feltétlenül. Még ha le is merül benne van a pakliban de az hogy kvázi tölthetetlen az garis hiba.
-
Joe123
senior tag
Sziasztok,
Apámnak van egy jópár éves LIDL töltője, ami mostanában azt csinálja, hogy csepptöltés során nem tartja 13,1-13,2V-ot, hanem egy idő után felszalad 14,5V-ra is. Arra gondoltunk, hogy nézünk valami komolyabbat helyette. Mik az ajánlottak mostanában? 4-5A töltőáram elég, megbízható legyen, feszültség kijelzése nagy plusz (LIDL-snél ezt már úgy megszoktuk, hogy látjuk mi merre hány méter).
Osram illetve Banner töltőket nézegettem (utóbbi azt hiszem feszültséget pont nem ír, hanem töltöttségi %-ot). Az Osramnál meg 14,6V töltőfeszt írnak 12V akkura 14,4V helyett. A jelenlegi akku egy új Exide Premium 77Ah/760A.Köszi.
-
Zoli bácsi
őstag
Asszony Micrájába 11 hónapos az akkumulátor, Power Electric 12V 50 Ah.
Kb egy hete nem ment, előtte hosszabb utakon volt használva. Mivel éjjel fagyok vannak már, gondoltam rácuppantom a Lidl töltőt, ártani nem fog.
Ajaj....11,4V. Jön az asszony, hallja a sóhajtásaim, mondtam, próbálja indítani, hátha a töltő hülyült meg. Katt..ennyi. Visszateszem a töltőt, 10,5V. Ráállítom a kocsi piktogrammra, gondolkozva, figyelve, nem-e maradt valami fogyasztó rajta. Elvileg semmi nem szívta az akkut. A töltő nem tölt, villogni kezd.
Kiszereltem az akkut, asszony keresi a garipapírt, számlát.
Kiszerelés után megint töltőre tettem, 13,8V-ot és tele töltöttséget jelez, nem is tölt.
Rátettem a motor töltőjét is, az Optimate4-et, olyan 0,25A-el kezdte tölteni.(Egy led világít alul)
Nem értek hozzá, de szerintem ez tönkrement, és nem a mi hibánkból. Gondolom, ha lemerült lenne, venné a töltést.
Amúgy gondos gazda vagyok, úgy érzem, télen is, nyáron is rendszeresen rátöltök, akkor is ha keveset megyünk. Minden akku elmegy nálam úgy 5 évig átlagban(Inkább minimum), gyári Ignis akku 9 évet bírt, szóval próbálok odafigyelni.
Szerintetek is hibás aksi, és próbáljam gariztatni ugye? Elvileg 1 év van rá, de még nincs meg a papír. -
Soma01
veterán
Köszi!
Nekem jó lesz a Rocket. Örülök is neki, hogy ennyiből kijön.
A Mollt nem magyar forgalmazónál láttam, csak webáruházban. Emag. -
Soma01
veterán
Sziasztok!
Segítsetek légyszíves nekem 70 Ah-s AGM akkumulátort választani. Íme az árak és márkák amiket találtam és kiválogattam. Természetesen az olcsóbb áru akksinak jobban örülök, de csak ha ajánlott a márka. Nekem laikusként a sorrend kb. (Moll), Varta, (Bosch), Yuasa, Baren, Rocket, Omnicraft, Banner...
55.000 ft - Banner, Rocket
56.000 ft - Omnicraft
62.000 ft - Duracell
65.000 ft - Yuasa 9000, Baren, Exide
68.000 ft - Varta (gyárilag ez a márka volt az autóban), Bosch
87.000 - Moll (ennyi pénzt nem adnék szívesen egy akksiért) -
embe
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #9110 üzenetére
Így szokott az lenni.
Ha okosabb a szoftver része, az már épp elég. De nekem is 2-3 éves van, még az ULGD 5.0 A1.
Felmerült bennem a nagyobbik ULGD 10 A1-t. Nem a 24 V csikol, hanm hogy nagyobb teljesítménnyel is tud tölteni, illetve a tápellátási funkció. -
Zoli bácsi
őstag
Mármint az akkutöltő, ugye?
Most jöttem a Lidl-ből, volt kitéve, de nem vettem, pár éves van, és tökéletesen működik.Szerintem ugyanaz lehet, esetleg a szoftver része okosabb.
Pár hete az utólsó kárpittisztító gépet vitték el előlem, átmentünk a szomszéd városba venni. Most bezzeg hegyekben állt. -
troll81
addikt
Ha már cetek töltők ezek javítása mennyire komplikált vagy valaki foglakozik érzékkel
-
válasz
ArthurShelby #9105 üzenetére
jó lesz az!!!
-
-
Csöves
őstag
válasz
ArthurShelby #9098 üzenetére
Ha a kémia megvolt, többet is kihozhattál volna a bizniszből.
Lehet olcsóbban is odaadta volna. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #9100 üzenetére
Igen, valószínűleg ezt melegítették rá. Se baj, ha legközelebb villámtöltés kell tudom kihez forduljak legalább.
-
válasz
ArthurShelby #9100 üzenetére
Bedugod a konnektorba, Paks behorpad!
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Vicces képek
- Android szakmai topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- E-roller topik
- Battlefield 6
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 0 perces COOLER MASTER MASTERBOX MB600L V2 TEMPERED GLASS eladó! SZÁMLA (a Te nevedre)! ÁRON ALUL!!!
- Acer Predator Triton 17X Intel Core i9 13900HX/RTX 4090/64GB RAM/4TB SSD remek áron IGAZI RITKASÁG!
- LOGITECH G PRO X 2 LIGHTSPEED VEZETÉK NÉLKÜLI FEKETE HEADSET
- 0 perces RYZEN laptop eredeti Win10-zel! GARANCIA + SZÁMLA (a Te nevedre)! LEGOLCSÓBB SZÁMLÁS ÁR!
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- HIBÁTLAN iPhone SE 2020 128GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2192, 100% Akkumulátor
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Akció! Sérült! Corsair Icue 5000X RGB Számítógépház! Olvass leírást!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest