Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Házimozi haladó szinten
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- RAM topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
Helló
Mi a véleményetek erről a töltőről?
Meg "szabad" venni?
Jobb mint az alap (5000ft-os) töltő?Thx
-
embe
nagyúr
válasz
Inhouse #8094 üzenetére
Köszi az infót!
Igazából nem akarok visszahozni akkut ( jelenleg ) nem amiatt kérdeztem. Csak ha van ez a funkció, akkor karbantartás jelleggel bizonyos időnként nem árt egy ilyen műveletet elvégezni. 3 autó van a családban, rendszeresen töltöm őket Lidl-s töltővel.
Gondoltam az akkuk élettartamát ki lehetne tolni egy ilyen időnként elvégzett szulfátlanítással. -
Inhouse
őstag
Sokfajta szulfátoldó kapcsolás van, van ahol sütögetik impulzusokkal, van ahol megrúgják egy tekercs segítségével, van ahol magasabb feszültségre töltött kondipakkot sütnek rá. Ezek nem igazán a töltésről szólnak, egy részük inkább merít, mint tölt. A gyári töltők regeneráló része is nagyobb feszültségű impulzusokkal operál.
Vannak utólagos olyan megoldások, ahol egy pár ciklus töltés után egy kisütés következik, és ez ismétlődik. Kicsit misztikus, hogy melyik mennyire segít, sajnos legtöbbször semennyire. Egy vékony sáv az a szulfátosodás, ami még kezelhető, és valamennyire visszahozható az akku. A többi így is, úgy is halott lesz. -
Brogyi
őstag
válasz
DigitXT #8080 üzenetére
"elvileg azok a töltők a jobbak, amelyek az akkumulátor feszültségét tartják szem előtt és annak szabályozásával érik el a megfelelő töltöttségi szintet, nem pedig az elterjedtebb és olcsóbb szerkezetek, amelyek a töltőáramot tartják állandó szinten."
Szerintem itt az igazság a következő, vagy minek is van értelme.
A mondat első részében arra célozna, hogy a modern CPU-s darabok jobbak. Itt nem kellett volna belemenni a CC/CV módokban, mert az a gyanúm nem egészen világos, de ez érthető, mert nem az ő területe.
Amit meg nem ajánl az se CC hanem egész egyszerűen ezek a primitívek. Trafó+egyenirányító, és vége. Ilyenek a lengyel töltők nagy rész. Ezeket az alacsony ár elárulja, vagy ismerni kell mi is van a dobozba.
Szerintem így is gondos munka egy mechanikustól. Egy szavam se lehet.
Nézd meg ezt.
Szerintem ez a legalja. Még a diódák is parasztosan vannak párhuzamosan kapcsolva. -
embe
nagyúr
Mondjuk ha ilyen 5eFt. körüli ára van, vagy inkább afölött, akkor érdemesebb egy olyan töltőt venni ami tudja ezt is, és nem kell barkácsolni vele.
-
Brogyi
őstag
[Ali]
A kép az Aliról van. Olyan 5000Ft. -
Inhouse
őstag
Desulfator 7-30Ah néven keresd. Még a rajza is ott van, meg lehet építeni itteni alkatrészekből is.
-
hattrickuser
aktív tag
Olvastam itt a fórumon a BM2 Bluetooth eszközről. Ma megérkezett, aki használja, kérdezném; a rögzítését hogy oldották meg? Én 2 oldalú ragasztóra gondoltam, az akksi oldalára.
-
embe
nagyúr
válasz
tibcsiworld #8079 üzenetére
Ehhez a szulfátlanítóhoz nincs valakinek linkje?
-
Inhouse
őstag
válasz
DigitXT #8080 üzenetére
Jó cikk, de az általad említett mondaton nekem is megakadt a szemem. Illetve van egy másik is, amit most valamiért nem találok... Bár az is lehet, hogy az ebben linkelt előző, hasonló témájú cikkekben volt. A lényeg annyi volt, hogy kisebbet és gyengébbet ne tegyél helyette (tehát EFB vagy AGM helyett SLI), de egy sima SLI helyett mehet az AGM, csak drágább lesz, de minden jobb is. Holott előtte vesézte, hogy másképpen kell tölteni, magasabb a végfeszültség.
A buta/olcsó töltőkben nincs semmiféle szabályozás. Tölt amennyivel tölt. Pont az állítható (vagy önmagát állítja) áramú a drágább és ritkább. De jellemzően ezek egy sok lépéses program alapján töltenek, ahol a feszültség is figyelve van. Szóval igen, ez a mondat nehezen értelmezhető jól... -
DigitXT
félisten
válasz
tibcsiworld #8079 üzenetére
Ezt a részt nem igazán értem:
"elvileg azok a töltők a jobbak, amelyek az akkumulátor feszültségét tartják szem előtt és annak szabályozásával érik el a megfelelő töltöttségi szintet, nem pedig az elterjedtebb és olcsóbb szerkezetek, amelyek a töltőáramot tartják állandó szinten."
Nem CC->CV az összes töltő? -
tibcsiworld
aktív tag
Gajdán tanár úr tegnapelőtti cikke a tőle megszokott alapossággal:
-
Amatőr123456
csendes tag
AGM akksi anomáliám. Panasonic VRLA (üvegszálban felitatott) aksim elvileg AGM, de a Ctek MX5 leírásban mégis normál 14,4 V-os töltést javasolnak. Csak az Optima spirál igazi AGM, az AGM funkcióval 14,7V. Laikusoknak ez nem egyértelmű.
-
megott
aktív tag
Nem szeretném, ha személyeskedésnek vagy kioktatásnak vennéd, egy picit nagyobb rálátással kezelem ezeket a dolgokat, mint az átlagember, ha visszaolvasol a fórumban többen is elismerően nyilatkoztak a készülékről.
Láttam jó párat kívül-belül, ez a jobbak közé tartozik, a 4betűsöket nem méltatnám, nem akarok vitát.
A benyomásod, vagy éppen szemléleted, most egy picit megcsalt. -
válasz
Norb3rto #8072 üzenetére
Szia!
Ez attól függ, hogy mi a használati szokásod. Ha csak rövid utakra használod az autót, akkor érdemes. Egyébként felesleges, mert a generátor rendben tartja az akkut. A töltést érdemes megnézni időnként. Járó motornál minden fogyasztót bekapcsolva az akkun 13,9-14,3v körül ha mérsz, akkor megfelelő a töltésed.
-
Norb3rto
őstag
Sziasztok!
45-63Ah akkumulátorhoz milyen töltő ajánlott (Peugeot 206/307) illetve akku élettartam hosszabbítás céljából érdemes 1/4 évente töltőre tenni az akkut ?
-
-
#13935616
törölt tag
válasz
Inhouse #8064 üzenetére
Eldobni nem akarom.
De nehéz ügy lesz mert felhívtam a tv szerelőket, elektroműszerészeket. Lepattintottak, nem foglalkoznak vele. Megnéztem 2013-ban vettem, közel 9 évet kibírt. Végig munkaakksikat töltöttem vele évente kb olyan 50 alkalommal. 20-25 között van egy új. Persze lehet, hogy filléres alkatrésszel javítható lenne, ha kapható hozzá alkatrész és lenne egy mester aki megnézi. Sajnos nincs ilyen haver, vagy rokon. Elrakom aztán hátha lesz valaki akivel meg tudom nézetni.
-
megott
aktív tag
Ha valaki egy értelmes töltőt akar venni, ma találtam
https://auto.jofogas.hu/hajdu_bihar/Intelligens_akkutolto_ujonnan__Postazom_is_124946390.htm -
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #7989 üzenetére
Ha már téma, hogy mit tud feltölteni a töltő, és mit nem, és melyik, nos ezt az
akkut a kis XS 0.8 nem tudta feltölteni... Felszaladt a fesz*, azt hitte kész van,
átment teszt módba, ott ugye az akku nem tartotta a feszt, a töltő kiállt hibára,
én meg néztem másnap, hogy 11.8V-on áll, mi a retek? Ugyanezt még kétszer
eljátszotta, mire elővettem a "nagyágyút" (MXS 7.0): AGM módban feltöltöttem.Igen, gyorsan felszaladt a fesz, és csak kb. 2A áramot vett fel, de szép lassan,
ahogy tért magához kezdte felvenni a töltést: azóta hibátlannak néz ki amúgy...
(Tudom, hogy nem tesz jót az akkunak, ha nagyon lemerül, én felejtettem úgy.)*: tudom, nem a töltő hibája, hanem az akku (megnövekedett) belső ellenállása
miatt van, de az fura, hogy ezek után elég gyorsan tovább lépett teszt fázisba...
Utóbbira már mondanám, hogy a töltő hibája. Ja és igen, tök hasznos infókat is
lehetne látni a töltési folyamatról, ha írnák a feszt és az áramot. De nem teszik.
Ezt a hiányosságot külső mérővel kezeltem. Beraktam a töltő és az akku közé. -
molnarpeter
nagyúr
-
csuzda
aktív tag
Elsődleges cél az autó töltése, a teherautó másodlagos. Továbbgondoltam a helyzetet, így inkább a véleményeteket szeretném kikérni.
Adott egy Opel Astra H 1.7 dízel. Kb 7-8 km távot megy 3-4 indítással (otthon-munkahely-szülő-bolt-otthon távon). Ezért időnként rá kell tölteni. Talán 2014 januárjában vásároltuk, egy idős házaspáré volt. 3 telet nem bír ki egy akkumulátor, a mostani egy Exide EB740, ami pont most 1 éves. Azt vettem észre, hogy apukám minél többször teszi oda tölteni, annál gyakrabban kell ismételten rátölteni. Mintha az utólagos rátöltés tenné tönkre. A töltője: Reszursz 1. Én azóta csúnyán nézek erre a töltőre, amióta láttam, hogy apa egyszer fordítva kötötte rá, emiatt az olvadóbiztosíték(?) lekapcsolta az egészet. Ő pedig egy darab vékony réz dróttal helyettesítette azt (valami kicsi üvegcsőre tekerte rá
).
Úgyhogy ezért szeretnék mindenképpen új töltőt. #8052 Lauda kolléga által linkelt mától akciós Ultimate Speed ULGD 10 A1-ről mi a véleményed? Teszteket sajnos nem találtam róla, de itt fórumon sok helyen olvastam már a Lidl töltőkről.
Nagy előnye, hogy van kijelzője, így mutatja a feszültséget. CTEK-kel az a gondom, hogy a ledeken kívül semmi visszajelzés nincs a töltés állapotáról, itt legalább mutatja a feszültséget. Apukám autóvillamosságit végzett jó régen, de sajnos leragadt a lada/skoda/trabant hármasnál. A Reszursz töltőjét azért szereti, mert annak az áramerősség mutatójából tud következtetni a töltés állapotáról. Neki a CTEK ezért nem jó, mert visszajelzés híján nem bízna meg benne.
-
#13935616
törölt tag
Egy munkaakksit töltöttem vele, és a töltő "megállt". Minden eltűnt a kijelzőjéről mintha nem kapna áramot. Próbáltam másik konnektorban hátha az ment ki , de nem. Lehet, hogy a biztosíték ment ki benne. De nem értek hozzá.
-
-
#13935616
törölt tag
Sziasztok, a CTEK 5.0-ás töltőm megadta magát. Persze az 5 éves garancia már lejárt kb olyan 7 éves a cucc. Van ötletetek arra hol lehetne ezt javíttatni? ha egyáltalán érdemes persze
-
Brogyi
őstag
Úgy láttam nem csak 10A-t tud. Van 5A-s programja is. Sajnos nincs a karmaim között egy, és nem is tervezem.
Majd a tulajok leírják a tutit.
Az 5A-s része teljesen jó egy hétköznapi kis akksihoz is (pl.45Ah). Az egy régi Swift akksi.
Még valami azt hiszem ez tud 24V-t. Teherautóhoz is jó bár kicsit kevés ahhoz. -
HENE
aktív tag
válasz
molnarpeter #8054 üzenetére
Köszönöm!
-
-
ddsteel
aktív tag
válasz
stickermajom #8049 üzenetére
Akkor ez jó hír
-
Chieftec
őstag
válasz
Csaby25 #8047 üzenetére
A magas szivargo aram miatt merult le ez egyertelmu. 100-250mA, nem derult ki pontosan mennyi, de egyik sem egeszseges ertek.
Ezt meg kell mindenkeppen szuntetni, utana (vagy azonnal) feltolteni teljesen az akkut es bemeretni. Ebbol latni fogod kell-e masik vagy nem.
Lutrira ha veszel egy ujat, nem lesz hosszu eletu es a garanciaigenyedet is el fogjak utasitani. -
stickermajom
addikt
Köszönöm válaszod! Tegnap este leszedtem töltőről - és ddsteel tanácsára bezártam - most délután 12,63V-ot mértem. Ez így jobban néz ki, mint az eddigiek. Negyed óra után lekapcsol amúgy minden fogyasztót az autó, de valószínűleg nyitott állapotban mégis aktív valami apróság. Azért szoktam csak rá, hogy nyitva hagyom mert a másik elektromos és minden kulcsos nyitásnál abbahagyja a töltést.
Macera volt, ha valamit benne felejtettem. Megpróbálom két hetente rátenni a töltőre, hogy ne menjen teljesen tönkre. Ha mégis gond lenne a másikkal úgyis tudok hozni bele akksit.
-
Brogyi
őstag
válasz
stickermajom #8041 üzenetére
Többször leírtam a mai autóknál már vigyázzunk a régi beidegződésekkel. Ezekben a feszültségszabályozó a központiegység, és a generátor csak periféria. Mérik a ki/bemenő töltésmennyiséget, feszültséget,áramot, közvetetten a hőmérsékletet. Csakhogy elszörnyűlködjél nálam menetközben is láttam 11,7V-t. Persze az én akksim is hasonló korú. Nyugi, tegyél úgy mint a legtöbb autós. Ha majd nem forgatja meg a motort akkor nézz új akksit. Hogy lesz így 9-10 éves a gyári akksid? Persze nem ideális a használat. Ezen segít a garázsban a töltögetés. Az utcán állóknak még ez a lehetőség sincs. Szerintem ráadásul minimum EFB/AGM akksid lesz.
Természetesen dönthetsz úgy is, hogy kicseréled, de ez pazarlás. Ha 2 hétig nem használod tedd rá a töltőt. Van aki minden este ráteszi. Ha te is minden másodpercben tudni akarod hogy menetkész a verda akkor követned kell ezt a viselkedést. Lassan a voltmérő kevés lesz az akksi állapotának felmérésére.
Nem hittem volna, hogy ezt le fog írni valaha. -
ddsteel
aktív tag
válasz
stickermajom #8041 üzenetére
Én zárnám a helyedben a kocsit és úgy mérném utána a feszültséget, hogy áramtalanítja magát a kocsi. (Mármint napok múlva mérnék rá úgy, hogy nyitva hagyom a motorházat) Nekem nem érne meg egy hamarabb merülő akku miatti akksipótlás kényszere annyit, hogy néha benyúlhassak csak úgy a kocsiba... Már ha ettől van a merülés.
-
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Van egy benzines K Astrám 3,5 éves gyári akkuval (most hirtelen nem tudom mekkora, valahol 50-60Ah között van. Régebben szinte csak hosszú távokon volt használva, a járvány alatt viszont többször állt hetekig, illetve tavaly decemberben 3-4 hétig is állt. Van egy Lidl-s "okostöltőm", 16-án felraktam tölteni 12,1V-ot mutatott a töltő. Feltöltöttem, karácsonykor mentünk az autóval 2x200km-t, majd pár nap állás (és egy gyújtásra rakás, illetve kétszer kinyitottam az ajtót) után megint 12,1V-ot mutatott. Feltöltöttem, másnap megint ráraktam 12,5V volt. A kulcs nincs az autóban, de bezárni nem szoktam a garázsban.
Nem igazán tetszik ez nekem, kezdjek el új akksira spórolni? Rendelek azért közben Aliról egy korábban linkelt BT-s tesztert, mert a használat módja nem fog változni a közeljövőben.
-
-
Chieftec
őstag
válasz
Inhouse #8031 üzenetére
A 100mA is elég magas még igen. Ezzel is egy 10 nap állás után már kb. a felére merül az akku és a garancia is ugrik. Nálam a kézikönyvben a megadott max. értékek 24mA 40Ah, és 30mA 50Ah akkunál.
Amikkel én találkoztam: Kártyás autónál ha bent van az utastérben az "indító" és nincs lezárva, akkor folyamatosan kommunikál vele az autó. Hibás (klímakompresszor) relé, nem kikapcsoló kesztyűtartó/csomagtér/tükör világítás.
-
Csaby25
őstag
válasz
Csaby25 #8026 üzenetére
Sziasztok! Bezárva nem sikerült mérni, mivel ahogy leveszem a negatív sarut, rögtön beindul a riasztó (amúgy ez honnan kap áramot
). Szóval lemértem, úgy, hogy nem volt bezárva. 0.7- ről visszaesett 0.1-re majd vissza 0.24-re és itt megállt. Próbáltam egy másik mérővel, aminek 10 A a max. Ezzel is 0.7-től kezdte, de 0.1-nél állt meg stabilan. Most akkor mi van
? Köszi!
-
Inhouse
őstag
A rádióval kezdtem, egy koros, de nagyszerű Pioneer. Kivéve (és persze kihúzva a csatlakozóját) is ugyanannyi a főágban a fogyasztás, úgyhogy más lesz. Szuper jó volt +5fokban visszatornászni a helyére. Már el is felejtettem, hogy kellett bevarázsolni.
A generátorra ránézek, köszönöm! Áganként tervezem kiszűrni, az utastérbe 2db 60A-es ág megy be. A riasztó is utólagos, a kp zár is, mondjuk eddig nem volt gond velük. Fogyasztásom sem volt régen, mértem párszor már. Mostanában vacakolt minden elektromos része. Na jó, nem minden, de voltak bajok a kábelekkel. -
Brogyi
őstag
-
Inhouse
őstag
válasz
Csaby25 #8026 üzenetére
Minél inkább közelítenie kell a 0-t. Olyan 100mA a tűréshatár, de már az sem igazán jó. A mostani autókban sokkal több az elektronika és egy része ennek még a kulcs kivétele után is életben marad és dolgozgat. Zárd le, akkor pár másodperc múlva már a nagyja kikapcsol, de lehet olyan része, ami akár hosszú percekig életben marad. Ha egy fél óra múlva is 250mA-t mérsz, akkor ott valami gáz van. Én most 220mA-el küzdök, még nincs meg a bűnös.
-
Chieftec
őstag
Az rengeteg, 0,25Ax24h = 6Ah. Magyarul 10 nap alatt 0-ra meriti a teljesen feltoltott akkudat. Merj egyet zart auto mellett is. Osszeshasonlitaskent az en kocsimban 5-6mA, azaz 0,005A. Nalad ennek a kb. 50x-ese.
Pda szerintem 0,025 re gondolhattal, mint felso hatar (25mA).
-
_pda_
tag
válasz
Inhouse #8024 üzenetére
Kellett nekem is 1-2 darab a lakóhoz, akkor kerestem rá az árakra. Mellbevágó
Nem dolgozom a szakmáimban, de azért töltöttem bennük elég időt, h képben legyek.
(autószer-villszer)
A lemezes nagy divat volt egy időben a diesel izzítógyertya áramkökben.
A mega kompaktabb, talán pontosabban kalibrálható és nem szikrázik ha kimegy -
Inhouse
őstag
Nem kell sűrűn cserélni, reméljük. Ha a nyíllal jelölt, saruval egybeépített menne ki, nem nagyon kéne venni belőle újat...
Ebben a szakmában dolgozom. Anno volt a porcelán bizti, aztán jött a késes. Ma már a késesből is igen sokféle van, mini, micro, illetve nagyok is, pl. a Thalia utastérbe 2db 60A-esen megy be. Meg ezek elfajzásai, más tokokkal, igazából ezek is késesek, csak másképp vannak burkolva. Aztán a lemezesek, ezekből is van csupasz, tokozott, midi, mega, meg ki tudja még milyen...ááá...a mérnökök körmére is rá lehetne néha verni egyet-egyet.
-
-
Chieftec
őstag
válasz
Csaby25 #8004 üzenetére
Ha 11.62V (kb. 20%) töltöttség mellett be tudtad indítani róla az autót, akkor annak az akkunak nagy baja nincs. Én arra tippelek, hogy valami lassan, de folyamatosan meríti. Első körben inkább kimérném, hogy mekkora áram folyik lezárt autó mellett. Csak ezután vennék új akksit.
-
Inhouse
őstag
válasz
DigitXT #8014 üzenetére
Ahhoz képest egész jó!
A Thaliámon megint vacakolt a töltés, most a testkábel gond helyett (az meg lett oldva pár éve) a plusz egyik saruja volt a gond. Ami az önindítóra csatlakozik. Bepárhuzamosítottam egy új kábelt a generátor és az önindító közé, és ha már ott jártam ("csodajó móka"), akkor az önindító és az akku közöttihez is tovább vittem. Nagyon kevés autóban van ebben az ágban biztosíték, de ez pont olyan. Így nem köthettem a bizti utáni pontra csak úgy. Költséghatékony módon egy lemezbiztosítékot vettem (200A 600Ft) és csináltam hozzá egy tartót.
-
DigitXT
félisten
válasz
Inhouse #7973 üzenetére
Köszönöm!
Látja? Nem látja? Na látja!
Az egész cucc el
lett rejtve a biztosíték táblában, ennyi látszik ki belőle összesen.
Azért van annak egy feelingje, hogy az ebédlő asztalnál ülve is
rá lehet nézni az akku állapotára, század volt pontossággal. És
még külső hőmérőnek sem utolsó ha már csillaggarázsban áll.BUÉK!
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
Akkor átfogalmazom a kérdést.
Octavia mk1 1.8T, 150LE, AUM 2002 - es autóhoz, milyen akkut ajánlotok? Jó lenne konkrét modell ha lehet. Varta szerint ezek a megfelelő paraméterek..:
60 Ah / 540 A vagy 63 Ah / 610 AJelenleg egy 5 éves EXIDE EXCELL EB620 12V 62AH, 540A van benne.
Ha van erre megfelelőbb topik, kérlek szóljatok.
Köszi!
-
Csaby25
őstag
válasz
molnarpeter #8006 üzenetére
Nem tudom mekkora a tálca, majd megnézem. Nem elég az a kapacitású amilyen a jelenlegi (12V 62AH, 540A - Octavia mk1 1.8T, 150LE, AUM 2002)? Electric Power-t itt Romániában nem igazán lehet kapni, valami mást tudsz (tudtok) ajánlani?
Közi!
-
Csaby25
őstag
Sziasztok!
5 éve vettem ezt az akut: EXIDE EXCELL EB620 12V 62AH, 540AOctavia mk1 1.8T 2002-ben használom.
3 nap állás után (kb. 4 fok átlag hőmérsékleten) csak 11.62 V volt benne.
Beindult nehezen
. A töltés 13.96 V. Szerintetek mennyire sürgősen kell lecserélni? Eddig nap 2 x 35 km-es használatnál (heti 5 alkalommal) még nem volt gond télen sem..
Illetve ilyen esetben mennyi ideig járassam a motort, hogy egy-két napi állást kibírjon az akku?
Köszi!
-
kory24
őstag
Köszi mkinek a segítséget!!
Új hozzászólás Aktív témák
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 1st - i7-6G I 8GB I 256SSD I 14" WQHD I HDMI I W10 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14 G1 - i7-10GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G5 - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Gamer Notebook! Acer Nitro 5! Csere-Beszámítás! I5 11400H / RTX 3050Ti / 16GB DDR4 / 500GB SSD!