Hirdetés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Avicularia

    veterán

    válasz szepi23 #2016 üzenetére

    Régebben írtam, hogy beküldtem javításra a dokkolót mert fagyott illetve újraindult vele a gép elég sokszor.
    Xda-n is elég sok embernek volt ugyanilyen hibája, szóval nem egyedi probléma volt.
    2 hétig volt ott, utána visszaküldték hogy nincs semmi hibája és bevizsgálási díjként fizessek 700 svéd koronát (24,5K) :Y
    Kivertem a balhét a boltban és mondtam, hogy nem fogom ezt az összeget kifizetni inkább megyek a fogyvédhez. Aztán végül a szervizes beírt valamit a gépébe és közölte, hogy nem kell kifizetnem az összeget.
    Szvsz kritikán aluli az asus garanciáztatása és nem csak Magyarországon.
    Nálunk is az asszonynak egy galaxy tab 2 10.1-e van és sokkal kellemesebb kézbe venni, nem nyöszörög mint az asus, aminek mozog a hátlapja.
    A tablet is volt már javításon, mozgott a hátlapban az érintőkijelző a bal alsó sarkában, szerencsére ezt megcsinálták, de egy idő után mozogni kezdett a hátlap, illetve elrepedt mindkét horony amibe a dokkoló kapaszkodik.
    Szóval soha többet semmilyen asus cuccot nem veszek, megfogadtam.

Új hozzászólás Aktív témák