Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tengo

    aktív tag

    válasz Tengo #49478 üzenetére

    Na sziasztok!

    Voltam bent MediaMarktban(örs vezér, árkád). Direkt rákérdeztem a promóternél, hogy a plusz garancia érvényes-e a beégésre (csak, hogy megbizonyosodjak róla nem én voltam a hülye). Egyértelműen igen volt a válasz. Aztán konstatáltam, hogy kifejezetten kiköti a biztosító tájékoztatója, hogy igen, az ellen nem véd. Meg is lepődött a promóter, állítása szerint a tréningeken is egyértelműen azt mondták, hogy érvényes. Elmondtam, hogy vettem egy OLED-et (amivel semmi bajom) és + Garanciát (3 év Silver). Jeleztem, hogy kifejezetten a beégés miatt vettem (a garanciát) és ezt a vásárláskor is kifejtettem.

    Elmondta a véleményét, hogy tapasztalatai szerint, a biztosító cég belső meghibásodás esetén nem szokott akadékoskodni semmivel, beégéssel sem, amivel, elmondása szerint, még nem jött vissza készülék (a baleseti kár más téma, akkor kérdeznek, sokat + amit ki tudnak nyomozni azt megteszik). Szerinte a kiterjesztett garancia alatt is cserélhetik a beégett panelt, nyilván az LG, nem a biztosító. Kifejeztem azért, hogy szerintem az lenne logikus, ha már a beégés-t megadták disclaimer-nek, hogy akkor nem fognak foglalkozni vele, hiszen ha a gyári garancia lejár, az LG pénzért fogja cserélni a panelt és ha előre szóltak, hogy ők nem adnak erre fedezetet, miért is tennék. Ezt elismerte, hogy szó szerint értelmezve a dolgot, ez így van. Megkérdezte a menedzsert, ő is azon az állásponton volt, hogy ha oda van írva akkor jogilag úgy van. Ha akarom vigyem vissza a kötvényt és visszafizetik a biztosítás árát. :))

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák