- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- E-book olvasók
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Apple notebookok
- Milyen processzort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneel_hu
addikt
"Így azért úgy érzem erősen félre lettem vezetve. Vannak tapasztalatok erről?"
Nincsen.
Van akinek a gyári garancián kivül, tehát 2 éven túl beégett, de neki nem volt kiterjesztett biztosítós garanciája.
Így nem tudjuk volt-e valakinek ezzel már tapasztalata, a topikban alighanem még nem...Ha nagyon kétkedéssel viseltetsz az állítás iránt, kérj a Biztosítótól hivatalos állásfoglalást az esetleges meghibásodásra.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Valószínűleg igen, félretájékoztattak.
Hivatalosan leírva sehol sem fogod megtalálni azt, hogy vonatkozik erre, sőt pontosan ahogy látod az ellenkezője van mindenhol írva (a normál garanciánál is).
Ez sosem volt garanciális probléma, csak eddig főleg az LG nagyvonalú volt.Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Fisha
őstag
De volt már korábban téma, és még belsős ismerőssel is ezt mondták valakinek. Otromba hazugság ez így, mert 4 év múlva nyilván körberöhögnek, ha azt mondod, hogy de az köpcös, kopasz eladó azt mondta, hogy....
(#49470) Northlorien:
Nem teljesen értem a logikádat. Pont, ha van "normális" hangrendszer, akkor tökmindegy ez az átengedés. De ahogy FollowTheORI írja, ha valakinek csak valami soundbarja van, akkor lehet létjogosultsága. -
daneel_hu
addikt
"Alapvetően az én hibám, hogy nem néztem meg saját szememmel a feltételeket, de mikor a promóter egyértelműen azt mondja, hogy vonatkozik rá, akkor az ember nem csapja fel a 30 oldalas tájékoztatót. Nem tudom, hogy érdemes lenne emiatt visszamenni a médiába vitatkozni..."
Irreális, hogy végigolvass egy 70 oldalas apróbetűs szart egy műszaki termék vásárlása közben Ráadásul azért is bonyolult a szitu mert egy MM-es terméket adtak el neked, egy MM-es promóter ajánlásával és részletezésével. A biztosítási piacon már igen komolyan veszik, hogy egy termék eladása előtt IGÉNYFELMÉRŐT írj alá amely tisztázza, hogy pontosan mit is szeretnél. Itt is baromira ez kéne.
Tökmindegy, hogy a termék mögött valójában (azt hiszem) az Aegon áll és, hogy ez tulajdonképpen egy Biztosítás(!)Neked az volt az igényed, hogy beégésre is vonatkozzon a termék, illetve rákérdeztél. A vá-lasz pozitív volt ha jól értem.
-
Tengo
aktív tag
Na sziasztok!
Voltam bent MediaMarktban(örs vezér, árkád). Direkt rákérdeztem a promóternél, hogy a plusz garancia érvényes-e a beégésre (csak, hogy megbizonyosodjak róla nem én voltam a hülye). Egyértelműen igen volt a válasz. Aztán konstatáltam, hogy kifejezetten kiköti a biztosító tájékoztatója, hogy igen, az ellen nem véd. Meg is lepődött a promóter, állítása szerint a tréningeken is egyértelműen azt mondták, hogy érvényes. Elmondtam, hogy vettem egy OLED-et (amivel semmi bajom) és + Garanciát (3 év Silver). Jeleztem, hogy kifejezetten a beégés miatt vettem (a garanciát) és ezt a vásárláskor is kifejtettem.
Elmondta a véleményét, hogy tapasztalatai szerint, a biztosító cég belső meghibásodás esetén nem szokott akadékoskodni semmivel, beégéssel sem, amivel, elmondása szerint, még nem jött vissza készülék (a baleseti kár más téma, akkor kérdeznek, sokat + amit ki tudnak nyomozni azt megteszik). Szerinte a kiterjesztett garancia alatt is cserélhetik a beégett panelt, nyilván az LG, nem a biztosító. Kifejeztem azért, hogy szerintem az lenne logikus, ha már a beégés-t megadták disclaimer-nek, hogy akkor nem fognak foglalkozni vele, hiszen ha a gyári garancia lejár, az LG pénzért fogja cserélni a panelt és ha előre szóltak, hogy ők nem adnak erre fedezetet, miért is tennék. Ezt elismerte, hogy szó szerint értelmezve a dolgot, ez így van. Megkérdezte a menedzsert, ő is azon az állásponton volt, hogy ha oda van írva akkor jogilag úgy van. Ha akarom vigyem vissza a kötvényt és visszafizetik a biztosítás árát.
[ Szerkesztve ]