- Ez a Sony idei legnagyobb tudású tévéje
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Hobby elektronika
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Milyen kompakt digitális fényképezőgépet?
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a V Rising teljes kiadása
gp Elsőként a PC-s változat érkezik jövő hónapban, később PlayStation 5-re is befut a program.
-
Pletyka: Gagyi volt, beszünteti az Apple a FineWoven kiegészítők gyártását
ma A minőségre, vagyis inkább annak hiányára érkező visszajelzések okán idén valószínűleg más anyagból készülnek majd az Apple saját kiegészítői.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fisha
őstag
válasz Northlorien #50174 üzenetére
Milyen összefüggést látsz a kalibrálás és a helyes mozgásmegjelenítés között?
Bevallom, nekem kb mindegy, hogy most a képen látott rgb az 1%-kal odébb van-e ahhoz képest, mint amit a fényelő látott a monitorán, amikor csinálta a filmet. De ha 3 feje van az embereknek az zavar. Bár nem tudom, hogy ez videofilség-e.Amúgy mérnökileg se teljesen értem a színhelyesre kaiblrálást egy TV esetében. Elég relatív a látásunk a fényviszonyok változása szerint. Pont ezért elengedhetetlen a kalibrálás ott, ahol csereszabatosnak kell lennie, mondjuk 2 studio között, vagy egy nyomdai munkánál. De pont ezért teljesen értelmetlen ott, ahol végfelhasználóként élvezel egy filmet. De elhiszem, hogy valakinek fontos a tudat, mások vagyunk.
[ Szerkesztve ]